Sivu 1 / 20 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 399

Aihe: efun.top - EVic VTC Mini Kit 37.22$

  1. #1

    efun.top - EVic VTC Mini Kit 37.22$

    efun.top - Alennuskoodi "esavuke" voimassa lokakuun loppuun saakka! (-5%)

    Tänne voi esittää kysymyksiä kauppaan liittyen, itse en ole kaupassa varsinaisesti töissä, satuin vain tilaamaan ja kun positiivisesti yllätyin niin sain idean jakaa myös teille.
    Kaupan kanssa on kuitenkin sopimus että e-savuke.com foorumilaiset saavat alennuskoodin tarvittaessa, ja minä taas vastalahjaksi kyselen teidän kysymykset englanniksi ja vastailen tänne heidän vastauksen suomeksi.

    Web: efun.top
    Maa: Kiina
    Maksutavat: Paypal
    Toimitusaika: Singapore Post Painon mukaan 5-15$ 1vk-1kk, UPS (22.11$)
    Omakohtainen kokemus:
    Spoileri!


    Tämänhetkisiä bestsellereitä:
    Joyetech eVic VTC Mini VW Express Kit - $37.22
    Smok X Cube II TC Actived 160W - $48.49
    Eleaf Istick 100W - $28.99
    Smoktech TFV4 Sub Ohm Tank Full kit - $30.99
    3.5ml Aspire Triton RBA Tank - $21.86

    Tietoa kaupasta englanniksi:
    Efun.top is a global leader in the dynamic move to eCig use and Vaping.
    We provide the very finest quality equipment at rock bottom prices. How do we do it? We were one of the first companies to open a global warehouse in China's manufacturing center. We also opened a major distribution center in the USA. Now we can quickly get the very finest in Vaping equipment and devices to you at amazingly LOW prices.
    * Lowest prices worldwide!
    * 100% Authentic - no cheap copies accepted!
    * Full Range of choices
    * We select premium e-Cigs for you!

    Kaikki kysymykset voi jättää suomeksi tai englanniksi tähän alle, ja yleistä keskustelua kaivataan myös!
    Viimeksi muokannut efun.top; 23.09.15 kello 16:41. Syy: postitustapa vaihtunut

     
     
  2. #2
    Uutuuksia taas saldoilla! Käsittämätön hintalaatusuhde on ainakin näissä: SnowWolf 200W TC VW, Herakles Sense, Youde UD Bellus, Uwell Crown, FreeMax Starre PRO.
    Myös hyvännäköisiä boxmodeja preorderissa, kuten Rofvape A Box 150W, Vapmod 180W TC, Smok Treebox 75W TC.
    Itseäni kiinnosti myös tuo Sigelein 75W Plus, mutta heti loppui varastosta.

    Olisi kiva saada keskustelua aikaan, jos ei kokemuksia niin ainakin kysymyksiä!

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    20
    Lainaus Alkuperäinen postaaja efun.top Näytä viesti
    * 100% Authentic- no cheap copies accepted!
    Lainaus sivulta:
    We also sell the authentic style products
    Jää kyllä tässä lafkassa asioinnit tähän.

     
     
  4. #4
    Tässä käynyt varmasti kääntäjällä moka, ilmoitan eteenpäin että muokkaa tuota. Jokaisen tuotteen kohdalla kerrotaan kyllä selkeästi merkinnällä onko kyseessä aito vai klooni. Esimerkiksi tämän aidon tuotteen kohdalla näkyy leima . Jos tuote on klooni, leimana on kuten tässä.

     
     
  5. #5

     
     
  6. #6
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Lainaus Alkuperäinen postaaja efun.top Näytä viesti
    Nyt on halpaa! Hittituotteet lähes nollaprofitilla! Kaikki alennukset löytyvät täältä, mutta laitetaan nyt tärkeimmät tähän alle.

    Joyetech eVic VTC Mini Box Mod - $28.89
    Hei,

    Mistäspäin maailmaa nuo kamat lähetetään ja onhan tuo VTC mini box aito? Ja lähteekö tuo boksi siis liikkeelle suoraan tilauksen jälkeen vai vasta kun tuo pre-sale aika päättyy? Saisiko tähän nopean vastauksen?
    smokey1 (Banned)
    "Miten täältä erotaan?"

     
     
  7. #7
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Hei,

    Mistäspäin maailmaa nuo kamat lähetetään ja onhan tuo VTC mini box aito? Ja lähteekö tuo boksi siis liikkeelle suoraan tilauksen jälkeen vai vasta kun tuo pre-sale aika päättyy? Saisiko tähän nopean vastauksen?
    Tässä ketjussahan on jo selitetty, että maa on Kiina. Lisäksi tuossa yläpuolella lukee, kuinka tunnistaa aidon kopiosta.

     
     
  8. #8
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Laitoin sitten tilauksen sisään ja maksoinkin Paypalilla. Ja sit sivu palasi takasin kauppaan ja tuli jonkin venäläisen jannun yhteystiedot näyttöön ja sivu oli jotenkin tiltissä.. Olipa luotettavaa, saa nähdä lähtikö rahat!

    EDIT: Ei näköjään jäänyt mitään paypalin transaction logiin, ja tulipahan vaihdettua PayPalinkin salasana samalla

    EDIT2: Eli tällaiseen tilaan jäi sivu maksamisen jälkeen:

    Screenshot.jpg
    Viimeksi muokannut JukkaPoika; 23.09.15 kello 15:04.
    smokey1 (Banned)
    "Miten täältä erotaan?"

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    103
    Itse yritin tilata tuotteita, mutta postimaksuissa oli kaksi vaihtoehtoa: 8$ ja 22$ postit. Molemmat "hitaita" posteja. Postikulut tuntuivat aika isoilta, kun itse tuote maksoi 23$

     
     
  10. #10
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toni Näytä viesti
    Itse yritin tilata tuotteita, mutta postimaksuissa oli kaksi vaihtoehtoa: 8$ ja 22$ postit. Molemmat "hitaita" posteja. Postikulut tuntuivat aika isoilta, kun itse tuote maksoi 23$
    Totta, samaa näytti mulle. Ja ilmaista postia ei tosiaan ollut vaihtoehtonakaan, oli vain tuo about 8$ tai joku 22$. Ehkä tää ketjun aloittanut jannu vois editoida tota harhaanjohtavaa viestiä. Turha tuolla sivulla on käydä pyörimässä jos alle parinkympin ostokseen tulee vajaa kymppi lisää posteista.
    smokey1 (Banned)
    "Miten täältä erotaan?"

     
     
  11. #11
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toni Näytä viesti
    Itse yritin tilata tuotteita, mutta postimaksuissa oli kaksi vaihtoehtoa: 8$ ja 22$ postit. Molemmat "hitaita" posteja. Postikulut tuntuivat aika isoilta, kun itse tuote maksoi 23$
    Pahoittelut tästä, postitustavat vaihtuneet vasta. Eli DHL pitäisi kuitenkin olla nopea, tilaukset liikkuvat päivän tai kahden sisään tilauksesta jos ei toisin sanota tuotteen sivulla.
    Esimerkkinä voisin ottaa tämän http://www.efun.top/joyetech-evic-vt...press-kit.html, jonka turkoosia mallia lähetetään heti (1-2 arkipäivää, ovat lähteneet mulla kyllä viikonloppunakin), mutta mustaa mallia tulee varastoon vasta 30. päivä.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Spoileri!
    Tästä voin sanoa että itselläni on ilmennyt samaa ongelmaa ja tätä ovat vakuuttaneet yrittävänsä korjata. Itsellä toiminut aina aika ajoin, mutta jos ei oma osoite näy tuossa vaiheessa niin takaisinpäin vaan ja tunnin päästä olen kokeillut uudestaan.
    Paypal ei siis veloita mitään jos ei paina place order, ja jos ei oma osoite ole ruudussa niin en menisi painamaan. Itse testasin tuota ja nyt näyttäisi ainakin itsellä tulevan oma osoite ruutuun.

     
     
  12. #12
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Lainaus Alkuperäinen postaaja efun.top Näytä viesti
    Pahoittelut tästä, postitustavat vaihtuneet vasta. Eli DHL pitäisi kuitenkin olla nopea, tilaukset liikkuvat päivän tai kahden sisään tilauksesta jos ei toisin sanota tuotteen sivulla.
    Esimerkkinä voisin ottaa tämän Joyetech eVic VTC Mini Box Mod - $28.89, jonka turkoosia mallia lähetetään heti (1-2 arkipäivää, ovat lähteneet mulla kyllä viikonloppunakin), mutta mustaa mallia tulee varastoon vasta 30. päivä.

    Tästä voin sanoa että itselläni on ilmennyt samaa ongelmaa ja tätä ovat vakuuttaneet yrittävänsä korjata. Itsellä toiminut aina aika ajoin, mutta jos ei oma osoite näy tuossa vaiheessa niin takaisinpäin vaan ja tunnin päästä olen kokeillut uudestaan.
    Paypal ei siis veloita mitään jos ei paina place order, ja jos ei oma osoite ole ruudussa niin en menisi painamaan. Itse testasin tuota ja nyt näyttäisi ainakin itsellä tulevan oma osoite ruutuun.
    Hei!

    Tuosta kuvakaappauksesta: Tosiaan tuo kuvakaappaus tuli lävähti ruutuun vasta sen jälkeen kun olin jo PayPalilla laittanut tunnarit ja "maksanut" tuotteesta. Sen takia vaihdoinkin heti tuon issuen jälkeen PayPal-salasanan. Noo, pitänee joskus myöhemmin kokeilla uudestaan jos osuu kunnon tarjouksia kohdalle. Tuo normipostitus-vaihtoehdon puuttuminen on sääli. Tästä vois antaa palautetta liikkeeseenpäin. Normiposti+seuranta olis optimi tohon 2$ hintaan.
    smokey1 (Banned)
    "Miten täältä erotaan?"

     
     
  13. #13
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Hei!

    Tuosta kuvakaappauksesta: Tosiaan tuo kuvakaappaus tuli lävähti ruutuun vasta sen jälkeen kun olin jo PayPalilla laittanut tunnarit ja "maksanut" tuotteesta. Sen takia vaihdoinkin heti tuon issuen jälkeen PayPal-salasanan. Noo, pitänee joskus myöhemmin kokeilla uudestaan jos osuu kunnon tarjouksia kohdalle. Tuo normipostitus-vaihtoehdon puuttuminen on sääli. Tästä vois antaa palautetta liikkeeseenpäin. Normiposti+seuranta olis optimi tohon 2$ hintaan.
    Hei,
    totta tuokin, paypalissa toki tarkkasilmäisille sanotaan pienellä präntillä että "you will confirm your payment on efun.top", eli juuri tämä place order nappi
    Postituksista kysyin muutamaan otteeseen liikkeeltä, ja vastattiin vain että postitus menee painon mukaan, eikä sitä voida muuttaa. Olen kyllä samaa mieltä tuossa että normiposti seurannalla sais olla enintään sen 2$. Ennenhän tuo sama singapore post oli juuri sen 2$.
    Kysyin myös millon korjaavat tämän paypal-osoite hässlingin, niin vastasivat että on jo korjattu. Yritin juuri äsken itse, eikä toiminut. Pitää taas huomauttaa.

     
     
  14. #14

     
     
  15. #15
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    1
    Toistaseks jääny aika paska maku kyseisestä liikkeestä. Tilasin pari akkua, clearoa ja atot niihin sekä subox minin. Noh, tietysti modi puuttu kokonaan paketista ja liike ei vastaa maileihin.

     
     
  16. #16
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Snoke Näytä viesti
    Toistaseks jääny aika paska maku kyseisestä liikkeestä. Tilasin pari akkua, clearoa ja atot niihin sekä subox minin. Noh, tietysti modi puuttu kokonaan paketista ja liike ei vastaa maileihin.
    Tämä on kyllä anteeksiantamatonta, laitettu piiiiitkä nootti kiinaan päin asiasta. Harmi, että kiinassa on juhlapyhät meneillään, ja henkilökunta on lomilla seitsemänteen päivään asti. Tämän takia myös varmasti ei maileihin vastata. Tulen kyllä varmasti hoputtamaan henkilökuntaa heti kun mulle kans vastaavat. Ei haittais jos privalla laittaisit tilausnumeron niin voin liittää sen viestin perään joka tuonne lähti.

     
     
  17. #17
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Jänskästi toi evic vtc minin pre-sale päivämäärä vaihtunu vissiin ainakin pariin kertaan. Ja niitähän ei postiteta ennen kuin pre-sale päättyy? Ihan just peruutan tilauksen jos ei ala tavara liikkuun
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  18. #18
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Laukaa
    Viestit
    81
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Jänskästi toi evic vtc minin pre-sale päivämäärä vaihtunu vissiin ainakin pariin kertaan. Ja niitähän ei postiteta ennen kuin pre-sale päättyy? Ihan just peruutan tilauksen jos ei ala tavara liikkuun
    Kitti vai pelkkä modi? Kitti riippuu kans minkä värisen tilas. Itellä tilattu turkoosi kitti toinen päivä, lähetettiin viides päivä, vaikka osa porukasta olikin lomilla. On kait niissä ollu "presale" kokoajan päällä.

     
     
  19. #19
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Judder Näytä viesti
    Kitti vai pelkkä modi? Kitti riippuu kans minkä värisen tilas. Itellä tilattu turkoosi kitti toinen päivä, lähetettiin viides päivä, vaikka osa porukasta olikin lomilla. On kait niissä ollu "presale" kokoajan päällä.
    Pelkkä modi. Musta. Tilattu 23.9.

    E
    Eka oli muistaakseni toimituspäivä joku 30. ja sit 5. ja nyt 15.
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  20. #20
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Pelkkä modi. Musta. Tilattu 23.9.

    E
    Eka oli muistaakseni toimituspäivä joku 30. ja sit 5. ja nyt 15.
    Laitoin kyselyä aiheesta. Vastaus tehdas ei tuota tarpeeksi nopeasti laitteita, joten he vaihtavat toimituspäivää kokoajan. Tällä hetkellä ei voida luvata minkäänlaista varmaa lähetyspäivää.
    Sama homma kiteissä, kaikki loppu. Turkoosia on pari modia jäljellä, että jos haluut vaihtaa väriä turkoosiin niin saavat kuulemma tänään lähetettyä. Jos tämä käy, laita tilausnumero privana. Muuten suosittelen perumaan tilauksen tai odottamaan.. jonkun aikaa.

     
     
Sivu 1 / 20 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •