Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 62

Aihe: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

  1. #1

    Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Valmistaja: N/A (Smoketech?)
    Kotisivu: N/A
    Ostopaikka: HealthCabin http://www.healthcabin.net/
    Hinta ostohetkellä: 9 usd / 5kpl
    Malli: 510
    Kokonaispituus:
    Tilavuus: 1.8-2ml
    Paino: 50g
    Pakkauksen sisältö: 5 kplt cartomizer + suukappaleet
    Takuu: Dead on arrival
    Yhteensopivia malleja: 510 tai 510-adapteri


    (Kuvassa DualCoil Cartomizer irtonaisena sekä kiinni EGO akussa driptipin kera.)

    Healthcabinin myymät Dual Coil XL clear cartomizerit on varustettu yhden kuumennuslangan sijaan kahdella, joka tarkoittaa, että höyryä syntyy varsin runsaasti, jopa niin paljon että 6voltin:n käyttäjät ovat joutuneet pudottamaan tehoja alas 3.7v koska höyryä tuli yksinkertaisesti liikaa. Kurkkutuma on kuten Low Resistance mallien kanssa yleensäkkin varsin hyvä, yleisistä Low Resistance malleista poiketen tämän maku on mielestäni varsin hyvä, parempi kuin esimerkiksi Joye EGO-T LR mallissa.

    Nestettä näihin mahtuu myöskin runsaasti, n. 60-70 tippaa eli about 2ml. Nämä ovat lisäksi matala vastuksisia joten niiden käytössä tulee huomioida, että akku tulisi olla vähintään 650mah tai enemmän, sillä muutoin akku voi vaurioitua (itselläni 380mah akku jäi "jumiin", onneksi ehdin sen vielä pelastaa). Itse olen käyttänyt näitä 1000mah Joye EGO akun kanssa sekä 510-808 adapterin kanssa Kangerin 808 USB-passthrough johdolla. Koska nämä käyvät varsin kuumana on suositeltavaa että ne pidetään mahdollisimman märkinä kokoajan, tämän vuoksi myyjä lähettikin tilauksen yhteydessä(kampanja tilaus) erillisen 510-901 driptipin jolla nesteen lisäys onnistuu suoraan pudottamalla. Nämä tulevat kylläkin perinteisellä mustalla irroitettavalla suukappaleella mutta myyjä ei suositellut niiden käyttöä.

    Täyttö on varsin yksinkertaista, suukappale irti ja nestettä sisään. Tulee huomioida että sisällä oleva vanu on todellakin kosteaa sillä nämä saattavat low resistance malleina kärähtää varsin herkästi. Erityisesti tulee huomioida että alapuolen, että yläpuolen vastuslankojen ympärillä oleva pumpuli on märkää, sillä näitä vastuslankoja on tosiaan kaksi kappaletta.

    Viikon omistajuuden jälkeen en ole vielä toistaiseksi saanut yhtään näitä rikki joten en osaa sanoa kestosta mutta olettaisin n. 5 täyttökertaa mutta driptipin kanssa tämän on varsin hämärää sillä tätä ei tulisi koskaan höyrystellä täysin kuivaksi vaan nestettä tulisi lisätä sitä mukaa kun vanu kuivahtaa. Vanun tilaa on helppo havainnoida sillä kuten kuvasta näkyy on runko läpinäkyvä. Runko on harmillisesti hieman liian paksu jotta se mahtuisi Joye EGO akun mukana käytettävän hupun(atomizer cone) sisään ehkäpä tuota huppua voisi hieman viilaamalla saada tämän mahtumaaan.


    Summa, summarum: DualCoil on todellakin DualCoil, tupla teho tai double happyness kuten kiinalaiset sanovat ;-) Maku on tosiaan loistava kuten myös höyryntuotto sekä kurkkutuntuma. Miinuksena on että näiden kanssa joutuu hieman olemaan paranoidi tuon kuivumisen suhteen, mutta kuten sanottua en ole vielä saanut yhtään rikki joten eivät ne ehkä niin herkkiä ole.

    Muistakaa hankkia tilauksen yhteydessä 510 yhteensopiva driptip!

    Höyryn määrä: 11 / 10
    Kurkkutuntuma: 10 / 10
    Ulkonäkö: 8 / 10
    Patruuna: 10 / 10
    Hinta/laatu: 9 / 10

    Kokonaisarvosana: 10 / 10

    EDIT: pahoittelut boldi fontista, en saa sitä pois tuosta leipätekstistä.

     
     
  2. #2

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Ostopaikan perässä oli yksi [b ] liikaa

    Itseasiassa juuri näistä kaipailin kokemuksia, täytyy varmaan pistää tilaukseen heti.

     
     
  3. #3

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Ostopaikan perässä oli yksi [b ] liikaa

    Itseasiassa juuri näistä kaipailin kokemuksia, täytyy varmaan pistää tilaukseen heti.
    Kiitoksia, yritin katsella tuota läpi mutta puusilmillä ei vain nähnyt
    Tosiaan nuo ovat kyllä olleet ihan hyviä cartoja, en tosin ole kokeillut vielä kauhean monella eri nesteellä mutta maku on mielestäni ainakin kohdillaan.
    Harmillisesti nuo ovat tosiaan hieman liian paksuja jotta mahtuisivat ego atomizer conen sisään joten hieman rujon näköisiä ainakin ego akun kanssa käytettyinä mutta muutoin ihan kelpo LR cartomizereita.

     
     
  4. #4

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Ostopaikan perässä oli yksi [b ] liikaa

    Itseasiassa juuri näistä kaipailin kokemuksia, täytyy varmaan pistää tilaukseen heti.
    Törmäsin tässä etsiessäni muiden arvosteluja näistä, tietoon että ilmeisesti provarin kanssa ongelmia yli 4.2v mentäessä. Jos hommaat noita niin kerro miten ne toimivat provarin kanssa. Nuo ovat tosiaan varsin low resistance 1.50hm Toimivat hyvin tosin 3.7v ego kanssa ja 3.7v PT:n kanssa.

    EDIT: niin ego 3.7v + 12mg DK Desert Shipillä on muuten yllättävän kova kurkkutatsi näillä, melkein alkaa yskittämään

     
     
  5. #5

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Terve!
    Mulla testissä mustia Dual Coil XL Cartoja ja viikon perusteella ihan ok.
    ProVari näyttää näille 1.7ohm vastusta ja toimii 4.5V asti ja sen jälkeen herjaa liian suuresta jännitteestä.
    Parhaiten mulla toiminut n.4 voltin jännitteellä.
    En ole huomannut mitään mullistavaa eroa höyryntuotossa normaaliin LR cartoon verrattuna, en EGOlla enkä ProVarilla.
    Höyry on hiukan lämpimämpää mutta en voi sanoa tuleeko sitä enemmän kuin normi LR cartolla.
    Imuvoimaa tarvitaan tuplat normaaliin cartoon verrattuna, jos haluaa kunnon höyryt saada aikaiseksi. Ei hyvä.
    Näiden mustien XL mallien täyttö/kosteana pitäminen onkin sitten vähän hankalaa koska cartosta ei näe milloin se on suurinpiirtein täynnä.
    XL carto on niin pitkä että vanun yläpää pysyy koko ajan kuivan näköisenä ja lopulta nesteet tulevat akkupäästä pihalle...
    Voi olla että mulle sattunut on maanantai kappaleet tai sitten en vaan osaa.
    Jatketaan testailua ja katsotaan olisko tossa paketissa parempia yksilöitä.
    Jos pidät cartomizereista niin ei muuta kun testiin vaan!

     
     
  6. #6
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Näitä itsellekin tulossa testiin. Onko siinä carton alapäässä ilmareikiä? Tai no pakkohan siellä on olla. Itse olen kynsisaksilla suurentanut noi aukot kaksinkertaisiksi atomisaattoreihin. Ilma virtaa paljon paremmin. Koita tuota konstia. Ilmoittele miten onnistui. O0

     
     
  7. #7

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Juu, suosittelen noita läpinäkyviä versioita juuri tuon kosteuden seuraamiseen. Mielestäni hyöryntuotto olisi hiukan parempi kuin ego-t lr:ssä, mutta tämä riippuu tietty nesteestä sekä käytetystä jännitteestä. Ainakin kurkkuun tämä potkii kovemmin kuin ego-t LR , 3.7v:lla.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Näitä itsellekin tulossa testiin. Onko siinä carton alapäässä ilmareikiä? Tai no pakkohan siellä on olla. Itse olen kynsisaksilla suurentanut noi aukot kaksinkertaisiksi atomisaattoreihin. Ilma virtaa paljon paremmin. Koita tuota konstia. Ilmoittele miten onnistui. O0
    Itselläni olevissa versioissa on alhaalla 2kpl ilmareikiä. En kyllä ole huomannut että tarvitsisi mitenkään voimakasta imua vrt normi cartoon tai 510-t:n.
    Käytössä siis tuo EGO akku sekä KR808 PT adapterilla.

    Toisaalta itselläni on varsin voimakas imu ja saan 510-t:ssäkin nuo nesteet liian helposti ylös autoakun kanssa.

     
     
  8. #8

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Iltoja!
    Kyllähän noi pari kokeilemaani kappaletta oli niitä maanantai malleja...
    Nyt testaamani yksilö pelittää juuri niin kuin pitääkin.
    Imuvoimaa ei tarvi enempää kuin muillakaan cartoilla ja sitä höyryä irtoaa ihan kivasti.
    Ainut miinus näissä mustissa XL malleissa on Nestemäärän säätely.


     
     
  9. #9

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    hyvin mut tarkkana pitää olla ettei kuivu... mulla mustia ja sit samas lähetykses tilasin saman valmistajan lyhyitä läpinäkyviä cartoja single coil ja sain käräytettyä heti ekan.g4 cartoja tuli kans niistä enemmän ku testaan
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja viikinki77 Näytä viesti
    Näiden mustien XL mallien täyttö/kosteana pitäminen onkin sitten vähän hankalaa koska cartosta ei näe milloin se on suurinpiirtein täynnä.
    XL carto on niin pitkä että vanun yläpää pysyy koko ajan kuivan näköisenä ja lopulta nesteet tulevat akkupäästä pihalle...
    Mulla myös mustana näitä XL Dual Coil cartoja. Tuohon ylläolevaan olen samaa mieltä, hieman hankalat siksi kun ei näe sisälle, mutta itse tulee täyteltyä välillä hyvissäkin ajoin yläpäästä driptipin irroittamalla ennen kuin ovat edes kuivahtamaan päin. Höyryntuotto mun saaman sarjan ekassa yksilössä hyvä, toivotaan että ei huonoja yksilöitä mukaan tullut. Hieman ehkä viikon päivittäisen käytön jälkeen höyryn lämpötila laskenut siitä mitä se oli uutena, mutta se on vaan toisaalta mukava kun ei höyry polta suuta eikä driptip huulia. XL koko on kyllä mukava, kestää apaut koko työpäivän kun aamulla lähtiessä täyttää.

    Jos ei ole tullut tiputeltua lisänestettä yläpäästä, ja ehtii siihen pisteeseen että saa palaneen makua suuhun, niin sitten olen täyttänyt suosiolla alakautta mukana tulevan kumitulpan täyttämällä ja carto siihen painaen (eli se ns. condom tyyli). Sitten hieman lisää tiputtamalla yläpäästä. Mutta ehkä tosiaan voisi olla järkevämpi hankkia suosiolla läpinäkyviä, niin ei tule yllätyksiä ja ylivuotoja täytettäessä.

    Muuten aivan mahtava laite, suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!

     
     
  11. #11
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Täälläkin dualcoilit saapui. Tässä testaillut eGo-akulla ja Provarilla. Lämpimät höyryt ja reilusti kurkkutuntumaa. Tein myös ekan täytön kortsulla, kortsuun juicea dc päälle ja päästä pari kertaa täytin ja annoin sen pulputella sisukset ihan märäksi. Puhalsin ylimääräiset nesteet 5 minuutin päästä irroitettuun kortsuun ja lähti hienosti pelaamaan. Pikkuisen suuhun tullut kosteutta kun en hoksannut laittaa triptippiä siihen. Ihan toimiva, vaikka cartojen ylin ystävä olekkaan. Ja mustia pötkylöitä nämä.

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Itsekin tilasin kokeeksi kolme mustilla tarroilla. Esimmäinen on pelittänyt hienosti ja toimii paremmin kuin perinteinen normi egoilla. Toinen olikin sittenkin kuollut joten failure rate on toistaiseksi 33.3 prosenttia

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    116

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Itse tykästyin näihin, höyryntuotto on mahtava ja kun käytössä on kaksi 3Ω kelaa
    ei carto mielestäni "polta" makuja niin pahasti kuin yhdellä 2Ω kelalla toimiva LR carto.

    Ensimmäisestä yksilöstä loppui puhti noin 10ml jälkeen, oisko toinen keloista kärähtänyt kun ei kuollut täysin kumminkaan,
    toisella höyrytellyt nyt about 15ml eikä mitään vikaa vieläkään.

    Eka täyttö on aikaa vievää hommaa ilman ruiskua jos meinaa koko villan saada kosteeksi - http://www.vapourtrails.tv/?p=1555

    Niin ja lisämainintana akkujahan nämä syö, huonona työpäivänä onnistunut vetämään 900mAh EGO:n tyhjäksi kuudessa tunnissa

    "E-cigs are not "quit smoking" devices - they are an alternative way to smoke, but with a much reduced risk profile. Believe this - it's true. E-cig users are NOT quitters."

     
     
  14. #14
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaippa Näytä viesti
    Eka täyttö on aikaa vievää hommaa ilman ruiskua jos meinaa koko villan saada kosteeksi - http://www.vapourtrails.tv/?p=1555
    Ärsyttävän pitkän videon on toi heppu tehnyt. Carton täyttö on jossain n. 40 minuutin kohdilla.

    Mun mielestä noita ei kannata täyttää päältä kuten videossa, että pitää carton pystysuorassa ja tunkee yläosan kerralla täyteen nestettä. Tossa videossa on aika paksu neste, mutta sama ohuemmilla, jos sen koko yläosan täyttää nesteelä niin imeytyminen on hidasta kun ilma ei pääse ulos - tulee kuplia pikkuhiljaa kun neste yrittää cartoon. Itse teen täytön niin, että eka kortsulla alaosasta nestettä, ja sitten loppu ylhäältä mutta niin että carto on vinossa n. 45 asteen kulmassa ja tiputan nestettä vain vanun alareunaan, eli ei täytetä koko carton tyhjää yläosaa kerralla nesteellä. Tällöin ilma pääsee paremmin pois kun vanun toinen (eli se alempi puoli johon neste valutetaan) on märkä ja yläreuna kuiva. Mutta kiirettä tuossakan ei sovi pitää, täytyy antaa rauhassa nesteen imeytyä vanuun.


     
     
  15. #15

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Toimiikos tämä ko cartomizer eGo-T:n akun kanssa heittämällä? Eli jos haluan kokeilla vertailun vuoksi jotain muuta, mun ei tarvi tilata muuta kuin näitä ko cartoja? Vai tarvinko jonkin sortin adapterin? Ei ilmeisesti ole vaaraa normi eGo-T: 650mAh akulle tälläisen käyttämisestä... jos se siis onnistuu...

     
     
  16. #16

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tiputus Näytä viesti
    Toimiikos tämä ko cartomizer eGo-T:n akun kanssa heittämällä? Eli jos haluan kokeilla vertailun vuoksi jotain muuta, mun ei tarvi tilata muuta kuin näitä ko cartoja? Vai tarvinko jonkin sortin adapterin? Ei ilmeisesti ole vaaraa normi eGo-T: 650mAh akulle tälläisen käyttämisestä... jos se siis onnistuu...
    Pitäisi onnistua ilman mitään adapteria. Tuo EGO-T akku on käsittääkseni sama kuin tuo minun EGO-akku. Ainoat erot on "ego-t" teksti kyljessä, kalliimpi hinta ja 5-klikin on/off-suojaus. 650mAh varaus on riittävä LR cartoille/atomisoijille.

     
     
  17. #17
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tiputus Näytä viesti
    Toimiikos tämä ko cartomizer eGo-T:n akun kanssa heittämällä? Eli jos haluan kokeilla vertailun vuoksi jotain muuta, mun ei tarvi tilata muuta kuin näitä ko cartoja? Vai tarvinko jonkin sortin adapterin? Ei ilmeisesti ole vaaraa normi eGo-T: 650mAh akulle tälläisen käyttämisestä... jos se siis onnistuu...
    Toimii. Yhden vasta kolmesta avannut ja ottanut käyttöön. Tällä saa kaikkein eniten kurkkutuntumaa. Melko kuumaa höyryä irtoaa ja ratisee ja paukkuu niin pirusti toi, varsinkin PG nesteellä. Joskus kun imaisee niin tuntuu että koko vehje räjähtää suuhun kun tulee sellainen iso POKS! Varsinkin pöhnässä tuota on kiva imailla kun tulee se perinteinen kessutuntuma.

     
     
  18. #18

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    No entäs tarvitsenko oikeasti tuon drip tipin?

     
     
  19. #19
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Mun mielestä kyllä. Koska tuo kuumenee pirun kuumaksi. Kahta imaisua pitempään ei voi kyllä huulia pitää tossa. Itellä on metallinen joka sekin lämpenee tasaiseen tahtiin. Muovinen/akryyli vois olla paras tuohon käyttöön. Kyllä siitä voi imailla sillä silikoonirenkulallakin kunhan ei polta itteensä.

     
     
  20. #20

    Vs: Dual Coil XL Clear Cartomiser for 510(LR,1.5Ohm)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tiputus Näytä viesti
    No entäs tarvitsenko oikeasti tuon drip tipin?
    Suosittelen 510 yhteensopivan driptipin käyttöä ehdottomasti. Periaatteessa näiden mukana tuleva muovinen lirpake-suuosa on toimiva mutta käytännöllisyyden takia driptip on ehdottomasti parempi vaihtoehto. Lisäksi ainakin itse pelkään, että se muovinen lirpake alkaa mahdollisesti sulamaan, tms pehmenemään. Delrinistä valmistettu driptip on paras mutta metallinenkin driptip on ihan ok, eikä ainakaan itselläni kuumene liikaa.

    Driptipin ideahan on, että voit kostuttaa sitä vanua pudottamalla nestettä suoraan sen driptipin suuosasta sitä mukaa kun se kuivuu.

    Itse olen täyttäny näitä ihan perinteisesti ylhäältä-alas menetelmällä (pitämällä tuota tietysti ns. vinossa jottei keskustaan mene nestettä, jolloin se vuotaa ulos) ja antamalla seisoa 15min. Mutta periaatteessa fiksuinta voisi olla täyttää "kondomi"-menetelmällä ensin alhaalta ja sitten tiputella lisää ylhäältä. Näin saadaan täytettyä molemmat "puolet".

     
     
Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •