Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 21

Aihe: Aloittelian kysymys tankeista

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    2

    Aloittelian kysymys tankeista

    Moro olen aloittelija viellä tässä sähkötupakan "parantelussa" 1 vuoden nyt olen käyttänyt joye egoa ja suunnittelin kasaavani oman modi version.
    Suunnitelmissa olisi ostaa lavatuben v4(lambo) siihen tietenkin 18650 akku ja laturi mutta perustyhmyys iskee tässä kohtaa....
    miten driptipin / tankin laita , voisiko joku ystävällisesti auttaa kasaamaan loppuun tämän minulle koska omat rahkeet loppuvat tähän
    jos mahdollista niin ehdotuksiin olisi hyvä lisätä linkki valintaa mistä osoitteesta mahdollisesti voisi tilata

    kiitoksia etukäteen ja pahoitteluni tekstin virheistä.

     
     
  2. #2
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Aloittelian kysymys tankeista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja henzuz Näytä viesti
    Moro olen aloittelija viellä tässä sähkötupakan "parantelussa" 1 vuoden nyt olen käyttänyt joye egoa ja suunnittelin kasaavani oman modi version.
    Suunnitelmissa olisi ostaa lavatuben v4(lambo) siihen tietenkin 18650 akku ja laturi mutta perustyhmyys iskee tässä kohtaa....
    miten driptipin / tankin laita , voisiko joku ystävällisesti auttaa kasaamaan loppuun tämän minulle koska omat rahkeet loppuvat tähän
    jos mahdollista niin ehdotuksiin olisi hyvä lisätä linkki valintaa mistä osoitteesta mahdollisesti voisi tilata

    kiitoksia etukäteen ja pahoitteluni tekstin virheistä.
    tuossa olis kaikki tarvittava pienellä tai isolla tankilla: tankki, kartoja ja drip tippi, yhdessä paketissa. Ilmainen postitus.

    http://www.puff.fi/puff-bogetankki-b...tip-p-967.html
    http://www.puff.fi/puff-bogetankki-b...tip-p-969.html

    edit: näistä olen myös itse tykännyt. Mukana tulee laipallinen dual coil karto.
    http://www.puff.fi/ego-dcttankki-3ml...kpl-p-953.html

     
     
  3. #3
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    2

    Vs: Aloittelian kysymys tankeista

    Kiitoksia

     
     
  4. #4
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Aloittelian kysymys tankeista

    tuo kolmen millin ego-dct tankki on muuten kuin tehty lavatubea varten. Nuo pitkät helmat ottaa just passelisti kiinni sinne tippasäiliön pohjaan ja setti istuu siten todella tukevasti paikallaan. Ego-akkujen kanssa noita ei itse asiassa edes kannata käyttää,ainakaan reissussa, sillä tankit helmat ei ota kiinni mihinkään ja muovikuori saattaa päästä liukumaan alaspäin jolloin nesteet on taskussa.

    edit: korjaus: eipäs mahdukaan Lava 4:seen.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    123

    Vs: Aloittelian kysymys tankeista

    Maku asioitahan nää on, mutta itse pidän enemän bogemittaisista tankeista;
    http://www.puff.fi/puff-bogetankki-b...tip-p-993.html
    Ja lavalle kartot sitten 3 ohmisina, niin saa nostettua sitä volttiakin sitten kunnolla.
    Samaan tilaukseen sitten vielä kartoja mukaan, niitä kuitenkin menee solkenaan:
    http://www.puff.fi/boge-510dct-30ohm...kpl-p-949.html Nämä ovat sitten boge mittaa, jos päädyt pidempään tankkiin, niin sitten noita XXL-kartoja.
    Ja jos egon nokilla käyttää tankkia, niin tällainen on must have:
    http://www.puff.fi/ego-koristetukika...kpl-p-842.html Estää juurikin sen edellämainitun luiskahtamisen siitä kartolta.
    Ja tietty matala ohmiset kartot sitte sille egolle, että tulee höyryä.

    Ja muista käyttää sitä esavuke -alekoodia, niin lähtee se -10% hinnasta.

    Kaikenäköistä vaporomua.

     
     
  6. #6

    Vs: Aloittelian kysymys tankeista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    tuo kolmen millin ego-dct tankki on muuten kuin tehty lavatubea varten.
    Mielenkiintoista. Meillä on lavassa niin tiukka tuo sovitus että ego-dct ei mahdu reiästä sisään
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  7. #7
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Aloittelian kysymys tankeista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Mielenkiintoista. Meillä on lavassa niin tiukka tuo sovitus että ego-dct ei mahdu reiästä sisään
    Mikä lava?

     
     
  8. #8

    Vs: Aloittelian kysymys tankeista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    Mikä lava?
    Lava 4.0 Lambo täysmittasena.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  9. #9
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Aloittelian kysymys tankeista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Lava 4.0 Lambo täysmittasena.
    ok, mullon vain noita vanhempia 2.1 saakka ja istuu kuin nakutettu.
    Pitää rukata tuota viestiä ettei väärä tieto leviä. Kiitti kun korjasit.

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61
    Miten saan karton vaihdettua tuosta kolmemillisestä tankista? On niin jumalattoman tiukassa, ettei liiku milliäkään... Hankin noita kaks kappaletta ja toinen ihan ok, mutta toinen ei.. Pahoitteluni jos aiheesta puhutaan jossain muualla, en pikaisella haulla löytänyt.

     
     
  11. #11
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    482
    Laitteet: EBOX ONE


     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61
    Jos mua tarkotit, ni ko härpäke löytyy, siitä ei vaan apua ton karton suhteen oo.. Muuten kyllä oikein käypäinen apuväline!

     
     
  13. #13
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marde Näytä viesti
    Miten saan karton vaihdettua tuosta kolmemillisestä tankista? On niin jumalattoman tiukassa, ettei liiku milliäkään... Hankin noita kaks kappaletta ja toinen ihan ok, mutta toinen ei.. Pahoitteluni jos aiheesta puhutaan jossain muualla, en pikaisella haulla löytänyt.
    Jos kyseessä on ei laipallisia kartoja käyttävä tankki niin tässä :


    Lainaus Alkuperäinen postaaja antti_h Näytä viesti
    Melko turha lisälaite kyllä (imo) - suurin osa tankeista nousee kuitenkin vaikka modiin kiinnitettynä jos yläpuolelta haluaa täyttää.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  14. #14
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61
    Jeps, tolla tavalla oon täyttänytkin noi isommat tankit, vaati kyllä alussa pientä harjoittelua, mutta sujuu jo luonnostaan nykyään.. Toi karto on siis jumissa tuosta liitinpäästä, ylemmän pään saa kyllä työllä ja tuskalla irti, mutta karto on ja pysyy kiinni...

     
     
  15. #15
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marde Näytä viesti
    Jeps, tolla tavalla oon täyttänytkin noi isommat tankit, vaati kyllä alussa pientä harjoittelua, mutta sujuu jo luonnostaan nykyään.. Toi karto on siis jumissa tuosta liitinpäästä, ylemmän pään saa kyllä työllä ja tuskalla irti, mutta karto on ja pysyy kiinni...
    Drip tippi kiinni ja vasaraa kehiin.

     
     
  16. #16
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Jos on itse punchattu, niin kannattaa työntää se carto sisäkautta pois, ettei jää reikien kohdalta jumiin.. Varsinkin metallipäätyisiin tankkeihin saattaa jumahtaa todella tiukkaan, jos carto on menettänyt muotoaan reikiä tehdessä.
    Voit koittaa tunkea carton parin laudan väliin siten, että tankin pääty lepää lautojen päällä ja vasaralla pamauttaa carton kierrepäätyä. Jos ei sillä lähde, niin ei sitten millään..

     
     
  17. #17
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61
    Karto oli tankissa valmiiks kiinni, eikä se kyllä sisäkautta lähde kuin äärimmäisellä väkivallalla.. Sain karton lopulta irti, ei se sitten vaatinut, kuin pikku suihkauksen vaseliinia, pihdit, vasaran ja kymmenisen vasaran iskua.. Voishan sitä toki lauantai- illan huonomminkin viettää... Kai...? Sama operaatio siis edessä taas seuraavalla karton vaihdolla.. Kiitos kaikille vinkeistä!

     
     
  18. #18
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621
    Jos tankin päädyissä (toisessa) ei ole laipalle koloa niin kokeile vaihtaa päädyt, jospa se toinen pääty olisi väljempi ja toiseen (tiukkaa) menisi se karton avonainen pää paremmin?

     
     
  19. #19
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    57
    Nyt tulee erittäin tyhmä kysymys, eli ajattelin tilata eSmokesta iClear 30 clearon, niin kai siihen käy ne iClear 16 vaihtoatot?

     
     
  20. #20
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Yksi vaihtoehto tuolle bogetankille on Vivi Novat Kit 2.5, 3ml tankkiclearo (itse tykkään) tai sit juuri tuo iClear 30 on kuulemma vivin kanssa samoilla viivoilla...

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •