Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 43

Aihe: Joyetech Mod 18650/18350

  1. #1

    Joyetech Mod 18650/18350

    Yleistä höpötystä modista.

    Edullinen ja siistin oloisesti tehty. Istuu käteen ja on mukavan tuntuinen.

    Nyt sitten kysymys: Onko näissä jonkunlainen amppeerirajoitin reguloituna/reguloimattomana, pystyykö käyttämään itserakennettavien atojen kanssa matalilla ohmeilla?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  2. #2
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Et sitten lukenut Esmoken sivuilta 👀 sininen reguloitu, oranssi akku jännite.
    Näpsäkkä putki itsellä käytössä molemmat koot.

     
     
  3. #3

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Et sitten lukenut Esmoken sivuilta 👀 sininen reguloitu, oranssi akku jännite.
    Näpsäkkä putki itsellä käytössä molemmat koot.
    Luin luin, mutta meneekö tämä reguloimaton akkujännite kuitenkin jonkun rajoitetun piirin kautta? Eli antaa akun täydet voltit tiettyyn pisteeseen saakka.

    Oma Joye mod vielä postin käsissä, mut tuli silti eilen haettua esmokelta vielä bcc ja musta akkuputki siihen kaveriksi ja uusi efestin 18650 imri.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  4. #4

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Voisiko joku suositella jotain esteettisesti sopivaa ja edullista rebuildable-systeemiä tuohon nokalle?
    Mesh vai silica?
    Tosta irtoo löysät 3.4V reguloituna ja reguloimattomana sit sen akun jännitteen verran. Ajattelin että miksi ei tän nokalle vois jotain rakennella jos tehot kuitenkin samat mitä muissakin perus 18650-putkissa.
    Meshin osalta en kyl välttämättä näe itseäni toho kädessä hapettamassa verkkoa. Silica varmaan helpompi reitti kulkea?

    http://www.finnvape.com/product/465/...iatomisaattori Oisko tollanen näppärä? Vai tarkoittaako toi "uudelleen rakennettava" pelkästään jotain tehtaan vaihtocoileja? Vaikeakin tuikata tohon omat vastuslangat?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  5. #5

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Tänään tuleee tuollainen postista joten ei vielä tarkkaa tietoa mutta uskoisin että vastaava rakentaa kuin vivi nova yms illalla lisäää kun olen asiasta paljon viisaampi

     
     
  6. #6

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Lainaus Alkuperäinen postaaja samiii Näytä viesti
    Tänään tuleee tuollainen postista joten ei vielä tarkkaa tietoa mutta uskoisin että vastaava rakentaa kuin vivi nova yms illalla lisäää kun olen asiasta paljon viisaampi
    Tilasin bargainvapourilta kans splitfire aka hyper 4. Varmaan aika identtinen ton X6 kanssa mut tehdassetuppi oli itselle sopivampi 1.8ohm. Smokin R-tank olis sit muuten samanlainen paitsi et siin on ihan rebuildablea varten tolpat kanthalin kiinnitykseen. Tosin jos tehdassetuppi hyper 4:ssä pelaa hyvin ni ajelen sillä hyvin pitkään, välillä uä-pesurilla puhdistaen uuteen uskoon.

    Kerroppa millainen vehjes oli kun saat asiasta selvän
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  7. #7

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Voisiko joku suositella jotain esteettisesti sopivaa ja edullista rebuildable-systeemiä tuohon nokalle?
    Mesh vai silica?
    Penelope on ainakin nätti tuon kanssa eli kannattaa tilata vapor freak:in Euforia pene klooni heti, kun sitä alkaa saamaan. Kuvassa Joyetech mod 18350 & penelope ja dna box mod + terminator tank

    Edit: Unohtu mainita, että tehot riittää tuossa hyvin matalaohmi setupeille penelopen kanssa ja mikään amppeerirajoitin ei ainakaan itsellä iske päälle n.1ohm-1.2ohm setupeilla.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  8. #8

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Elikkäs setuppi tehdään irroitettavaan metalliosaan ja vastuslanganpäät tulevat silikooni rinkulan toinen ulkopuolelle ja jää runkoa vasten toinen sisäpuolelle ja ottaa plussapostiin kiinni elikkäs erittäin simppeli rakentaa ja en ainekaan vielä yhtään kuivaa imaisua ole saanut

     
     
  9. #9

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Lainaus Alkuperäinen postaaja spirit222 Näytä viesti
    Penelope on ainakin nätti tuon kanssa eli kannattaa tilata vapor freak:in Euforia pene klooni heti, kun sitä alkaa saamaan. Kuvassa Joyetech mod 18350 & penelope ja dna box mod + terminator tank

    Edit: Unohtu mainita, että tehot riittää tuossa hyvin matalaohmi setupeille penelopen kanssa ja mikään amppeerirajoitin ei ainakaan itsellä iske päälle n.1ohm-1.2ohm setupeilla.
    Hei hyvä tietää! Just eilen yöllä katselin Penelopeja ja mielessä kävikin et mistä Peneä vastaavan kloonin löytäisi Miellyttävän simppeli keksintö ja sen Penen rakenteluvideon katsottuani totesin myös setupin tekemisen erittäin helpon oloiseksi.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  10. #10

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Lainaus Alkuperäinen postaaja samiii Näytä viesti
    Elikkäs setuppi tehdään irroitettavaan metalliosaan ja vastuslanganpäät tulevat silikooni rinkulan toinen ulkopuolelle ja jää runkoa vasten toinen sisäpuolelle ja ottaa plussapostiin kiinni elikkäs erittäin simppeli rakentaa ja en ainekaan vielä yhtään kuivaa imaisua ole saanut
    Kuulostaa hyvältä myöskin
    Näyttää aina vaan niin pieneltä kikkareelta noi atopäät et olen ollut aina hyvin epäileväinen miten onnistun näpräämään niin pieneen tilaan jotain toimivaa
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  11. #11
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    25

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Tänään tuli postissa 18650 MOD ja oon todella tyytyväinen. Mulla oli joskus alkuperäinen Bolt varalaitteena ja viimeisimpänä varalaitteena oli plastic bolt 18650 ja tää pesee kyllä molemmat mun mielestä mennen tullen. Hintaansa nähden todella laadukkaan oloinen ja ainakin tää musta-hopea versio on oikeesti ihan mielettömän tyylikäs mun makuun. LR boge tankin kanssa katolla pelittää aivan mielettömän hyvin. Duuni/reissukäytössä tää tulee olemaan kyllä toistaiseksi mun ehdoton ykkövalinta. AW IMR 2000mAh kanssa antaa kyllä mukavat höyryt jopa sinisellä valolla ja puolikkalla akulla. Ei tää mikään taikasauva ole tietenkään, mutta mun mielestä ajaa juuri sen asian minkä lupaa sopuhintaan ja sitä mä juuri hain. ***** viis tähteä ja O0 afromerkki tälle.

     
     
  12. #12

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Lainaus Alkuperäinen postaaja inrain Näytä viesti
    Tänään tuli postissa 18650 MOD ja oon todella tyytyväinen. Mulla oli joskus alkuperäinen Bolt varalaitteena ja viimeisimpänä varalaitteena oli plastic bolt 18650 ja tää pesee kyllä molemmat mun mielestä mennen tullen. Hintaansa nähden todella laadukkaan oloinen ja ainakin tää musta-hopea versio on oikeesti ihan mielettömän tyylikäs mun makuun. LR boge tankin kanssa katolla pelittää aivan mielettömän hyvin. Duuni/reissukäytössä tää tulee olemaan kyllä toistaiseksi mun ehdoton ykkövalinta. AW IMR 2000mAh kanssa antaa kyllä mukavat höyryt jopa sinisellä valolla ja puolikkalla akulla. Ei tää mikään taikasauva ole tietenkään, mutta mun mielestä ajaa juuri sen asian minkä lupaa sopuhintaan ja sitä mä juuri hain. ***** viis tähteä ja O0 afromerkki tälle.
    Afromerkki
    Mulla molemmat putket, hopea ja musta. Tuo kivaa vaihtelua. Hopea on tollanen kylmempi metalli ja musta on satiinisen pehmeä kumipintainen <3 Molemmista tykkään.
    Käytän itse kans paljon reguloitua moodia = sininen/valkoinen valo, tota keltasta reguloimatonta ei tuu vielä paljoa käytettyä.

    Vaikka toi Vapeonly BCC ei nyt mitään mahtihöyryjä ostajilleen tarjonnut, niin suosittelisin kuitenkin sen ostamista Joyetech Modille, vaikkapa ihan sen tyylikkään istuvuuden vuoksi, sehän on Joyetechin sisaryhtiön valmiste ja samasta materiaalistakin tehty. Saumaton istuvuus ja antaa 1.8ohmisena riittoisat höyryt huolettomasti ja varmasti hyvinkin pitkään ison säiliön ja akunkeston vuoksi Tottakai sitä voi vielä itse jatkossa viritellä paksummilla silicoilla ja matalempi ohmisilla vastuslangoilla.

    Mulla jää kyllä pientä rakoa akkuputken päätycäpin ja putken väliin Efestin 18650 IMR 2200mah akulla, mites sulle istuu toi akku putkeen?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  13. #13
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Vasta päivän tykittäny 18350 modilla, mutta hyvin toimii. Ihanan kevyt verrattuna saman akun napostelevaan Provariin. Tämä on kännimodien aatelia.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  14. #14
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Lainaus Alkuperäinen postaaja spirit222 Näytä viesti
    Penelope on ainakin nätti tuon kanssa eli kannattaa tilata vapor freak:in Euforia pene klooni heti, kun sitä alkaa saamaan. Kuvassa Joyetech mod 18350 & penelope ja dna box mod + terminator tank

    Edit: Unohtu mainita, että tehot riittää tuossa hyvin matalaohmi setupeille penelopen kanssa ja mikään amppeerirajoitin ei ainakaan itsellä iske päälle n.1ohm-1.2ohm setupeilla.
    Nyt on kyllä pakko tulla sanomaan että jollain on rillit huurussa tai sitten muuten vaan sokia mutta jos tosta saa nätin kombon niin minä olen kiinan keisari.

     
     
  15. #15

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    Nyt on kyllä pakko tulla sanomaan että jollain on rillit huurussa tai sitten muuten vaan sokia mutta jos tosta saa nätin kombon niin minä olen kiinan keisari.
    Juu ei se ihan yks yhteen sovi, kun penelope näyttää olevan passelimpi jollekkin ohkaselle Piccololle. Joyemodiin passaa parhaiten joku leveä iso tankki.
    Mut ilmeisesti Penan hyvä toiminta ja rakentelun helppous oikeuttaa sen mille modille tahansa ? Hommaan silti varmaan sen kloonin tohon nokalle, kiitti vinkistä
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  16. #16
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    25

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Mulla jää kyllä pientä rakoa akkuputken päätycäpin ja putken väliin Efestin 18650 IMR 2200mah akulla, mites sulle istuu toi akku putkeen?
    AW IMR 200mAh :llla ei jää rakoa. Menee ihan suosiolla loppuun asti kierteet.

     
     
  17. #17

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Mulla jää kyllä pientä rakoa akkuputken päätycäpin ja putken väliin Efestin 18650 IMR 2200mah akulla, mites sulle istuu toi akku putkeen?
    Panasonicin CGR18650CH akulla ainakin menee päätycäp täysin kiinni isommalla putkella. Itseltä löytyy pari noita panaa. http://www.akkula.fi/Panasonic-CGR18650CH-2250-mAh

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    Nyt on kyllä pakko tulla sanomaan että jollain on rillit huurussa tai sitten muuten vaan sokia mutta jos tosta saa nätin kombon niin minä olen kiinan keisari.
    Myönnetään, että ei se nyt kuitenkaan nätti yhdistelmä oo. On kuitenkin toimivin omista tän hetken atoista mini modin kanssa ja ei näytä tatilta kuin esim. terminator kiinni Tuo päädyn halkaisija on 19mm, joten ainakin kaiffari kopio bt804 pitäs istua suoraan hyvin (halkaisija 18.87mm DV:n mukaan).
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  18. #18
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    Nyt on kyllä pakko tulla sanomaan että jollain on rillit huurussa tai sitten muuten vaan sokia mutta jos tosta saa nätin kombon niin minä olen kiinan keisari.
    Kauneus on katsojan silmissä. Tähän hintaan omasta mielestä todella käyttö kelpoinen ja käteen istuva Modi! Näppärämpi kun moni 100-200€uroon maksava patteri kotelo, joita löytyy ei se kallis ja Hypetetty ole aina itselle paras.
    Vaikka esteettisyys ei olekkaan saumattomasti yhteen sopiva! Niin käyttö ja käteen/taskuun sopivaisuus on itsellä ykkönen, ja kun itsekkään ei esteettisesti niitä luojan kauneimpia ilmestyksiä ole niin sovitaan hyvin yhteen.( rosoisen miehekäs ja rajun sopivasti hellä? Sanovat mutta ei muistu mieleen kuka? &#128131

    Ja härsikisti käytän välillä tuon nokassa Odya ja Spheroidia joka varmaan on jonkin mielestä häväistys
    Niin kuin verkkarit ja kaulus paita! Höh ei mitään väliä! Rikkaat ne vaatteilla koreilee, niin kuin Kiinan Keisari

     
     
  19. #19

    Vs: Joyetech Mod 18650/18350

    Vielä kun tuosta tulisi 14500-modi. Niitä putkia on tuossa hintaluokassa muuten erittäin vähän. Jos hommaisi yhden varalaitteen varalaitteen varalaitteen varalaitteeksi, niin ei viitsisi kauheasti maksaa.

     
     
  20. #20
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Joyetech Mod 18650/18350

    Aikas pitkältä K-57 linjoilla. Automaatio siitä, että halpa on huono ei oikein päde joka putkessa eikä tämä edes ole halvimmasta päästä.
    MODin ja eVicin control headit plus putkia on aikas voittajakombo.
    Se tuossa tosin taitaa tulla, että reguloidulla saa olla tarkkana sen RBAn ohmien kanssa. Veikkaisin, että alle ohmissa iskee suojat kiinni.
    KGO & Twist

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •