Sivu 36 / 51 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2632333435363738394046 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 701 - 720 / 1011

Aihe: Joyetech eVic-VT / eVic-VTC Mini

  1. #701
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    199
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nando Näytä viesti
    Terve. Alottelijana tulin kyselemään teidän kokemuksia VTC Ministä. Millä vastuksella ja säädöillä ajelette näitä ? Mulla on käytössä, mukana tullut 1.0 ohm (kanthal?), Tankkina oma Tron-s, Akkuna Sony US 18650VTC5 30A 3,7V 2600mAh teho. Ajelen Power säädöillä 15.0w ja ihan hyvän tuntusia/makusia höyryjä tulee kun ilma-aukko on täysin auki. ONGELMA(?) Tuntuu että välillä sylkee nestettä putkeen enempi vähempi ja porisee/ritisee voimakkaasti.. Tiputin nestettä atoon n.4 tippaa ennen käyttöönottoa jottei tulis ainakaan poltettua atoa pilalle, mutta kyllä tää liian kosteelta tuntuu. 1 päivän tosin vasta käyttänyt kyseistä vempainta joten voiko olla kyse myös jonkinlaisesta aton sisäänajosta jossa saattaa sylkeä alussa putkeen ?? Kiitos jo etukäteen mahollisista vinkeistä !
    Kokeileppas nostaa hieman tehoja, ei käy ato niin märkänä. Ja aton (vaihtaessa uuteen) voipi uittaa ihan kunnolla, vaikka suoraan tiputat nestepulloon. Liikaa ei voi kostuttaa, liian vähän voi.
    Viimeksi muokannut alapelti; 08.01.16 kello 13:32. Syy: tarkennus

     
     
  2. #702
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lisää töpinää pönttöön, käy liian kosteana. Kokeile hissukseen hilata watteja ylemmäs.
    Ei oo modista kiinni, aton ominaisuuksista lähinnä
    e. Vittu et meikäläinen nukkuu taas
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #703
    Oikeasti; atokeskustelut mielellään omissa ketjuissaan ja täällä jos vaan jauhettaisiin otsikon mukaisista bokseista.

    E. Huono heitto alunperin, siksi viestiä muokattu...
    Viimeksi muokannut Pottula; 08.01.16 kello 14:29.
    "Not a bad life really"

     
     
  4. #704
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    "Ei oo modista kiinni, aton ominaisuuksista lähinnä "
    Juuri näin, dissataan seuraava atokeskustelija maan rakoon
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  5. #705
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2016
    Viestit
    6
    Joo sori tästä atopostista Nyt heitin suoraan 20w tehoille. Näillä mennään

    Peace

     
     
  6. #706
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    96
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tycho Näytä viesti
    Alkaa mennä vapeilu jo aika hifistelyksi. Toista se oli minun nuoruudessa kun modina toimi auton akku ja coilina napojen päälle tiputettu jakoavain. Silloin dry hit oli ihan eri tasoa kuin nykyään.
    Kyllä mun mielestä tuo 3 muistipaikkaa on aika hieno juttu. Aivan nyyppä itse mutta kyllä eri litkuille eri tehoja ja moodeja kaivataan mikäs siinä jos sulla on 3 suosikille asetukset valmiina?

     
     
  7. #707
    Äsken sain väännettyä vt n plussapinnin jumiin pohjaan, olisiko mitään keinoa saada sitä ylös ilman koko boksin avausta?

     
     
  8. #708
    Höyrykonkari csharp's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    140
    Olisikohan vw moodissa ja tykittää ni-atoja?

    Edit: jahas, mobiiliselain avas jonku vanhan sivun eikä viimistä >_<

     
     
  9. #709
    Höyrykonkari csharp's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    140
    Tulipahan koitettua lämpörajotustakin, 9 kieppiä .32:sta ni200:sta dualina velocityn nokkaan ja 4mm koneruuvin ympärille. Vastus lukkoon ja näyttää 0.05, huoneen lämpösenä. Eihän tuo voi pitää lainkaa paikkaansa? Antaa arviolta 200ms höyryä ja sitten huutelee että suojaa. Eli höyryä ei ehdi edes muodostumaan. Aivan uittomärkä on.

    Missä vika?
    Tehoa pukkaa: stout, cuboid, VTC mini, Kbox mini, cloupor mini, cloupor mini+, IPV D2.
    Höyryä työntää: Muutama Velocity(mini), mad hatter, derringer, coblin mini, griffin
    Varalaitteen varalaitteet: M60, Vamo v5, cthultu 1&2, Lemo 2, pari subtankkia, atlantis 2 ja paljon muita sekalaisia laitteita..


    Eipä nykyään paljoa kiinnosta mikä laite kädessä, kunhan puskee höyryä riittämiin.

     
     
  10. #710
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    65
    Vastuksen arvo varmaan ainakin oikein.

    Mä oon ainakin käsittänyt sen niin, että sitten kun asetettu lämpötila on saavutettu, niin se huutelee siitä tempistä, mutta siltikin ylläpitää sen lämmön asetetussa arvossa kunnes tulitus lopetetaan.

    Saa korjata jos olen väärässä.

     
     
  11. #711
    Höyrykonkari csharp's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    140
    https://gfycat.com/RepulsiveThoughtfulBellsnake

    Toimiiko ihan suunnitellusti? Höyryä ei tuoteta, eikä makua. Mielestäni vastuksenkin pitäis olla yli 0.1 tuossa kohtaa, jopa lähemmäksi 0.15.
    Tehoa pukkaa: stout, cuboid, VTC mini, Kbox mini, cloupor mini, cloupor mini+, IPV D2.
    Höyryä työntää: Muutama Velocity(mini), mad hatter, derringer, coblin mini, griffin
    Varalaitteen varalaitteet: M60, Vamo v5, cthultu 1&2, Lemo 2, pari subtankkia, atlantis 2 ja paljon muita sekalaisia laitteita..


    Eipä nykyään paljoa kiinnosta mikä laite kädessä, kunhan puskee höyryä riittämiin.

     
     
  12. #712
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    65
    Näyttää ihan normaalilta.

    Käytitkö 32g lankaa vai .32mm lankaa? 32g langalla tätä apuna käyttäen (MicroCoil Calculator ? ????????? ???????????) sain vastuksen arvoksi 0.08 ohmia.

    Mä vaihdoin takasin nikkelistä kanthaliin, sillä maku on omasta mielestä paljon "tunkkaisempi" nikkelillä. Syytä sun höyryntuoton ongelmiin en kyllä tiedä, mutta omasta mielestä laite toimii videolla niin kuin pitääkin.

     
     
  13. #713
    Höyrykonkari csharp's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    140
    28 AWG eli .32mm lankaa

    Noh, lyödään claptonit takaisin ja naatiskellaan niillä.
    Tehoa pukkaa: stout, cuboid, VTC mini, Kbox mini, cloupor mini, cloupor mini+, IPV D2.
    Höyryä työntää: Muutama Velocity(mini), mad hatter, derringer, coblin mini, griffin
    Varalaitteen varalaitteet: M60, Vamo v5, cthultu 1&2, Lemo 2, pari subtankkia, atlantis 2 ja paljon muita sekalaisia laitteita..


    Eipä nykyään paljoa kiinnosta mikä laite kädessä, kunhan puskee höyryä riittämiin.

     
     
  14. #714
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja csharp Näytä viesti
    https://gfycat.com/RepulsiveThoughtfulBellsnake

    Toimiiko ihan suunnitellusti? Höyryä ei tuoteta, eikä makua. Mielestäni vastuksenkin pitäis olla yli 0.1 tuossa kohtaa, jopa lähemmäksi 0.15.
    Noinhan sen kuuluu toimiakkin kun coilia ei jäähdytetä imuilmalla. Se että vastusarvo on eri kuin luulit johtuu monesta seikasta. Lankojen kiinnityksestä atoon, 510-liittymen paskaisuudesta, käytetystä metallista yms.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  15. #715
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Oliks tää taas lipsumassa atokeskusteluun? Tämä on lanka modille joka niitä teidän multihybridi-avaruusmetallivastuksia lämmittää
    Pistäkää ne atokeskustelu sinne mihin ne kuuluu Stana
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #716
    Höyrykonkari csharp's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    140
    Otin lukot pois niin tuli hieman enemmän höyryä, mutta ei siinä maailma päässyt mullistumaan, vastasi varmaan määrältä vanhaa 510-tikkua jolla aikoinaan alottelin. Makua ei senkää vertaan, pohjanesteet varmaan maukkaampia kun tuo tarjonta Mutta ei lannistuta, koitan huomenna samalla setupilla toisella laitteella ja ihmettelen lisää.

    Edit: löin 13 kieppiä per coili niin nous 0.15 ohmit, höyryä tulee ja ei polta pumpulia. Kyllä kai tuossa joku härö oli, ipv d2 näytti eri ohmeja vanhalla setupilla. Tiedä sitten mistä johtui, mutta nyt toimii niinkuin odottaa saattaa.

    Edit2: Omasta mielestä tässä keskusteltiin modin lämmönrajotuksesta ja sen toimivuudesta, ei atosta tai setupista.
    Viimeksi muokannut csharp; 19.01.16 kello 00:30.

     
     
  17. #717
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Peukkis Näytä viesti
    Vastuksen arvo varmaan ainakin oikein.

    Mä oon ainakin käsittänyt sen niin, että sitten kun asetettu lämpötila on saavutettu, niin se huutelee siitä tempistä, mutta siltikin ylläpitää sen lämmön asetetussa arvossa kunnes tulitus lopetetaan.

    Saa korjata jos olen väärässä.
    Juurikin näin. Voi olla että toimi kunnolla noin alhaisilla oomeilla. Mulla Crownin 0,5 oominen toimii erittäin hyvin, 0,25 oominen ei enää toimi lämpösäädöllä.

     
     
  18. #718
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    45
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tepetee Näytä viesti
    Juurikin näin. Voi olla että toimi kunnolla noin alhaisilla oomeilla. Mulla Crownin 0,5 oominen toimii erittäin hyvin, 0,25 oominen ei enää toimi lämpösäädöllä.
    Kyllä VTC:llä lämpösäätö toimii ihan hyvin pienemmilläkin vastuksilla. Tälläkin hetkellä mulla on Belluksessa 0.08ohm setuppi ja hienosti pöhisee!

     
     
  19. #719
    Lainaus Alkuperäinen postaaja EskoMörkö Näytä viesti
    Kyllä VTC:llä lämpösäätö toimii ihan hyvin pienemmilläkin vastuksilla. Tälläkin hetkellä mulla on Belluksessa 0.08ohm setuppi ja hienosti pöhisee!
    No riippuu vähän varmaan materiaalista, lankojen paksuudesta tai jostain muusta mysteerielementistä. Kyl mullakin pelaa Ego one megan 0,2 oomiset titaaniatot, mut Crownin 0,25 ei vaan toimi. Tiedä häntä.

     
     
  20. #720
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2016
    Viestit
    11
    Tänään saapui postissa vt versio tuosta laitteesta. Mitä eroa noilla cl-ti ja cl-ni päillä on vastuksen lisäksi?

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •