Tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: Janty eGo JETS - tankkisysteemi

  1. #1

    Janty eGo JETS - tankkisysteemi

    Janty eGO JETS

    Valmistaja:Janty
    Kotisivu: http://www.jantyworld.com/
    Ostopaikka: http://france.jantyworld.com/
    Hinta ostohetkellä:€44,95
    Malli:eGo JETS BLACK SET
    Kokonaispituus:n. 13cm
    Paino: 300g
    Kytkimen tyyppi: Manuaalinen
    Max. imaisu / Jäähtymisaika: 5-6 sekuntia / Ei ole tarttenut murehtia
    Akkujen kapasiteetti: Puoltoista päivää olen yleensä pärjännyt
    Pakkauksen sisältö:2x – eGo atomisaattoreita (1 normaali ja 1 LR), 2x – 3,7v 650mAh patteri, 1x – USB 5V/450mA latauskaapeli, 1x – USB suko tökkeli, 5x – Janty tankki, 2 x silikoonisia suukappaleita, 1x – pussukka, 1x – englanninkielinen manuaali, Ei pisaraakaan nestettä
    Takuu:6 kk patteri, 3 kk atomisaattori, LR atomisaattori vaivaset 24 tuntia

    Syystarjouksesta tuli napattua eGo tankkisydeemi Jantyltä aloittelevan höyryttelijän ensimmäiseksi pelivälineeksi.



    Jantyn tilauksen käsittely toimi rivakasti ja DHL kuskasi paketin päivässä kotiovelle. Pettymyksekseni paketin sisältö ei kuitenkaan vastannut tilaustani, vaan mustan eGO:n sijaan minulle oli lähetetty teräksinen versio. Taisi olla mustat eGo:t loppu varastosta ja ranskalaiseen suurpiirteiseen tyyliin tänne euroopan äärilaidalle lähetettiin sitten mitä varastosta löyty. Sain tukikeikan auki näppärästi webbikaupassa, joten kattellaan josko vaikka saisin extra-alennuskoodin kinuttua. En tosin pidättele hengitystäni, koska ainkaan tätä arvostelua kirjoittaessani reklamaatiooni ei olla vastattu millään tavoin. C'est la vie.

    Toisen murheen otan omaan piikkiini. Arvuutellesani "starter kitin" ja "mustan setin" väliltä minulta jäi huomaatta, että mustassa setissä ei ollut nesteitä mukana, enkä niitä näin ollen älynnyt tilata paketin kylkiäisenä. Joten pistin palautetta tukikeikan yhteydessä, että josko vastaisuuden varalta tuotekuvauksissa kertoisivat vaikka selkeästi "No e-liquids included" niiden settien kohdalla joissa nesteitä ei ole mukana.

    Mukana toimitettu englanninkielinen käsikirja kuvasi lyhyesti perustoiminteet ja huoltoproseduurit, joten tuumasta toimeen. USB -laturi seinäpistokkeen kera toimi moitteetta ja 650mAh akut latautuivat vauhdilla. Jantyn eGo-t ainakin päällisin puolin tuntui olevan varsin laadukas kokonaisuus ja tulihan ne nesteetkin sitten parin päivän odottelun jälkeen. Tosin ne tilasin teräsputkesta kettuuntuneena englantilaisesta Liberty Flights -webbikaupasta.

    Nesteen täyttö tankkiin oli varsin kivuton operaatio. Akun, atomisoijan ja tankin yhdistäminen toisiinsa ei vaatinut mitään rakettitiedettä. Tankin olin jo kerennyt koeponnistaa tyhjänä, joten neste valui tankin kannen reiästä atomisaattorille varsin mallikkaasti. Nappi pohjaan, valo syttyi ja korviini kantautui pientä sihinää atomisoijasta - laitehan taitaa toimia. Manuaalin ohjeiden mukainen rauhallinen imasu höyryä suuhun ja kohti keuhkoja. Avot.

    Ensimmäiseksi nesteeksi olin libertyn paketista valinnut "Vermillion River Kentucky Premium Blend 10mg" tupakka maun. Ajattelin että ensimmäisinä päivinä tulee höyryteltyä sen verran runsaasti että tuhdimman 24mg litkun kanssa mopo voisi niin sanotusti karata käsistä. Toiseksi (entisenä) tupakoitsijana ei tullut mieleenkään ottaa mitään rajua irtiottoa röökaajan arjesta millään Mansikka-Purukumi-Cocktail juissilla.

    Ehkä olisi pitänyt, sillä Kentuckyn tunnetumpaan tuotteeseen eli Jimi Biimään verrattuna Vermillion River KPB/10mg on erittäin pehmeän oloinen karamellisen jälkimaun suuhun jättävä liemi. Ihan ok evästä, mutta ei varmaankaan parasta mitä e-nesteenä on saatavilla, eihän ?

    Miinustan yhden pisteen ihan periaatteesta- täydellistä laitetta ei ole olemassakaan. Toinen piste lähtee toimitussähläyksestä.

    Kokonaisarvosana: 8 / 10

    EDIT: Kuukausi takana ja edelleen tyytyväinen käyttäjä. Tosin jälkikäteen on tullut hankittua sekä USB-passthrough akku, että 1000mAh akku, pari atoo + 2ml tankkeja lisää. Kaikki lähinnä vara-osiksi kaiken varulta. Paluu analogisiin kun ei voi olla B-suunnitelma.
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  2. #2
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Janty eGo JETS - tankkisysteemi

    Korjaa url:t. Ja tässä kuva joka unohtui:


     
     
  3. #3

    Vs: Janty eGo JETS - tankkisysteemi

    PÄIVITYS: Janty France tarjosi 10EUR lahjakorttia toimitusvirheestä. Kuulemma tehtaalla väärin pakattu. Hyväksyin ehdotuksen ja itse asiassa nyt kun olen tuota teräksistä eGo:a viikon pyöritellyt käsissäni niin olen tullut uusiin aatoksiin - steel is new black ;-)
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  4. #4
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Janty eGo JETS - tankkisysteemi

    Mulla alkoi mustasta ecigin kautta tilatusta eGo T -atosta irrota musta pinnoite viikossa. Ehkä tuo teräksinen on järkevä ratkaisu!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #5
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Janty eGo JETS - tankkisysteemi

    Teräksinen on liukas litkusta ja sormenjäljistä jos ei muista päivittäin putsailla. Hyvän näkösiä nää on kyl.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Janty eGo JETS - tankkisysteemi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Mulla alkoi mustasta ecigin kautta tilatusta eGo T -atosta irrota musta pinnoite viikossa. Ehkä tuo teräksinen on järkevä ratkaisu!
    Mulla on eGo-T:n atot (edesmenneestä misteliquidista) pysyny mustana kuukauden jo, vaikka polttelen välillä niitä niin kuumana ettei koskea viiti.
    Teräksinen silti houkuttaa jo esteettisistä syistä. Harmi kyllä ne tuntuu olevan loppu vähän joka paikasta nuo teräksen väriset...

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    218

    Vs: Janty eGo JETS - tankkisysteemi

    Totally Wicked e-liquidillä oli eilen tarjouksessa teräksiset Tornado T startti kitit. 39.99 puntaa(käännytin kaverin ja sen muijan tilaamaan ) Eikös ne oo samoja ku noi EgoT:t?
    Näin olen ymmärtänyt.
    Itsellä Tornado T ja hyvä peli on kyllä.
    Suosittelen.

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: Janty eGo JETS - tankkisysteemi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja f157 Näytä viesti
    Eikös ne oo samoja ku noi EgoT:t?
    Näin olen ymmärtänyt.
    Hyviä ovat. Brandattuja egoteja.

     
     
  9. #9

    Vs: Janty eGo JETS - tankkisysteemi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja f157 Näytä viesti
    Eikös ne oo samoja ku noi EgoT:t?
    Komponentit taitaa olla hyvinpitkälti samoja. Tosin jostain syystä Janty ei ole Joytechin OEM -listoilla mainittu, toisin kuin TW. Jantyn keskustelupalstalla udeltiin onko Joytechin loka/marraskuussa lanseerattava uutuus Jantyn, johon vastattiin että Janty:llä on oma tehdas ja tuotekehitys.

    "Janty has its own manufacturing in the pipeline and you will have to wait until beginning 2012 for the most amazing stuff to be released by us"

    Ilmeisesti jotain irtiottoja käynnissä.
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  10. #10

    Vs: Janty eGo JETS - tankkisysteemi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Teräksinen on liukas litkusta ja sormenjäljistä jos ei muista päivittäin putsailla. Hyvän näkösiä nää on kyl.
    Kuukausi käytössä ja eipä ole juurikaan tarttenut putsailla. Ainoa esteettinen piirre mikä vähän tökkii silmiin on ettei aton ja akun logot mätsää toisiinsa kun ne ruuvaan yhteen. Nestettä Janty ei ole valuttanut pätkän vertaa, ei suuhun eikä aton kylkeen.
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  11. #11

    Vs: Janty eGo JETS - tankkisysteemi

    Itse ostin tuolta jetsin myös. Postimaksu oli riittävän kallis ja kuljetus sopivan nopea. Nestevalikoima oli hyvin huono... Tilasin 15ml suklaan makuista VG nestettä, sain 10ml mentholin makuista ja 10ml suklaan makuista PG nestettä.. Ja muuten vuotaa kuin seula! Siitä miinukset. Eikä nesteiden mauissakaan ollut juuri kehumista... Nyt odottelen jo uusia nesteitä toisesta paikasta, toivoen ettei nämä ehdi loppumaan =) Enpä olisi koskaan uskonyt että nää oikeesti toimii! Eipä ole juuri laisinkaan tehnyt mieli sitä vanhanaikaista ja pahan hajuista tupakkaa =)

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •