Sivu 6 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 126

Aihe: ProVari V2

  1. #101

    Vs: ProVari V2

    Oon vähän ennenaikojani huudellut tänne. Tänään sain provarin kotiin, ai että.

    Toi on näin muutaman tunnin jälkeen ihan loistava laite. Ei menny rahat hukkaan..kai..

    ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    116

    Vs: ProVari V2

    En nyt viitsinyt ruveta lukemaan koko ketjua läpi, mutta onkos kukaan tilannut näitä suoraan Provapelta? laskeskelin tuossa, että vaikka tulisikin tullimaksut ja alvit, nii jokusen markan halvemmaksi tulisi sieltä tilattuna.
    Ja kuinkas kauan tuolta jenkkilästä suurinpiirtein kestää tulla? Viimeksi kun jenkeistä tilasin niin meni melkein kuukaus

     
     
  3. #103

    Re: ProVari V2

    2 kpl olen tilannu suoraan Provapelta ja molemmat tullin kautta. Hinta jää kuitenkin alle parinsadan. Vajaa kaksi viikkoa kesti kummallakin kerralla.

    Tosin onhan se hienoa tukea suomikauppaa jos ei muutaman kympin kalliimpi rasita liikaa lompakkoa.

     
     
  4. #104
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    116

    Vs: Re: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    2 kpl olen tilannu suoraan Provapelta ja molemmat tullin kautta. Hinta jää kuitenkin alle parinsadan. Vajaa kaksi viikkoa kesti kummallakin kerralla.

    Tosin onhan se hienoa tukea suomikauppaa jos ei muutaman kympin kalliimpi rasita liikaa lompakkoa.
    Opiskelijan kukkaroa se kyllä hieman rasittaa.
    Tosin että jos tässä nyt kuukauden-pari jaksaisi säästellä niin mielummin sitten laitaisin rahat puffille tai esmokelle. Olisi noiden mahdollisten takuu asioidenkin selvittely helpompaa.
    Taikka sitten jättää nämä Porvari vehkeet niille kellä sitä rahaa on ja tyytyä noihin kiinan kilikaleihin

     
     
  5. #105

    Vs: ProVari V2

    Eilen sain ensi kosketuksen provariin. Mini v2 tuli kotiin, voin jo nyt sanoa, ettei hevillä lähe kiertoon. On se hyvä laite..... Yli vuoden oon höyrynny ja monenlaista laitetta kokeillu, mutta tää on kyllä paras volttisäätönen millä oon näperrelly.
    Provari Mini V2
    EAmod #92

     
     
  6. #106

    Vs: Re: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    2 kpl olen tilannu suoraan Provapelta ja molemmat tullin kautta. Hinta jää kuitenkin alle parinsadan. Vajaa kaksi viikkoa kesti kummallakin kerralla.

    Tosin onhan se hienoa tukea suomikauppaa jos ei muutaman kympin kalliimpi rasita liikaa lompakkoa.
    Kauppiaallekin Provari on ihan "asiakaspalvelua" kun muistetaan, että myyntihinnasta menee se 24% (19,4% ylhäältä alaspäin) valtiolle.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  7. #107

    ProVari V2

    Eiköhän siinä nyt kuitenkin ole parempi kate, kuin monessa muussa tuotteessa

     
     
  8. #108
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    116

    Vs: ProVari V2

    Ja tuossa itseasiassa kun katselin niin puff sekä esmoke taitaa jonkinlaisella luotolla näitä myydä? ja ei nuo korotkaan taida ihan hirveiksi nousta jos maksaa parissa kuukaudessa pois.

     
     
  9. #109

    Vs: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Von Pavel Näytä viesti
    Ja tuossa itseasiassa kun katselin niin puff sekä esmoke taitaa jonkinlaisella luotolla näitä myydä? ja ei nuo korotkaan taida ihan hirveiksi nousta jos maksaa parissa kuukaudessa pois.
    Kyllä minä sinuna ottaisin kuitenkin Provarin ennen kuin jonkun kiinailmiön. On siinä kuitenkin laatu kohdillaan. Ainoa laite joka tuskin lähtee mulla koskaan kiertoon. Tosin jos Provape paremman joskus tekee niin asia eri.

    Kuukausi hernerokkaa ja näkkäriä niin se on siinä Ja toki mielummin suomikaupasta, takuu asiat hoituu nopeesti. Silloin kun itse olen noita ostellu niin ei ollu suomikauppiailla edes tarjolla, ilman muuta olisin ostanu suomalaiselta jos niitä olis ollu.

     
     
  10. #110
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    116

    Vs: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Kyllä minä sinuna ottaisin kuitenkin Provarin ennen kuin jonkun kiinailmiön. On siinä kuitenkin laatu kohdillaan. Ainoa laite joka tuskin lähtee mulla koskaan kiertoon. Tosin jos Provape paremman joskus tekee niin asia eri.

    Kuukausi hernerokkaa ja näkkäriä niin se on siinä Ja toki mielummin suomikaupasta, takuu asiat hoituu nopeesti. Silloin kun itse olen noita ostellu niin ei ollu suomikauppiailla edes tarjolla, ilman muuta olisin ostanu suomalaiselta jos niitä olis ollu.
    Kovasti tuo raha tuolla tilillä kyllä polttelis.. Pakko kait se on ens kuussa laittaa tilaukseen
    ja siis suomikaupasta...

     
     
  11. #111
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    30

    Vs: ProVari V2

    Provapelta tilasin clearance osastolta 2-laatuisen mustan.Virheetön laite mielestäni.Olisiko teksti himmeämpi,en tiedä.Hinnaksi tuli 148,56e+34,57e tullaus epäaitokoru,metalli.Oikea tullikoodi kai 8543709099 mutta meni noinkin.
    Akut ja päätycapit Puffilta niin on tuettu paikallista.

     
     
  12. #112
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: ProVari V2

    Tilasin kokeeksi Efestin 18490 akun.
    Latasin ja tyrkkäsin Provari miniin V2.
    4,9V ja tulee tämä "hertzi" ininä. WTF!?!

    Ei ikinä ole tullut mistään höyryttimestä tätä ininää, onko kellään muulla ollut?
    Voiko kieliä jostain tulevasta onglemasta.

    En saa enään sitä ääntä kyllä tulemaan.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  13. #113
    Höyryttelijä Late's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    38

    Vs: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Tilasin kokeeksi Efestin 18490 akun.
    Latasin ja tyrkkäsin Provari miniin V2.
    4,9V ja tulee tämä "hertzi" ininä. WTF!?!

    Ei ikinä ole tullut mistään höyryttimestä tätä ininää, onko kellään muulla ollut?
    Voiko kieliä jostain tulevasta onglemasta.

    En saa enään sitä ääntä kyllä tulemaan.
    Omasta ministä tulee välillä ihan pelkällä 18350 AW akulla. Ei anakaan käytössä olevasta jännitteestä tunnu riippuvan.

     
     
  14. #114
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: ProVari V2

    Hyvä jossei ole hätää.
    Tuo oli eka ja vika kerta toistaiseksi. Säikäytti vaan pikkasen jostain syystä, saattaa vaikuttaa kellonaikakin siihen.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  15. #115

    Vs: ProVari V2

    Mitään käsitystä miten V2:sen yläcäppi lähtee irti siten että sen saisi ehjänä takaisin
    ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4

     
     
  16. #116
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: ProVari V2

    Sisäkautta naputtelemalla esim. pitkällä ruuvarilla, mutta muista varoa sisuskaluja ja johtoja.

     
     
  17. #117
    Höyrykonkari hirsipuutarhuri's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    215

    Vs: ProVari V2

    Voi tätä ihanuutta!

    Uuden Provarin omistaja. Satin silver V2.5

     
     
  18. #118

    Vs: ProVari V2

    Satin silver v2 mini tuli tännekin jokunen päivä sitten, ihana vehe vaikka valikon pomppiminen ja näppäinlukko välillä ärsyttää. Totuttelua vaan.. Ei "kauheesti" köyhtynytkään kun 150e sain foorumilta, takuutakin jälellä

     
     
  19. #119
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja chiledge Näytä viesti
    Satin silver v2 mini tuli tännekin jokunen päivä sitten, ihana vehe vaikka valikon pomppiminen ja näppäinlukko välillä ärsyttää. Totuttelua vaan.. Ei "kauheesti" köyhtynytkään kun 150e sain foorumilta, takuutakin jälellä
    Eipä siinä juuri näppäinlukkoa tarvitse käyttää. On sen verran sopivan jämäkkä nappi. Ja jos tulittaa vahingossa, 10s aikakatkaisu hoitaa homman, ettei sula tankki taskuun

     
     
  20. #120
    Höyrykonkari Jvalley's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    224

    Vs: ProVari V2

    http://www.provape.com/category-s/51.htm#

    Siitä vähän bling blingiä

     
     
Sivu 6 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •