Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 47

Aihe: Mesh #200 25 micron

  1. #1
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406

    Mesh #200 25 micron

    No nii.. teen tälle oman langan. Poistakaa tai siirtäkää, jos on vika paikassa. Slurkki antakoon patukkaa, jos on tarpeen.

    Nyt on nimittäin niin, että alkaa oikeasti ottamaan battiin. Viimeinen Esmoken (nurin kuten kaikki tietää) arkki on nyt korkattu. Mielelläni hoitaisin täsmälleen samaa kamaa jostain noin neliön lisää.
    Olen nimittäin oppinut tekemään setupin juurikin tuolla (kiitos Rotary). Se ei tarkoita, että osaan tehdä hotspotittoman coilin, joka wikkaa. Se tarkoittaa, että osaan tehdä setupin, joka toimii ja myös maistuu. Nuo nimittäin ovat kaksi aivan eri asiaa. Moni varmaan tiesikin?
    Minulla on käytössä vain H-Attyjä... 3/4 kiekkaa 0,32 canthalia... Game over (käytän muuten ekaa x tuota ilmaisua).

    Eilisen illan käytin googlaamalla kyseisin specsein, mutta ei löydy... Melkeen väitän, että ihan omat numerot on Esmoke tuolle verkolle keksinyt. Ei tuollaista ole. En tosin ole mikään cybervelho, eli en varmasti osaa etsiä ihan joka nurkasta. Suht vihreä vielä lajissakin, eli en tunne kaikkia kauppojakaan.

    Siis, osaako joku jeesata aka auttaa? Onko ideoita..?

     
     
  2. #2
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...telya-265.html

    Olisiko tuo ketju kuitenkin asialle käynyt?

     
     
  3. #3
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...telya-265.html

    Olisiko tuo ketju kuitenkin asialle käynyt?
    No tuota... Käy kurkkaas.. asia ei oikein edennyt..!

     
     
  4. #4
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kurkkasinkin ennen tuon viestin laittamista, mutta mun pointti oli lähinnä se että jos tuolla langassa ei tullut oikeaa vastausta niin miksi piti tehdä uusi ketju samalle asialle? En tätä kuitenkaan poista, toivotaan että joku löytäisi oikean meshin.

     
     
  5. #5
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    No nii.. teen tälle oman langan. Poistakaa tai siirtäkää, jos on vika paikassa. Slurkki antakoon patukkaa, jos on tarpeen.

    Nyt on nimittäin niin, että alkaa oikeasti ottamaan battiin. Viimeinen Esmoken (nurin kuten kaikki tietää) arkki on nyt korkattu. Mielelläni hoitaisin täsmälleen samaa kamaa jostain noin neliön lisää.
    Olen nimittäin oppinut tekemään setupin juurikin tuolla (kiitos Rotary). Se ei tarkoita, että osaan tehdä hotspotittoman coilin, joka wikkaa. Se tarkoittaa, että osaan tehdä setupin, joka toimii ja myös maistuu. Nuo nimittäin ovat kaksi aivan eri asiaa. Moni varmaan tiesikin?
    Minulla on käytössä vain H-Attyjä... 3/4 kiekkaa 0,32 canthalia... Game over (käytän muuten ekaa x tuota ilmaisua).

    Eilisen illan käytin googlaamalla kyseisin specsein, mutta ei löydy... Melkeen väitän, että ihan omat numerot on Esmoke tuolle verkolle keksinyt. Ei tuollaista ole. En tosin ole mikään cybervelho, eli en varmasti osaa etsiä ihan joka nurkasta. Suht vihreä vielä lajissakin, eli en tunne kaikkia kauppojakaan.

    Siis, osaako joku jeesata aka auttaa? Onko ideoita..?
    Tehdäänkö testi? Voin lähettää sulle kolmea eri meshiä, mistä joku on tuota etsimääsi. Olen 100% varma että et pysty kertomaan lopulta mikä on sitä mitä olet vailla

     
     
  6. #6
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Kurkkasinkin ennen tuon viestin laittamista, mutta mun pointti oli lähinnä se että jos tuolla langassa ei tullut oikeaa vastausta niin miksi piti tehdä uusi ketju samalle asialle? En tätä kuitenkaan poista, toivotaan että joku löytäisi oikean meshin.
    Höh... A tämä on niiiii-iiin vakava asia, että ansaitsee oman langan B Nyt asian ainakin näkee useampi.

     
     
  7. #7
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Tehdäänkö testi? Voin lähettää sulle kolmea eri meshiä, mistä joku on tuota etsimääsi. Olen 100% varma että et pysty kertomaan lopulta mikä on sitä mitä olet vailla
    Sovittu... Mulle on aivan sama, mitä se on, kunhan toimii. Mutta, ja tämä on olennaista, kaikki mitä olen kokeillut on ollut huonompaa.
    Silti, olen äärettömän kiitollinen, jos ratkaiset ongelman.... Ja mikä parasta, kenties saan vieläkin parempaa meshiä...

     
     
  8. #8
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    Sovittu... Mulle on aivan sama, mitä se on, kunhan toimii. Mutta, ja tämä on olennaista, kaikki mitä olen kokeillut on ollut huonompaa.
    Silti, olen äärettömän kiitollinen, jos ratkaiset ongelman.... Ja mikä parasta, kenties saan vieläkin parempaa meshiä...
    Laita osoite YVnä niin viskaan postiin maanantaina.

     
     
  9. #9
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Eikös kaikki pienen micron omaavat super fine laatuiset kelpaa ?

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    K:ala
    Viestit
    208
    Mistään mitään tietämättä.
    Jos katsot kuvia 25micronin tai 200 meshin "levyistä", kumpi näyttää oikeammalta?

    Näyttäisi siltä, että 200 mesh on 74 mikronia ja 25 mikronia on 550 meshiä.
    Eli ero voisi olla huomattava?

    edit:
    En muualta nyt katsonut, mutta ego2 myy ainakin 400 mesh levyä varasto saldoilla. Sen langan paksuus lienee 0,030mm ja välistys 0,033mm.
    Ei kenties samaa mutta olisiko lähellä?

     
     
  11. #11
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Eikös kaikki pienen micron omaavat super fine laatuiset kelpaa ?
    Ongelma on siinä, etten tiedä. Tietääkseni, minun pitäisi niitä testata. En mä millään viitsisi tilata maailmalta mitään, ennen kuin olen varma, etten joudu sulloon sitä neliön verkkoa roskikseen. Siitä tässä on kyse.
    Jos joku sanoisi, että tilaa tuolta tuota, se on käytännössä samaa, niin homma olisi ihan ok. Kukaan vain ei ole sanonut.

    Toki toisella langalla tuli hyvä vinkki (ja yyveenä), muttei mitenkään vakuuttavaan sävyyn. Meshin käyttäjiähän kyllä riittää, siksi vähän ihmetellytkin asiaa.
    Ja olin kyllä jo painamassa entteriä, kun tuli mieleen, että voisi tätä vielä kysyä.

    No, oli miten oli, luulen, että homma selviää, kun zkysin meshit tulevat.

     
     
  12. #12
    sheet SS Mesh 200x100 mm tuolla on ainakin lähimpänä sitä 200 mesh 25 micronia mitä itse löysin.
    Viimeksi muokannut Ahe222; 01.12.14 kello 23:31. Syy: siis tuota lukua, vaikka ei ihan samaa olekkaan...
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  13. #13
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mä en ymmärrä miksei esmoke voi kertoa meshin alkuperää kun firmakaan ei ole enää pystyssä. :/

     
     
  14. #14
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Mä en ymmärrä miksei esmoke voi kertoa meshin alkuperää kun firmakaan ei ole enää pystyssä. :/
    Ihan vaan veikkaan, ettei se ole sitä minä sitä myytiin. Mä en ole mikään it-guru, mutta noilla otsikon spekseillä ei juuri osumia tule. Ja jos ei Ebaysta löydy, sitä tuskin on olemassa.... Toivottavasti olen väärässä.

     
     
  15. #15
    Jos se kutoi sen käsin itse

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    K:ala
    Viestit
    208
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    sheet SS Mesh 200x100 mm tuolla on ainakin lähimpänä sitä 200 mesh 25 micronia mitä itse löysin.
    Onhan siellä 500 meshiäkin joka näyttäisi olevan 25 mikronia?

    edit:
    Nyt kun katson tuon puljun tuoteita, on siellä 200 mesh 28 mikronin langalla. Voisiko "alkuperäinen" olla ollut 25 mikronin langalla toteutettua?
    Vai kenties painovirhe iskenyt tuote selostukseen? 8 ja 5 on kuitenkin päällekäin numero padissä :P
    Viimeksi muokannut suorama; 01.12.14 kello 23:56.

     
     
  17. #17
    Lainaus Alkuperäinen postaaja suorama Näytä viesti
    Onhan siellä 500 meshiäkin joka näyttäisi olevan 25 mikronia?
    Mutta jos nimenomaan kysyttiin 200# meshiä.....
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  18. #18
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Jos se kutoi sen käsin itse
    Jannu oli näppäränpi kutoon meshiä, kuin punoon bisniksiä.. Vois luulla, et noilla taidoilla olisi esim osannut verkostoitua paremmin.... hymiö
    Ei hitto, taitaa olla aika mennä koisaan.

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2014
    Sijainti
    K:ala
    Viestit
    208
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Mutta jos nimenomaan kysyttiin 200# meshiä.....
    Vai 25 mikronin?

    edit:
    Tämmösen bongasin..
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Täydellisyys löytyy mahdollisimman pienen micronin langasta tehdystä #200 meshistä
    Joten tuo aikaisempi #200 28µ saattaisi olla lähellä mutta ei juuri sitä...

    Edit2:
    Löydän #200 28µ tai #500 25µ meshiä helposti. Mutta en #200 meshiä tehtynä 25µ langasta. Etsintä jatkuu...

    edit3:
    ensimmäinen löytö http://xinjiawiremesh.en.hisupplier....wire-mesh.html
    toinen http://www.stainlesssteelmetalmesh.c.../news-684.html
    hakuna mesh 200 0.025mm

    http://www.diytrade.com/china/pd/10871064/200_meshes_stainless_steel_wire_mesh.html

    mitähän tämä on http://www.moonvape.fr/materiel-pour...le-a4-130.html
    Viimeksi muokannut suorama; 02.12.14 kello 02:18. Syy: paskaa lisätty

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    104
    Vapaa-aika: Lost Vape Esquare DNA40 & Subtank mini
    Työväline: DIY Hana Modz DNA40 & MISTer 510
    Varalaite: Aspire CF MOD & Atlantis

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •