Sivu 1 / 7 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 121

Aihe: Finnvapours.net

  1. #1
    Suomivapours
    Vieras

    Finnvapours.net

    Finnvapours.net- FinnVapours.net
    Maa: Suomi
    Maksutavat: Odeal lasku. Paypal.
    Toimitusaika: n. 1-3 vuorokautta. (Odeal laskulla tilaaminen. Alle 30€ tilauksesta, tuote lähtee ennen laskuttamista. 30€ yli menevät tilaukset, asiakas joutuu maksamaan laskun, ennen kun tavara lähtee.)
    Postikulut: 4€ 1lk. Kirjeenä tai maksikirjeenä (riippuu paketin koosta) yli 60€ tilauksista ilmainen toimitus.

    Yhden miehen voimin tehty verkkokauppasivusto finnvapours.net nettikauppa on auki! Se on vielä "beta" vaiheessa. Minulla ei ole omaa yritystä. Olen Odeal oy:n asiakas, joka hoitaa niin sanotusti ne likaiset työt eli paperihommat ja laskutukset asiakkailleni. Odealilta en saa mitään tavaraa taikka mitään alennuksia ym. Se on "toinen työpaikkani". Ja valitukset tietenkin minulle, takuuasioista voidaan keskustella?


    Verkkokaupassa on tällä hetkellä myynnissä:
    -tiivisteitä, Mom and Pop, FlavourArt.
    -modeja löytyy tällä hetkellä muutama.

    Tarkoitus olisi saada laajennettua valikoimaa, ensimmäiseksi pitäisi saada sivusto menestymään.
    Viimeksi muokannut Suomivapours; 30.01.15 kello 02:50.

     
     
  2. #2
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Sori,mutta nyt on sanottava suoraan ja tylysti: Ei vakuuta esittely,eikä sivut.

     
     
  3. #3
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    Nopealla vilkaisulla Poppamiehen kanssa samoilla linjoilla..

     
     
  4. #4
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460
    Olipa paskan näköistä tarjontaa, no toivotaan että kauppa käy.

     
     
  5. #5
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Ei jatkoon ja myös peukku alas kauppiaan aikaisemmasta epäkypsästä käytöksestä.

     
     
  6. #6
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Kenenkäs vastuulla postitukset on, jos ei kauppiaan?
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  7. #7
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Siis mun käsityksen mukaan kauppias kyllä itse postittaa tuotteet mutta laskuttajana toimii vain tuo Odeal.

     
     
  8. #8
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Postittaa, mutta ei ota vastuuta niistä. Kysymys olikin että kukas sen vastuun sitten ottaa?
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  9. #9
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Postittaa, mutta ei ota vastuuta niistä. Kysymys olikin että kukas sen vastuun sitten ottaa?
    Kyllä se on myyjän vastuulla aina että tavara saapuu perille, ehjänä. Aivan sama mitä täällä sanoo, se ei vastuuta vähennä yhtään.

     
     
  10. #10
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Joo. Myyjän vastuullahan se on. Mutta heti ensimmäisessä viestissä ilmoitetaan, että ei aio ottaa lähetyksistä vastuuta ja takuuasioistakin voidaan keskustella.
    Mitenkähän veikkaatte, että asiat hoituu kun ongelmia tulee?
    Hyvä että kauppias kuitenkin rehellisesti tuo nämä seikat heti ensimmäisessä viestissä ilmi.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  11. #11
    Suomivapours
    Vieras
    Kiitoksia palautteesta Tuosta postinkuljetuksesta, minulta se lähtee kyllä ja ehjänä. Mitenkä minä voin vannoa sitten postin kuljetuksesta? Mitenkä ne kohtelee paketteja? En näe että myyjä on vastuussa tuon kuljetuksen prosessin aikana.

     
     
  12. #12
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    "takuuasioista voidaan keskustella? " lause ei myöskään herätä luottamusta pahemmin.

     
     
  13. #13
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    No muotoillaan kysymys näin. Tilaan tavaraa, miten ajattelit toimia seuraavissa tapauksissa?
    a) Kerron että paketissa ei kaikki ole ehjänä.
    b) Paketti ei ole tullut perille.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari Helberth's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    295
    Kuluttajansuojan mukaan toimitus on aina myyjän vastuulla etämyynnissä. Siitä ei voi vapautua sanomalla muuta.
    Eij jaksa aina päivitellä...

     
     
  15. #15
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672
    Minua ihan yrittäjänä kiinnostaa tuo maksupolitiikka..

    eli kyseessä laskutus mutta lähteekö tavara heti vai sitten kun lasku on maksettu?

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari Helberth's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    295
    Myyjällä on myös aina virhevastuu myymistään tuotteista, eikä siitäkään pääse eroon mainitsemalla muuta.
    Eij jaksa aina päivitellä...

     
     
  17. #17
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVapours Näytä viesti
    Kiitoksia palautteesta Tuosta postinkuljetuksesta, minulta se lähtee kyllä ja ehjänä. Mitenkä minä voin vannoa sitten postin kuljetuksesta? Mitenkä ne kohtelee paketteja? En näe että myyjä on vastuussa tuon kuljetuksen prosessin aikana.
    Oikeastaan se on sama miten asian itse näet, vastuussa olet kuitenkin siitä että tavara saapuu perille ehjänä. Jos posti rikkoo tai hukkaa jotain, on se sinun vastuulla selvittää postin kanssa korvaavatko ne sinulle. Kaikissa postin lähetysmuodoissa on omat ehtonsa miten korvataan ja mitä.

    Pakko kyllä myös neuvoa sen verran, että tuo laskutussysteemi on varmasti hankalin ja kallein mitä on olemassa. Hommaa tilitoimisto ja käy ottamassa sieltä tunti konsultointia miten saat hoidettua tuon homman miljoona kertaa helpommin ja vähemmillä kustannuksilla. Laskun voit kirjoittaa itse ilman mitään tuollaisia laskutuspalveluita ja vaiva on sama kuin laittaa lasku tuon palvelun kautta.

     
     
  18. #18
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vonikka Näytä viesti
    Minua ihan yrittäjänä kiinnostaa tuo maksupolitiikka..

    eli kyseessä laskutus mutta lähteekö tavara heti vai sitten kun lasku on maksettu?
    Terve Vonikka

    Kyllä tavara lähtee ennen kun lasku on maksettu. Laskun kirjoitan, n. vuorokauden jälkeen paketin luovutuksesta postille.

     
     
  19. #19
    Suomivapours
    Vieras
    [QUOTE=Pakko kyllä myös neuvoa sen verran, että tuo laskutussysteemi on varmasti hankalin ja kallein mitä on olemassa.[/QUOTE]


    Millä tavoin hankalin ja kallein? Kyllä se on vain, melko helppoa tehdä lasku näpyttelee tiedot ja painaa nappia, odeal hoitaa loput. Ja tuo kallein? Kelle se on kallista? Myyjälle vai asiakkaalle? Asiakkaalle ei muita kulujalle kun ostohinta, mutta jos asiakas ei maksa niin odeal laittaa muistutuslaskun jos silloinkaan ei maksa niin toimitaan niin kuin muissakin laskuissa.

     
     
  20. #20
    Suomivapours
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    No muotoillaan kysymys näin. Tilaan tavaraa, miten ajattelit toimia seuraavissa tapauksissa?
    a) Kerron että paketissa ei kaikki ole ehjänä.
    b) Paketti ei ole tullut perille.
    A.) Kysyn paketin kunnosta asiakkaalta? Jos se on pahasti kaltoin kohdeltu, otan postiin yhteyden. Ja kysyn mitenkä, tässä asiassa menetellään? Ja kerron asian asiakas sai rikkonaisen paketin ja paketin sisältä rikki.

    B.) Ja taas otan postiin yhteyttä ja kysyn missä tai mihin paketti on hävinnyt? Otan kaikista paketeista kuitin. Todisteena että olen lähtennänyt sen asiakkaalle.

    EDIT: Niin sivuillani tilauksen vahvistuksen aikana tai oliko se sähköposti vastauksessa. En muista sanasta sanaan, mutta jollain tapaa näin: Elä ota pakettia vastaan jos näet pakettien olevan pahasti kohdeltu. Minä voin tarkistaa sivuiltani ja postittaa sen ihan sanasta sanaan tänne.

     
     
Sivu 1 / 7 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •