Sivu 1 / 6 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 112

Aihe: Paras kahvinmakuinen neste?

  1. #1

    Paras kahvinmakuinen neste?

    Terve!
    Itse en ole vielä ensimmäistäkään maistanut, joten kiinnostais kuulla suosituksia.
    Kaiken maailman coffee/cappucino-maut yms kahvimaut kiinnostaisi, semmoisia joita on kiva naatiskella esimerkiksi ihan sen oikean kahvin kanssa.
    Minkä valmistajan litku? Minkä niminen? Seuraavaa tilausta tässä lähiaikoina tehdessä tekis mieli tilata joku tämmänen, jos vaikka löytäisi jonkun herkun sieltä.

    Kiitos vastauksista!

    E:

    Tämänhetkiset henk. koht. Top 3 kahvinesteet
    1. Decadent Vapours - Cafe Brasiliano (makeahko, maitokahvimainen, Frezza Mocca jne)
    2. Dekang - Coffee (Ihan perus kaffetta, ilman överimakeuksia tai muita hienouksia. Helposti jaksaa kauemmankin)
    3. Vermillion River - Caramellized Cappucino (Kappuziinoa (mikä kylläkin pelkässä sivuosassa), hieman liikaa toffeemaisuutta/karamellia ja aika makea neste. Silloin tällöin maistuu, mutta ei missään nimessä kokopäiväkäyttöön.

     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?


    Minä voin suositella Vermillion Riverin Caramellized Cappucino. Maussa tulee hieno toffeen ensipuraisu ja paahdetun cappucinon jälkimaku.

    Kyseinen neste on ainakin minun suosikiksi noussut.

    Nestettä saa tilattua ainakin libery flights:lta ja UK-Eliquid:lta.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    170

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Minä voin suositella Vermillion Riverin Caramellized Cappucino.
    Komppaan tätä. Itse muutamaa kahvin makuista testanneena täytyy todeta että tässä paras mitä tähän mennessä vastaan on tullut.


     
     
  4. #4

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Jostain kumman syystä ihan perus mustan pannukahvin makua kukaan ei tunnu hanskaavan. Olen sellaista heti höyryttelyn aloitettuani etsinyt mutta luovutin jo aikoja sitten. Yllä mainittu VR on testattu eikä omasta mielestäni mitään erikoista ollut, kahvin maku on siinäkin vain sivuosassa.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    Paras kahvinmakuinen neste?

    Samaa caramelized cappucinoa löytyy itseltä ja siinä on omastakin mielestä maku kohdillaan, eli maistuu liki mitä pitäisikin, mutta jotenkin omasta mielestä ei toi kahvimaku sovi näihin e-nesteisiin.

     
     
  6. #6

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Täältä ääni kanssa Caramelized Cappuccinolle.

     
     
  7. #7

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Nämähän on tietysti makuasioita, mutten muuta höyryttelekään, kuin kahvimakuja. Ykkönen on halpa ja hyvä Dekangin Mocha coffee ja nimenomaan VG:nä. Sekaan voi sujauttaa vaikkapa Perfumer´s Apprenticen Sweeteneriä, vähän suklaanmakua taikka vaniljaa, kuka mistäkin tykkää. Tummia, makeuttamattomia kahvimakuja taas löytyy saman valmistaja puteleista montaakin lajia esim. Toscana Mallista. Makeutusaineena olen käyttänyt myös Dekangin Cutton Candyä, mieluiten O:na, Ebnferrolla ovat Dekangit, Heaven Giftsit ja Hangsenit tosi edullisia ja posti tulee alta 5 päivän ilman postikuluja. Erilaisia kahvinkeittolitkuja on reippaasti varastossani, mutta tilasinpa taas mokkaa yms jatketta vajaat 100 ml noin parilla kympillä. Kerman makuisia, kuten cappuchinoja en tilaa, saattavat maistua härskille voille jos huonosti käy.

     
     
  8. #8

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Kiitoksia vastauksista.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Nämähän on tietysti makuasioita, mutten muuta höyryttelekään, kuin kahvimakuja. Ykkönen on halpa ja hyvä Dekangin Mocha coffee ja nimenomaan VG:nä. ...
    Saako vielä kysyä, että miksi nimenomaan VG:nä?

     
     
  9. #9

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Mixtuura 2 osaa VR Caramelized Cappuccino ja yksi osa VR Cafe Coffee on vielä parempi. Tätä sekoitusta nautin aina aamusumpin kera posket lommolla.
    Nämä nesteet vaativat kyllä kunnon lämmittimen , jotta mausta saa kaiken irti. Peruscartosta imettynä jälkimaku on voinen, normaalilämmöillä toiminee paremmin tankista. Kartomisaattorikäytöllä täytyy valita LR (low resistance)tämän nesteen kanssa.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  10. #10

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Decadentin Brassi Kaffe... Hiukan makeahko, tumma sumppi
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  11. #11

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Enpä tiedä, miten ovat onnistuneet ryssimään hyvän kaman PG:nä. Yleensä käytän VG:tä, mutta välissä tuli yksi leka vahingossa PG:tä - eipä ollut samaa kamaa, ainakaan se puteli. SIBillä on yksi mokanhöyryttelyvideo, katselkaapa se.

     
     
  12. #12
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    15

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Kyllä se toi decadentin brasilialainen kahvi on ainakin omaan makuun parasta
    eGo 900mAh battery , DCT-cartomizer , Boge-cartomizers , Lavatube

     
     
  13. #13
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kristiinankaupunki
    Viestit
    428

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Suomalaisen kahvin makua niin vaikea löytää. Mutta kokeiluna päästiin oikeaan suuntaan kun lisättiin tippa Velhon salmiakkia Premier Café Brasilianoon O0


    laitteet: EGO+Boget

     
     
  14. #14

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Aika erikoinen yhdistelmä, mutta harjoitus tekee mestarin kahvinkeitossakin. ja kuten todettua, meillä kaikilla on oma makumme, eikä parasta ole kukaan keksinyt.

     
     
  15. #15

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    = jääkaappi kylmä kahvilikööri, nautittuna mökkirannassa pienen suvituulen kirkastaessa aivoja No onhan noita muitakin, muttei yhtään höyrystimeen liittyvää ole kohdalle sattunut! Tarkoitus olisi tilata jenkkilästä virgin vapourin nestehiä ja valikoimassa on ainakin yksi erittäin kehuttu kahvimaku (kolmas sija ecigin vuoden 2011 e.neste äänestyksessä) http://www.virginvapor.com/collectio...shake-e-liquid


     
     
  16. #16

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Tänään sain LF:stä E Liquidin VG Cappuccinoa. Oli melko ätläkän makuista. - Täytyy seuraavaan mahdolliseen kahvitilaukseen lukea noita aiempia suositusvinkkejä!

     
     
  17. #17

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Omasta mielestäni toimiva perussotku dekangin litkuilla: 1/3 Ry4, 1/3 coffee ja 1/3 vanilla

    Itse ihmettelen, että miksi ihmeessä kahvin kanssa kahvin makuista höyryä?

     
     
  18. #18

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Ihan vaan makunautintoa "täydentämään".
    Kahvin kanssa parhaalta maistuu _analoginen_ rööki (mun suussani) eikä mikään sähkötupakkamaku mitä olen koskaan maistanut, ja tuskin tulee maistumaankaan.
    Ihan vaan mielenkiinnosta tässä ihmettelen ja tilailen, ja toki tulee varmasti käyttöön ihan muutenkin jos vain mieluisa maku löytyy.

     
     
  19. #19

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Minäpäs uhrauduin ja tilasin "parasta" kahvinestettä eli kona milkshakea virgin vaporilta. Kerron mielipiteeni kun saapuu
    Tilasin myös pari muuta kahvimakua, muitten sekaan

     
     
  20. #20

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Kerro ihmeessä, toi milkshake herätti kyllä omankin kiinnostuksen. Päivitystä ootellessa..

     
     
Sivu 1 / 6 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •