Tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: Joyetech Ego-C2 Upgrade akuista kokemuksia?

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Joyetech Ego-C2 Upgrade akuista kokemuksia?

    Olisi tarkoitus tilata isompi akku Egoon ja peleonin sivuilla tuli vastaan tällainen: http://peleon.pl/product.php?id_product=1643

    Onko kenelläkään kokemuksia?

    Mainostekstin mukaan "A fully charged Joye eGo-C 2 1000mAh battery can support a heavy user to vape at least 10 hours!" Onko realistista?

    Hintakaan ei olisi kovin paha, posteineen 78 zlotya eli vajaa pari kymppiä...

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Joyetech Ego-C2 Upgrade akuista kokemuksia?

    En tiedä minkä tilalle, enkä kuinka paljon isompaa, mutta kyllä mä oon tuosta akusta pitäny.

    Suosittelen, jos 1Ah riittää.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: Joyetech Ego-C2 Upgrade akuista kokemuksia?

    Tämä tulee siis ihan noiden perus 650mAh Ego-akkujen lisäksi ettei ihan kokoaikaa tarvi latailla. Pistin kokeeksi tilaukseen. Katsotaan mitä tapahtuu

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    208

    Vs: Joyetech Ego-C2 Upgrade akuista kokemuksia?

    Akun kesto on itselleni ollut varsin riittävä ego-C upgradessa, vaikka olisihan se mukavaa, ettei reissuun lähteissä tarvisi olla nippua vara-akkuja mukana, mikäli latausmahdollisuutta ei ole muutamaan päivään. Normitilassa tuollainen akku kestää päivän höyryttelyt ja upgrade-tilassa hieman pidempään - kaljoittelun oheen täytyy melkein ottaa jo toinen akku varoiksi. Monta kertaa on pitänyt testata, montako tankillista pystyy yhdellä latauksella höyryttelemään, mutta aina tuo on unohtunut syystä tai toisesta.

    Sanoisin, että et varmasti pety tuohon akkuun 650mah:in jälkeen.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Joyetech Ego-C2 Upgrade akuista kokemuksia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rnt Näytä viesti
    Sanoisin, että et varmasti pety tuohon akkuun 650mah:in jälkeen.
    Kompsista.

    Mulla oli aikanaan sama edessä, kun 650mAh akut kävivät tylsän pieniksi. Ostin tonnisen. Sen jälkeen mulla on ollut pelkästään yks 1000mAh akku käytössä kerrallaan.
    Latailen melkein päivittäin, jep, ja polttelen sillon tällön tupakkaakin, kyllä, mutta en kahta tikkua ala messissä kantamaan. Seuraava askel on isompi modi, jos alkaa tuntumaan siltä että oikeasti tarvii.

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    95

    Vs: Joyetech Ego-C2 Upgrade akuista kokemuksia?

    Tilasin Joyetech eGo-C:n, mutta usb passtrough versiona. Oon kyllä ollu enemmi kuin tyytväinen ostokseeni. Etsin jonkun aikaa mistä sen löytäisin, mutta ihan kotomaastahan sekin viimein löytyi. Tilasin sen tuolta:
    http://www.elektrosavu.fi/1000mah-eg...ery-p-831.html

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: Joyetech Ego-C2 Upgrade akuista kokemuksia?

    Tyytyväinen olen ollut minäkin. Jos nyt jotain negatiivista oikein hakemalla hakee niin olisi mukava jos molemmissa moodeissa näkisi suoraan jos akku on kohta loppumassa.

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    95

    Vs: Joyetech Ego-C2 Upgrade akuista kokemuksia?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gravehill Näytä viesti
    Tyytyväinen olen ollut minäkin. Jos nyt jotain negatiivista oikein hakemalla hakee niin olisi mukava jos molemmissa moodeissa näkisi suoraan jos akku on kohta loppumassa.
    Näkyyhän se. Ainakin normimoodissa. Toisesta en tiedä, kun en ole vielä kokeillu. Kun alkaa akku olee vähissä, niin se valo vaihtuu siniseksi kun painaa napista. Muuten se on valkoinen, kun on vielä virtaa rutkasti jäljellä.

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: Joyetech Ego-C2 Upgrade akuista kokemuksia?

    ^normimoodissa juuri näin, sama kuin muissakin eGo akuissa. Mutta siinä toisessa moodissa valo on aina keltainen varaustilasta riippumatta.

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    208

    Vs: Joyetech Ego-C2 Upgrade akuista kokemuksia?

    Ego-T upgrade-akuissa ei varauksen määrää näe mistään - tai ainakaan omassa vara-akussani ei näe. Onneksi tuo ei suuremmin haittaa kun päivittäinen höyryttelyn määrä pysyy melko samana, joten pystyn suunnilleen arvioimaan akun keston.

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •