Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 24

Aihe: Smok Tumbler Tank

  1. #1
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188

    Smok Tumbler Tank

    Ei näkynyt aihetta tälle.
    Puffilta tuli tilattua, koska olen siirtynyt käyttämään yksinomaan Twistejä niin tämmöinen Ego kierteelle tehty Protank kopio kiinnosti.
    Laite näyttää 50 luvun suihkumoottorilta, mutta toimii erinomaisesti.
    Tuota Protankissa esiintyvää pikku kurlausta ei ole vielä esiintynyt, joten sanoisin, että tämä ainakin toistaiseksi vaikuttaa paremmalta.
    Ainoat miinukset tulee muovisesta tankista ja Protank-1 tavoin liimatusta suu kappaleesta.
    Vetovastusta on kohtalaisen paljon verrattuna Protankkiin ja makua tulee mielestäni huomattavasti enemmän kuin Protank1:ssa
    Käyttää tosiaan ihan samoja atoja kuin Protank.
    Too big to fail

     
     
  2. #2
    no nyt oli kyllä mielenkiintoisen näköinen vehje. Olis vähän isomman kokoinen ja vamon nokkaan niin sais oikeasti sellainen lyönti aseen.
    end of stream

     
     
  3. #3
    Tervakeuhko Lumiq's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    1
    Smok Tumbler on hyvä. Ehkä parhaat höyryt tähän asti.

     
     
  4. #4
    Mulla on näitä kaksi ja olen tykännyt. Toimii mulle paremmin kuin Protank II, joka tulikin myytyä pois.

     
     
  5. #5
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Tuli eilen Puff:ilta pari tällästä, päivän höyryttelyn jälkeen ei ole kyllä vanhaan paluuta. Suosittelen.

    EDIT: Näköjään sisäpuoli tankista mennyt hieman halki Vermillion Riverin Cinnamonin johdosto, harmi.
    Viimeksi muokannut humppis; 02.10.13 kello 14:54.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kenianmaa
    Viestit
    351
    Ite 3viikkoa aktiivisesti tumblerilla höyrytelly,ja voin suositella. Kurkkutuntuma ja höyryntuotto aivan mainiota. ei kurlaa,mutta dryhittejä satunnaisesti tulee... jäänyt evod+protankit käyttämättä tumblerin tulon jälkeen. miinuksena voisin mainita ettei evodin vaihtopäät käy tähän (t3s päät käy)
    Viimeksi muokannut maxleijona; 03.10.13 kello 15:35.

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94
    Jäänyt ProTank pöydälle pölyttymään tämän jälkeeen, hieman suurempi nestetilavuus ja ennen kaikkea helpompi täytää kuin ProTank.

    Nysväsin microcoilin (eiku oliki nano) tuon videon ohjeella, tai no canthal lanka oli mulla .20 mm mutta muuten aika liki samanlainen setti. Tuo kela pinsetin kärkien väliin puristettuna tehty vastuksen hehkutus oli hyvä idea, saa pysymään kierretyn paketin hyvin nipussa. Pirun hyvä maku ja höyryäkin tulee mukavasti, satunnaiset tehdassetupin dryhitit loistaa poissaolollaan ja tehoja voi nostaa SVD:llä tappiin saakka. Pari päivää vasta tuo nanosykerö ollut käytössä, niin ei osaa vielä sanoa miten pitkäikäinen on vakiovastuksiin verrattuna. Se video tuolla -> Nano Micro Coil build for Kanger Protank 2 - YouTube

     
     
  8. #8
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    4
    ei muuta voi sanoa ku että tää tumbleri on vitun hyvä. Helppo täyttää, käyttää... imu ihan saatanan kevyt höyryntuotto helvetillinen verrattuna Evodiin maku puskee juuri kuin haluaisin clearon toimivan. Ja niin tosiaan itse käytän Puffista tilattua KGO:ta ja EgoT:n 650 akkua ku vapottelu aloitettu ku vasta joku kuukausi taaksepäin.

     
     
  9. #9
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    11
    Hehkutitko sitä coilia ihan kaasupolttimella? Meinasin itse värkkäillä videon mukaisen nanocoilin mutta tällä hetkellä ei ole tuohon tarpeeseen oikein muuta kuin perussytkäri.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kenianmaa
    Viestit
    351
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 525 Näytä viesti
    Jäänyt ProTank pöydälle pölyttymään tämän jälkeeen, hieman suurempi nestetilavuus ja ennen kaikkea helpompi täytää kuin ProTank.

    Nysväsin microcoilin (eiku oliki nano) tuon videon ohjeella, tai no canthal lanka oli mulla .20 mm mutta muuten aika liki samanlainen setti. Tuo kela pinsetin kärkien väliin puristettuna tehty vastuksen hehkutus oli hyvä idea, saa pysymään kierretyn paketin hyvin nipussa. Pirun hyvä maku ja höyryäkin tulee mukavasti, satunnaiset tehdassetupin dryhitit loistaa poissaolollaan ja tehoja voi nostaa SVD:llä tappiin saakka. Pari päivää vasta tuo nanosykerö ollut käytössä, niin ei osaa vielä sanoa miten pitkäikäinen on vakiovastuksiin verrattuna. Se video tuolla -> Nano Micro Coil build for Kanger Protank 2 - YouTube

    onko sulla kurlaillut tuolla setupilla? koittanut tähän tumbleriin ja protank2 tuollaista samanlaista setuppia väkertää,ja aina kurlaa ja valuu nesteet suuhun+akunnavalle

     
     
  11. #11
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sandwich Näytä viesti
    Hehkutitko sitä coilia ihan kaasupolttimella? Meinasin itse värkkäillä videon mukaisen nanocoilin mutta tällä hetkellä ei ole tuohon tarpeeseen oikein muuta kuin perussytkäri.
    Ei siihen välttämättä tohoa tarvitse, ite tein monta micronanomegawhatevercoilia ennen moista. Sytkärillä kanthal läpi ensin ja sitten kääriessä pitää olla aika tarkkana, ettei jää isompia rakoja.

     
     
  12. #12
    Todella hyvä tää Tumbler! Maku ja höyry aivan loistavat Suosittelen

     
     
  13. #13
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maxleijona Näytä viesti
    onko sulla kurlaillut tuolla setupilla? koittanut tähän tumbleriin ja protank2 tuollaista samanlaista setuppia väkertää,ja aina kurlaa ja valuu nesteet suuhun+akunnavalle
    Todella harvoin, joskus kun säiliö on liki tyhjä niin saattaa hieman kurlata. Sekin korjautunut kun on nostanut watteja hetkeksi kovemmaksi. Tuossa saattaa olla merkitystä silää millaisen makuwickin kelan päälle laittaa, jos laittaa. Olen aina laittanyt yhden kuten videossa taisi olla ohjeena. Hemmetin hyvä kyllä tuon ohjeen mukaan tehtynä!

    Jos Sandwich tarkoitti tuon hehkutuskysymyksen mulle, niin joo semmoisella töhösytkärillä hehkutin coillin pinsettien kärkien välissä.

    Kestää käyttöä todella paljon pidempään kuin tehdassetuppi, ainakin makeilla nesteillä vakiovastus antautuu mulla alle viikossa, kun taas tuo minikela pumpulilla kestää jokusen viikon. Vielä jos vaihtaa pumpulin hyvissä ajoin niin saa kestoa hieman lisää. Ja kannattaa muistaa että ei pidä kuivapolttaa kun se keskinavan eristävä kumitutti muuten käryää ja pilaa maun.

     
     
  14. #14
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597
    Kyllä meitsi ainakin on kuivapoltellut micro coileja, käyttää vaan vähän järkeä niin ei se kumi kärtsää.

     
     
  15. #15
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    87
    Ei käynyt eviciin tämä

    Tuo kaareva muoto estää sen kiertämisen kantaan vaikka ego-kierteet modissa onkin.

     
     
  16. #16
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    No saathan sen kiinni kun irrotat sen renkaan evicistä... Ei kyllä näytä varmaan kovin hyvältä.

     
     
  17. #17
    Adapterin kanssa saa kyllä eviciin mukavasti

     
     
  18. #18
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    482
    Tänään tuli STARTSMOG:lta 9€ hintaan.

    Tankillinen hörytelty. Ei mitään ongelmaa. Protankin veroinen.
    Sopii mielestäni hyvin zmax muotoihin
    Laitteet: EBOX ONE


     
     
  19. #19
    Jugo Diablo hajotti tankin, suukappale lähti irti... Liima toimii

     
     
  20. #20
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhirmu Näytä viesti
    Jugo Diablo hajotti tankin, suukappale lähti irti... Liima toimii
    No elä nyt helvetissä mene ainakaan liimaa laittamaan siihen. Muutenkin tullaista muutaman euron kampetta kannata korjailla, ei se uus nyt niin kallis ole. Lue vaikka tuosta noin aluksi

    http://www.e-savuke.com/vb/aloitteli...aliimalla.html

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •