M80 täälläkin. Eka hajosi (malli jossa 510 päässä - ruuvvarin hahlo firmis: 0004) antoi vain akkuvirran ulos, Elektrosavuilta sain parissa päivässä päivitetyn mallin(firmis:0006), jossa ainoana näkyvänä muutoksena 510 hahloa ei enää ole. Ilmeisesti korjanneet lastentauteja pois. Ei valittamista ja käytössä toimivuus selviää.
My efforts against childhood cancer Boinc tiimi. Liity mukaan ja käytät tietokoneen joutoaikaa tieteellisiin tutkimuksiin kuten tutkimaan syöpää,Zikaa,ebolaa,aidsia,puhdasta energiaa(aurinkokennojen materiaaleja) tekemään 3d-karttaa Milkyway galaksista tai tekemään monia muita tieteellisiä tutkimuksia.
My efforts against childhood cancer Boinc tiimi. Liity mukaan ja käytät tietokoneen joutoaikaa tieteellisiin tutkimuksiin kuten tutkimaan syöpää,Zikaa,ebolaa,aidsia,puhdasta energiaa(aurinkokennojen materiaaleja) tekemään 3d-karttaa Milkyway galaksista tai tekemään monia muita tieteellisiä tutkimuksia.
Moro!
Eka viesti uutena foorumilaisena mutta höyryjä on tullut päästeltyä jo parisen vuotta.
M80 plus ollut käytössä muutaman viikon, akunkesto vetää suun hymyyn
Hyvin on toiminut, ongelmia ei ole vielä ollut..
Tuon usb latausportin olisi kyllä voinut suunnitella laitteen pohjan sijasta sivuun.
Kotelona (työkäytössä) käyttänyt digikameran tarvike suojakoteloa/laukkua: vyölenkki ja kaulaan saa klipsuista, ihan siisti vaikkei heti uskoisikaan
Äsken tuli laite postissa. Ihan pikaisella kokeilulla sain höyryjä viilennettyä yms säädeltyä jo ihan kanthalilla. Ei tosin ole kokemusta edes että miten tuon pitäisi toimia. Dryhittejä varmaankin onnistuu kanthalilla saamaan aikaan,enkä tiedä edes että miten tuota voi testailla jne muutakuin suutuntumalla.
Kertokaahan fiksummat, että saako tuossa m80 plussassa keskipinniä säädettyä? Ja onko kellään ollut "sopivuuden" kanssa ongelmia? ainut mikä melkein edes sopii on subtank mini, mutta sekään ei mene pohjaan saakka, saatikka drippereistä jää jokasesta millejä irti vaikka niissä olisi oma pinninsä tiukasti vedetty pohjaan. instrumentti ruuvarilla kokeiltu jousen toiminta, epämiellyttävän kovaa saa painaa, että liikahtaakaan ei uskaltais junttaa mitään päätä kaikin voimin kiinni laitteeseen...
Se liitin on vähän huonosti toteutettu, ainakin M50. Liian väljä ja plussa saattaa jumittaa reunaan. Ruuvaamalla se on on kasassa ainakin tuossa M50 vielä. Eipä siinä juuri säätövaraa taida olla kuitenkaan.
Jos kansi samalla tavalla lähtee tuossakin niin aika simppeli se on purkaa ja katsoa miten on toteutettu. Lyhentää vaikka plussaa jos se ruuvaamalla lähtee irti.
Jos on hahlotettu 510-liitin niin on vanhempaa mallia ja sitä ei kannata ruuvarilla kiertää ainakaan, kun johto kiertyy mukana ja porukoilla se napsahdellut irti.0004 versiossa vielä tämä vanha ja 0006 versioon ainakin vaihdettu hahlottomaan 510 nastaan. Voiskohan olla että jumiutunut pohjaan tai sitten vaan virheellinen liitin. Ota yhteyttä myyjään ja kysele voiko asialle tehä mitään.
My efforts against childhood cancer Boinc tiimi. Liity mukaan ja käytät tietokoneen joutoaikaa tieteellisiin tutkimuksiin kuten tutkimaan syöpää,Zikaa,ebolaa,aidsia,puhdasta energiaa(aurinkokennojen materiaaleja) tekemään 3d-karttaa Milkyway galaksista tai tekemään monia muita tieteellisiä tutkimuksia.
Mulle tuli Puffilasta 0005 firmiksellä oleva versio ja siinäkään ei plussassa ole hahloa. Jousitus tuntuisi toimivan ihan nätisti, ei ainakaan omilla tankeilla ole ollut mitään ongelmia kontaktien/väljyyden kanssa. Kaikki tankit istuvat ihan flushisti.
Eilen tuli Puffilasta M80 Plus -loota 006 firmiksellä. Päivitin 6.1:een. Laite toimii kuten on luvattu, mutta yksi pienen pieni fiba on jäänyt kiireessä korjaamatta: asteet ei ilmeisesti ole Fahrenheitteja vaan Celsiuksia.
Vedettyäni illalla posket täyteen pumpulin toimintasavuja päätin nukkua yön yli ja hiukan testailla.
Wikipedia/cotton kertoo lämpötiloja:
Fire point: 210 °C (410 °F)
Autoignition temperature: 407 °C (765 °F)
Mulla oli lämpötilaksi asetettu 430F joten ei olisi pitänyt ihan karrelle palaa. Jos F onkin C niin ei taas ole ihme että paloi.
Ilmeisesti Smokin markkinointiosasto halusi päästä samaan junaan DNA40:n kanssa ja siksi arvot on 200-600F. Systeemi ilmeisesti laskee lämpötilan Celsiuksissa ja ne on unohtaneet konvertoida sen Fahrenheiteiksi.
PG:n kiehumispiste on 290 °C, VG:n taas 188,2 °C joten jos arvot on Fahrenheitteja niin 200 °F:llä (93,3 °C) ei paljon höyryä pitäisi tulla...
Vaihdoin kärähtäneen pumpulin ja kokeilin eri arvoilla. Lämpötilaksi 200 ja kuiva pumpuli tummui hiukan muutaman noin 6-8 sek. tulituksen jälkeen. 210:llä alkoi aika pitkän napin painalluksen hitaasti kyteä. Siitä ylöspäin en jaksanut testailla.
Smokin kannattaisi seuraavassa softapäivityksessä joko laittaa konvertointi kondikseen tai muuttaa asteikko vaikkapa 90 - 320 °C vaikkapa viiden asteen hyppäyksin.
Nyt on lämpötilana 240 °C (= 464 °F) ja hyvin toimii.
Ai niin, kalusto:
Atomisaattori: Lemo
Piuha: 0,2mm Ni200
Vastus: 0,2 Ohmia
Pumpuli: rouvan varastoista pöllittyä SimplyGentle luomupumpulia.
En tiedä päivityksen kannattavuudesta, koska päivitin laitteen välittömästi sen saatuani.
005.1 & 006.1 päivitykset löytyy tuolta: New Upgrade for M80-2015-04-07
Lisäksi tarvitset päivityssoftan: https://www.dropbox.com/s/zdalsze1um...BSoft.zip?dl=0
Ennen päivitystä kannattaa etsiä kunnollinen micro-USB-piuha - laitteen mukana tullut ei välttämättä toimi. Lisäksi hommaa nuppineula, klemmari yms tikku millä saat painettua resetin pohjaan. Katso ohje miten homma toimii: http://youtu.be/l4MAmhbsDks
Tänää tuli kans tuo m80. Ainoa moittimisen arvoinen asia on mullakin tuo aavistuksen kierossa olevat kierteet. Mutta eipä ne nyt toimintaan vaikuta nii saapi mun puolesta olla. Subtank miniä oon päivän ajellu tolla smokilla ja oon kyllä tykänny
Käyttökombot: Voopoo DRAG + Geekvape ZEUS
Evic VT + GeekVape Ammit 22mm Single
Keep on vaping
Nyt oon jo saanu pari kertaa subtankilla palanutta makua suuhun ja varmistunu mistä johtunu. Elikkä kun laite on ns. "Lepotilassa" ja tulitusnapilla herättelen, on vastus asettunut yli yhteen ohmiin? Muutaman kerran kun nappia painaa nii se sieltä sitten askeleittan palautuu oikeisiin lukemiin ja voi höyrytellä onko muilla tällästä?
Tota tänään sitten pari viikkoo vanha m65 sano ittensä irti. Automaattitulitus päällä kokoajan. Oon yrittäny resetoida ja sammutella mut ei auta mikään. Clearon ruuvaa kiinni ni alkaa automaattisesti suhisemaan.
Edit: Akku irti nyt ja koko vehje haisee sisältä ihan palaneelle. Tämän lisäksi akun kansi sisältä ihan palaneen näkönen. En kyllä uskalla enää pistää akkua takas ja koko paska lähtee takaisin puffille. Onneks on isticki tulossa finnvapelta.
Viimeksi muokannut Seejii; 20.04.15 kello 17:33.
On muuten aika huikea akkukesto tässä M80+ mallissa. n.24 ml subtankista meni läpi ennenkuin laturi kutsui. Olis toi vieläkin jaksanut, mutta ei uskalla töihin lähteä vajaalla akulla. Ihan jees kun on tottunut vähintään kerran päivässä latailemaan muita kilkkeitä. Täytyis tohon lämmönsäätöönkin jaksaa perehtyä jossain vaiheessa.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Tuohon akunkestoon olisi kiva kun laittaisi vielä tietoon minkälaisilla tehoilla käytetty, antaisi paremman kuvan asiasta. Olin jo ostoskoriin laittamassa, mutta tein vähän salapoliisin työtä ja löysin subtank -langasta, että käytät 12-16W:n tehoilla ja innostus lopahti. Itse käytän Atlantiksella ~30W niin eipä taitais päiväksikään riittää. Tuolla kombolla mulla menee noita 18650 -akkuja 3-4 kpl/vrk. Modina Fulgoris, ja nestettä kuluu 15-20ml. Eli pitää varmaankin hommata toiseksi laitteeksi joku sellainen, johon saa akkuja vaihdeltua niin ei tarvi ressata.
Ei kovin tasalaatusia tuntuis nämä m80/ 50 nettikirjoitteluiden perusteella olevan. Omat tosin toiminu moitteetta toista kuukautta. Ainut marinan aihe on matala 510 liitin.