Tulokset 1 - 18 / 18

Aihe: china-sells.com

  1. #1
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    china-sells.com

    Halpa ja välillä eksoottisempiakin laitteita jne. kauppaava sivu. Tavarat tulevat Hong Kongista, joten reilussa viikossa on itselleni kotiutuneet.
    http://www.china-sells.com

     
     
  2. #2
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: www.china-sells.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Halpa ja välillä eksoottisempiakin laitteita jne. kauppaava sivu. Tavarat tulevat Hong Kongista, joten reilussa viikossa on itselleni kotiutuneet.
    http://www.china-sells.com
    mitä tilasit ja voidaanko puhua laadusta mitään???
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  3. #3
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: www.china-sells.com

    Tilasin nuo:

    http://www.china-sells.com/item.php?id=2248
    http://www.china-sells.com/item.php?id=2076

    Sekä CE5:sen ja pari vaihtopäätä, tuo tankkiviritys on hyväkin ja toimii paremmin suoraan kuin Vivi tank, modikin toimii ainakin vielä mutta hiukan ahdas
    se on, ei sovi omista trustfireistä sisään kuin toinen setti. CE5 on ok mutta vaihtopäiden keskinasta on liian lyhyt ja ei toimi ainakaan ce:ssä.

    Tyytyväinen itse olen kyllä, 8 päivässä tuli nuo ja oli viikonloppu välissä. Toki siellä voi vähemmän laadukastakin tavaraa olla mutta omat on oukei.

     
     
  4. #4
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: www.china-sells.com

    Tavaraa on kyllä myytävänä ja paljon ..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  5. #5
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: www.china-sells.com

    Onk nää http://www.china-sells.com/item.php?id=2246 tässä maassa myytävään Viva Novaan sopivia atoja? Mielelläni suosisin kotimaista jälleenmyyjää, mutta houkuttaa... Tolla hinnalla ei kannata alkaa atoa korjaamaan jollei sitten muuten riitä harrastusta.
    Hirvee halko muuten toi tankkisysteemi, yli 80mm!

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320

    Vs: www.china-sells.com

    Ego v6:set tuli täältä tilattua

     
     
  7. #7
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: www.china-sells.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Onk nää http://www.china-sells.com/item.php?id=2246 tässä maassa myytävään Viva Novaan sopivia atoja? Mielelläni suosisin kotimaista jälleenmyyjää, mutta houkuttaa... Tolla hinnalla ei kannata alkaa atoa korjaamaan jollei sitten muuten riitä harrastusta.
    Hirvee halko muuten toi tankkisysteemi, yli 80mm!
    Nuo näyttäisi ce4 + v3:sen atoilta, muutenhan se on sama mutta tuo putken pätkä on vain ce:ssä, sen saa toki pois. v1 ja v2 vivien atoissa on n. 1mm pituuseroa, tuo voisi olla v1 mallia
    muttei toki varma voi olla... Sopii kyllä kakkoseenkin mutta jää tuubin kierre vähän raolleen.

    Ei toi tankki nyt niin paha ole esim. lavan päässä, se tankkiosa ilman tippiä on "vain" 6cm.

     
     
  8. #8
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621

    Vs: www.china-sells.com

    Hm, tää vois olla kans, kierteet korkin tipin juuressa korkille C4+sat kerää taskussa nöyhtää imukkeeseen mutta tämmöinen korkilla varustettu vois olla sopiva, toi korkki taitaa olla kierteellä, kynämalli

    http://www.china-sells.com/en/item.php?id=2227

     
     
  9. #9
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: www.china-sells.com

    hmm,onkos tämä vähän niinku bully, mutta ilman driptippiä? 5 egee risat.
    http://www.china-sells.com/item.php?id=2244

    täs o vähä erilainen:
    http://www.china-sells.com/item.php?id=2245


    eVic 61 eur risat..

    tuolta saa muuten lankojaki aika edullisesti, hyvä valikoima.
    minimi tilaus 25 taalaa, ja sitte lisäävät siihe jotai käsittelykuluja pari egeä, menee just yli sen vuoden vaihteessa
    tulevan uuden ALV rajan.. :P

    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  10. #10
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: www.china-sells.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toope Näytä viesti
    hmm,onkos tämä vähän niinku bully, mutta ilman driptippiä? 5 egee risat.
    http://www.china-sells.com/item.php?id=2244

    täs o vähä erilainen:
    http://www.china-sells.com/item.php?id=2245
    Taitavat olla mallia t-bird a- ja b-mallin egotankeille. Tontapasen otin peleonilta muun rojun seassa, en oo keksiny käyttöä.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  11. #11

    Vs: www.china-sells.com

    Nousee karvat pystyyn aina kun puhutaan kiinalaisista kaupoista.
    En ole kyseisestä lafkasta ikinä tilannut eli olen siinä mielessä jäävi kommentoimaan.
    Mutta annan oman 10 penniäni ajatuksesta tehdä kauppaa kiinan suuntaan:
    Ei kannata.
    Olen ostanut kamaa tuolta suunnalta kun "halvalla sain".
    Ja lähes aina on tuotteesta huomattavissa miksi se oli halpaa. Siksi nykyisin maksan ennemmin hieman enemmän että tuote toimii kuten odotettua tai kestää sen yli viikon.
    Toimitukset on ehkä suurin asia miksi välttelen tuota kiinan kauppaa, sieltä ei liiku tavara kuten pitäisi.
    Normaali aika on sellainen pari viikkoa ja on silläkin tullut, mutta itselle on osunut ikävästi myös tällaisia "hieman pitkiä" toimitusaikoja.
    Maailmalla on koko ajan mulla paketti, paria päivää vajaa 9vk ollut tulossa.
    Aina sama vastaus kun penään pakettia "Please wait one more week".
    Itse asiassa juuri eilen olin live service- yhteydessä kiinalaiseen puljuun mistä paketti on tulossa.
    Selitin asian, annoin tilausnumeron: Yhteys poikki.
    Että asiakaspalvelua on myös turha toivoa.
    Muuuuutta.. as sais, en ole tuolta ikinä tilannut ja voi olla että mulla on vain paskaa munkkia kiinan kanssa.
    Mutta itse en enää ikinä kuse edes kiinalaisen halpatuotannon suuntaan
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  12. #12
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: www.china-sells.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Taitavat olla mallia t-bird a- ja b-mallin egotankeille. Tontapasen otin peleonilta muun rojun seassa, en oo keksiny käyttöä.
    niin onkin, taidanpa jättää väliin, mulle riittää noi egon a/b-tankki systeemit.
    Ei jaksa enään niitä juisseja suuhun imeskellä kun höyryteltäväksi ne on tarkoitettu.



    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Nousee karvat pystyyn aina kun puhutaan kiinalaisista kaupoista.
    Toimitukset on ehkä suurin asia miksi välttelen tuota kiinan kauppaa, sieltä ei liiku tavara kuten pitäisi.
    Normaali aika on sellainen pari viikkoa ja on silläkin tullut, mutta itselle on osunut ikävästi myös tällaisia "hieman pitkiä" toimitusaikoja.
    Maailmalla on koko ajan mulla paketti, paria päivää vajaa 9vk ollut tulossa.
    Muuuuutta.. as sais, en ole tuolta ikinä tilannut ja voi olla että mulla on vain paskaa munkkia kiinan kanssa.
    Mutta itse en enää ikinä kuse edes kiinalaisen halpatuotannon suuntaan
    On aika "normaalia" että Kiinasta toimitukset kestää, en itse edes oleta että tulisi 3 viikkoa nopeammin.
    Nopein mitä olen normi postina joskus saanut oli 2 viikkoa.
    Tälläkin hetkellä on kuukauden reissannut yksi paketti registered china airmaililla, ei tosin täältä kun en ole täältä
    tilannut,ja yhtä pakettia olen odotellut kohta 2 kuukautta.

    heh heh,kiinalainen halpatuotanto..
    Mistä luulet että on peräisin suomalaisten kauppojen kaikki egot,clearot ja suurinosa muustakin rojusta mikä ei ole made in usa/finland..
    eiköhän he alibaban kautta tilaile, ja siellä on toimittajat näissä tavaroissa aasian suunnalta missä ne valmistetaankin.

    Suomalaisten kautta ottaessa, toimitus on salaman nopeaa, ja vaihtokin onnistuu mutkitta jos tuote ei saapuessa toimi.
    Ja ennenkaikkea, suurinosa kuitenkin haluaa suosia suomalaista kauppiasta, ja käydä kaupat suomenkielellä.





    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  13. #13

    Vs: www.china-sells.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toope Näytä viesti
    heh heh,kiinalainen halpatuotanto..
    Mistä luulet että on peräisin suomalaisten kauppojen kaikki egot,clearot ja suurinosa muustakin rojusta mikä ei ole made in usa/finland..
    Voin ihan heittää tähän esimerkkinä tuollaisen Clearo-tapauksen.
    Mulla on clearoja suoraan kiinasta, ja kaikissa on vikaa.
    CE5 missä keskiputki on niin vinossa, että se on lähes mahdoton saada tiiviiksi imukappaleeseen.
    Wickit on aivan kuraa, laitoin vettä säiliöön ja heiluttelin niin wick irtosi.
    Kun tarkemmin asiaa tutkin, oli wick koottu useasta palasta ja pysyi hädin tuskin kasassa.
    Imukappale oli yhdessä niin tiukka sovitteinen säiliöön että irroitti säiliössä olevan O-renkaan kun imukappaletta yritti työntää sisään.

    Puffilta mulla on kans nuota, eikä mitään vastaavia ongelmia ole ollut.
    Liekö ne sitten muualta kuin kiinasta.

    Mutta lähinnä tarkoitin tuolla kaikkea käyttötavaraa, näkee että muotit on halpoja missä muovit tehdään.
    Sellainen ohjausboksi- härdelli, eli muovinen laatikko ja muutama nappi.
    Laatikon reunat eivät olleet kohdakkain, oli valettu kahdesta palasta ja sivut oli erimittaisia.
    Yksi seinä lommolla, painuneena sisäänpäin johtuen paskasta muotista.
    Nappi hajosi ennenkuin joutui edes tositoimiin.
    Lampsin tarvikeliikkeeseen ja ostin rahalla säätöboksin ja ei mitään näitä ongelmia.

    Köyhällä ei ole varaa tilata kiinasta (IMHO).
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  14. #14
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: www.china-sells.com

    Tehtaita on monia, ja kun nuo tehdään massatuotantona niin on selvää että susia joukkoon tulee.
    Eri tehtailijoilla näyttää olevan myös erilaiset laatu kriteerit..
    kyl se clearo toimii vaikka vähän vinossa putki onkin.
    se että ne vaihdettavat ato päät eri ce4+/ce5/ce5+/ce-mitälie malleissa ei käy toisiinsa johtuu mm. siitä että sen putken sisällä
    menevä pienempi putki on erilainen, ei virta kulje.
    sen takia kannattaakin ostaa sitä halvinta, perus ce4 mallia ja wickata itse ne, niin saa just sellaisen kun haluaa ja jos ei
    sittenkään pelitä niin vika on kyllä käyttäjässä.

    edit: tai jos tilailee "purettavia" cleroja mihin saa noita valmis atopäitä, ne kannattaa tilata aina samasta paikasta kaikki, niin käy+toimii.

    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  15. #15
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Onko kukaan tilaillu täältä tuota BT-804 Dream -atoa? Näyttäis olevan tarjolla 15 taalan hintaan, eli reilu kympin halvemmalla mitä suomessa. Laatuhan näissä kiinalaisissa halppiskopioissa aina epäilyttää, koskaan ei tiedä mitä shaibaa sieltä lähetetään.
    CHINA-SELLS.COM-Wholesale and retail supply of electronic cigarettes from China - Removable atomizer BT804 - free shiping

    Ainaki Arizona.fi näyttäis myyvän tätä, ihan samalla kuvallaki varustettuna
    BT 804 dream tankki , rosteri | ARIZONA HÖYRYT

     
     
  16. #16

     
     
  17. #17
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Onko kukaan tilaillu täältä tuota BT-804 Dream -atoa? Näyttäis olevan tarjolla 15 taalan hintaan, eli reilu kympin halvemmalla mitä suomessa. Laatuhan näissä kiinalaisissa halppiskopioissa aina epäilyttää, koskaan ei tiedä mitä shaibaa sieltä lähetetään.
    CHINA-SELLS.COM-Wholesale and retail supply of electronic cigarettes from China - Removable atomizer BT804 - free shiping

    Ainaki Arizona.fi näyttäis myyvän tätä, ihan samalla kuvallaki varustettuna
    BT 804 dream tankki , rosteri | ARIZONA HÖYRYT
    3 viikkoa sitten tilattu, eilen postitettu eli ota vaan Puffilta

     
     
  18. #18
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Onko kukaan tilaillu täältä tuota BT-804 Dream -atoa? Näyttäis olevan tarjolla 15 taalan hintaan, eli reilu kympin halvemmalla mitä suomessa. Laatuhan näissä kiinalaisissa halppiskopioissa aina epäilyttää, koskaan ei tiedä mitä shaibaa sieltä lähetetään.
    CHINA-SELLS.COM-Wholesale and retail supply of electronic cigarettes from China - Removable atomizer BT804 - free shiping

    Ainaki Arizona.fi näyttäis myyvän tätä, ihan samalla kuvallaki varustettuna
    BT 804 dream tankki , rosteri | ARIZONA HÖYRYT
    Puffin eka satsi on juurikin tätä, paitsi puffin dreameissä ei ollut tuota dream logoa tankissa.
    Nyt on Puffille tulossa "parempaa" versiota, tosin jo tämä ensimmäinen on mielestäni aivan loistava.
    En ole enään jaksanut edes drippailla,vaan jos testailen jotain makuja, laitan ne suoraan dreamiin.

    Kannattaa ottaa se aina huomioon, että vaikka joudutkin maksamaan suomalaiselle enemmän samasta tuotteesta, suomalaisen kauppiaan kanssa taas
    hoituu vaihto ynnä muut takuu-asiat huomattavasti helpommin.
    Senpä takia maksan ennemmin suomalaiselle 10e enempi.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •