Sivu 1 / 110 123451151101 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 2189

Aihe: peleon.pl

  1. #1
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    peleon.pl

    Kokeilussa oli taasen yksi Puolalainen nettikauppa. Tilasin tuon E-Power 18650:n tuolta koska myy ilman akkuja, atomisaattoreita ja latureita, itseltä kun noita löytyy ennestäänkin. Toki paikka on myös halpa. Verkkokauppa on ainoastaan puolaksi ja saksaksi mutta guuggelin kääntäjä auttaa.

    Tilauksen tein perjantaina ja nyt(tiistaina) on uusi lelu pöydällä, nopeaa toimintaa siis ja kaikin puolin ok. E-Power oli pakattu ensin pumpulikankaaseen, sitten kierros kuplamuovia, kuplamuovikirjekuori ja varmuudeksi vielä toinen kuplakuori. Lahjuksena tuli vielä pikkupullo "Saharan" makuista e-nestettä mukana.

     
     
  2. #2
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Laitoinpa kokeeksi litkuja tilaukseen. Kaupan softa on sama kuin ecigwizardilla eli jos sieltä on tilannut niin tuoltakin osaa tilata. Samat ViZi:n suomenkieliset ohjeet käy tuohonkin kaiketi.

     
     
  3. #3
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Litkut lähti matkalle. Sähköpostiin ropsahti seurantakoodikin. Hyvältä vaikuttaa tähän asti.

     
     
  4. #4
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Ja perille tuli. Tavara on juuri sitä mitä tilasin. 3 x 10ml Dekang Tobacco, Orange & Menlon (melon) @ 11mg ja 2 x 50ml Mansikka 18mg ja Cappucino (haisee tupakalle) 24mg. Eli testattavaa on. Eli posteineen yhden millilitran hinnaksi jäi: 0.241 €. Halpaa kuin makkara. Pitää testata noi vielä ettei ihan kuraa ole.

    Hyvin oli kaikki paketoitu, ei voi moittia.

    Ainiin. Ylimääräisenä tuli: 3ml kirsikka 18mg, 3ml persikka 18mg, 3ml Sahara 24mg. Ihan jees...

     
     
  5. #5
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Korkkasin ton persikan. Jep, se pitää korkata saksilla. Ristus mikä tuoksu, super mieletöntä! Ihan kuin avais persikkatölkin ja tuoksu olis 100 kertaa voimakkaampi. Äkkiä tankkiin tavaraa!!

    E: Todalle hyvän makuinen persikka, taustalla hyvin vieno pahvin maku. Tätä pitää kyllä tilata ainakin 50ml pönttö.. siis kun edelliset on käytetty. Eli tässä lukee " 18 Peach " nom nom nom. Astetta parempaa kuin Dekangin vastaava. Haistelin molempia peräkkäin ja tämä on parempi kuin ecigin Juicy Peach! Tuoksu on ihan erilainen. TÄTÄ LISÄÄ! Tuoksu muistuttaa cobbarsbergin persikkasiideriä joka tuoksuu 5 kertaa voimakkaammalta.

     
     
  6. #6
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: peleon.pl

    Mielestäni katselin että ainakin osa makuaineista oli inaweran täälläkin, hinnat suunnilleen samat. Se etu paikassa että voi tilata e-kessuja/kautta osia ja samalla halpoja nesteitä.

     
     
  7. #7
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Oli muuten hervoton määrä postimerkkejä tossa paketissa. Ja kun muistaa että yksi sloti on 0.25 euroa. Taidanpa näpätä kuvan kun oli niin hauska..

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: peleon.pl

    Joko SIB77 on muita makuja testaillu? Aattelin jos täältä tilais seuraavat nesteet

     
     
  9. #9
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Kaikki todettu hyviksi ja osa erinomaiseksi. Kunhan ei tilaa nesteitä joissa lukee inawera. Peleon nimiset näyttäis korkin perusteella olevan Dekangia.

    Tuolta löytyy tosiaan eGo-T atomisaattoreita ilman piikkiä ja irto piikkejä sydämen kanssa. Joku rohkea vois tilata yhdet molempia kun hinta on halvempi "osina" kuin ostaa yhtä valmista kiinasta. Pitäisi periaatteessa tulla yksi kokonainen eGo-T atomisaattori. Oiskohan verotuksellinen syy miksi noi osissa on halvempia tai jotain.

     
     
  10. #10
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: peleon.pl

    Siis wtf. Onko tuolla noi dekangin nesteet tosissaan 10 PLN 10ml. Eli ~2.48e puteli? Eikös niissä oo aika hinta kohallaan :

    Ja olikos jotkut peleonin omat hyviä? Jollain tais olla kokemuksia
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  11. #11
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    No siis mulla. Sain 3 x 3ml peleon omia litkuja. Persikka ja kirsikka on makuina ehdottomasti parasta mitä olen noista hedelmämauista maistanut. Viimeinen oli inaweran paskaa saharaa, lahjoitin sen pois.

    Persikka tuoksui ja maistui voimakkaalle copparsbergin persikkasiiderille. Kuola valuu kun ajatteleekin.

     
     
  12. #12
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    No siis mulla. Sain 3 x 3ml peleon omia litkuja. Persikka ja kirsikka on makuina ehdottomasti parasta mitä olen noista hedelmämauista maistanut. Viimeinen oli inaweran paskaa saharaa, lahjoitin sen pois.

    Persikka tuoksui ja maistui voimakkaalle copparsbergin persikkasiiderille. Kuola valuu kun ajatteleekin.
    Ja niinhän sä olit kirjottanutkin. Kun jaksas lukea ensin... :

    Joo taidan pistää tuolta sit ensisetin tilaukseen. Kädet tässä alkaa jo syyhytä. No ei oo mitään mitä kalja heti aamupäivästä ei parantas..
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  13. #13
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Nuo Joye isot pullot on priimaa kans. Tossa on 50ml mansikkaa ja 50ml cappucinoa. Perseen suti ku ei löydy tuota nannaa persikkaa. Olisin tilannut 5 litran kanisterin sitä...

     
     
  14. #14
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Nuo Joye isot pullot on priimaa kans. Tossa on 50ml mansikkaa ja 50ml cappucinoa. Perseen suti ku ei löydy tuota nannaa persikkaa. Olisin tilannut 5 litran kanisterin sitä...
    Kirjotinpa jo, että "Miten mä en löydä persikkaa tuolta millään ???" mutta selvispä sekin. Paljos noi 50ml putelit maksaakaan (näköjään alta 10e) - Onks toi cappuciino hyvää?

    edit: vielä vaan, että taitaa toi 50ml olla vähän liian iso puteli näin alkuun maisteluun. Darn.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  15. #15
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Just tyhjenee tankki niin maistan uusiksi cappucinoa. Odota hetki...

    E: Ainiin tää onkin 24mg, pirun tiukkaa ku tottunu miedompaan
    E2: Ei tää oikein maistu millekään.. oho eGo-T 1000 mAh loppu akku, koitetaas BombShellillä..
    E3: Cappucinolle antaisin 7.5 pistettä ja mansikalle 8. Hyviä nesteitä molemmat.
    E4: Hinta/laatu -suhde on kyllä enemmän kuin kohdallaan noissa Joye 50ml pulloissa, suosittelen varauksetta!
    E5: Sinne meni 104 slotia taas kerran. Tällä kertaa pikatoimituksena ku makso vain 5€ postit. Löysin Joye 50ml persikkaa niin pitää testata sekin.

     
     
  16. #16
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: peleon.pl

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    E3: Cappucinolle antaisin 7.5 pistettä ja mansikalle 8. Hyviä nesteitä molemmat.
    Hyvä tietää. En tosiaan nyt uskalla tommosta 50ml putelia vielä ottaa.

    Jos lähtisin vaan tämmösillä perus dekangeilla:



    Niillä varmaan pääsis hyvin alkuun? :

    Vai onko näistä joku kokemukselta ihan jäätävä?
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  17. #17
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Mäkin tilasin ton banaanin.


     
     
  18. #18
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Jos suomessa sais myydä litkuja niin vois laittaa putiikin pystöön. Aina ku tulee tili niin pitää prkl tilata miljoona litraa tavaraa. Nyt tulee peleonista ja irkuista halonestettä. Kiitos vinkistä viikinki77 =)

     
     
  19. #19
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: peleon.pl

    Jätetäänkö tää ruutu ihan vaan näin:



    Toi siis se, että tilaus tulee mun osotteeseen?

    Google: Give the symbol / abbreviation for the address by which you chose him! .. .. ?
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  20. #20
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: peleon.pl

    Jep. Lisäkenttään olen kirjoittanut isolla FINLAND ja edellisessä kirjeessä luki finlandesia tai jotain. Mutta kunhan varmistin. Perille tulee ja nopeammin kuin suomen postissa.

     
     
Sivu 1 / 110 123451151101 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •