Sivu 1 / 11 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 216

Aihe: DNA20

  1. #1

    DNA20

    Mielenkiintoinen toi DNA20 mutta ko itel ei taitoo rakentaa modia ni saako/tekeekö kukaan kyseisestä piiristä myyntiin modeja jos ni linkkejä kiitos
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  2. #2
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Jossain vaiheessa tulen tekemään putkimodin jossa on dna20 piiri mutta se tulee ulos todennäköisesti vasta loppuvuonna.

    Pyydä Jyjärveä tekemään sulle semmonen
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  3. #3

     
     
  4. #4
    Just tilasin tollasen HANA MODZ - Home

     
     
  5. #5
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Diablo Fulgoris on maksua vaille tilattu. Tai no. Putkessa kumminkin ollut jo kauan...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #6
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Aikaisemmin oon tätä jo pohtinut eri paikoissa, mutta tässä muutama sentti lisää.

    Mun mielestä DNA20 putkessa on melko epäonnistunut idea. Monelle se varmaan olis märkä uni, mutta kaatuu siihen että jos haluaa piiristä kaiken hyödyn irti, on käytettävä 18650 akkuja ja silloin putkelle tulee piirin kanssa helvetisti pituutta. Ato nokkaan vielä ja paketti on melko järkyttävän kokoinen. Itselle tuo pituus on se ratkaiseva tekijä, enkä kyllä toivokaan enää piirillistä putkea.

    Boksimodeissa tuo DNA20 sitten taas on ihan omaa luokkaansa; Waparin boksi syö 2x18650 ja koko on todella pieni. Mitat on melkein samat kuin Hana Modin kanssa (joissakin pienemmät, joissakin isommat), ja syö sisäänsä tuplaten akkutehoa. Järkevällä suunnittelulla saa näistä boksimodeista todella näppäriä ja nättejä, ja mielestäni ne on huomattavasti toiminnallisempia kuin piiri + putki. Joitakin nämä boksit tuppaavat inhottamaan, mutta omasta mielestä paras vaihtoehto DNA20 piirin kanssa.

    e. Sen verran oon siis näihinkin hurahtanut että 4x boxmodia tulossa/talossa. Waparin, Docin, Gepetton sekä Akun boksit
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  7. #7
    Tässä kun aiheessa ollaan, niin mitkäs on vaihtoehdot jos haluaa 2x18650 akut? Ite en oo kaupoista löytäny muuta kuin tämän http://shop.shanmods.com/Gadget-Dual...tDual18650.htm Tuossakin taitaa laatikko olla muovia..

     
     
  8. #8
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Taitaapi Gadget Dual olla ainoa vaihtoehto tällä hetkellä. Gadgetistakin tosin saa hitusen näppärämmän kun pyytää niitä tekee flatin liitännän, mutta rumahan tuo on kuin perkele
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  9. #9
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Onko siinä DNA20:ssa niin paljon huonompi hyötysuhde kuin vaikka ProVarissa? No ProVarissahan se on hyvä, mutta... Katsotaan nyt mitä Gixxxer saa aikaan, ja varmaan jättää toteuttamattakin, jos huomaa ettei onnistu. Mulla on jo boxmodi Gepettolta, ja en sitä genreä enempää välttämättä halua.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  10. #10
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Ei se ole hyötysuhteesta kiinni, vaan siitä että Provarista saa max ~15w ulos ja DNA20:stä 20W. Siinä on todella suuri ero, ja ei siitä Provarista kauaa hyötyä ole maksimitehoilla pikkuakulla.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #11
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Ei se ole hyötysuhteesta kiinni, vaan siitä että Provarista saa max ~15w ulos ja DNA20:stä 20W. Siinä on todella suuri ero, ja ei siitä Provarista kauaa hyötyä ole maksimitehoilla pikkuakulla.
    Selvähän se on, että jos ProVarin akku kestää 2 tuntia, niin DNA20:n 1½ tuntia. Lisää akkuja mukaan.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  12. #12
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Ei se ihan noin suoraan mene, mutta tokihan sitä runsaalla määrällä akkuja pärjää. Taitaa vaan kovissa tehoissa DNA-piiri vaatia väkisinkin ihan vähintään 18490 akun.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  13. #13
    Niin ajattelin sellast niinku Darwin vois piuhal ladata ei mitään vaidettavii akkuja.mitenhän Darwinin kuoriin sais ton piirin ??kestäiskö akku
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  14. #14
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Varmaan juu, mutta miksi? Kun se akku sanoo itsensä irti se on siinä. Ei sitä AWtä rassata tarvi jos töpselillä lataa plus on vaihdettavissa vain akku, ei mene modi kerralla avattavaksi.
    Ei tehdä tästä turhaan Omppua kun ei oo pakko!
    KGO & Twist

     
     
  15. #15
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lipo-akku on kaikin puolin muuten parempi, mutta jos se kosahtaa niin sitten kosahtaa. Kummassakin on puolensa, itse suosin ainakin toistaiseksi vaihdettavaa akkua.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  16. #16
    No sit tilaukseen toi hana modz
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  17. #17
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Sen verta kysäisen, että millä ajattelit tuota 20 wattista höyryttää?
    KGO & Twist

     
     
  18. #18
    Onhan hanassa latauspiiri, ihan usb piuhalla vaan lisää virtaa jos ei halua akkua irroitella

     
     
  19. #19
    En mä auton 400hp kaan käytä
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  20. #20
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Et juu, mutta toi 20 wattia kinda menee hukkaan imo jos ei ole gennyä kaveriksi, jolloin maksaa hitusen turhasta.
    KGO & Twist

     
     
Sivu 1 / 11 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •