Tulokset 1 - 12 / 12

Aihe: Desert Ship - Kahmel/Camel 11mg 10ml PG

  1. #1
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Desert Ship - Kahmel/Camel 11mg 10ml PG

    Hangsen / EASY -valmistelinjalta kaksi erinäköistä Desert Ship -putelia
    Tilattu easy-eliquid.com:ilta, ja kotona 5pvä:ssä.
    Yhden 10ml pullon hinta 3,20eur
    Postituskulut 6:lle pullolle 5,95eur

    Ensimmäinen testi #1
    Tässä siis haetaan autenttista Camel-merkkisen savukkeen makua. Poltin itse useita vuosia pelkästään ko. syöpäkäärylemerkkiä.
    Tätä lajia e-litkua tuli siis kaksi pulloa, joista ensin tummemman kimppuun eli pullon sekoitus ja tankki täyteen.
    Höyry on kevyttä ja tuttu hattaramaisuus on selkeästi maussa mukana. Kunnolla puffailtuani huomasin myös etäistä yhteyttä
    Camel savukemerkkiin. Kurkku kuivaa myös tutun tupakanomaisesti. Tässähän toki on mieto setti nikoa eli vain 10mg.

    Toinen testi #2
    No ei muuta kuin muutaman tankin tyhjenneltyäni, siirrytään vaaleamman Camel-litkun kimppuun. Maku on lähes sama kuin tummemmassakin.
    Tässä ehkä hieman enemmän höyryä ja kevyttä kitkeryyttä/kurkkukuivaa -tunnetta. Jälkimakuna viipyilee suussa tuttu hattaramainen karamellituntuma.
    Kevyen kenttätestauksen jälkeen uskoakseni samaa litkua, kuin toisessakin pullossa. Niin mitättömiä olivat erot. Siksipä niputan Erämaanlaivat samaan testiin.

    maku 7/10
    kurkkuhitti 6-7/10
    niko 7/10
    höyry 8/10

    Lyhyestä virsi kaunis niin myös e-litku:
    Lähellä kevyt Camel-savukkeen makua, mutta siltikin niin kaukana oikeasta. Kyllä tätä nuo putelit höyryttelee, en palaa näihin uudestaan.



    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  2. #2

    Vs: Desert Ship - Kahmel/Camel 11mg 10ml PG

    Itse taas olen pitänyt hyvin paljon tästä mausta.
    Juuri sopivan makea mutta sopivan heikkomaku jokapäiväiseen käyttöön.

    En muuten ole huomannut mitään eroa hangsenin ja DK:n samassa nesteessä. Tuntuu kuin ne olisi tehty jopa samassa tehtaassa?

     
     
  3. #3
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Desert Ship - Kahmel/Camel 11mg 10ml PG

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer Näytä viesti
    Itse taas olen pitänyt hyvin paljon tästä mausta.
    Hyvä vaan että tulee makukommentteja myös muilta (pidempään harrastaneilta) näistä litkuista, saa sitä perspektiiviä.
    Noista nikotiinia sisältävistä litkuista muuten;
    eiköhän niitä valmistupaikkoja ole aika vähän maailmassa, joten ei ihme vaikka tulis samalta linjalta nämä. Siksi yhdekaltaisuus?

    Ja asiasta vaporuukkuun, eka atomizer meni särki. prkl.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #4

    Vs: Desert Ship - Kahmel/Camel 11mg 10ml PG

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer Näytä viesti
    Itse taas olen pitänyt hyvin paljon tästä mausta.
    eiköhän niitä valmistupaikkoja ole aika vähän maailmassa, joten ei ihme vaikka tulis samalta linjalta nämä. Siksi yhdekaltaisuus?
    Kyllä niitä ilmeisesti useampia on. Mutta ilmeisesti varsinkin tupakka-mauissa käytetyt makuaineet tuppaavat olemaan aika lähellä samoilta toimittajilta.
    Hangsenin tapauksessa internet huhut sanovat että Dekangin pääkemisti tai jopa kuulemma TJ, olisi loikannut Hangsenille vieden mukanaan kaikki tai osan resepteistä, mistä johtuen Hangsenin maut ovat Dekangin kanssa hyvin samanlaisia ellei jopa identtisiä.

    Aikoinaan tästä oli jopa Dekangin sivuilla ilmoitus, että he ovat käynnistäneet oikeusprosessin jotain entistätyöntekijäänsä vastaan mutta nyttemmin en sitä enään ole löytänyt sieltä.

    Muita nestevalmistajia on sitten esimerkiksi kuulemma Kanger (KR) ja Joye. Voi myös olla että he tilaavat osan tai jopa kaiken tuotantonsa näiltä muilta valmistajilta.
    Niin ja kiinalaiseen tapaan tuotemerkeillä ei tunnu olevan merkitystä, esimerkiksi EGO merkkisiä laitteita valmistavat Boge(Dekang), Hangseng, Kanger sekä Joye.

    Edit: Niin ja Sailebao (SLB) valmistaa sitten KGO merkkistä EGO kloonia :-D Näistä sitten nämä verkkokaupat myyvät mm, omilla nimillään tai pahimmissa tapauksissa myyvät niitä esimerkiksi Joye nimellä, mistä johtuen ei voi olla varma onko se aito Joye EGO vai vaikkapa Sailebaon:n KGO. Ja tähän kun lisätään vielä että verkkokauppa voi myydä sitä vaikkapa nimellä Genesis ECHO :-)

     
     
  5. #5
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Desert Ship - Kahmel/Camel 11mg 10ml PG

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer Näytä viesti
    voi myydä sitä vaikkapa nimellä
    heh, let me call that a "salaliittoteoria"
    joo, eli alkulähde on pitkälti sama. kokit vaihtuvat matkalla kuluttajien markkinoille?

    kiitos infosta.


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: Desert Ship - Kahmel/Camel 11mg 10ml PG

    Mielenkiintoisinta on nimenomaan tip alkuperäisen Ry4-reseptin kohtalo joka myös on viety mukana. Alkuperäistä vuonna 2008 maistaneena kaipailen edelleen.

     
     
  7. #7

    Vs: Desert Ship - Kahmel/Camel 11mg 10ml PG

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer Näytä viesti
    voi myydä sitä vaikkapa nimellä
    heh, let me call that a "salaliittoteoria"
    joo, eli alkulähde on pitkälti sama. kokit vaihtuvat matkalla kuluttajien markkinoille?

    kiitos infosta.

    Ei kyseessä on vain kiinalainen tapa tehdä kauppaa. Tämän vuoksi Nokia on suosittu merkki kiinan maaseudulla, harmillisesti suurin osa niistä ei ole nokian tekemiä.

    Näiden sähkösavukkeiden kohdalla on myös varsin vaikea, selvittää onko jokin valmistaja oikeasti "valmistaja" vai onko se vain "virtuaalivalmistaja" joka tilaa tuotteensa muualta. Mutta varma voit olla siitä, että modeja lukuunottamatta kaikki sähkösavukemateriaali mitä ostat länsimaista on varmasti samaa kiinalaista alkuperää, nimet vain vaihtuvat.
    Esimerkiksi Hangsenilta voi ostaa EGO-kitin omilla logoilla, väreillä ja teksteillä jopa niin pienissä erissä kuin 200kpl jolloin hinta per EGO-kit olisi n. 17 dollaria.


    Tässä vertailun vuoksi heidän kotisivujaan, katso heidän tuoteluotteloitaan:
    Hangsen http://www.hkhangsen.com/
    Kanger http://www.szkanger.com/
    BOGE http://www.bogetech.com/ & Dekang http://www.yndekang.com/products.asp
    Sailebao http://www.slbsmoking.com/en/products/index.html
    Joye http://www.joyetech.com/



    EDIT: Tässä vielä aika päheen näköinen blingbling 801-savuke valmistajalta nimeltä Shenzhen JieShiBao Technology CO.,LTD (http://www.jsbcigarette.com/)
    http://img1.cdn.tradejob.net/Y201011...2234173313.jpg

     
     
  8. #8

    Vs: Desert Ship - Kahmel/Camel 11mg 10ml PG

    Itse pidän tästä kyllä todella paljon, tosin minulla on Wizards Mix merkkiä tuo oma Desert Ship tuolta ecigwizardilta. Höyrytellyt jo 1,5 30ml putelia. Eka oli 11mg mutta vaihdoin sitten 6mg joka piisaa itselle aivan hyvin.
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  9. #9

    Vs: Desert Ship - Kahmel/Camel 11mg 10ml PG

    Onkos tämä nyt samaa tavaraa kuin Desert Boat?

     
     
  10. #10
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Desert Ship - Kahmel/Camel 11mg 10ml PG

    itse kuvailisin makua sanoilla: palaneessa sokerissa hienonnettu manteli

    tilasin nimittäin saman camel maun toivossa, ei silti ei paha ja tuskin jää puteli hapantumaan mutta lisää tuskin tilaan

     
     
  11. #11
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Desert Ship - Kahmel/Camel 11mg 10ml PG

    Eihän tämä(kään) tupakalta maistu, mutta mielestäni yksi parhaista korvikemauista. Toimii hyvin kokopäiväisessä käytössä.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  12. #12
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    1
    Olen itse tilaillut monet kerrat easy eliquidilta ja maku sopii omaan päivittäiseen käyttöön. Muttamutta... nyt kun kauppa on uudistunut on myös tavarakin uudistunut, on White Koko Desert Shippiä ja Black Kokoa, Silver Premiumia sekä Desert Boatia jossa ei ole nikotiinia. Noista edellä mainituista menin tilaamaan White Kokoa, mutta maku oli jotain aivan muuta. Eli onko noista nyt sitten joku tätä alkuperäistä Desert Shippiä? Jos ei, niin voisiko joku kertoa mistä sellaista voi tilata? Hakusessa siis PG-litku 11mg.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •