Tulokset 1 - 20 / 20

Aihe: Hikka

  1. #1
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216

    Hikka

    Onko kenelläkkään muulle tullut "höyryhikkaa"?

    Itselleni tulee välillä, aina yhdistävänä tekijänä on se että juuri sillä hetkellä on vapottelamassa ja eikä ole ns. kokohikka vaan lähtee oikeasti henkeäpidättämällä pois.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari Tsaipe's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    242
    Tuttu juttu. Toisaalta itselle tuli myös monesti hikka tupakoidessa. Ja tämäkin oli pahinta tiettyjen merkkien kanssa. Voi siis hyvinkin olla että höyrytellessä se johtuu tietystä nesteestä/atosta. Sen olen itse huomannu että se hikka aina tulee kun on ulkona ja loppuu kun siirtyy sisälle.


    Sähkötupakkaan liittyviin tarvikkeisiin mennyt 1105€ // Kokonaissäästö 6022€

     
     
  3. #3
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Hikka/nikottelu on ainakin nikotiinin "yliannostuksen" tunnusmerkki Tämä tieto saatu lääkäriltä, kun opasti nikotiinikorvaustuotteiden saloihin muutama vuosi sitten

    Itsellekin tuli höyryttelyn alussa ja tulee vieläkin hikka, jos höyryttelee liikaa

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Tulee hikka myös nikotiinipurukumista ja -tableteista. Normaalia.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    335
    Itselle tuli hikka ainoastaan jos höyrysin tuolla ehpron lite kloonilla, päättelin johtuvan tuosta ehpron tiukasta imusta ja ilman vähäisyydestä

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Tulee, ja tuli röökistäkin.
    8==== e-penis on näin pitkä: ================================================== ================================================== ==========D
    Ego 900mah, KTS+, Kanger Protank 2, AGA-T2, CE4, CE5, BT-804 Dream, Innokin iTaste SVD, SMOK Winder 1100mah, Vivi Nova, Kanger AeroTank, SMOK Tumbler Tank, Aspire CE5-BDC, Vision Spinner 2

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari Joensuu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    114
    Mulle tulee jos otan ison hitin enkä oo hetkeen höyrytellyt.

     
     
  8. #8
    höyry hikka on mulle tullut muutaman kerran kun olen pitkään höyrytellut ns ketjuna

     
     
  9. #9
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Itsellä tuli aikoinaan tupakoidessa aina hikka LM:n sinisestä. Nyt tosiaan puskee hikkaa samantien, jos vetelee vähänkään liian vahvaa nestettä. Mulle alkaa tuo 14 mg olemaan maksimi näiden nykylaitteiden kanssa.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  10. #10
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Mulla ei tuu hikkaa, mutta sitäkin pahempi närästys liian vahvojen nesteiden höyryttelystä. Lieneekö sitten yksilöllinen vaiva.

     
     
  11. #11
    xbikes
    Vieras
    Mulle tulee hikka lihapullista, joka nyt ei liity tähän mitenkään.. Anteeksi!

     
     
  12. #12
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xbikes Näytä viesti
    Mulle tulee hikka lihapullista, joka nyt ei liity tähän mitenkään.. Anteeksi!
    Tää oli tärkee tieto! Kiitos tästä!

     
     
  13. #13
    xbikes
    Vieras
    Ole hyvä! Perjantai fiilikset, vaikka on vielä ilta ja luultavasti yökin töitä.

     
     
  14. #14
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    5
    Kyllä vain se hikka tahtoo vaivata täälläkin. Tämän hetkinen tilanne sattuu olemaan, että hikka tulee vain ulkona höyrytellessä täysin PG-pitoisella nesteellä. Kokeilin siis ensimmäisten nestekokkailujen vuoksi tehdä 100% VG, 100% PG ja 50/50 nesteet. Kaikki 18mg/ml.
    Ensin pikakypsyttelin VG:n. Tankillisen (3,5ml) höyryteltyäni päätin kokeilla PG:tä. Värkkien pesu ja PG:t tankkiin. Eihän tuota pysty imeskelemään ilman hikkaa. Hikka siis on tullut nyt kahden päivän ajan JOKA kerta nimenomaan ulkona höyrytellessä.
    Näin hieman jälkeenpäin mietittynä voisiko johtua siitä että VG oli pikakypsytetty about tunnissa ja PG muutenvaan ollut kolme päivää kaapissa kypsymässä. Niksamäärät siis samat molemmissa.
    Pitää kokeilla vielä miten tuo 50/50 PGVG vaikuttaa. Näiden kokemuksien perusteella syyllistän PG pohjaista nestettä

     
     
  15. #15
    Itellä ruisleivistä.

    Onko AP yrittänyt höyrytellä päällään seisten jos vaikka auttais?

     
     
  16. #16
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja LunkiLande Näytä viesti
    Itellä ruisleivistä.

    Onko AP yrittänyt höyrytellä päällään seisten jos vaikka auttais?
    Oletko itse yrittänyt syödä ruisleipää päällä seisten?

     
     
  17. #17
    Lainaus Alkuperäinen postaaja humppis Näytä viesti
    Oletko itse yrittänyt syödä ruisleipää päällä seisten?
    Juon lasin vettä, se auttaa. En usko että kuitenkaan höyryttelyssä ellei vedä "väärään kurkkuun"

     
     
  18. #18
    Ei tarkoituksena ollut tappaa asiapitoista keskustelua tyystin.

    Tuossa ylempänä on todettu nikotiini aiheuttajaksi.

    Onko kukaan yrittänyt hengittää höyryä eritavalla, siis vaihdella sisäänhengityksen tyyliä? Tapoja tuolle hikan syntymiselle on useita ja ainakin ärsyke (paljon nikotiinia, makua) on yksi niistä. Itselläni hikka ei ole koskaan tullut mistään liiallisesta mausta tai aineosasta, vaan yleisesti sisäänhengitykseen liittyvästä tapahtumasta. Esim. läskinä ahmiessa sitä ruisleipää.

    Itsehän 99 % ajasta imen höyryn poskarina, jonka jälkeen vasta sisäänhengitys.

    En ole koskaan kuullut tai törmännyt kaveripiirissä tupakasta johtuvaan hikkaan, outoa.

     
     
  19. #19
    Tulee kans, yleensä runsaista höyryistä.

     
     
  20. #20
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Raahe
    Viestit
    31
    Mulla tulee hikka jos katjussa höyryttelee "liian kosteaa". Eli siis liian märkä wicki ja/tai liian vähän tehoja.
    Kuivemmalla höyryllä ei ole ollut ongelmia. LBL harmikseni tekee tätä melko usein.
    Useimmin, kuin muut nesteet. Liekö se liian paksua mun laitteisiin. Samaa tekee jos on liian paljon makua laitettu DIY-litkuun.
    Nallekarkin käyttö jäi tämän takia kokonaan. Sitä ei vaan saa blandattua sopivaksi.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •