Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Somnium by Esmoke

  1. #1
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Somnium by Esmoke

    Laitetaan vielä ensikokemukset tuosta Esmoken Somniumista.
    On aina mukavaa kun tuotteet saapuu jonkin näköisessä rasiassa tai pakkauksessa. Tuo itselle ainakin heti alkuun sellaisen laadun tunteen.
    Heti paketista otettua kiinnitti huomiota painoon. Tai siis sen puutteeseen. Pyöritellyt tota AC9 atoa käytössä ja nyt kun otti tuon käteen, niin oho. Keveys on toki plussaa mielestäni.

    #500 mesh ei kerennyt tulla joten #400 sitten. Tein jostain n.5-6cm pitkästä palasta tuon ja hyvin on pelittänyt. Lopussa joutuu vähän kallistaa, että saa viimeisetkin liemet vastukselle ilman dry hittejä. Ja tämä on muuten eka ato mistä ei mielestäni tarvitse repiä tuota mesh reijän eristettä pois. Toimii mainiosti ja setupin toimintaan saaminen oli toldella helppoa. Sormi ruuvit on ihanuutta. Vaikkakin - puolella oli helpompi ruuvata lanka alle kun otti tuon meshin pois reijästä. Onnistui kyllä mesh paikallaankin, mutta hieman hankalaa. Plus puolella ei ongelmia. Tosin ehkä jos jotain pikku viilausta tehdään, niin jos tuo ruuvi olisi hieman pidempi. Ja sitten se alempi mutteri hieman korkeampi ja vastaavasti ylempi matalampi. Niin näin saisi paremmin pystysuunnassa tilaa tuolle setupille. Tuskin höyryihin juuri vaikkuttasi, mutta helpottaisi hieman setupin tekoa. Ja mesh on tuotu todella lähelle + ja - posteja. Hyvä juttu, mutta tämäkin tietysti hankaloittaa tuota langan kieputtamista. Mutta milestäni nämä on plussaa. Kun ei se setupin vääntäminen kuitenkaan mahdotonta ole.

    Ulkonäkö on mielestäni aika perus. Ei mitään ihmeellistä aika tasaisen varmaa linjaa. Jotain logoa itse olisin odottanut, mutta ei sen puute käyttöä kyllä vähennä. Höyryä irtoaa todella runsaasti ja on mielestäni vielä todella lämmintä. Vastaavasti taas makua irtoaa mielestäni hitusen vähemmän kuin esim. AC9 tai ZAG. Voin olla väärässäkin, mutta näin minusta nyt tuntuu. Ei mitään merkittävää kuitenkaan. Tekistkö sen tuo pienempi / kapeampi kammio verrattuna edellä mainittuihin?

    Liittimen puolella tuo plus napa tulee aika ulos ja luulen, että tuo voi olla ongelma jodeinkin putkien kanssa. En ainakaan itse saanut sitä enempää sisäänpäin ruuvattua. No GG:n stealth capin kanssa ei ongelma, kun sen napaa voi säätää. Mutta erittäin hyvin toimiva vaikkain setupin teko vaatii jonkin verran sorminäppäryyttä. Ulkonäkö siis perusvarmaa sarjaa... Kyllä tuota voi hyvin suositella vaikka ihan ekaksi genesis atoksi.







    Niin lasitankki on tietysti hyvä asia ja tuo imuvastus on varsin onnistunut. Just sopiva täytyy kyllä sanoa. Ja tuo hattu on tosi jämäkkä eikä varmasti lähde kiitämään itsekseen. On vain yksi ongelma, pitäs vielä etsiä joku kiva putki tolle...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  2. #2
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Somnium by Esmoke

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    On vain yksi ongelma, pitäs vielä etsiä joku kiva putki tolle...
    Älä muuta sano! Jos löydät jonkun, jonka kyljestä ei vilku AW:n punainen kuori, kytkin ei ole riippuvainen sormen kosteusprosentista, ei ole GG (semmonen on jo), pysyy pystyssä ja painaa mielellään enemmän kin 20grammaa, ei ole elektroninen eikä myöskään Esmoken oma mahdollinen Hybridi jossa tuo prkl nimensä mukaisesti tulisi olemaan jo valmiiksi kiinni niin kerro minullekin

     
     
  3. #3
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Somnium by Esmoke

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Älä muuta sano! Jos löydät jonkun, jonka kyljestä ei vilku AW:n punainen kuori, kytkin ei ole riippuvainen sormen kosteusprosentista, ei ole GG (semmonen on jo), pysyy pystyssä ja painaa mielellään enemmän kin 20grammaa, ei ole elektroninen eikä myöskään Esmoken oma mahdollinen Hybridi jossa tuo prkl nimensä mukaisesti tulisi olemaan jo valmiiksi kiinni niin kerro minullekin
    Etsintä on vielä kesken. Tosin P+ 18350 himottasi, se on vaan niin hyvä.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  4. #4
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Somnium by Esmoke

    Tämmöinen sivusto tuli bongattua, en yhtään tiedä kuinka ahkerasti tuota databasea päivitetään:
    http://www.ecigarette-mods.com/type/battery-tube/

     
     
  5. #5
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Somnium by Esmoke

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Etsintä on vielä kesken. Tosin P+ 18350 himottasi, se on vaan niin hyvä.
    Noin lyhyenä se vois pysyäkin pystyssä, mutta toi venthole.. Se on ihan kiva irvistys minkä se AW tosta reiästä tekee

     
     
  6. #6
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Somnium by Esmoke

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    Tämmöinen sivusto tuli bongattua, en yhtään tiedä kuinka ahkerasti tuota databasea päivitetään:
    http://www.ecigarette-mods.com/type/battery-tube/
    Ei taida juurikaan päivitellä, on sen verran museolaitteita.

    Mutta tossa on sellainen mikä päivittyy. http://www.esigarettanews.com/novit%C3%A0/mod/
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  7. #7
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Somnium by Esmoke

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Noin lyhyenä se vois pysyäkin pystyssä, mutta toi venthole.. Se on ihan kiva irvistys minkä se AW tosta reiästä tekee
    Jostain syystä ne ei ole koskaan mua häirinnyt.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  8. #8
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Somnium by Esmoke

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Sormi ruuvit on ihanuutta. Vaikkakin - puolella oli helpompi ruuvata lanka alle kun otti tuon meshin pois reijästä. Onnistui kyllä mesh paikallaankin, mutta hieman hankalaa.
    Mulla on yleensä myös koko plusposti ja sen ruuvi irti tuossa vaiheessa kun kiinnittelen kanthalia miinuspostiin. On ruhtinaallisesti tilaa.

    Siinä plusnavassahan ei tosiaan mitään säätöä ole, mutta sen etuna on setupin pieni "loppuvirittely" tarvittaessa, kun voi ruuvailla pluspostia pikkasen alhaalta meisselin avulla.

    EAmod toimii mulla tämän kanssa putkena passelisti, ja nyt kun siihen on saatu uusi alacappi tappeineen ja vähän noaloxia kierteille, niin modin laatuvaikutelma on 100% minulle.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •