Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Pink Spot Vapors

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    1

    Pink Spot Vapors

    Onko kokemuksia suoraan Pink Spot Vaporsilta ja T-juicelta tilaamisesta?
    Kauanko postitukseen esim menee?
    Enjuicea olen suosinut niiden nopean toimituksen takia, mutta T-juicen tuotteiden pienet nikotiinimäärät myös houkuttelisivat.

     
     
  2. #2
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079
    Miks pitäis suoraan tilata? Jos Jenkkilästä tilaa, niin suuri toden näköisyys on, että tulli takavarikoi nikotiinilliset.
    Jos pienellä nikotiinimäärällä havittelet, niin tilaa nikotiinittomana euroopasta ja erikseen nikotiinia jonka lisäät nesteeseen.

     
     
  3. #3
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wapari Näytä viesti
    Miks pitäis suoraan tilata? Jos Jenkkilästä tilaa, niin suuri toden näköisyys on, että tulli takavarikoi nikotiinilliset.
    Jos pienellä nikotiinimäärällä havittelet, niin tilaa nikotiinittomana euroopasta ja erikseen nikotiinia jonka lisäät nesteeseen.
    Väärin. Mahdollisuus tulliin jäämiselle on, mutta se ei ole suuri. Viisi niksanestetilausta tullut itellä komeasti läpi.

     
     
  4. #4
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Edelleenkin se ON laitonta touhua ja moiseen ei varsinaisesti kannata yllyttää.
    Lisäksi kun touhussa ei PSVn suhteen ole mitään taloudellista hyötyä, jos viitsii itse kokata.
    T-Juice taasen toimii UKssa, joten riskiä ei ole muuta kuin tulkinnanvaraisuuden suhteen siitä 3 kk käytöstä.
    KGO & Twist

     
     
  5. #5
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Welma Näytä viesti
    Onko kokemuksia suoraan Pink Spot Vaporsilta ja T-juicelta tilaamisesta?
    Kauanko postitukseen esim menee?
    Enjuicea olen suosinut niiden nopean toimituksen takia, mutta T-juicen tuotteiden pienet nikotiinimäärät myös houkuttelisivat.
    Tilasin 2011-2012 kolmeen otteeseen PSV:ltä nesteitä. Ne tulivat perille tilauksesta 9 päivässä, 14 päivässä (joulun alla) ja 7 päivässä. Ei siis valittamista. Nykyisin ei tule enää tilattua tuolta, kun monta syytä yhdessä on sitä vastaan: a) alv-rajan muutos, b) se vanha rajoitus nikotiininesteiden osalta (USA:sta vain nikotiinittomia), ja c) PSV-tiivisteistä saa itse tekemällä nopeammin ja edullisemmin.

    T-juicesta ei ole kokemuksia.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •