Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: eGo-T akku ongelma

  1. #1

    eGo-T akku ongelma

    Terve! Tänää tipahti postiluukkuun tämmöinen testipaketti= Puff eGo-CE4 -testipaketti 650mAh manuaali

    Innolla odotin että pääsen höyryttelemään, pistin lataukseen. akun ja laturin valo vilkkui hetken, kunnes laturi näytti vihreää eli akku on täynnä.
    Yritän avata akkua lukosta 5nopealla painalluksella (myös kolmella kuten puff.fi sivulla lukee) mutta mitään ei tapahdu. Akku on siis aivan uusi.

     
     
  2. #2
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: eGo-T akku ongelma

    Vilkuttaako se mitään valoa kun kokeilet painaa nappia?
    Kokeile rämpyttää useammin kuin 5 kertaa. Näissä on heittoja, jotkut aukeaa kolmella, jotkut kuudella painalluksella. Ja klikkaile nopeaan tahtiin.

    Ja vastaisuudessa tämänkaltaisille kysymyksille ei tarvitse perustaa omaa ketjua, vaan ne voi esittää esim
    Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta- ketjussa: http://www.e-savuke.com/forum/index.php?board=18.0
    Thänks

     
     
  3. #3

    Vs: eGo-T akku ongelma

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Vilkuttaako se mitään valoa kun kokeilet painaa nappia?
    Kokeile rämpyttää useammin kuin 5 kertaa. Näissä on heittoja, jotkut aukeaa kolmella, jotkut kuudella painalluksella. Ja klikkaile nopeaan tahtiin.

    Ja vastaisuudessa tämänkaltaisille kysymyksille ei tarvitse perustaa omaa ketjua, vaan ne voi esittää esim
    Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta- ketjussa: http://www.e-savuke.com/forum/index.php?board=18.0
    Thänks
    ei vilkuta mitään valoa, ja ei toimi vaikka kuink rämpytän nappia :/ ja kun pistän lataukseen, nappulan sinine valo vilkkuu ja laturissa vilkkuu puna/vihree valo.

    Ja oon uus täällä, niin en tienny minne kirjotan. Mutta kiitos vinkistä

     
     
  4. #4
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532

    Re: eGo-T akku ongelma

    No kokeileppa rauhallisemmin rämpyttää. Mulla on yksi egoakku tosi tarkka siitä, että viisi painallusta 5 sekuntiin.

     
     
  5. #5

    Vs: Re: eGo-T akku ongelma

    Lainaus Alkuperäinen postaaja neuropora Näytä viesti
    No kokeileppa rauhallisemmin rämpyttää. Mulla on yksi egoakku tosi tarkka siitä, että viisi painallusta 5 sekuntiin.
    Ei toiminut siltikään :/ Mutta nyt kun akku on ollut latauksessa 30min, nään vähäsen punasta valoo, eli vihree valo hälvenee pois. Tais olla sittenkin tyhjä? .-. Oon uusi näissä jutuissa, kaveri vaan sano mulle että vihreä valo tarkoittaa että tyhjä akku ja punanen täyttä.

     
     
  6. #6
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: eGo-T akku ongelma

    Ei siinä laturissa kyllä pitäs punasta ja vihreetä palaa yht'aikaa.. Oisko käyny niin, että oot ruuvannu aton/carton/laturin liian tiukkaan ja keskinavan tiiviste antanu periks ja aiheuttanu oikarin?

     
     
  7. #7

    Vs: eGo-T akku ongelma

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ei siinä laturissa kyllä pitäs punasta ja vihreetä palaa yht'aikaa.. Oisko käyny niin, että oot ruuvannu aton/carton/laturin liian tiukkaan ja keskinavan tiiviste antanu periks ja aiheuttanu oikarin?
    Voi olla, pitäskö vaan sitten palauttaa ja sanoa että ei toiminu. Makso 19,95€ laturi + akku ja ce4 karto. Tai saako sitä mitenkään korjattua ilman että joudun availemaaan mitään. Oon tosiaan uus näissä hommissa

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    208

    Vs: eGo-T akku ongelma

    Kannattaa olla Puffiin yhteydessä. Onhan se täysin mahdollista, että kyseessä on alkujaan ollut viallinen tuote (akku tai laturi).

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •