Sivu 75 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 256571727374757677787985125175 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,481 - 1,500 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

  1. #1481
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha1 Näytä viesti
    No, sen olis voinu hienovaraisemminkin sanoa, ettei olis tarvinnu vetää hernettä nenään? PC palailun heitin pois joskus 2003-04 kun joka pelin julkaisussa piti ostaa joku uus komponentti koneeseen, en tiedä onko tilanne rauhoittunut, mutta otan selvää vasta sitten kun kämppä on maksettu.
    Enpä mä kyllä kokenut olevani herne nenässä, mutta miten vain

    En mä kyllä tuolloin 2003-2004 joutunut sen enempää pelien myötä komponentteja ostaan kuin sen jälkeenkään. Joskus 386/486 aikaan tilanne oli vähän eri, mutta niistäkin on jo kauan aikaa. Jos vähän käyttää järkeänsä saa moneksi vuodeksi eteenpäin hyvän koneen jolla tekee saman kuin konsolilla + kaiken muun tarpeellisen. Peleissäkin säästää melko mittavan summan PC:llä, joten argumentti "konsoli on halvempi" ei sinänsä päde. Mutta kyllä mullakin tuossa sekä Wii että PS3 on, juurikin hittipelien takia
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #1482
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    32
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Enpä mä kyllä kokenut olevani herne nenässä, mutta miten vain

    En mä kyllä tuolloin 2003-2004 joutunut sen enempää pelien myötä komponentteja ostaan kuin sen jälkeenkään. Joskus 386/486 aikaan tilanne oli vähän eri, mutta niistäkin on jo kauan aikaa. Jos vähän käyttää järkeänsä saa moneksi vuodeksi eteenpäin hyvän koneen jolla tekee saman kuin konsolilla + kaiken muun tarpeellisen. Peleissäkin säästää melko mittavan summan PC:llä, joten argumentti "konsoli on halvempi" ei sinänsä päde. Mutta kyllä mullakin tuossa sekä Wii että PS3 on, juurikin hittipelien takia
    Eiku siis pölijä, minä vedin sen herneen nenään...

    Peleissä tuskin säästän sen kummempia oli konsoli tai PC. Ei ehdi pelaamaan kuin 5-6 tuntia viikossa. Jää nuo "kokeillaan nyt" pelit ostamatta.
    Viimeksi muokannut Juha1; 03.11.13 kello 02:04.

     
     
  3. #1483
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ite pidän Lenovon läppärin työasemana+emännän Simssikoneena, pleikkari on sitten mediasentteri.

    Ja Defu, DS on konsoleilleki, niinku sen tuhannen peliä jotka on PC:lleki. Ja optimointi, ei tarvi tyytyä keskenkaiken julkaistuun paskaan ja siksi päivittää konetta, kun 4 vuotta voit hakata samaa laitetta samoilla peleillä. Ja päivitys maksaa suoraan julkaisusta 1/4 kunnon pelikoneesta joka päivitetään lähes yhtä usein.

    Älkää käsittäkö väärin, mä olin syntyjäni PC-pelaaja, enkä dissaa niitä pelikoneina. Jos on laittaa vitullisia rahoja siihen niin antaa palaa, ite vaan koen käytännöllisemmäksi pitää työasemana konetta, pelaamiseen ja muulle viihteelle konsolia. Pitäishän PC-miesten tietää, dedikoitu toimii AINA paremmin.

    Ja hei, CS 1.6 de_dust pieksen teidät kaikki.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #1484
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Pliis, riittää ihan hyvin kun nörttifoorumeilla on aina käynnissä tämä PC vastaan konsolit, ei tuoda sitä tännekin. Kummassakin on omat hyvät puolensa, itse omistan molemmat, kumpikin on yhtä hyvä ja yhtä perseestä.

     
     
  5. #1485
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    32
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Köh köh... Alkaa konsolitkin nykyään jo kääntymään tonne "asenna ja pelaa"-linjaan. Seuraava sukupolvi taisi jo olla niin, että asentamalla pelin saat lisäominaisuuksia ja latausajat tippuu (joka tosin on jo nykyisissä). Varmaan kun Xbox "Two" ja Playstation 5 tulee markkinoille niin jo konsolifanboyt huutavat hurraata kun julkistuksessa kerrotaan "Now you must install your games and with it you can play them without the disk!" (jos edes levyjä silloin vielä on).

    Itsellä konsolipelaaminen jäänyt keräilyyn ja satunnaisiin yksinoikeuspeleihin N64:sen jälkeen. Onhan noita uudempiakin ja PS1:kin tietty ollut, mutta ei niillä vaan oo jaksanut pelata kun latausajat saanut järjestäen putoamaan PC:llä ja grafiikat paremmiks. Puhumattakaan, että konsolisota on nyt vähän niinkuin loppu kun PS4 ja Xbox One ovat melkein ihan samoilla raudoilla (taisivat jotain oppia Red Dead Redeptionistä ja parista muusta). Lisäksi tuo media puoli - Mitä muuta sitä voi mies kaivata kuin kunnon PC, kunnon telkkari, HDMI-kaapeli ja Logitech K400-näppis
    Niinhän siinä on valitettavasti päässyt käymään, konsolitekniikka kun nyt tosiaankin tulee siellä pc:n perässä. Mut en jaksa enempää vängätä teidän täydellisien pc koneiden kanssa niin antaa olla.

     
     
  6. #1486
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Mä en vaan luojan tähden ymmärrä tätä "päivittää sitä mukaa kun uusi peli tulee" rumbaa. Mulla on nyt 2 vuotta vanha kone, josta maksoin sen ~1150€ ja vuosi siitä sijoitin vielä 230€ toiseen näyttöön. En ole ihan heti edes ajatellut päivittää koneeseen yhtään mitään ja niin uudet kuin vanhat pelit kyllä hyvin rullaa tällä. Toki mä tiedän että kaikki ei jaksa viritellä konetta ja etsiä sitä komponentti/hinta suhdannetta parhaiten päin, mutta se on kyllä jo vähän vanhentunut myytti että jatkuva päivitysrumba olis tietokoneiden kanssa... Enkä kyllä muista edes koska viimeksi olisi joutunut oikeasti taistelemaan wintoosan kanssa.

    Lasketaas ny, sulla on 300€ kiinni konsolissa (jos ostat sen julkaisun aikoihin), siihen päälle 50-60€ ekstraa että saat toisen ohjaimen (+ jotain hiluja että saat isompaa kovoa, hiirtä, muuta kilkettä kuten laturipakkauksia), sitten hankit vaikkapa kolme peliä 59,90€, yhteensä ~180e. Lisäksi sun tarttee hankkia läppäri työjuttuja varten, 450€ lienee saa jo varsin kelvollisen jolla pyörittää jotain muutakin kuin Google Chromea.

    Tossa on jo erillisiin paketteihin lyötynä pyöreesti tonni. Miten tää nyt sitten tulee oleellisesti halvemmaksi? Siinä missä tietokoneen VOI päivittää, konsolia et pysty vaikka haluaisit, ennen kuin julkaistaan uusi konsoli. PC:stä vedät piuhat töllöön niin katselet leffat, Netflixit ynnä muut aivan yhtälailla kuin konsolilta. Mahdollisuudet on sinänsä rajattomat, siinä missä konsoli rajoittuu joka hetki enempi.

    Ei sillä kuitenkaan, ettenkö mä PS4 hankkis aika liki julkaisun jälkeen, mutta tulee kommenteista ihan mieleen ostos-tv:n esimerkkisohlaajat jotka kompastelevat imureihin "kun se on niin hankalaa!"
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  7. #1487
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Mä en vaan luojan tähden ymmärrä tätä "päivittää sitä mukaa kun uusi peli tulee" rumbaa.
    Ota myös huomioon että 99% nykyisistä peleistä on konsoliportteja jotka on optimoitu vuosia vanhalle raudalle että edes sen puoleen ei tarvitse paljoa päivitellä mitään jos näitä "AAA"-julkaisuja pelaa :P


     
     
  8. #1488
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Muotoillaan näin, meikäläisen tarpeita palvelee huomattavasti paremmin konsoli+läppäri. En edelleenkään dissaa pc:tä, ja oon iteki niitä päivitelly emon sallisimissa rajoissa aikanaan.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #1489
    Niin, tarpeiden takia ne konsolit karisi multa pois. Ei vaan enää tullut kajottua pleikkari kakkoseen, koska PC pelit viihdytti enemmän. Hintapuoli oli ainakin niihin aikoihin juurikin toisinpäin itellä. Pleikkarille sai kokoajan olla ostamassa uusia pelejä, jotka oli taas tahkottu viikossa, jos nyt ylipäätänsä onnistuivat imasemaan sisäänsä. Hyvä PC peli viihdytti monta vuotta. En ole kyllä ihan varma vaikuttiko tähän miten paljon se online-mahdollisuus, joka nyt ei sääntönä enää päde.

    Kerroin mietteeni, koska ne ovat tärkeitä ja kiinostavat kaikkia.

     
     
  10. #1490
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760
    Seuraavan sukupolven konsoleissakin molemmissa on onlinepelaaminen maksullista, josta taas aiheutuu lisäkustannuksia pelaajalle. Tosin, varmaan tulee jokatapauksessa ostettua, kiitos juurikin tuo aikaisemmin mainittu "pelaamisen helppous".
    Oman koneen kanssa karkasi mopo käsistä ("budjetin rajoissa"), mutta samanlaista yli-innostumista mulla on kaiken kanssa. Joskus laitetaan autoa, joskus ostellaan uusia räpellettäviä atomisaattoreita ja joskus päivitetään konetta. Jokainen tyylillään. Olenhan kuitenkin alkuperäistä x360 konsoliakin parannellut, koska silloin sattui se olemaan kiinnostuksen kohteena.
    Puucee vs. konsoli vertailu ei tule koskaan toimimaan, koska aina se kaatuu konsolipelaajien: "Aina saa olla päivittämässä rahalla"-argumenttiin ja pc-pelaajan: "Nätimmät grafiikat ja laajempi käyttö"-argumenttiin.
    Toisille mersu, toisille audi ja sitten on niitä jotka ajaa ladalla.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  11. #1491
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Tapasin EA:n edustajan täällä vaperconissa ja sain tämmönen paketin

    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  12. #1492
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Korruptio jyllää.

     
     
  13. #1493
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Jos ei jo tullut selväksi, niin kyllä mä ihan vähän vaan tässä...


    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  14. #1494
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    ei oo yhtään taitopeliä (niitä jotka vaatii tarkkuutta, reflexejä ja nopeita laskutoimituksia) jota ois konsolilla parempi pelata ku pc:llä. pc:tä ei tarvi päivittää jokasen uuden pelin yhteydessä ku tietää mitä ostaa, eikä siihen vaadita nelinumeroisia summia. grafiikoilla ei oo yhtä paljon merkitystä ku toimivuudella. konsolit on casualeille joille sillä ei oo nii väliä et saiko sen headshotin sen takia et on nopeempi ja tarkempi ku vastustaja, vai sen takia et sutas sinne päi ja autoaim hoiti loput, tai niille joita ei kiinnosta kilpailu muita pelaajia vastaan.

    :F

     
     
  15. #1495
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    ei oo yhtään taitopeliä (niitä jotka vaatii tarkkuutta, reflexejä ja nopeita laskutoimituksia) jota ois konsolilla parempi pelata ku pc:llä. pc:tä ei tarvi päivittää jokasen uuden pelin yhteydessä ku tietää mitä ostaa, eikä siihen vaadita nelinumeroisia summia. grafiikoilla ei oo yhtä paljon merkitystä ku toimivuudella. konsolit on casualeille joille sillä ei oo nii väliä et saiko sen headshotin sen takia et on nopeempi ja tarkempi ku vastustaja, vai sen takia et sutas sinne päi ja autoaim hoiti loput, tai niille joita ei kiinnosta kilpailu muita pelaajia vastaan.

    :F
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  16. #1496
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tuo ei päde kyllä läheskään kaikkiin peleihin. Vai onko se niin tosi kivaa vaikka hakata esim. Tekkeniä PC:llä vrt. konsoli?

    Loppuu se konsoleiden väheksyminen. Ja vielä ennemmin konsolipelaajien.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  17. #1497
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  18. #1498
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

    Rennosti sohvalta toinen käsi housuissa.
    Kliseet kunniaan ja "äärimmäiseksi totuudeksi" iki-wanha vertailu: "Konsolointi on kuin onanointi. Melkein, muttei ihan."

    Tämä vänkääminen pysyy viihdyttävänä tasan niin kauan, että joku kusipää vetää herneen nenäänsä ja alkaa henkilökohtaisuuksiin.
    KGO & Twist

     
     
  19. #1499
    Tekken, Tonihaukat ja FF ollu ainuut syyt omistaa PS. Ja ainoat kerrat kun ketuttanu omistaa vaan PC (nintentoja ny löytyy) on Army of Two ja GTA aikaisempi release konsoleille.
    Haukat onneksi löytyy Kuutiolle (nintento fägi ku olen).. Eli Tekken ja FF tällä hetkellä kaipuu listalla.

    PC:lle pädi jos välttis haluaa - mutta suurin osa peleistä jota itse tulee hakattua menee näppiksellä.

    Väittämä, että konsolilla ei pystyisi kilpahenkisesti pelata on BS - mutta tuo autoaim osuu ja uppoaa ainakin FPS puolella. Järjestäen niissä taitaa olla pienoinen autoaim korjaus kun pädillä ei tosiaan pääse samaan tarkkuuteen ku hiirellä. Ja osittain se vie sen oikean refleksipohjasen meiningin siitä pois (ainakin omasta mielestäni) - voin myös hyvällä omallatunnol sanoo, et vittu oon paska kapulalla räiskintäpeleis (+C&C suxor pädillä omaan makuun).

    Konsoleissa alkaa myös tuttaa tuo melko yleinen vaatimus always online (tai suuntima ainaskin).. Syy hankkia konsoli itsellä on juuri se, että voin lyödä sen kiinni vaikka 18" putkitöllöön jos siltä tuntuu ja alkaa pelaamaan.
    Eeeeei ku pitää ladata päivityksiä, pitää konnata käyttäjätiliin, vittu mua kiinnosta jos kaveri tulee online ja muuta paskaa - saan jo kaiken tuon PC:llä *gtfo my TV*
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  20. #1500
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Nykäsinpäs Arkham Originsin läpi. En allekirjoita noita keskinkertaisia arvosteluita, samaa herkkua tuo oli kuin sarjan muutkin osat, ehkä hitusen huonompi kuin Arkham City mutta Asylumin pieksi helposti. Bugeja oli tosin niin perkeleesti, mutta ei onneksi pääjuonessa.



    Tuonne ylös en päässyt kun tuo köysi muuttui jostain syystä kuminauhaksi, ja yhdessä toisessa tornissa en päässyt kiipeämään tarvittavasta luukusta sisään.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •