Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 85

Aihe: Kayfun V5 klooniketju

  1. #1
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591

    Kayfun V5 klooniketju

    Sanoista tekoihin ja klooneille tuoteväärennöksille ihan oma ketju.

    Tilanne tänään 2.6.2016: kaksi viikkoa SvoëMeston julkaisun jälkeen 3fvape ja FT saivat kloonit markkinoille.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  2. #2
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Hienoa, täytynee odotella preorderi loppuun ja ekat kommentit laadusta. Tilaukseen tohon hintaan menee josko tsägällä olisi edes yhtään niin hyvälaatuinen kuin tuo Tobecon v4 klooni.

     
     
  3. #3
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    SXK:n tuotteista ei ole pahaa sanottavaa. Taisi itse asiassa olla Infiniten kloonikaiffarin varsinainen valmistaja.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  4. #4
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Hienoa, täytynee odotella preorderi loppuun ja ekat kommentit laadusta. Tilaukseen tohon hintaan menee josko tsägällä olisi edes yhtään niin hyvälaatuinen kuin tuo Tobecon v4 klooni.
    Eiköhän Puffilaan tule jossain vaiheessa Tobecon V5 tuoteväärennös. Tänne ainakin tulee poistumaan yksi kappale kyseisiä järjestelmällisen rikollisuuden ilmentymiä.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240
    Tänään kolahti luukusta, Tobeco:n innovatiivinen kopio, Kayfun 5.

    Vertailukohtaa orginaaliin ei ole, mutta tämä vaikuttaa erittäin asialliselta. Mitään moitittavaa en keksi, no täyttökorkista saa kyllä ottaa niskaperseotteen, että saa sullottua kierteille. Mitenköhän aidossa?
    Ilmat täysin auki, on mulle sopiva mtl. Ei ujella eikä vihellä. OK tankki.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240

     
     
  7. #7
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Mulle on periaatteessa yksi hailee onko kopio vai alkuperäinen näiden tankkien kohdalla, ainoastaan toimivuus ratkaisee. Ihmetyttää joidenkin itku ja ujellus kopiositäkloonitätä, klooneja on tehty maailmansivu ja tullaan tekemään, joka nippeli ja nappeli kloonattu tuhanteen kertaan.
    Mistä päästään vähän asiaankin sitten, mites porukka vertaisi tätä v5:sta maun puolesta v4:seen? Parempi/huonompi? Vähän kahden vaiheilla tämän hankkimisen kanssa..

    E: näköjään varalasejakin ilmestynyt ft:le.
    https://www.fasttech.com/products/1/...-rta-atomizers

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240
    Mun höyryttely vuosien aikana (kohta 5v.) olen muutaman kerran kokenut "game over" fiiliksen:
    - Boge+tankki yhdistelmä. Olis into höyryttelyyn saattanut loppua ilman tätä. Alotin 510- ja egotikuilla.("tankeilla" ja pumpuleilla)
    - Mesh hybridit. Setupointi välillä hirveetä taistelua, mutta palkitsevaa. Jalippo ja Jali kyselivät hyviä kysymyksiä ja minä yritin parhaani mukaan ymmärtää konkarien vastauksia. Hauskaa aikaa.
    - Kayfun lite. Näitä on edelleen 2 kpl. + Tobecon klooni. Tästä jäi kloonia kohtaan paska fiilis.
    - Subtank mini rba+. Edelleen suosikki varsinkin clapton coililla. Näitä 2kpl.
    - Clearoista täytyy mainita Starre, Crown ja Cleito, joka on suosikkini.
    - Uusimpana Tobecon klooni kaiffari v5.

    Tämä uusin klooni on kyllä yllättänyt täysin. Parin päivän kokemuksella todella positiivinen laitos. Fiilikset samoja kuin Twistedillä tuolla aidon puolella.
    Yllättää tavallaan eleettömyydellä ja hiljaisuudella. Imuun kun tottuu, niin täysin avoimena sopii suoraan keuhkoon ja mtl. saakin hakea kuristetumpaa asetusta.

    Toivottavasit kaiffarilta tulisi 25mm:n versio, joka olisi matalampi ja luonnollisesti nestetilavuus kasvaisi. Siinäpä olisi sitten seuraava game over tankki.
    Viimeksi muokannut rami; 23.06.16 kello 09:36.

     
     
  9. #9
    SXK klooni vuota kuin seula. Nestesyötön kun aukasee niin heiluu kuin hullun mulk... Paljon. Vara o- renkaat oli väärän kokoiset. Muuten loistava laitos. Tilasin toisen, jos mulle normaaliin säkään tuli vaan maanantaikappale. Mistä ootte ostanu tobecon versioo?

     
     
  10. #10
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  11. #11
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja himpinen Näytä viesti
    SXK klooni vuota kuin seula. Nestesyötön kun aukasee niin heiluu kuin hullun mulk... Paljon. Vara o- renkaat oli väärän kokoiset. Muuten loistava laitos. Tilasin toisen, jos mulle normaaliin säkään tuli vaan maanantaikappale. Mistä ootte ostanu tobecon versioo?
    Puffilta ostan jos ostan. Pari päivää miettinyt et tarvinko vai en.. Kohta ne varmaan loppuu ja sit ei tarvi enää miettiä

     
     
  12. #12
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 10:35.

     
     
  13. #13
    Onko kellään varmaa tietoo noiden renkaiden koosta ja mistä löytyis?

     
     
  14. #14
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Päivän testaillu Tobecon versiota. Ekana pesua varten tuon purin kokonaan osiinsa: tiivisteet, eristeet, eri osien istuvuus toisiinsa ja kierteet: todella laadukas klooni tämä. Kaikki istuu ja kiertyy paikoilleen kuin nyrkki silmään.

    0.62 ohm, 0.50 kanthal ja 3mm tapille n.7 kiekkaa setupilla vedelly, jotenkuten riittää keuhkovetoon ilmat. Makuakin tulee hyvin, josko vertaisin neloseen niin ehkä hieman enempi, vaikea sanoa, pitäs ottaa nelonen tuohon samalla nesteellä joku päivä niin vois verrata kunnolla.

    Miinusta minun mielestäni tuo nesteensyöttö/säätö, tykkään että se pitää olla jämäkkä ja sellainen ettei tartte katella esim.niin kuin tässä montako kierrosta pitää avata ym. No, aukihan se on ollut päivän mutta kuitenki.

    Tuossa arskaxxille kuva xvostickin kanssa kun kuitenkin haluat
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    186
    Eilen tilattu kayfun v5 clooni Fastilta

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Päivän testaillu Tobecon versiota. Ekana pesua varten tuon purin kokonaan osiinsa: tiivisteet, eristeet, eri osien istuvuus toisiinsa ja kierteet: todella laadukas klooni tämä. Kaikki istuu ja kiertyy paikoilleen kuin nyrkki silmään.

    0.62 ohm, 0.50 kanthal ja 3mm tapille n.7 kiekkaa setupilla vedelly, jotenkuten riittää keuhkovetoon ilmat. Makuakin tulee hyvin, josko vertaisin neloseen niin ehkä hieman enempi, vaikea sanoa, pitäs ottaa nelonen tuohon samalla nesteellä joku päivä niin vois verrata kunnolla.

    Miinusta minun mielestäni tuo nesteensyöttö/säätö, tykkään että se pitää olla jämäkkä ja sellainen ettei tartte katella esim.niin kuin tässä montako kierrosta pitää avata ym. No, aukihan se on ollut päivän mutta kuitenki.

    Tuossa arskaxxille kuva xvostickin kanssa kun kuitenkin haluat
    M.Kanella sama operaatio, kuin mulla. 3mm:n coilin vaihdoin 2.5milliseen ja tuntuu, että imu olisi huomattavasti avarampi.

    Nesteensyötön säätö on kyllä melkosta pyörittelyä, mulla 3.5 kierrosta. Tykkään .

     
     
  17. #17
    Eikö kukaan muukaan oo löytäny infoo niistä o-renkaista?

     
     
  18. #18
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rami Näytä viesti
    M.Kanella sama operaatio, kuin mulla. 3mm:n coilin vaihdoin 2.5milliseen ja tuntuu, että imu olisi huomattavasti avarampi.

    Nesteensyötön säätö on kyllä melkosta pyörittelyä, mulla 3.5 kierrosta. Tykkään .
    Pitää vaihtaa tänään 2.5mm setuppi. Eikös se ollut 2 kokonaista kiekkaa ja syöttö silloin täysin auki?

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Pitää vaihtaa tänään 2.5mm setuppi. Eikös se ollut 2 kokonaista kiekkaa ja syöttö silloin täysin auki?
    Aidossa saattaa olla. Mulla 3.5 ja kaikki toimii, mikään ei ole irti eikä heilu.

     
     
  20. #20
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rami Näytä viesti
    Mitään moitittavaa en keksi, no täyttökorkista saa kyllä ottaa niskaperseotteen, että saa sullottua kierteille. Mitenköhän aidossa?
    Jämäkkä mutta kaukana peräsuolimomentin tarpeesta. Pistä pienempi o-rengas siihen täyttöhattuun.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •