Tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: E-Shisha -nestesarja (Finnvape)

  1. #1
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342

    E-Shisha -nestesarja (Finnvape)

    Vaikkakin itse E-Shisha on saanut aika huvittavan maineen niin päätin kuitenkin yhden maun (Appelsiini) ottaa testiin. Yllätyin kovasti. Tosi hyvältä maistuu. Makeampi kuin mikään muu appelsiinineste mitä olen maistanut eli sopii mun makuun oikein mainiosti. Yllättävän hyvä kurkkutuntuma myös 8mg nesteeksi, watteja Protankissa reilu 8.

    Onko muilla kokemuksia? Pitää seuraavassa tilauksessa ottaa muitakin makuja mukaan.

     
     
  2. #2
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Vaikkakin itse E-Shisha on saanut aika huvittavan maineen niin päätin kuitenkin yhden maun (Appelsiini) ottaa testiin. Yllätyin kovasti. Tosi hyvältä maistuu. Makeampi kuin mikään muu appelsiinineste mitä olen maistanut eli sopii mun makuun oikein mainiosti. Yllättävän hyvä kurkkutuntuma myös 8mg nesteeksi, watteja Protankissa reilu 8.

    Onko muilla kokemuksia? Pitää seuraavassa tilauksessa ottaa muitakin makuja mukaan.
    Kukaan ei voi varmaan väittää etteikö nuo E-Shisha Stickit olisi hyvän makuisia Näillä nesteillä nuo maut saa myös asiallisiin laitteisiin kohtuuhinnalla... Blueberry-Icemint on oma suosikki (Varoitus: saattaa olla joillekkin liian raikas) afro.gif

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    146
    Itse olen höyrytellyt tuota omenanmakuista ja ihan kelpo tavaraa.

     
     
  4. #4
    Omppu pullo on tullut vedettyä , hyvältä maistuu. Harmi vain loppu :P . seuraavassa tilauksessa jotain uutta tästä sarjasta

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    67
    Omena, mansikka ja appelsiini kerennyt kokeilla. Omena ja mansikka maistuu hyvältä, appelsiinista en tykänny, vaikka maistu miltä jotakuin piti mut puuttuu joku sellanen sitrushedelmän kirpeys siitä
    Mansikasta tulee taas mielee jotkut hyvä vesipiipputupakan mansikkamaut, erittäin hyvää.
    Viimeksi muokannut piMuli; 16.10.13 kello 16:22.

     
     
  6. #6
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    nehän on lähinnä noi kertakäyttöiset e-shisha-tikut mitkä hilpeyttä aiheuttaa. itse nesteissä ei liene valittamista. ainakaan itsellä

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    67
    Juu ei ole noissa nesteissä mitään valittamista, kaikki maistuu siltä mitä niiden on sanottu olevan, noista 3:sta mitä olen kerennyt kokeilemaan. Tosiaan ei vaan osunu omaan makuhermoon toi appelsiini, vaikka kyllähän se siltä maistuikin. Sama kävi Ectoplasmicin kanssa, kun sitä diablossa kokeilin, bogen kanssa hyvä, diablon kanssa ei niin hyvä.

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    Peachistä ei muuta ko hyvää sanomista, mutta Blueberry oli jotain niin äklöä että oksat poies.
    Yeah bitch! Magnets!

     
     
  9. #9
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    2
    Tekisi mieli kokeilla näitä, voisiko joku vahvistaa että maistuuko aidolta tavaralta? Lähinne omena kiinnostaa, Two Apples ja Sweet Melon ovat vesipiippumössöistä omia lempimakuja.

     
     
  10. #10
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    E-shisha chili on jännän hajusta, ei tosin maistu yhtä hyvältä.
    Sit löytys limee ja viimeks tuli bonarina e-shisha vanilja.
    Eipä nuo nyt kummempia ole IMHO ku inan omat tiivisteet.
    Parempiakin tekijöitä on.

     
     
  11. #11
    Itekkin miettinyt jos noita pari pulloa tilais kun edullisia näyttää olevan. Onko kirsikasta kellään kokemuksia?

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •