Tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: ROK Star

  1. #1
    Höyrykonkari Nurkkis's Avatar

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    148

    ROK Star

    Törmäsin mielestäni todella kauniiseen höyryttimeen: ROK Star. Muutenkin laite on rakenteeltaan jotain uutta, kuin tankin ja clearimisaattorin yhdistelmä. Piti heti laittaa tilaukseen. Nyt ne näyttävätkin olevan loppu toistaiseksi.

    Tuollainen kauppa: www.rokuniversal.co.uk

    edit: siis tuo laite: http://www.rokuniversal.co.uk/ROK-St...cigarette.html

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari Nurkkis's Avatar

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    148

    Vs: ROK

    Tuossa arvostelu/esittely laitteesta: http://www.youtube.com/watch?v=QGa3cKyp4YM

     
     
  3. #3

    Vs: ROK Star

    Ihan kivan oloinen höyrystin .Kun olet sitä jonkin aikaakäyttänyt niin laitappa omia käyttökokemuksia tänne foorumille et muutkin saa tietoa kyseisestä laitteesta .Laitteet uusiutuvat jatkuvasti ohan tämä vielä kehittymässä koko ajan ,kun tavoitteena on kehittää kokonaisuus minkä höyryntuotto ja käytännöllisyys olisivat optimaaliset .Jään mielenkiinnolla oottelemaan arviotasi tuosta

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari Nurkkis's Avatar

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    148

    Vs: ROK Star

    Laitan arvioni laitteesta kun olen tutustunut siihen riittävästi.

    Koko ajan nämä varmasti kehittyvätkin. Ehkä jopa ikuisesti, kuten vaikkapa hammasharjat ja henkilöautot. Aina tulee jotain uutta pientä kivaa, joka houkuttelee vaihtamaan uudempaan malliin.

     
     
  5. #5
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Vs: ROK Star

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nurkkis Näytä viesti
    Laitan arvioni laitteesta kun olen tutustunut siihen riittävästi.

    Koko ajan nämä varmasti kehittyvätkin. Ehkä jopa ikuisesti, kuten vaikkapa hammasharjat ja henkilöautot. Aina tulee jotain uutta pientä kivaa, joka houkuttelee vaihtamaan uudempaan malliin.
    Ja jonku vuoden päästä voi sanoa että sillon ku minä alotin niin kytkimet oli rautaa ja nesteet maistukin jollekki

     
     
  6. #6
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Re: Vs: ROK Star

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nurkkis Näytä viesti
    Laitan arvioni laitteesta kun olen tutustunut siihen riittävästi.

    Koko ajan nämä varmasti kehittyvätkin. Ehkä jopa ikuisesti, kuten vaikkapa hammasharjat ja henkilöautot. Aina tulee jotain uutta pientä kivaa, joka houkuttelee vaihtamaan uudempaan malliin.
    Ja jonku vuoden päästä voi sanoa että sillon ku minä alotin niin kytkimet oli rautaa ja nesteet maistukin jollekki
    Hahaa...näin se on nähtävä. Päristään siitä, miten ennen kaikki oli vaan paremmin. Ennen atot ei saatana kestänyt mitään 2kk ja akutkin oli niin kuraa, ettei voinut olla varma että räjähtikö se naamalle vai ei...oli se vaan niin hienoa
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari Nurkkis's Avatar

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    148

    ROK Arvio lisätty


     
     
  8. #8
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    4

    Vs: ROK Star

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nurkkis Näytä viesti
    Törmäsin mielestäni todella kauniiseen höyryttimeen: ROK Star. Muutenkin laite on rakenteeltaan jotain uutta, kuin tankin ja clearimisaattorin yhdistelmä. Piti heti laittaa tilaukseen. Nyt ne näyttävätkin olevan loppu toistaiseksi.

    Tuollainen kauppa: www.rokuniversal.co.uk

    edit: siis tuo laite: http://www.rokuniversal.co.uk/ROK-St...cigarette.html
    se on pitkään ollut "toistaiseksi loppu". Tuote kuitenkin löytyy varastosta. Sen kun teet tilauksen niin lähtee samana päivänä tulemaan.. Ihmettelin tota saatavuutta myös, mutta sanoivat sen olevan tekninen vika. Järjestelmä sekoilee ja kirjoittaa automaattisesti nimen perään "toistaiseksi loppu". Minulle tuli paketti muutamassa päivässä. Tuo "toistaiseksi loppu" luki jopa kuitissa.
    Mahtava tuote. Suosittelen.

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari Nurkkis's Avatar

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    148

    Vs: ROK Star

    Ensimmäisessä viestissäni yritinkin sanoa, että olen sellaisen jo itselleni tilannut. Tilauksen hetkellä niitä oli kaupan mukaan saatavilla. Kun palasin myöhemmin kuolaamaan kauppaan jo minulle postissa matkustavaa ostostani, oli tuotteen tila muuttunut loppuneeksi.

    Yrittin siis ikäänkuin keulia että "läl läl lää, ostin viimeisen".

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •