Tulokset 1 - 16 / 16

Aihe: korkillinen triptip

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    hämeenlinna
    Viestit
    47

    korkillinen triptip

    onko missään myynnissä korkillista triptipiä?
    Itse en ole tuollaiseen törmännyt mutta töissä olisi aivan loistava, triptip missä olisi esim. kierteet ja jonka päälle voisi ruuvata korkin. 8)

     
     
  2. #2
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: korkillinen triptip

    Ei oo tullu vastaan, mut miten olis suora drip tip ja sen päälle nykäsis aina tarvittaes bogen kortsun?

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    hämeenlinna
    Viestit
    47

    Vs: korkillinen triptip

    mulla siis on yksi clearo missä on päälle ruuvvattava korkki.. kätevä+nätti mutta itse clearo suht surkea. Tuota kortsumenetelmää olen käyttänytkin mutta olisi kiva saada silmää miellyttäväksikin.

     
     
  4. #4

    Vs: korkillinen triptip

    Minkäs takia drip tipin nokkaan pitäis korkki saada?

     
     
  5. #5
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: korkillinen triptip

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Minkäs takia drip tipin nokkaan pitäis korkki saada?
    Tämä jäi minullekin vähän auki. Tuskin sieltä nesteet vuotaa?

     
     
  6. #6
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: korkillinen triptip

    ilmeisesti pölysuojaksi, kuten tossa eGo-W mallissa on tuo kynäkorkki:


     
     
  7. #7

    Vs: korkillinen triptip

    Joo toi pölysuoja mullekkin tuli mieleen. Mulla oli joskus dca:ssa helvetisti pientä metallipurua kun tuli vähän vingutettua töissä. Valolla kattelin eka, et mitä hemmetin glitteriä siel on mut selvis aika nopeesti kun oli työtakin taskussa ollu.

    Nesteen vuotamistahan tollanen korkki ei estä. Jos sitä on siellä sen verran liikaa, et tulee drip tipistä ulos niin kun drip tipin tukkii niin se kyllä aivan varmana tulee jostain muualta ulos.

     
     
  8. #8
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: korkillinen triptip

    Totta muuten. Toihan on aika viksua. Kyllähän se aina vähän häiritsee heittää modi johonkin nurkkaan lojumaan, kun se osa jota itse imeskelet koskettelee kaiken maailman bakteeripesäkkeitä.

     
     
  9. #9

    Vs: korkillinen triptip

    Mulla on aina bogen tutti tipin päällä missä meenkin.

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    hämeenlinna
    Viestit
    47

    Vs: korkillinen triptip

    itse hoitoalalla ja joskus lentää kusta, paskaa ja verta..
    Höyrystin kierii taskussa päivät pitkät, samaan taskuun voi eksyä avaimet, kynää, muistivihkoa... Mieluusti en sitä suuhun enää heittäisi kun ei voi olla varma onko siinä tutissa c-hepatiitti vai mrsa..
    No ehkä ei, mutta jos juuri hoitanut jonkun c-hepatiitti ihmisen avannetta niin olisi jotenkin kivempi olo imutella höyrystintä, kun avaisi korkin ensin. voisi olla varma että tutti on puhdas.
    + että kun sitä on imutellut - jää vähänkin kosteaksi (kuolaan) kerää kaikki kivat roskat taskusta.

     
     
  11. #11
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: korkillinen triptip

    Lainaus Alkuperäinen postaaja sauhahtelija Näytä viesti
    itse hoitoalalla
    tästä tekstistä olisin voinut jättää 90% lukematta, ja olisin onnellisempi.

    nyt lähinnä yrjöttää. sori offtopic. ymmärsin korkin tarpeellisuuden.




    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  12. #12
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: korkillinen triptip

    Lainaus Alkuperäinen postaaja sauhahtelija Näytä viesti
    itse hoitoalalla ja joskus lentää kusta, paskaa ja verta..
    Höyrystin kierii taskussa päivät pitkät, samaan taskuun voi eksyä avaimet, kynää, muistivihkoa... Mieluusti en sitä suuhun enää heittäisi kun ei voi olla varma onko siinä tutissa c-hepatiitti vai mrsa..
    No ehkä ei, mutta jos juuri hoitanut jonkun c-hepatiitti ihmisen avannetta niin olisi jotenkin kivempi olo imutella höyrystintä, kun avaisi korkin ensin. voisi olla varma että tutti on puhdas.
    + että kun sitä on imutellut - jää vähänkin kosteaksi (kuolaan) kerää kaikki kivat roskat taskusta.
    Hoitoalalla iteki, kunhan valmistun joskus, niin ei voi muuta sanoa ku että tieto lisää tuskaa, mutta auttaa eritemyskyssä pysymään terveenä..
    Eli ei muuta ku bogen kortonki tipin päälle ja menoksi, ei tartu roskat taikka paskat.

    Sry herkkävatsaisemmat kanssahöyryäjät!
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  13. #13
    Höyryttelijä 14mikko88's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    paimio
    Viestit
    81

    Vs: korkillinen triptip

    mulla on laavatuupi muovipussissa työtakin rintataskussa , kerran töissä tippui kyyristyessä lattialle jossa oli verta ja paskaa ei haittaa enää kun on pötkö pussissa

     
     
  14. #14
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    hämeenlinna
    Viestit
    47

    Re: Vs: korkillinen triptip

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 14mikko88
    mulla on laavatuupi muovipussissa työtakin rintataskussa , kerran töissä tippui kyyristyessä lattialle jossa oli verta ja paskaa ei haittaa enää kun on pötkö pussissa
    mulla on lambo kansliassa ja gripperi taskussa.. Lambo voi tippua tai kun tankki päässä ja jos joutuu painimaan niin... Ja vesipiippu kanslian pöydällä herättää keskustelua. Mutta noita korkillisia triptippejä, joku suomalainen jos sorvaa niin täällä yksi ostaja...

     
     
  15. #15

    Re: korkillinen triptip

    Itellä kans jos poraushommien jälkee tasku täynnä hienoa kivipölyä, ja näin myös ilma aukot höyryttimestä.. No sen jälkeen kovempikurkkunenkaan ei varmasti valita throat hitistä.. Itelle vähän turhan paljon.

     
     
  16. #16
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621

    Vs: korkillinen triptip

    Tuolla alalla se voisi olla metallinen korkilla varustettu tippi lyhyillä kierteillä voisi heittää välillä desinfiointiin jos epäilyttää että missä se taas kävikään

    Edit: tai kokonaan uusiksi suunniteltu tankki+tippi+korkki systeemi :-X sotkuisiin paikkoihin, kierteet voisi olla itse tankissa tai sitten kiristys o-renkailla :P
    Vähän niinkuin näissä RBA atomisaatoreissa/tankeissa mutta se hattu olisi umpinainen.

     
     
Keskustelu Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •