Tulokset 1 - 12 / 12

Aihe: Kokoa itse starttipaketti

  1. #1
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Kokoa itse starttipaketti

    Eli mitä itse laittaisit starttipakettiin jos saisit valita laitteet. Itse suosittelisin seuraavaa tämän päivän tiedoilla:

    eGo-T usb-passtrough akku (USB läpivienti ja lataus samaan aikaan)
    2 x eGo-T LR atomisaattori (A-tyyppi)
    5 x eGo-T muovitankkeja (A-tyyppi)

    Ei varmasti tulisi paljon hintaa ja pääsee heti kunnon laitteeseen kiinni. Laittakaa ehdotuksia, kokemuksia, toiveita, ajatuksia ja kommentteja.

    E:
    Laitetaan nyt joku paikka mistä ton voi tilata, tosin ei tule viikossa vaan kahdessa:
    Akku
    Atomisaattori x 2
    Tankit
    Yhteensä (postikulut suomeen lisätty): 42,90 USD = 29,81 Euroa

    Eli alle tullausrajan 44 euroa ja risat. Tuossa akun mukana tulee usb-piuhakin.

     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Kokoa itse starttipaketti

    No just vastaavaa oon etsinyt, mutta valmiina ei löydy ja EUn ulkopuolelta ylitti sen verorajan.

    Eli 1x1000mAh normiakku, 1x1000mAh usbiläpivientiakku
    lisäks kaikki tarvittavat härpäkkeet
    1x normi ja 1x LR atomisaattori koska en oo vielä tutustunut kumpaankaan enkä tiiä kumpi miellyttää.

    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  3. #3
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kokoa itse starttipaketti

    Laskin osien hinnat erään kiinan kaupan mukaan. :

     
     
  4. #4
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Kokoa itse starttipaketti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Laskin osien hinnat erään kiinan kaupan mukaan. :
    Kuhan kiusaat. Akuthan noissa eniten maksaa ja jos haluaa muutaman heti kättelyyn niin sit menee helposti yli sen.

    Yhellä akulla varmasti saiskin alle
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  5. #5

    Vs: Kokoa itse starttipaketti

    3x Joye 510 Manuaaliakku
    50x Low Resistance Cartomizer
    2x Laturi

    En ole lähiaikoina paljon mitään uutuuksia kokeillut eli esimerkiksi cartoja ja tankkeja en voi vertailla mutta jos tollasen setin olisin ostanut kolmisen vuotta sitten niin olisi paljolta säätämiseltä säästynyt. Tämä setti nimenomaan mukana kulkevaksi laitteeksi, kotikäyttöön on sitten omat...

     
     
  6. #6

    Vs: Kokoa itse starttipaketti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Laskin osien hinnat erään kiinan kaupan mukaan. :
    Kuhan kiusaat. Akuthan noissa eniten maksaa ja jos haluaa muutaman heti kättelyyn niin sit menee helposti yli sen.

    Yhellä akulla varmasti saiskin alle
    Kyllähän yhelläkin 1000mAh passtrough akulla pääsee hyvin alkuun, kun ilman lataustakin menee helposti yli vuorokausi ja kotona piuhassa, niin ei ongelmia

     
     
  7. #7

    Vs: Kokoa itse starttipaketti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jormis11 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Laskin osien hinnat erään kiinan kaupan mukaan. :
    Kuhan kiusaat. Akuthan noissa eniten maksaa ja jos haluaa muutaman heti kättelyyn niin sit menee helposti yli sen.

    Yhellä akulla varmasti saiskin alle
    Kyllähän yhelläkin 1000mAh passtrough akulla pääsee hyvin alkuun, kun ilman lataustakin menee helposti yli vuorokausi ja kotona piuhassa, niin ei ongelmia
    Jep. Itselläni on itseasiassa vain 1kpl noita 1000mAh:n akkuja (kitsas minä) ja käytän tuota jatkuvasti. Liikaa akkuja ei kannata varastoon mielestäni keräillä sillä nuo kuluvat pelkästään hyllylläkin istuessaan.

    Suosittelisin hommaamaan mahdollisimman isoja akkuja, sillä pienempiä saa olla kokoajan lataamassa. Nuo EGO:t ovat mielestäni varsin tyylikkäitä ja niihin saa kaikkia 510 kantaisia kiinni. Esimerkiksi ostaisi tuon 1000mAh EGO akun, LR 510 cartoja(tai 510-t LR) sekä tuohon akkuun sopivan cover conen niin saa varsin nätin sikarityyppisen setin. Tai sitten hommaa tuon EGO akun kaveriksi jonkin isomman carton, esim ECHO cartomizer tai giantomizerin.

    Mahd. edullisempi vaihtoehto: hommaa halppis 1300mAh "VGO" akku (n. 8 eur/kpl) sekä halpoja 808 BOGE kartoja (n. 3-4 e/ 5kplt).
    Tai sitten jos drippaus kiinnostaa niin tuon VGO:n kaveriksi esim. 901-LR atoja (2 eur/kpl) sekä driptippejä (hinta alle eur). Tätä comboa en ole vielä kokeillut, mutta pitäisi kelvata drippaamiseen varsin hyvin. Tuon kanssahan voisi myös tietty käyttää 901-cartidgeja jos niiden kanssa viitsii leikkiä. Näitä löytyy ainakin HealthCabinistä, 901-osiosta.



     
     
  8. #8
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Kokoa itse starttipaketti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jormis11 Näytä viesti
    Kyllähän yhelläkin 1000mAh passtrough akulla pääsee hyvin alkuun, kun ilman lataustakin menee helposti yli vuorokausi ja kotona piuhassa, niin ei ongelmia
    Jep. Itselläni on itseasiassa vain 1kpl noita 1000mAh:n akkuja (kitsas minä) ja käytän tuota jatkuvasti. Liikaa akkuja ei kannata varastoon mielestäni keräillä sillä nuo kuluvat pelkästään hyllylläkin istuessaan.
    No tuolleen kyllä sais halvan paketin aikaseks. Nyt tosin tuolla heathcabinissa on nyt noi alet niin toi perus 900mAh starttipaketti lähtis halvalla ilman, että verorajakaan ylittyy.

    Hitto kun menee rahatilanteen takia toi tilaaminen alkukuulle. Tekis mieli jo höyrytellä
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2011
    Viestit
    31

    Vs: Kokoa itse starttipaketti

    2x eGo Manuaaliakku 650mAh
    10x 510 LR Cartomizer (tai dual coileja)
    1x 510/901 DripTip
    1x eGo Atomizer cone
    1x eGo laturi
    1x Zipped eGo carrying case

    Tossa olis kaikki tarvittava starttipakettiin.



     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    91

    Vs: Kokoa itse starttipaketti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yepz Näytä viesti
    2x eGo Manuaaliakku 650mAh
    10x 510 LR Cartomizer (tai dual coileja)
    1x 510/901 DripTip
    1x eGo Atomizer cone
    1x eGo laturi
    1x Zipped eGo carrying case

    Tossa olis kaikki tarvittava starttipakettiin.
    Tässä olisi kyllä todella hyvä starttipaketti. Cartomizerit ovat mielestäni parempia kuin atomizer+tank yhdistelmä.

    Sen verran muutaisin tuota listaa itse, että ottaisin 650mAh akkujen tilalle pikkuisen isommat akut esim 900mAh ja pari eriväristä driptippiä (noilla on kätevä erotella eri maut toisistaan).

     
     
  11. #11

    Vs: Kokoa itse starttipaketti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja J.pee Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yepz Näytä viesti
    2x eGo Manuaaliakku 650mAh
    10x 510 LR Cartomizer (tai dual coileja)
    1x 510/901 DripTip
    1x eGo Atomizer cone
    1x eGo laturi
    1x Zipped eGo carrying case

    Tossa olis kaikki tarvittava starttipakettiin.
    Tässä olisi kyllä todella hyvä starttipaketti. Cartomizerit ovat mielestäni parempia kuin atomizer+tank yhdistelmä.

    Sen verran muutaisin tuota listaa itse, että ottaisin 650mAh akkujen tilalle pikkuisen isommat akut esim 900mAh ja pari eriväristä driptippiä (noilla on kätevä erotella eri maut toisistaan).
    Täyttä asiaa.

    Ehdottomasti hyvä startteripaketti. Jos minunkin pitäsi tosta jotakin muuttaa, niin ehkä just hitusen isommat akut vois laittaa. Tollanen setti olisi aloittelijalle varsin hyvä ja ennenkaikkea helppo käyttää. Cartomizereitten kanssa kun ei yleensä tarvitse säätää (ainakin SmokTech ja Boge ovat toimineet erittäin luotettavasti) ja ne tuottavat tasalaatuisesti hyvät höyryt ja kunnon maun. Halpojakin ne ovat ja kestävät käyttöä tarpeeksi kauan ollakseen hintansa väärti. Ihmetellä vaan täytyy, ettei tollaista starttipakettia ole vielä markkinoilla. Jos olisi, niin siinä voisi aika monelta säästyä kerrankin ne kuuluisat oppirahat...

    Ne oppirahat voi sitten myöhemmin tuhlata modiakkuihin
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2011
    Viestit
    31

    Vs: Kokoa itse starttipaketti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja marviner Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J.pee Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yepz Näytä viesti
    2x eGo Manuaaliakku 650mAh
    10x 510 LR Cartomizer (tai dual coileja)
    1x 510/901 DripTip
    1x eGo Atomizer cone
    1x eGo laturi
    1x Zipped eGo carrying case

    Tossa olis kaikki tarvittava starttipakettiin.
    Tässä olisi kyllä todella hyvä starttipaketti. Cartomizerit ovat mielestäni parempia kuin atomizer+tank yhdistelmä.

    Sen verran muutaisin tuota listaa itse, että ottaisin 650mAh akkujen tilalle pikkuisen isommat akut esim 900mAh ja pari eriväristä driptippiä (noilla on kätevä erotella eri maut toisistaan).
    Täyttä asiaa.

    Ehdottomasti hyvä startteripaketti. Jos minunkin pitäsi tosta jotakin muuttaa, niin ehkä just hitusen isommat akut vois laittaa. Tollanen setti olisi aloittelijalle varsin hyvä ja ennenkaikkea helppo käyttää. Cartomizereitten kanssa kun ei yleensä tarvitse säätää (ainakin SmokTech ja Boge ovat toimineet erittäin luotettavasti) ja ne tuottavat tasalaatuisesti hyvät höyryt ja kunnon maun. Halpojakin ne ovat ja kestävät käyttöä tarpeeksi kauan ollakseen hintansa väärti. Ihmetellä vaan täytyy, ettei tollaista starttipakettia ole vielä markkinoilla. Jos olisi, niin siinä voisi aika monelta säästyä kerrankin ne kuuluisat oppirahat...

    Ne oppirahat voi sitten myöhemmin tuhlata modiakkuihin
    Tarkoituksella laitoin kaikkein pienimmän akun starttipakettiin. Kun tuppaavat vaan nuo isommat akut olemaan fyysiseltä kooltaan sen verran suurempia ettei mahtuisi enään purkamatta tuohon eGo carrying caseen.
    650mAh:n akku mahtuu sinne vaikka siinä olisikin carto ja DripTippi paikoillaan. Ja on näin ollen mukavampi ja nopempi käyttää mukana kannettaessa missä vain. Toki akku loppuu nopeammin, mut itselleni ainakin on tärkeämpää tuo käytön helppous.

    Meinasin lisätä tuohon aluksi 1x eGo lanyard(kaulanauha) Niin kulkisi mukana isommatkin akut ilman purkamista. Mut ehkä se olisi ollut jo vähän liiottelua starttipakettiin.

    Mut suunnilleen tollanen starttipaketti kun löytyisi vaikka sauhuttOmasta niin tietäisi mitä uusille kiinnostuneille suosittelisi

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •