Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: 510 Get Started Kit

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    61

    510 Get Started Kit

    510 Get Started Kit
    Ostopaikka uk-eliquid
    Hinta £9.49-verot sisältyy

    Tästä laiteesta ei ole kuin huonoa sanottavaa. 510-versio jonka akun luvataan kestävän ainakin 8 latausta.Siis vain 8 latausta Mukana3 tyhjää cartridgeä, 1ato, ja 1 akku.

    Palanut maku täyttää suun välittömästi,(mentholilla täytettynä) tuntuu kuin hiiliä höyryttelisi. Aivan järkyttävä laite. Mentholilla kokeilin täyttää, mutta ei makua ole.

    Kurkkutuntuma 1/10
    Höyryn määrä 2/10


    Ps. jos tällä laitteella joku yrittää höyryttelyyn siirtyä, niin enpä usko että onnistuu. Itse en varmasti olisi onnistunut.
    Itse käytän Ego t:tä ja tämä on kyllä siihen verrattuna todella huono.
    Tomppa

     
     
  2. #2
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    1

    Vs: 510 Get Started Kit

    [quote=tomppa;38238]
    510 Get Started Kit


    Tästä laiteesta ei ole kuin huonoa sanottavaa. 510-versio jonka akun luvataan kestävän ainakin 8 latausta.Siis vain 8 latausta Mukana3 tyhjää cartridgeä, 1ato, ja 1 akku.

    Palanut maku täyttää suun välittömästi,(mentholilla täytettynä) tuntuu kuin hiiliä höyryttelisi. Aivan järkyttävä laite. Mentholilla kokeilin täyttää, mutta ei makua ole.

    __________________________________________________ _________________________________________________

    Ostin myös tuon laitteen ensikokeilluksi ja kyllä tuo minulla hyvin toimi. Miinuksena tosin huono akunkesto.
    Höyryn tuotto kohtalaisen hyvä kunhan imettää tarpeeksi litkua kartoon ja tiputtaa pisaran myös suoraan atoon. En tiedä oikein mausta kun tarjolla oli vain 24mg salmiakkia.. Kaikki muu oli loppunut ecig wizardista.
    Tuo salmiakin maku ei oikein hivele kun on tullut tervattua keuhkoja jo yli 34 vuotta, mutta täytyy sanoa että analogisen tupakan polttelu on vähentynyt yli puoleen tälläkin tuotteella joten uskallan nyt tilata kunnollisen laitteen tankilla.

    Olenkin saanut näiltä sivuilta todella hyviä vinkkejä. Kiitos siitä kaikille kirjoittajille.


     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    20

    Vs: 510 Get Started Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tomppa Näytä viesti
    510 Get Started Kit
    Ostopaikka uk-eliquid
    Hinta £9.49-verot sisältyy

    Tästä laiteesta ei ole kuin huonoa sanottavaa. 510-versio jonka akun luvataan kestävän ainakin 8 latausta.Siis vain 8 latausta Mukana3 tyhjää cartridgeä, 1ato, ja 1 akku.

    Palanut maku täyttää suun välittömästi,(mentholilla täytettynä) tuntuu kuin hiiliä höyryttelisi. Aivan järkyttävä laite. Mentholilla kokeilin täyttää, mutta ei makua ole.

    Kurkkutuntuma 1/10
    Höyryn määrä 2/10


    Ps. jos tällä laitteella joku yrittää höyryttelyyn siirtyä, niin enpä usko että onnistuu. Itse en varmasti olisi onnistunut.
    Itse käytän Ego t:tä ja tämä on kyllä siihen verrattuna todella huono.
    Tomppa

    Itse aloitinvastaavalla laitteella ja minulle jäi pelkkää positiivista kuvaa tuosta. (ecigwizardin vastaava) Eihän tuo toki itsessään pitkäksi aikaa riitä(lähinnä sen takia että vain 1 akku), mutta minun kohdallani kyseisen vehkeen akku on hengissä ja toimii edelleen näin ~3-4 kuukauden jälkeen, ato tosi kuoli parin kk käytön jälkeen, mutta aika hyvin sekin kun kyseessä on melko kertakäyttöluontoinen laite. Höyryn määrästä yllätyin, ihan samoissa sfääreissä kuin nykyisen Ego-T:n höyryt, mutta akun kesto toki melko mitätöntä verrattuna 1200mAh ego akkuun.

    En tiedä johtuuko tilauspaikasta vai onko näissä yksilöllisesti suuria eroja, mutta minulla ainakin kyseinen laite sai innostumaan ja hämmästymään miten toimivia nämä höyrysavukkeet ovat, mikä johti sitten ego-t tilaukseen ~kk testailun jälkeen. Ja nyttemmin tupakan polton lopettamiseen.

    Mitä palaneeseen makuun tulee niin tiesithän/muistithan pestä säilytyslitkut pois atosta ennen käyttöä?


     
     
  4. #4
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    2

    Vs: 510 Get Started Kit

    Hellurei. Olen tähän mennessä tuprutellut Genesis ECHO:lla. Avovaimolle piti tilata eka laite niin kun tuo ECHO on melkoinen mötkö eikä meinaa mihinkään taskuun mahtua ni otin mielenkiinnosta myös itselle uuden lelun. Kyseessä siis kaiketi Wizardin toisiksi halvin 510-setti eli:

    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/al...-case-kit.html

    Mukana 2 x 180 mAh automaagista akkua ja PCC eli abt tupakkiaskin kokoinen (korkeampi kyllä mutta myös ohuempi) "aski"/on-the-go -laturi. Lisäksi mukana tulee 5 cartomizeria eli noita pumpulikkaita säiliöitä. Vehkeet tulivat vasta tänään postista joten mitään pidempiaikaisia kokemuksia ei vielä ole, mutta voin sit näitä tänne päivitellä josko niistä olisi jollekulle hyötyä. Kuitenkin first impressions:

    Ensinnäkin laite on melko sleekin ja siivon näköinen verrattuna ECHOon tai vastaavaan. Se lienee kuitenkin näissä hommuleissa sivuseikka. Kantokeissi on kooltaan aika lähellä silikonikortsulla suojattua Samsung Galaxy S-luuria. Tismalleen yhtä paksu, lähes yhtä leveä ja hieman lyhyempi. Menee siis taskuun iisisti. Keissiin mahtuu yksi kasassa oleva 510 säiliöineen sekä yksi 510-akku joko lataukseen tai muuten vaan hengaamaan.

    Olen lukenut, että automaattiset akut saattavat olla epäluotettavia toimivuutensa suhteen. Nämä toimivat (ainakin nyt ekana päivänä vielä) juuri niinkuin pitävät. En ole vielä testannut mukana tulevia cartomizereita sillä tilasin juuri kasan Kangerin 2.0 Ohm 510-cartomizereita Liberty Flightsilta - nämä oli tarkoitettu tuohon ECHOon mut eivätpä toimineetkaan sen kanssa, joka osaltaan vaikutti myös tähän ostopäätökseen. Joka tapauksessa tämä 510 + Kanger carto -combo takaavat melko reippaat höyryt, eikä niiden eteen juuri tarvitse tehdä töitä. Hyvin kepeä imu riittää. Liikaa jos kiskoo, niin carto ja suuhun tuleva höyry kyllä kuumenevat hieman. Ellen sanoisi hieman tupakkamaisesti.

    Mutta joo, jos kantokeissi-laturi hoitaa hommansa niin kuin pitää eikä vehkeet hajoa, sanoisin että ihan hyvä ostos tämä.

     
     
  5. #5

    Vs: 510 Get Started Kit

    Tästä minulla ei ole kuin positiivista kokemusta. Olen jo kolme näitä tilannut, ja erittäin hyvä kurkkutuntuma, sekä höyryt.
    Arvosanaksi annan 9/10. Antaisin täyden kympin, mutta akun elinikä vie yhden pisteen. Noh... jokaisella on omat mielipiteensä
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    43

    Vs: 510 Get Started Kit

    Itse aloittelin tällä mallilla vasta eilen.
    Elikkä varsin tuore sauhuttelija olen mutta päätin myös jakaa oman mielipiteeni tästä tuotteesta.

    Omasta mielestä erittäin mainio aloittelu paketti, itse tilasin myös Menthol nestettä samalla.

    Kannattaa todellakin lukea myös täältä tuo 510-T käyttö ohje toiselta alueelta, toimin näiden ohjeiden mukaan eli huuhtelut ja yönyli latailut.

    Eipä juurikaan huonoa sannottavaa kuin akun käyttö aika.
    Ensimmäisen latauksen jälkeen toiminta aika ehkä vastasi noin 6-7 normi savuketta.
    Mutta mitä muutakaan voisi odottaa 180 akulta.

    Muuten kaikin puolin asiallinen peli, ei valittamista.

    Hauskoja höyryttely hetkiä.


    eGo-T/eGo Twist/Gripper VV/DCT+Boge/ViVi Nova

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •