Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Wizmix

  1. #1

    Wizmix

    Tilasin kasan erilaisia WizMix nesteitä ja niissä kaikissa on sama vahva älöttävä maku. Ehkäpä sellainen palanut makeahko muovi tai sinnepäin.
    Onko kellään muulla samanlaista kokemusta? Vielä vuosi sitten tilatut WizMix nesteet olivat parasta.

    Täytyy varmaan heittää reklamaatiota kehiin.

     
     
  2. #2
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Millaisella laitteistolla yrität höyrytellä niitä nyt? Onko joku uusi clearo ehkä mukana kuviossa?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #3
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Eikös tuo wizmix sarja ole nykyään briteissä tehty? Ennen oli jotakin kiinakamaa?
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  4. #4
    Kauppias eCigWizard's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    UK - Peterborough
    Viestit
    479
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Eikös tuo wizmix sarja ole nykyään briteissä tehty? Ennen oli jotakin kiinakamaa?
    Juurikin näin. Nykyisin niin pohja kuin niksakin tulee Brittilandiasta, Kiina importin sijaan.
    Sen verta paljon oli epäpuhtauksia havaittavissa loppua kohden osassa tuotteista, ettei ollut vaivan arvoista.

    Nesteen kypsytys saattaisi auttaa -> http://www.e-savuke.com/vb/tayttones...-kypsytys.html

     
     
  5. #5
    Olen käyttänyt kokoajan samoja laitteita. Tällä hetkellä ollut käytössä Kanger T3, Vivi Nova ja Smoketechin joku jättiläis karto joka räkii kokoajan suuhun (toisin sanoen en käytä enää). Vivi Nova toiminut parhaiten kaikilla muilla nesteillä, mutta näillä WizMixeillä ei tunnut mikään toimivan.

    Täytyy vielä kokeilla tuota kypsyttämistä ja sillä välin kokeilla VR:n ja FSUSA:n eilen tulleita nesteitä.


    edit: Nyt testattu samassa paketissa tullut VR:n Classic Vlendiä ja maku on normaali.
    Viimeksi muokannut Duuhannes; 03.04.13 kello 16:24.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Itse menin ostamaan WizMix RY4, aivan paskaa. Itse toffeen maku voisi olla hyväkin, mutta joku pistävä häiritsevä sivumaku siinä on.
    Tuntuu myös, että alkaa koskemaan päähän ku tuota useammat höyryt vetää.
    Kanger MT3 puoli tankkia tuolla täytin ja viikon olen yrittänyt sitä jo poltella pois. Kohta pitänee luovuttaa ja huuhtoa pois.

    VR ja FSUSA nesteissä ei ollut mitään ylimäärästä katkua, eikä koske päähän.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133
    joo itekkin tilasin tuota wizmix ry4 joskus putelin ja oli kyllä kauheata kuraa en saanut oikein millään tätä maistumaan.... kirsikka taas oli oikein makoisaa ja voimakkaan makuinen.

     
     
  8. #8
    Kypsyttämisen jälkeen haistoin nesteitä ja sama kitkerä haju tuli jokaisesta pullosta. En kyllä pysty kokeilemaan näitä nesteitä kun enään halua sitä inhottavaa makua maistaa.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •