Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Da_finlandin DIY nesteet

  1. #1
    Höyrykonkari da_finland's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    200

    Da_finlandin DIY nesteet

    Joskus tossa syyskuun lopussa tuli laskeskeltua silloinen nestekulutus ja samana päivänä aloin lueskelemaan miten tehdä itse nesteitä. Alku oli kyllä erittäin mielenkiintoista kun ei vaan käynyt järkeen että miten on mahdollista itse tehdä nesteet kun tottunut tilaileen niitä ympäri maailmaa. Silloin löysin inaweran pohjat sekä ecigwizardilta TPA makunesteet. Homma näytti aluksi tältä:
    . Ensimmäiset tpa tiivisteeni olivat: vesimeloni, french vanilla sekä mustikka. Tuli tehtyä erittäin huonoilla suhteilla ja vielä lisättyä erittäin kitkerää ja punertavaa inaweran 6mg vgtä sekoituksiin paremman höyryntuoton toivossa. Ainoa näistä joka maistui oikeasti hyvälle oli tuo vesimeloni. Siinä sitten tuli tilailtua liberty flightsiltä tiivisteitä 18 eri laatua. Sieltäkin löytyi pari aivan järkyttävää kuten esimerkiksi tuo Bilberry. Liberty flightsin tilauksen jälkeen aloin löytämään ideaa tästä touhusta. Alkoi löytymään oikeat sekoitussuhteet ja neulat sai jättää mittauksissa pois. Tajusin että ei enään mitään järkeä tilata valmiita nesteitä kun omalla sekoittelulla sai tehtyä melkein kaikkia samoja nesteitä mitä oli markkinoillakin.

    Kyllästyin näihin lf makuihin viikossa, halusin taas lisää, paljon erilaisia. Löysin healthcabin sivuston. Siellähän oli vaikka mitä! Ensimmäisen tilaukseni sinne tein 9.10 tilaukseen laitoin seuraavat maut:

    Kaikki nämä nesteet vastasivat täysin odotuksiani, paitsi yksi, mango. Mango on ollut käyttämätön ensitestien jälkeen. Maistuu aivan oksennukselle, ei kelpaa minulle

    Viime viikolla tilasin ensimmäistä kertaa elämässäni pink spot vaporsin tiivisteitä sillä olin kuullut näistä vain hyvää. Ja sen sain todeta itsekkin, aivan loistavia nämä ovat!


    Listaa vielä kaikista mauista mitä olen hankkinut: Kermainen vanilja, ananas, kaneli, banaani, juustokakku, vihreä omena, kiwi,kaakao, lime, red bull, mustaherukka, karamelli, menthol, vadelma, jekku, viski, vanilja, purukumi, mustikka, lakritsi, mountain dew, passion hedelmä, fruit mix, minttu, mango, mansikka, vesimeloni, tupakka, minttutupakka, punainen omena, ranskalainen vanilja, kahvi, viinirypäle, kookos, karpalo, granaattiomena, gspot, jamaican me crazy, blu spot

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331

    Vs: Da_finlandin DIY nesteet

    vieläkö käytät inaweran 6mg vg:tä pohjana?

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari da_finland's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    200

    Vs: Da_finlandin DIY nesteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jannesa Näytä viesti
    vieläkö käytät inaweran 6mg vg:tä pohjana?
    Toi oli ainut pullo minkä sitä ostin ja siihen jäi, nykyään 36mg vpg ja 0mg vpg käytössä

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331

    Vs: Da_finlandin DIY nesteet

    tässä olen meinannut itsekin kokeilemaan kokkailua ja pähkäillyt noita pohjanesteitä tilailla kun vaan keksisi mitä ja mistä ???

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari da_finland's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    200

    Vs: Da_finlandin DIY nesteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jannesa Näytä viesti
    tässä olen meinannut itsekin kokeilemaan kokkailua ja pähkäillyt noita pohjanesteitä tilailla kun vaan keksisi mitä ja mistä ???
    http://www.inawera.com/vpg-smoke-power-c-3_15.html noita voi suositella ainakin omien kokemusten pohjalta. 50vg/50pg sekoitusta.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331

    Vs: Da_finlandin DIY nesteet

    kiitokset täytyypä tutkailla inaweran sivuja

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari da_finland's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    200

    Vs: Da_finlandin DIY nesteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jannesa Näytä viesti
    kiitokset täytyypä tutkailla inaweran sivuja
    Onnea sekoitteluun!

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331

    Vs: Da_finlandin DIY nesteet

    sitä tarvitaan :-\

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •