Sivu 1 / 11 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 203

Aihe: Darwin

  1. #1

    Darwin

    Terve,

    Onkos kellään käytössä tätä paljon puhuttua Darwinia? Itsellä on tarkoituksena laittaa ensi viikolla hankintaan, ja kiinnostaisi kovasti kuulla kokemuksia...
    Jos ei löydy, niin viim parin viikon päästä täältä pitäis löytyä yks. Kirjoittelen arviota sit tuonnempana kunhan saan vekottimen/ käyttänyt sitä hetken. Samaten arvioo tulossa vaporescencen Liquinator tankista joka ollut käytössä nyt viikon päivät. Muilla Liquinatoria käytössä?

    Antti

     
     
  2. #2

    Vs: Darwin / Liquinator

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tiputus Näytä viesti
    Terve,

    Onkos kellään käytössä tätä paljon puhuttua Darwinia? Itsellä on tarkoituksena laittaa ensi viikolla hankintaan, ja kiinnostaisi kovasti kuulla kokemuksia...
    Jos ei löydy, niin viim parin viikon päästä täältä pitäis löytyä yks. Kirjoittelen arviota sit tuonnempana kunhan saan vekottimen/ käyttänyt sitä hetken. Samaten arvioo tulossa vaporescencen Liquinator tankista joka ollut käytössä nyt viikon päivät. Muilla Liquinatoria käytössä?

    Antti
    Innolla odottelen käyttökokemuksia molemmista!

     
     
  3. #3

    Vs: Darwin / Liquinator

    Pakko jakaa tätä tuskaa muiden kanssa.... EI millään jaksais odottaa et saa uudem lelun. Saa nähdä... odotukset on niin kovat, et toivottavasti en pety ihan hirveästi. Harmi kun täältä ei löydy ketään kellä olis toi Darwini käytössä... vielä hienompaa kun olis löytynyt joku jolla on ollut/on molemmat sekä darwin, että provari. Kärsivällisyys on pahe! =)

     
     
  4. #4
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Darwin / Liquinator

    Laitas linkkiä.. näetää muutki millanen tulossa

     
     
  5. #5

    Re: Darwin / Liquinator

    shop.nhaler.com/The-Darwin-DAR.htm?categoryId=-1

     
     
  6. #6

    Re: Darwin / Liquinator

    evolvapor.com/Darwin-Power-Regulated-PV-DWN-1.htm

     
     
  7. #7

    Re: Darwin / Liquinator

    No niin. Vihdoinkin. Darwineita on taas saatavilla www.mojurepublic.com, jos jotakuta kiinnostaa. Tilaus lähti tänään, ens viikolla pitäis päästä testaileen uutta lelua. :-)

    (Alennuskoodilla "esavuke" 5% hinnasta pois. T:V)

     
     
  8. #8

    Re: Darwin / Liquinator

    V*##* tää darwin näköjään kiinnosta ketään, mut kirjoittelenpa omaks huviks kun oon niin fiiliksissä. :-) Pe tilattu ja eilen postin lähetysseurannassa:

    27.08.2011, klo 20:03 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI

    Oonko tosiaan koko maassa ensimmäinen D'winin omistaja??? Ei voi olla. :-)

     
     
  9. #9

    Vs: Re: Darwin / Liquinator

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tiputus Näytä viesti
    V*##* tää darwin näköjään kiinnosta ketään, mut kirjoittelenpa omaks huviks kun oon niin fiiliksissä. :-) Pe tilattu ja eilen postin lähetysseurannassa:

    27.08.2011, klo 20:03Lähetys saapunut maahan01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI

    Oonko tosiaan koko maassa ensimmäinen D'winin omistaja??? Ei voi olla. :-)
    kyllä kiinnostaa laitan ens perjantaina tilaukseen....laita mulle VIESTII heti kun saat ekat höyryt ni ENSI TUNNELMISTA.
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  10. #10
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: Darwin / Liquinator

    Kiinnostaa kovasti kunhan saat laitteen ja laitat kokemuksia tänne.
    Katselin tätä mutta ajattelin että on liian arvokas ensimmäiseksi säädettäväksi laitteeksi. (Odottelen Buzz Pro:ta).


     
     
  11. #11

    Re: Darwin / Liquinator

    Jeee. Löytyhän tähänkin threadiin lisää kirjoittelijoita. Vitsihän tuo "ei kiinnosta ketään" oli, mut sain näköjään lisää porukkaa kirjottaan jotain. Ilman muuta laitan... ylihuomenna... tai keskiviikkona.

     
     
  12. #12

    Re: Darwin / Liquinator

    Hain Darwinin äsken postista. Paketti auki pikavauhtia autossa, akussa näyttää olevan virtaa, ei kun ato kiinni. Watit minimiin. Tuntuu vähän niinkuin tuoreella just ladatulla egon akulla höyryttäis, siis sillon harvoin kun se on parhaimmillansa. Missään tapauksessa D ei jää ainakaan huonommaksi minimiasetuksella. Oikein hyvä. :-) No watteja vähän lisää... vielä paremmin irtoo... lisää (9w tienoilla mennään nyt)... hymy leviää kasvoille. Oon sanaton. Nyt se on peli ja vehje prkl. Tästä en luovu, lisää kokemuksia kunhan niitä on vähän kertynyt.

     
     
  13. #13

    Re: Darwin / Liquinator

    Höyrytaivas :-) Kaikilla pitäis olla Darwin. Sori nyt kaikille kun hehkutan, mut ei vaan pysty oleen hehkuttamatta. Kokemuksia ei ole muista modeista, mut vaikka tän hinta olis ollut tuplat, niin olis joka euron arvoinen...

     
     
  14. #14

    Vs: Re: Darwin / Liquinator

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tiputus Näytä viesti
    Höyrytaivas :-) Kaikilla pitäis olla Darwin. Sori nyt kaikille kun hehkutan, mut ei vaan pysty oleen hehkuttamatta. Kokemuksia ei ole muista modeista, mut vaikka tän hinta olis ollut tuplat, niin olis joka euron arvoinen...
    HEHKUTA VAAN....mulle tulee ens viikolla.
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  15. #15
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: Re: Darwin / Liquinator

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tiputus Näytä viesti
    Hain Darwinin äsken postista. Paketti auki pikavauhtia autossa, akussa näyttää olevan virtaa, ei kun ato kiinni. Watit minimiin. Tuntuu vähän niinkuin tuoreella just ladatulla egon akulla höyryttäis, siis sillon harvoin kun se on parhaimmillansa. Missään tapauksessa D ei jää ainakaan huonommaksi minimiasetuksella. Oikein hyvä. :-) No watteja vähän lisää... vielä paremmin irtoo... lisää (9w tienoilla mennään nyt)... hymy leviää kasvoille. Oon sanaton. Nyt se on peli ja vehje prkl. Tästä en luovu, lisää kokemuksia kunhan niitä on vähän kertynyt.
    9w Uteloittaa mikä ato ja millä volteilla.
    Onko sulla erilaisia atoja vertailtavaksi mistä parhaat höyryt ja maut?

     
     
  16. #16

    Re: Darwin / Liquinator

    On joo erilaisia. On ego-t A, ego-t B, ego-t B LR, sapphire bud, 510-sr, tulossa pari eri vastuksella olevaa 510-hv, smoktechin dc cartoja ja sit vielä smart cartteja ja liquinator tankki cartojen päälle. Testattavaa siis riittää, ja on vielä vaikea sanoa et mikä ato, millä nesteellä ja millä wateilla on parhautta. Kerron tuonnempana kunhan oon testannut enemmän / yritän saada aikaiseks ihan oikeen arvostelunkin. Sen voin kuitenkin jo tässä vaiheessa sanoa, et egon akkuihin ei ole paluuta. Jos olis vaan tiennyt, niin olis pitänyt ostaa tämä Darwin heti alkajaisiks kun alotti höyryttelyn. Ego-t:n atotkin antaa höyryä ihan erilailla.

     
     
  17. #17

    Vs: Darwin

    Täytyy samantien alkaa miedontaan nikotiinipitoisuutta. Tähän asti vetänyt 24mg nesteitä, jotka olleet just sopivan vahvuisia. Nyt ilmeisesti höyryn määrän lisääntyessä tuntuu liian vahvalta. Pakko ainakin puolittaa vahvuus... tai jopa mennä jonnekin alle 10mg tasolle. Ei pysty vetään muuten niin usein kuin muuten tahtois.

     
     
  18. #18

    Vs: Darwin

    nyt on laitettu DARWIN tilaukseen,toivotaan jotta loppuu se taistelu patterien kanssa.....
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  19. #19
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Darwin

    Olen jo tovin seurannut tätä Darwinia ja on todella hienoa kuulla, että laite tekee sen juuri minkä lupaa. Tämä on kyllä omalla ostolistalla...maksaa vaan niin vietävästi. Käyttökokemuksia jne. lukisin mielelläni enemmän. Akun kestosta olen myös kiinnostunut! Luin jostain, että laitetta voi käyttää myös passthroughna?? (hienoa tämä suomi-englanti yhdistely 8) )
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  20. #20

    Vs: Darwin

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Olen jo tovin seurannut tätä Darwinia ja on todella hienoa kuulla, että laite tekee sen juuri minkä lupaa. Tämä on kyllä omalla ostolistalla...maksaa vaan niin vietävästi. Käyttökokemuksia jne. lukisin mielelläni enemmän. Akun kestosta olen myös kiinnostunut! Luin jostain, että laitetta voi käyttää myös passthroughna?? (hienoa tämä suomi-englanti yhdistely 8) )
    jep,laitetaan tietoo ku saan alkuviikosta laitteen käsiin.en oo tota passthroughtna kuullukaan mut toi TIPUTUS varmaan tietää siitä
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
Sivu 1 / 11 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •