Sivu 22 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12181920212223 ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 458

Aihe: Savukkeesta eroon! Tsemppinurkka.

  1. #421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No enpä tiennyt..taas opin uutta

    Onneksi on Iltalehti
    En mäkään tosta ole aikaisemmin lukenut tai kuullut. Kiinnitti vaan huomiota kun jengi täällä kertoi että kahvin juonti vähentynyt.

    Muutama olut tässä hörpitty ja hyvin pärjää höyryllä. Kaveri poikkesi niin pummasin röökin siltä, ei hyvältä maistunut vaikka pikku pöhnässä olenkin.

     
     
  2. #422
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Onneksi tupakissa on se paperi joka ei jonkin ajan kuluttua maistu muulta kuin palaneelta paperilta!

     
     
  3. #423
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Onneksi tupakissa on se paperi joka ei jonkin ajan kuluttua maistu muulta kuin palaneelta paperilta!
    Sitten jos ei siitäkään usko niin avaa 2l kurkkupurkin missä täynnä tumppeja kansi päällä...loppuu kyllä röökin mieliteko.
    Mä höyryttelen sisällä, jotkut kaverit käy pihalla. Tätä nyt tulee enmmän höyryteltyä niin mukava se on kotona höyrytellä kun ei tule hajuhaittoja. Tosin muksujen aikan käyn pihalla.

    Siinä on varmaan perää että analogisen niksa/häkä mikä nyt kilahtaa päähänkin kun muutaman tunnin polttamatta olemisen niin lähtee heti se röökin mieliteko. Höyryssä joutuu mun mielestä pitempään ja hitaammin tuntuu niksat lähtevän. Suusuihke hyvä lisä höyryyn.

     
     
  4. #424
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kyläseppä Näytä viesti
    Sitten jos ei siitäkään usko niin avaa 2l kurkkupurkin missä täynnä tumppeja kansi päällä...loppuu kyllä röökin mieliteko.
    Mä höyryttelen sisällä, jotkut kaverit käy pihalla. Tätä nyt tulee enmmän höyryteltyä niin mukava se on kotona höyrytellä kun ei tule hajuhaittoja. Tosin muksujen aikan käyn pihalla.

    Siinä on varmaan perää että analogisen niksa/häkä mikä nyt kilahtaa päähänkin kun muutaman tunnin polttamatta olemisen niin lähtee heti se röökin mieliteko. Höyryssä joutuu mun mielestä pitempään ja hitaammin tuntuu niksat lähtevän. Suusuihke hyvä lisä höyryyn.
    Juu, sähkötupakin vaikutus on todella paljon hitaampaa kuin tupakin. Itse oon ajatellut kokeilla tuota suu-suihketta siksi että jos sillä sais vaikka vähän vähennettyä höyryttelyä/ jätettyä vähän höyryttelyä pois jos esim. työpaikalla ei ehdi/ pääse höyryille. Pitääpä muistaa ostaa ja kokeilla. Mistä niitä suusuihkeita saa?

     
     
  5. #425
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 13:58.

     
     
  6. #426
    Kaupoista löytää noita Nicoreten suusuihkeita, muistaakseni jossain 25e kieppeillä pyörii hinta. 150 suihkausta saa putkilosta. Ärjyä kamaa tuntuu olevan, itseä ainakin korventaa vatsasta 5min kun niellaissut sen. Vaikuttaakohan mitenkä jos sitä pitäisi suussa pari minuuttia ja räkäisisi pois? Kokeilin niin ei ainakaan korvenna vatsaa. Mun mielestä hyvä yhtälö toi ja sähkörööki.

     
     
  7. #427
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Niksaa lisäämällä saa keuhkotuntumaa kyllä silloin kun tekee mieli enempi, elikkä toinen modi jossa enemmän niksaa on siihen ratkaisu. Joskus mulla on kuitenkin niin että suu haluaa niksaa ja makua enemmän, jopa niin paljon että sitä ei pysty henkeen vetämään. Ehkä mun pitäisi kokeilla tehdä oikein jytky neste nautilukseen kolmanneksi modiksi jossa olisi niin jytkyt nesteet että vois vetää poskureita jotta sais suu- tuntumaa? Pitänee kokeilla jossain vaiheessa.

     
     
  8. #428
    Helvetin kalja...tullut juopoteltua ja aski mennyt röökiä kohta. Vituttaa vaan että maistuu paskalle ja silti kiskoo sitä kun se aski. Hyvin olisi pärjännyt jos ei olisi ostanut askia "varmuuden varaksi"
    No, ens kerran kun kännään niin en osta sitä askia. Muuten mennyt hyvin höyryyn siirtyminen. Jopa aamutkin, mukavempaa herätä 4.40 ja juoda kahvit, höyrytellä samalla ja surffata netissä Ei tarvi kiskoa vaatteita ja mennä pihalle röökille. Eikä haise kun tuhkis, jäätävä haju on. Kaveri tuli poikkeen kahville ja oli just kiskonut röökin niin hitto että döfäsi pahalle.

    Kaikinpuolin positiivisia kokemuksia höyryssä. Kaikenmaailman nikotiinituotteet tullut kokeiltua kun saanut niitä, mutta ei vedä vertoja vierotuksessa sähköön.
    Kait tästä aikanaa tulee nautinto niinkuin Castrovainaan sikareista.

    Vähän skeptinen kun olen noihin makuihin, mutta eiköhän sieltä kokeilemalla löydy hyvät maut.

     
     
  9. #429
    Höyryttelijä jesmaani's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    84
    Joo kannattaa tosiaan jättää ne kääryleet ihan vaan ostamatta. Itte en onneksi ostanut kun testikännin tuossa pari viikkoa sitten join että joko on tupakanhimo lähtenyt Olisin saattanutkin vetää savukkeen kaljan lomassa, mutta kyllä paljon mukavampi oli vaan imeä ryynästä istickistä ja ryystää sitä halppis keskikuraa. Nyt ei kyllä enään varmaan edes tekisi mieli humalassakaan tupakkaa. Sen verran jo tullut itseään karaistua kun iltaa ollut istumassa ystävien kanssa ja siellä on tyypit röökiä imenyt mutta ittellä ei oo onneksi edes mieli tehnyt. Tsemppia vaan! Eikä todellakaan kannatta lannistua mistään kännihairahduksesta. Yks askel taakse ja kaks eteen, seuraavalla kerralla viisaampana ja krapulassa nyt harvoilla muutenkaan sitä röökiä mieli tekee. Soffalle vaan köllimaan pitsa tilaukseen ja höyryä keuhkoon

    Maut löytyy kyllä. Itellä kävi niin hyvä tuuri että kahdella ekalla tilauksella löyty jo monta mieleistä. Itse tykästynyt tohon defunctan ryynäseen ja salmiakki pohjaisiin Ctuhlu Extremeen ja The Black sarjaan
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kyläseppä Näytä viesti
    Helvetin kalja...tullut juopoteltua ja aski mennyt röökiä kohta. Vituttaa vaan että maistuu paskalle ja silti kiskoo sitä kun se aski. Hyvin olisi pärjännyt jos ei olisi ostanut askia "varmuuden varaksi"
    No, ens kerran kun kännään niin en osta sitä askia. Muuten mennyt hyvin höyryyn siirtyminen. Jopa aamutkin, mukavempaa herätä 4.40 ja juoda kahvit, höyrytellä samalla ja surffata netissä Ei tarvi kiskoa vaatteita ja mennä pihalle röökille. Eikä haise kun tuhkis, jäätävä haju on. Kaveri tuli poikkeen kahville ja oli just kiskonut röökin niin hitto että döfäsi pahalle.

    Kaikinpuolin positiivisia kokemuksia höyryssä. Kaikenmaailman nikotiinituotteet tullut kokeiltua kun saanut niitä, mutta ei vedä vertoja vierotuksessa sähköön.
    Kait tästä aikanaa tulee nautinto niinkuin Castrovainaan sikareista.

    Vähän skeptinen kun olen noihin makuihin, mutta eiköhän sieltä kokeilemalla löydy hyvät maut.

     
     
  10. #430
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä poltin ja höyryttelin ekat 5 kuukautta sekaisin. Pikkuhiljaa on kuitenkin se tupakki jäänyt. Pikkusikareita menin ostamaan välillä ja totesin että nyt kohta karkaa homma lapasesta ja jätin ne ostamatta. Ajan kanssa tämä höyry kyllä pesee tupakin. Ei siis mitään hätää jos on vaan motivaatiota jättää tupakki. Kyllä se siitä! Mä nyt ilman tupakkia about 5-6 kk.

     
     
  11. #431
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    No niin. Enää ei tee edes mieli kokeilla tupakkaa. Koko ajatus on jo aika absurdi. Kaksi kertaa olen koittanut tupakan polttaa viime kuukausien aikana mutta kummallakin kerralla ei maistunut edes puolen tupakan verran. Nyt se on voitettu! Myöskin yölliset heräämiset outoon hengen haukkomiseen/ vakuumin tuntumiseen keuhkoissa on loppunut kokonaan. Tupakka on voitettu! Kiitos monista tukemisista!

     
     
  12. #432
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    Kohta 3kk ilman tupakkaa,ajatuskin tupakan polttamisesta tuntuu vastennmieliseltä,voi sanoa että tupakka on voitettu ja kaikki siitäaiheutuneet oireet hävinnyt,ei enää pistä rintaan eikä pumppu hakkaa satasta nukkumaankäydessä.
    Sähkörööki ei ole tuonut tai aiheuttanut mitään oireita itselle,voi suositella kaikille jotka haluaa tupakista eroon
    Alussahan tämä maksaa rippuen tietysti minkälaisen arsenaalin kamoja haluaa hankkia,itse olen mennyt näköjään sen kalleimman vaihtoehdon mukaan mutta edullisestikkin pärjää vallan hyvin mikäli ei sorru hifistelyyn

     
     
  13. #433
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna(kotoisin lapland)
    Viestit
    61
    Muutaman vuoden tauon jälkeen takaisin täällä,...höyryolentojen luvatussa maassa...44v nyt tupakoinut 12-vuotiaasta....kävi niin muutama vuosi sitten, että ostin egon imupillin vai oliko se kopio en muista sellainen musta kuitenkin....pääsin hiukka sisään genreen 2011-12...siirryin provariin,ihanaan metalliseen dildoon(naistenmiehiä naimisissa tämä vain hik sanavalinta,not that i hae nothing etc etc )---provari toimi ok mutta jokin sitten rikkoutui...punaiset akut ei latautuneet,laturi vilkutti vihreää ja punaista yhtä aikaa ja aina kun survoin niitä sitten alku-onnellisuuden jälkeen provariin ...go d damn funky shit ei sähköä...se meni ihan kärsimysnussimiseksi....myin laitteet...tupakointini lisääntyi entisestään eli nykyään vedän sen maxi-box menthol työpäivänä ja kaksi kun otan. erittäin voimakkaita reaktioita kuten benji jota luin tossa eilen jne nyt tuli postista toi eka laite vuosiin,valitsin smok hprivin koska pidän sen metallisuudesta ja tyylistä haha työkaverit varmaan ei so what...hmmm kaikki uutta,maailma on muuttunut
    "I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy." -Tom Waits-

     
     
  14. #434
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Eilen kuuntelin sängyssä rentoutus ohjelmaa ja siinä pyydettiin vetämään syvään henkeä. Huomasin että ei pahus kun sitä henkeä sitten sai vetää vaikka kuinpa paljon!!! Siis nyt oon ollut ilman tupakkaa puoli vuotta ja edelleen vaan keuhkojen tilavuus selvästi laajenee. Upeeta!

     
     
  15. #435
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Viimeaikoina on taas tehnyt mieli tupakkaa. Ei tää niin helppoa ole aina... Mutta en aio tupakkiin silti sortua enää. Näin se vaan on!

     
     
  16. #436
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Viimeaikoina on taas tehnyt mieli tupakkaa. Ei tää niin helppoa ole aina... Mutta en aio tupakkiin silti sortua enää. Näin se vaan on!
    Käy jossain haistelemassa tuhkakuppia, niin loppuu himo Melkein saman asian ajaa, kun menet nuuhkimaaan tupakkatauolta palaavaa henkilöä lähietäisyydeltä. Tosin jälkimmäisessä vaihtoehdossa voi ehkä joutua vähän selittämään käytöstään

     
     
  17. #437
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Tuohon auttaa myös jos dripperissä käyttää hetken vähän normaalia reilummin niksaa, tai ainakin itellä on auttanut.
    Spoileri!

     
     
  18. #438
    Moi,

    Mulla tulee nyt 3kk täyteen lopettamisesta. Homma loppui kuin seinään vapetuksen myötä. En olisi ikinä uskonut. Näemmä moni on mahdollista! Rööki haisee pahalta. Ainoa mikä ongelma on, että aineenvaihdunta hidastui lopettamisen myötä. Not nice.

     
     
  19. #439
    Pikkuhiljaa tupakki vähenee mutta ei vielä lopullista eroa ole saanu tehtyä. Siitä 30 sätkää/päivä on pudonnut sentään reilusti johonkin 4-8 päivässä ja hyvin helpostikin oikeastaan. Jos kesälomalla saisi ilman ressiä yritettyä totaalista ratkaisua.

     
     
  20. #440
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2017
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    11
    Isä siirtyi tupakasta sähkötupakkaan vajaa 60v iässä, kun sitä hänelle tyrkytin jokunen vuosi sitten, poltti tupakkaa yli 40 vuotta.
    Itse lopetin tupakoinnin reilu parisen vuotta sitten, lähinnä nuuskaa apuna käyttäen, jäi vaan se ikävä tapa että kännissä tuli poltettua tupakkaa.
    Pariin vuoteen ei ole tullut tupakkaa poltettua, kaljotellessa höyryttelen sähkötupakkaa, muuten en höyryttele lainkaan.

    Sähkötupakkaan siirtyessä kaikkein tärkeintä on se että laitteet on kunnossa, jos huonolla laitteella yrittää niin hyvin todennäköisesti siirtyy takaisin tupakkaan.
    Viimeksi muokannut Karppuuna; 07.05.17 kello 20:25.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •