Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 38 / 38

Aihe: Nicopoint

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Nicopoint

    aijaa no sitte en oo noista ihan täysin perillä

    eikä asia mulle ees oikeesti kuulu eikä oo ihan tarkotuksella ees kenenkään pisneksiä kusta, mutta kyllä pikkusen pistää vihaks kun tää voittaa törkeydessään jopa greensmoken!

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365

    Vs: Nicopoint

    Jos G*****Smoke lupaa etta 10 ml pullo riittää kuukauden eivät näiden lupaukset ainakaan kovin pahasti jää jälkeen...
    Kuinka kauan yksi akun lataus kestää?
    Akun kesto vaihtelee käytöstä riippuen. Yksi lataus kestää aktiivisella käytöllä noin 1-2 päivää.
    Ja tosiaan näistä löytyy 180 mah akku

     
     
  3. #23
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Nicopoint

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasahamies Näytä viesti
    aijaa no sitte en oo noista ihan täysin perillä

    eikä asia mulle ees oikeesti kuulu eikä oo ihan tarkotuksella ees kenenkään pisneksiä kusta, mutta kyllä pikkusen pistää vihaks kun tää voittaa törkeydessään jopa greensmoken!
    Joo en siis tiedä, mutta oletan että joku semmoinen toi IPR Holding Europe Oy on. Siitä ei kyllä ainakaan nimellä löydy netistä mitään, kaupparekisteristä tietysti löytyis lisätietoa. Mutta epäilen ettei se ole ton verkkokaupan takana, vaan jonkinlainen "verho". Jos se olis oikea tekijä, niin kyllä Valvira ja Poliisi on pian ovella
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  4. #24

    Vs: Nicopoint

    Öö, millai sähkötupakointi voi olla 80% halvempaa, jos röökiaski röökiaski 20 savuketta maksaa 5€, ja "nikotiinifiltteri", joka vastaa 20 savuketta 3€? + tietysti akku, laturi ja reilu parinkympin muovirasia

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Nicopoint

    ite laskin tuosta hätäsee ni noilla hinnoilla (jos ei edes lasketa aloituspakettia mukaan):

    analogiset maksais 35-45e/vko (aski malboroa päivässä, viikonloppuna enemmän, halvemmalla tupakalla tietysti halvempi)
    nicopoint: normaalikäytöllä 104,3e/vko, tuohon voi vielä lisätä helposti joku 40e viikonlopulle kun ei oo töissä

    eli oikeasti nopeesti laskettuna 132% kalliimpaa ku tupakointi (ainaki mun laskujen mukaan ku viikon tupakat on 45e/vko ja nico 104,3e)

     
     
  6. #26
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Nicopoint

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasahamies Näytä viesti
    hmm. onkos siitä meille harrastelijoille haittaa jos tuon osoitteen vahingossa vaikka lipsauttaa fimealle tms mikä näistä nyt vastaakaan? meinasin vaan tuota kun suomalaisella domainilla myydään nikotiinia

    vai mitenkä tää kannattais hoitaa? tekiskö joku kuka osaa ettei sit mun taitamattomuus kaadu kaikkien höyryttelijöiden niskaan
    Hox, malttia, pois lyhytnäköisyys ja heti!!! Suomalainen FinnVape on myöskin suomalainen mutta sen nesteitä mahdollisesti myyvä firma on samoin ulkomailla...
    Haluatko tehdä saman FinnVapelle ja muille vastaaville suomalaisille jotka ehkä hakevat samaa mahdollisuutta... Täh?
    Etkö halua että suomalaisella domainilla, tms. saisi myydä nikonesteitä suomeen?
    Kaikki konstit nico-nesteiden saamiseksi suomeen olisi suotavaa!
    Pahimmillaan tuollainen lyhytnäköisyys / ajattelettomuus voi kaataa mahdollisten nico-nesteiden saannin suomalaisilta firmoilta heti alkuunsa +

    Edit: Alkoi suorastaan v....taan. Olepas sanojesi takana ja rohkeana poikasena teepäs ilmianto Fimealle.
    Kehutaan sinua sitten ihan porukalla miten Fimea ehkä jälleen löytää uusia keinoja estää nico-nesteiden myyntiä suomeen

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Nicopoint

    ^tätähän mä just kysyin ei mulla ees oo mitään tietoa että miten noihin v*ttuihin otetaan yhteyttä mut kuha kysyin ennenku alan mitään edes selvittämään sen enempää, enkä tosiaankaan halua että rehellisille kauppiaille sataa paskaa niskaan, saatika sitten koko höyryttelevälle yhteisölle

     
     
  8. #28
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Nicopoint

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasahamies Näytä viesti
    ^tätähän mä just kysyin ei mulla ees oo mitään tietoa että miten noihin v*ttuihin otetaan yhteyttä mut kuha kysyin ennenku alan mitään edes selvittämään sen enempää, enkä tosiaankaan halua että rehellisille kauppiaille sataa paskaa niskaan, saatika sitten koko höyryttelevälle yhteisölle
    Yhä vieläkin haluat ottaa yhteyttä Fimeaan ja estää nico-nesteiden myynnin suomeen suomalaisena firmana, oli se myyjä jokin kumma tai meidän tunnettu kauppias/kauppiaat?

     
     
  9. #29

    Vs: Nicopoint

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jonkkka Näytä viesti
    Jos G*****Smoke lupaa etta 10 ml pullo riittää kuukauden eivät näiden lupaukset ainakaan kovin pahasti jää jälkeen...Ja tosiaan näistä löytyy 180 mah akku
    Ei ainakaan pokasta ole puutetta Miten helvetissä ne kehtaa väittää tollasia kestoja tuolle akulle??? Ei siinä mitään että hinnat on poskettomat, pyytäähän voi mitä tahansa tuotteistaan, mutta kun ruvetaan törkeästi valehtelemaan noista paskoista niin alkaa ujosti v****tamaan! Toivottavasti tuohon roskaan erehtyy mahdollisimman harva

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Nicopoint

    mun kirjallinen anti ei selvästikkään ole mitään parasta mahdollista, ilmankos mua ei oo ikinä kutsuttu niihin 'unelmatyöpaikkojen' työhaastatteluhinin (sillä erotuksella että työhakemukset kirjoitan aina selvinpäin), haastattelusta napsahtaa taas paikka kerrasta, yleensä.

    siis en tosiaankaan halua mitenkään estää esim. finnvapen ja muiden ttoimintaa, olenhan sentään itse asiakas ja todella tyytyväinen suomalaisista puljuista saamaani palveluun.

    takerruin vain näihin .fi ja .com päätteisiin, sekä siihen, että finnvape on brittiläinen firma .com päätteellä toivottavasti selvensi asiaa

    pikemminkin olen 100% höyrykansan puolella ja JOS höyrykkeestä jollain lain irvikuvalla saadaan askarreltua "laiton", liityn ylpeänä lainsuojattomien joukkoon

    edit: ehkä mun vaan kannattaa vaan pysytellä noissa asiattomissa ja aiheeseen kuulumattomissa kommenteissa

    edit2: tälläkin hetkellä höyryää peleonin boldissa, finnvapen kartossa, nikotiinittoman (tai finnvapen) tankissa, nikotiinittomalta ostettu, inaweralla terästetty neste, haluanko lopettaa? en, onhan sitä poliisin kanssa tapeltu vaikka mistä, mieluusti kylläkin ostaisin kaikki suomesta

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: Nicopoint

    hehe.. tämmöisethän kuuluis olla aprillipäivän piloja mutta ei ilmeisesti ole.. No katteet aika kohillaan firmalla jos nyt yhtään yleistä hintatasoa seurannut

     
     
  12. #32

    Vs: Nicopoint

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Activene Näytä viesti
    Jaa oliskohan tuosta jo keskustelun tynkä kaikkitietävällä Suomi24 palstalla http://keskustelu.suomi24.fi/node/10509011
    Tuo keskustelu on kadonnut

     
     
  13. #33

    Vs: Nicopoint

    Vastapallona "joku" kehitti tällaisen: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10509845 ???

     
     
  14. #34

    Vs: Nicopoint

    Joo huomasin ton, vittu mitä paskaa.

     
     
  15. #35
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Nicopoint

    Perskuta sentää... just ehin tehä finnvapelta tilauksen, jääköhän sekin tulematta ( tänään tilasin, eikä oo vieläkään tullu )kuten otsolla, säälikää nyt vähän miestä ylämäessä. Ai mut jos otso omistaakin nocopointin ja yrittää haalia kauppaansa tavaraa siinä samalla mollaten kanssaihmisiä? ( Otso näemmä lukee tätäkin foorumia, salamyhkäistä )

     
     
  16. #36

    Vs: Nicopoint

    Firman viimeinen sivu oli hintapuolta lukuunottamatta täysin asiallinen. Enpä ole muilla huomannut, tai sitten en ole osannut etsiä ( miksi olisin ? ).

     
     
  17. #37

    Vs: Nicopoint

    Tekstiä... postiviiivista vaikea todeta....

     
     
  18. #38
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Pohjoinen Keski-Suomi
    Viestit
    6
    ite tuolta kerkesin tilata ennenkuin lukasin täältä juttuja. hirveitä hintoja ja valinnanvapautta 0! lähetin sitten paketin nicopointille (avaamaton) takas, ja tässä rahoja odotellaan. suosittelen kyllä kaikkia lukemaan täältä juttuja ja vertailla!

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •