Sivu 244 / 349 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 144194234240241242243244245246247248254294344 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,861 - 4,880 / 6969

Aihe: Humutusketju! (Everything went better than expected)

  1. #4861
    Jyrki jättää kotomaan politiikan, koska kusi hommansa kansan silmissä. Eli käytännössä sille on luvattu paikka jossain duunissa, kunhan kusee hommat kotomaassa niin hienosti.
    Kuinka saatanan tyhmä pitää ihmisen olla, ettei tätä ymmärrä !?

     
     
  2. #4862
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Too big to fail

     
     
  3. #4863
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Eikös nuo loppuunkäytetyt poliitikot yleensä laiteta mitäänsanomattomannimisten yhdistysten kärkipaikoille jossa jakavat sitten korruptiorahaa kavereilleen ja omaan taskuun ja toivovat jotta eivät enää päädy julkisuuteen.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  4. #4864
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eli toisin sanoen ovat pelanneet nappulansa sen verran taitavasti, että nauttivat paitsi eläkettä myös tuloja, joita tavallinen tallaaja ei koskaan pääse edes lähelle?
    KGO & Twist

     
     
  5. #4865
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä tunnen myötätuntoa Käteistä kohtaan koska se on varmaan Suomen vihatuin tyyppi, kyllähän sitä kuulemma tuolla eduskuntatalon käytävillä liikkuu juoruja ettei Jykällä meinaa enää pää pysyä kasassa enkä ihmettele... Kyllä se näyttääkin välillä pystyyn kuolleelta ihmisrauniolta, ihan kuten Urpilainenkin.

     
     
  6. #4866
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Se on kumma, että ihmiset kuvittelevat sen kahvan, mistä kansan niskaan tiputetaan paskaa, olevan yhden ihmisen käytettävän.
    Kyllä siihen tarvitaan hitusen enempi käyttäjiä.
    KGO & Twist

     
     
  7. #4867
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Ei kai se Jykä ala vähitellen tajuta jotta mitä se on menny tekemään? Kyllähän sitä kovassa hurmoksessa myydään äänestäjien selkänahat brysseliin kolmella sentillä, mutta entäs kun totuus iskee? Tai tietysti jos siinä vaiheessa on jo joku suojatyöpaikka katottuna, niin sitten voikin lopun ikäänsä vaan taputella itteään olkapäille ja kehua itteään "miten hyvin se meni".
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  8. #4868
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Milläs valtuuksilla se "Jykä" on yhtään mitään yksin myynyt?
    KGO & Twist

     
     
  9. #4869
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Eipä tuo varmaan senvertaselta sosiopaatilta montaa hetkeä ota vakuuttaa valtaosaa niistä paristasadasta muusta idiootista jotta muuten tulee maailmanloppu.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  10. #4870
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Vaikken mikään Käteisen fani olekkaan niin muistetaan nyt että sekin on elävä ja tunteva ihminen, mä katselen aika paljon eduskunnan istuntoja ja kyllä mä ainakin näen että se näyttää silloin kun se ei huomaa että sitä kuvataan tosi väsyneeltä ja jopa suorastaan kärsivältä välillä. Siis sellaselta rauniolta, on jo pitkään näyttäny. En ihmettelis yhtään vaikka huhut pitäis paikkansa, ja tossa paineessa ja kaiken kansan syntipukkina alkaiskin kuuppa levitä, 90% ihmisistä olis levinny jo.

     
     
  11. #4871
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Se on Jykä Käteisen hallitus ja kuten muutkin ministerit, hän itse vastaa oman "henkilöstönsä" päätöksistä puumerkillään. Ei ministerit itse mitään lakialoitteita tai muitakaan päätöksiä väännä, vaan se ministeriö. Ihan hyvä, että tuota Jykän hallitusta vähän tuuletetaan, ei ole kyllä ensinmäinen kerta eikä varmaan viimeinen, kun Suomessa oikeasti ne seuraukset kärsitään niissä nahoissa, jotka syistä ovat olleet vastuussa (Suomessahan yrityksen tappio ei koskaan ole johtajan vika, vaan aina sen saamattoman duunarin tai jonkun muun, johtajallehan kuuluu antaa bonuksia, että pysyy paikallaan eikä lähde ulkomaille [/sarkasmi]).

    Toivottavasti Jykä ei saa duunia enää edes paskakuskina. Sen verran luotsasi hallituksensa menemään kansaa vastaan, että ainakaan hallitus ei kansan suosiosta nauttinut. Minä ainakin humutan sitä, että toivottavasti kerrankin Suomessa on aiheutettu pieni särö "länsimaalaiseen demokratiaan", jossa politikon onnistuminen mitataan uran jatkumisena (saa vaalirahoitusta ja voi puhua lisää paskaa vaalien alla siitä mitä seuraavana kautenaan "yrittää" tehdä) eikä suinkaan miten valtiolla saatika sitten sen kansalla menee. Hyvänähän esimerkkinä on tämä kun ausseissa tehtiin tiukempi aselaki, jota jenkkeihinkin on muutamaan kertaan mietitty; Yksikään aussi politikko ei jatkanut poliittista uraansa sen jälkeen, mutta yllättäen aseelliset ryöstöt, aseelliset murhat ja vastaavat helposti saatavien aseiden aiheuttamat ilmiö vähenivät radikaalisti. Jenkeissähän samanmoinen laki ei mene läpi, koska politikon paremmuus mitataan uran pituudella ja kukaan ei ole valmis laittamaan uraansa uhriksi tietynlaisen hyvinvoinnin vuoksi. Suomessa ihan sama meininki ku jenkeissä, vain harva politikko uskaltaa mennä isoja järjestöjä, isoja yrityksiä tai rikkaita vastaan, koska vaalituki on rahaa, jota näillä on, ja sillä saa näkyvyyttä.

    Ja ei, en ole kommari. Minusta vaan demokratian pitäisi toimia hiukan eri tavalla mitä se nykyään toimii. Kuten se, että "vaalitukia" saisi jokainen ehdokas 10k€ käytettäväkseen valtiolta ja jos joku saa jostain edes 10 senttiä lisää, niin se katsotaan korruptioksi, samaten kaikki etuudet kuten entisestä työpaikasta (esim. lehti, TV- tai radio-asema) saatava näkyvyys katsotaan korruptioksi. Jokainen ehdokas siis laitetaan samalle viivalle, oli sitten paskakuski tai lääkäri, ja suoralla henkilövaalilla eduskuntaan. Lisäksi jokaisesta suuremmasta päätöksestä järjestetään kansanäänestys (joita Suomessa ei oel tainnut olla useampaan kymmeneen vuoteen) ja eduskunnan ja hallituksen tulee nauttia kansan suosiosta (eli jos nyt mennään ja kustaan koko homma, niin saattaa olla että vaalit tulee etuajassa). Samat naamat ja usea uusikin siellä varmaan olisi, koska "tuttu ja turvallinen", mutta saataisiin ainakin demokratia toimimaan mutuenkin kuin vain rahalla ja etuuksilla.

    (Varmaan tämän vuodatuksen olisi muuallekkin voinut laittaa, mutta muutamat oluset ja rommia ja aihe.)
    (TL;DR Jee! Käteinen lähtee vittuun, krak!)

     
     
  12. #4872
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Rankkaahan se eduskuntatyö on. Mutta onneksi siellä voi ottaa välillä vaikka torkut. Jopa ilman torkkupeittoa kuten Astrid Thors. Tietysti jännäähän se varmasti on seurata miten paineet nousee kun ihmiseltä otetaan pois hänen kuvittelemansa maailma ja annetaan todellisuus tilalle, mutta en mie kyllä semmosen takia vielä ala eduskunnan istuntoja seuraamaan. Mie olen jo kauan sitten nähnyt sen liian läheltä.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  13. #4873
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Toissapäivänä 3 vuotta höyryvoimalla.

     
     
  14. #4874
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    Jätkä pääsee paneen!
    sain! \:D/

     
     
  15. #4875
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Pics or didn't happen!
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #4876
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Pics or didn't happen!
    Ei kai nyt sentäs. jääköön todistusaineisto toistaiseksi ihan omaan luuriin.

     
     
  17. #4877
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Ei kai nyt sentäs. jääköön todistusaineisto toistaiseksi ihan omaan luuriin.
    A-haa!
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  18. #4878
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    YES eka akkupari tyhjätty Akusta ja mittari näytti 3.35v

     
     
  19. #4879
    Nyt on kevät, ihmiset pörrää kaikin tavoin. Mä tykkään keväästä! Kuka ei tykkää?

     
     
  20. #4880
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    mä tykkään keväästä! ei nyt vaan oikeen ois aikaa kaikille näille kevään lämpimille ja pörrösille fiiliksille D:

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •