Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 53

Aihe: Lavatube vv tankkia hankkimassa

  1. #1

    Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Mistäs sais hyvän tankkisysteemin kyseiseen laitteeseen. ostin tuollaisen viimeks eikä kestäny kun viikon ja kärähti http://www.ecigwizard.com/shop/fi/pu...addy-tank.html elikkäs mistä sais sellaisen joka kestäis tässä lavatubessa? jos jollain lavatube käyttäjillä ois vinkkejä niin olisin kiitollinen. nyt jo toinen tankki menossa ja alkaa jo oireilla eli varmaan kohta hajoo toikin toi atomisaattori ei kestä tuossa rupee valuttamaan nesteet läpi ja menee tukkoon koko systeemi. :'(

     
     
  2. #2
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Lyhennä tankki ja laita Bogen karto sisälle. Tai tilaa Health Cabinilta niitä ylipitkiä Bogeja.

     
     
  3. #3
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Sulla väärän kokonen carto sillä jos voltteja isket 1,5 ohmiseen(mikä tuli mukana)kyllä se kärähtää.Hankin 2-3 ohmisia cartoja ei koko tankkia tarvitse ostaa.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Millä volteilla ajelit?... ei kun tankkia lyhemmäks ja slotatut boget kehiin

     
     
  5. #5

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lyhennä tankki ja laita Bogen karto sisälle. Tai tilaa Health Cabinilta niitä ylipitkiä Bogeja.
    oon vasta alkaja näissä hommissa niin jos kehtaisit antaa vinkkejä mistä ostasin? mulla on yks carto 3ohm joka hommattu tuolta samasta verkkokaupasta ja toimii todella huonosti. jos linkkiä voisit laittaa mulle alkaa tympiä ostaa kokoajan turhaan noita tankkeja rahat menee vaan hukkaan. tätä menoo alkaa olla kohta halvempaa vaan vetää röökiä. 17vuotta röökiä vetäny ja monia keinoja oon koittanu aikasemmin muttei mikään oo toiminu niin hyvin kun tää sähkötupakki.

     
     
  6. #6

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Maki Näytä viesti
    Millä volteilla ajelit?... ei kun tankkia lyhemmäks ja slotatut boget kehiin
    3-4volttia siltä väliltä oon käyttäny. oon tosiaan vasta alkaja näissä hommissa en ymmärrä tota koodikieltä

     
     
  7. #7
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janezki Näytä viesti
    oon vasta alkaja näissä hommissa niin jos kehtaisit antaa vinkkejä mistä ostasin? mulla on yks carto 3ohm joka hommattu tuolta samasta verkkokaupasta ja toimii todella huonosti. jos linkkiä voisit laittaa mulle alkaa tympiä ostaa kokoajan turhaan noita tankkeja rahat menee vaan hukkaan. tätä menoo alkaa olla kohta halvempaa vaan vetää röökiä. 17vuotta röökiä vetäny ja monia keinoja oon koittanu aikasemmin muttei mikään oo toiminu niin hyvin kun tää sähkötupakki.
    Eihän sun tarvi aina uutta tankkia ostaa, ostat vaan niitä cartoja vaikka www.finnvape.fi, ja ota 3 ohmisia, ja lyhennä se tankki normibogelle sopivaksi tai jos et halua lyhentää ota xl bogeja.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  8. #8

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Eihän sun tarvi aina uutta tankkia ostaa, ostat vaan niitä cartoja vaikka www.finnvape.fi, ja ota 3 ohmisia, ja lyhennä se tankki normibogelle sopivaksi tai jos et halua lyhentää ota xl bogeja.
    eikait noita tarvii lyhentää? ei noita ainakaan mitä minä ostin ne sopi suoraan mutta toi 3ohminen toimi huonosti. tuossa verkkokaupassa oli suoraan sopivia tuolle puffdaddy tankille. ja mitä hyötyä tuosta lyhentämisestä on? oisko jollain linkkiä jollekkin sivulle josta sais suoraan toimivan systeemin tuolle. en enää kehtaa turhaan tilata sellasia systeemejä jotka ei toimi. mistäs sais hyvää nestettä? näissäkin isoja laatu eroja näyttää olevan.

     
     
  9. #9
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Kannattaa lukea tämä ketju läpi niin tiedät kaiken tankeista ja cartoista
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1101.0

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  10. #10

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Kannattaa lukea tämä ketju läpi niin tiedät kaiken tankeista ja cartoista
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1101.0
    no eipä ole aikaa rueta lukemaan noin pitkää ketjua hetkessä läpi. ja kun pitäisi saada nyt hommattua tuohon uusi cartomiser koska hajoamassa tuo entinen niin kyselinkin täällä neuvoja muilta joilla on tuo laite. Ja kun oon uusi käyttäjä tämän kanssa niin en ymmärrä puoliakaan noista teksteistä. Tarttisin vaan tankkisysteemin joka on tarkotettu tolle lavatube vv. Näitäkin kun on niin kauheesti vaihtoehtoja niin tälläinen aloitteleva käyttäjä ei noista ymmärrä kauheesti. En vaan haluis turhaan tilailla tämmöisiä systeemejä jotka ei tässä toimi. jos jollain olis antaa neuvoa mikä toimii tuossa laitteessa hyvin niin olisin kiitollinen siitä. Eikös näihin tankkeihin ole ihan omat cartomiserit? ostin nimittäin yhden satsin samankokoisia cartomisereitä mutta eihän ne käyny koska niissä ei ollu sitä reikää mistä imee sen nesteen.

     
     
  11. #11
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janezki Näytä viesti
    niissä ei ollu sitä reikää mistä imee sen nesteen.
    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/pu...artomiser.html

    E: Nih ja 2.5 tai 3.0 ohmisia.. Suapi volttejakin käyttöön..

     
     
  12. #12

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    http://www.finnvape.com/product/64/d...-tankiin-5-kpl nuo käy suoraan siihen tankkiin, kuin myös nämä http://www.ecigwizard.com/shop/fi/pu...artomiser.html ja tässä jälkimmäisessä useampia resistansseja valittavana, joista lavatubelle ottaisin 2.5-3.0 ohm ja voltteja kunnolla, ei noista muuten mitään irtoa

    Boge xxl uppoaa kokonsa puolesta tuohon myös, mutta vaatii carton puhkaisemisen ruuvilla/naulalla/sahalla ja makua ja höyryä tuosta tulee huomattavasti paremmin kuin noista valmiiksi puhkotuista dct cartoista. Eli näitä cartoja: http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7951 ja tuosta puhkomiseen apuja: http://www.pink-mule.com/_HOLE_IN_ON...3_5378256.aspx tai foxterrieriltä kyselemään: http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1593.100

     
     
  13. #13

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    kiitosta kaikille neuvoista! mulla oli tollenen yks xxl poge kaapissa tein siihe reijän 1mm terällä mutta sillä ei toiminu ei ime nestettä itteensä ollenkaan! ??? tuo 3ohm carto oli kyllä ihmeellinen kun ei toimi kunnolla vaikka voltteja laitoin joitain 5pintaan kuumuu hirveestä ja paukkuu kurkkutuntumaa ei tule oikein kunnolla. Liekkö rikki ollu jo uutena? pistin tilaukseen 2,5ohmisen tohon tankkiin tarkotetun carton toivottavasti se toimis paremmin.

     
     
  14. #14
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    29

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janezki Näytä viesti
    no eipä ole aikaa rueta lukemaan noin pitkää ketjua hetkessä läpi. ja kun pitäisi saada nyt hommattua tuohon uusi cartomiser koska hajoamassa tuo entinen niin kyselinkin täällä neuvoja muilta joilla on tuo laite. Ja kun oon uusi käyttäjä tämän kanssa niin en ymmärrä puoliakaan noista teksteistä. Tarttisin vaan tankkisysteemin joka on tarkotettu tolle lavatube vv. Näitäkin kun on niin kauheesti vaihtoehtoja niin tälläinen aloitteleva käyttäjä ei noista ymmärrä kauheesti. En vaan haluis turhaan tilailla tämmöisiä systeemejä jotka ei tässä toimi. jos jollain olis antaa neuvoa mikä toimii tuossa laitteessa hyvin niin olisin kiitollinen siitä. Eikös näihin tankkeihin ole ihan omat cartomiserit? ostin nimittäin yhden satsin samankokoisia cartomisereitä mutta eihän ne käyny koska niissä ei ollu sitä reikää mistä imee sen nesteen.
    Terve,Täällä toinen melko tuore lavatuben omistaja ja tuore täällä foorumillakin.
    Tosiaankin vaatii hiukka syventymistä,että oppii kaikki termit yms."systeemit"(itelläkin ihan hakusessa )
    Mutta jos sulla on niitä cartomisereitä,eli kartoja joista puuttuu se reikä,niin nou hätä!
    Vaihtoehtojahan on kaksi. Poraat/viilaat/sahaat/lyöt naulalla/yms.konstilla teet reijän siihen karton kuoreen ja laitat sen tankin kiinni.
    Toinen konsti on tankata sitä kartoa ihan vaan valuttamalla litkua sinne sisälle siitä päästä mihin tulee se imuholkkikin,akkupään reijastä kannattaa kanssa muutama tippa valutella ja annat imeytyä rauhassa.
    Ja tietty toi vanun kostutus kannattaa tehä,vaikka sen tankin kiinnittäisitkin,ettei vaan pääse se vanu kuivuuttaan kärähtämään.
    Ite olen tilannu tuolta Liberty Flightsiltä noita bogen 2,7 ohmisia kartoja ja ilman tankkia höyrytään.
    Tupakkia röyhytin n.20 vuotta ja eipä kylläkään parempaa lopettamiskonstia oo ollu kun tää sähkösätkä.
    Asia voisi oikeastaan muuttaa vain sähkönuuska,ehkä.

     
     
  15. #15
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Kostutus se on kaiken aaa ja ööö

     
     
  16. #16

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    juu eipä taas meikäläisellä leikannu tosiaan tein siihen reijän mutta varmaankin liian pieni kun ei ruennu imemään nestettä ollenkaan tosta tankista. tiputtelin sillon vielä vähän nestettä siihen vanullekkin mutta maistu vaan sellanen palaneenkäry niin annoin koko homman sitten olla. tosta 1,5ohmisesta cartosta lähti tosihyvät höyryt verrattuna 3ohmiseen. montakohan volttia tollanen pieni 1,5ohmin carto kestää? siis minkälaisille volteille suunniteltu?

     
     
  17. #17

    Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Se 1,5ohmin dualcoil on passeli jollekkin normi ego akulle joka antaa sen noin 3,4-3,7v. Lavatubelle oon omassa käytössä todennut että nuo 3ohmin normi xl boget on parhaita. Ja itselläkin juuri tuon PuffDaddyn kanssa käytössä.

     
     
  18. #18

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Joo noi regular resistance(2.7-3.1 ohm) boget on parhaita munkin mielestä. Laatunestettä arctic tankkiin ja voltit 4.6- niin on hyvvää 1.5ohmisessa ei edes huomaa eroa siinä että onko laite lava vai normi ego.

     
     
  19. #19
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    29

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janezki Näytä viesti
    juu eipä taas meikäläisellä leikannu tosiaan tein siihen reijän mutta varmaankin liian pieni kun ei ruennu imemään nestettä ollenkaan tosta tankista. tiputtelin sillon vielä vähän nestettä siihen vanullekkin mutta maistu vaan sellanen palaneenkäry niin annoin koko homman sitten olla. tosta 1,5ohmisesta cartosta lähti tosihyvät höyryt verrattuna 3ohmiseen. montakohan volttia tollanen pieni 1,5ohmin carto kestää? siis minkälaisille volteille suunniteltu?
    Sä voit tehdä vaikka toisen reijän siihen samaan kartoon,niin pitäisi alkaa pelittämään,mutta tosiaan se ensimmäinen täyttö tankilla tai ilman pitää tehä sillee että varmasti ne villat on läpimäräksi kostuneita tai muuten kärtsää.
    Ite tiputan melkein joka höyryttelyn jälk.muutaman tipan ainetta kartoon,tankilla varustettua ei tietty tarvii tipoilla täytellä.
    Ton ketjun,kun jaksat kahlata läpi -
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=952.0
    niin olet paljon viisaampi kartojen suhteen.
    Ja vielä vinkkinä,että niitä kartoja kannattaa tilata kerralla vähän enemmän,nimittäin ei ne todellakaan ole mitään ikuisia...
    Jaa et mistäkö tiedän...

     
     
  20. #20

    Vs: Lavatube vv tankkia hankkimassa

    Teethän kuitenkin alkukostutuksen, eli ensimmäisellä käyttökerralla tiputtelet karton läpimäräksi? Muuten saat kyllä nauttia palaneen kärystä koko karton elinkaaren ajan.

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •