Tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: Surge tank

  1. #1
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Surge tank

    Ohessa video vekottimesta arvosteluineen:
    http://www.youtube.com/watch?v=uJewW...eature=g-all-u

    Laitetta myy tällä hetkellä 310Vapers.com ja sen hinta on 98,99 taalaa eli noin 74 euroa, johon tosin napsahtaa päälle postituskulut, jotka kyseisellä puljulla alkaen 19 taalaa.

    Mikäkö kyseisessä laitteessa viehättää ja houkuttelisi ostamaan?
    Jos olet drippailija, tietänet varmaankin homman huonot puolet, pari tippaa atolle, muutamat imut ja uusiksi.
    Surgella kaiken tuon pitäisi olla historiaa, täytät 6 millin pullon, kierrät sen paikoilleen ja puristat, kunnes liitin tulvii ja eikun höyryten. Luonnollisesti DCA-miehiä/naisia Surge EI lämmitä johtuen suljetusta liittimestä, mutta kaikille muille vekotin voisi hyvinkin olla paikallaan. Erona markkinoilla jo oleviin pohjasyöttölaitteisiin Surge käy kaikkiin 510-liittimellisiin sisältäen säädettävän liittimen, jolloin toimivuuden pitäisi olla taattu modissa kuin modissa. Surge on hinnaltaan edullisempi tämän hetken kuumimpiin alasyöttöihin, kuten Reoon.

    Lisää hehkutusta laitteesta jahka se suvaitsee saapua jenkkilästä.
    KGO & Twist

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Surge tank

    Kyllä ne perkele kiskoo, pitääkö noitakin lähteä tekemään halvemmalla... Ärsyttää tommoset hintamäärät sen verta että melkei vois.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  3. #3

    Vs: Surge tank

    Kai tuosta hintaa tulee, kun noita ensin suunnitellaan ja testaillaa. Helppo niitä on jälkeenpäin kopioida...

     
     
  4. #4
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Surge tank

    No helppo ja helppo.. En usko että kauheen moni tältäkään foorumilta tuollaista väkertäisi kovinkaan nopeasti, vaikka pirun taitavaa porukkaa täältäkin löytyy..

     
     
  5. #5

    Vs: Surge tank

    Otin ny ennemminki kantaa tuohon topin kommenttiin. Kyl tuoki aika paljo on lmaksanu, ennenkö on kaupan tiskille päässy, ja kuiteski kohtuullisen rajattu käyttäjäkunta.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Surge tank

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Otin ny ennemminki kantaa tuohon topin kommenttiin. Kyl tuoki aika paljo on lmaksanu, ennenkö on kaupan tiskille päässy, ja kuiteski kohtuullisen rajattu käyttäjäkunta.
    Noh, mulla on mennyt ainakin joka ikisen metallista valmistetun asian tekemiseen/suunnitteluun/toteuttamiseen/ideointiin/yms pyöreät 0€ (pois lukien rosterin ja messingin kilohinta, joka on tässä tapauksessa vähän ehkä irrelevantti asia).

    Tosin silloin varmaankin voi tulla hintaa jonkun verta lisää jos tietättää eri vaiheita erinäisillä firmoilla. Minä ainakin tykkään tehdä alusta loppuun kaiken itse (vaikka ideoita onkin tullut muualta, esim Yakousei).
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  7. #7
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Surge tank

    Noniin toppi, laitas sorvi kuumaks ni me ostellaa sulta tosta surgesta paranneltua versiota!
    Mä oon ensimmäinen ostaja!

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    29

    Vs: Surge tank

    Lainaus Alkuperäinen postaaja toppi Näytä viesti
    Noh, mulla on mennyt ainakin joka ikisen metallista valmistetun asian tekemiseen/suunnitteluun/toteuttamiseen/ideointiin/yms pyöreät 0€ (pois lukien rosterin ja messingin kilohinta, joka on tässä tapauksessa vähän ehkä irrelevantti asia).

    Tosin silloin varmaankin voi tulla hintaa jonkun verta lisää jos tietättää eri vaiheita erinäisillä firmoilla. Minä ainakin tykkään tehdä alusta loppuun kaiken itse (vaikka ideoita onkin tullut muualta, esim Yakousei).
    Kukas ne sun sorvin sähköt,teräpalat,leikkuunesteet,yms.asiat maksaa entäpä sorvaamon valaistus,lämmitys ja muut asiat??
    Harmittavaa etten itellä ole tollaista työnantajaa/isipappaa mikä maksais kaikki kulut ja ite vaan kääreis kaikki tuotot liiveihin....
    Noh,elämä on...

     
     
  9. #9
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    513

    Vs: Surge tank

    Toinen ostaja ilmoittautuu...
    1kpl 30ml putelille kiitooooosh..

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Surge tank

    Lainaus Alkuperäinen postaaja käry Näytä viesti
    Kukas ne sun sorvin sähköt,teräpalat,leikkuunesteet,yms.asiat maksaa entäpä sorvaamon valaistus,lämmitys ja muut asiat??
    Harmittavaa etten itellä ole tollaista työnantajaa/isipappaa mikä maksais kaikki kulut ja ite vaan kääreis kaikki tuotot liiveihin....
    Noh,elämä on...
    Mitäs? En tarkottanut missään vaiheessa leveillä, mutta jos pappabetalariks haukutaan niin muistetaan jatkossa asia. Viimeksi 10v sitten porukoilta avustuksia ottanut vastaan, että saat tunkea nuo heitot jonnekkin muualle kun tänne foorumille, kiitos.

    Teräpaloja on mulla kertynyt tuttavilta ilmaseks (eikä ne oikeassa käytössä tule maksamaan ostettuinakaan juuri mitään, sen verta monta asiaa sorvaa yhdellä nirkolla, jos on vaan syöttö ja kierrokset kohillaan + ottaa oikean kokoista lastua), ja lopuista en jaksa edes mitään tänne mainita. Ei se teille kuulu. Jos ei kiinnosta asia, että sorvaan suomalaisille kohtuuhinnalla tankkeja, tippejä, ja muita sähköröökiosia, niin voit jättää jatkossa moiset möläykset masun pohjille.

    Peace.

    Edit:
    Kiitos kehittävästä palautteesta.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  11. #11
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Surge tank

    Tossa Surgessa pitää aihion sorvaamisen lisäksi hoitaa jotenkin virran kulku tuon rungon läpi.
    Maa menee rungossa, mutta +napa pitää juottaa jotenkin akkuliittimestä cartoliittimeen. Tiedä sitten paljonko se näkyy hinnassa/työmäärässä.


     
     
Keskustelu Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •