Sivu 4 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 269

Aihe: Cloud House Vapor

  1. #61
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sukkis Näytä viesti
    Oletteko te tilanneet ilman seurantaa vai seurannalla? Vai onko shitella oikeasti näin hidas ulkomaan postin kanssa kun ei viikossa tänne suomen
    etelään kirje kulje
    Ilman seurantaa ainaki ite oon saanu viikossa.

     
     
  2. #62
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AMPR Näytä viesti
    SNG:llä sama homma. Tilasin eri hedelmämakuja ja tuntuu että joka pullossa samaa nestettä. Toisissa vaan mentholia ja toisissa ei.
    Jaa, taitaa jäädä sekin testi kokeilematta ja ostan ennemmin laatikon kaljaa. Onneksi just pistin 120ml tupla-nallea tulemaan FSUSAlta. Ei petä.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  3. #63
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460
    Lainaus Alkuperäinen postaaja waakneri Näytä viesti
    Jaa, taitaa jäädä sekin testi kokeilematta ja ostan ennemmin laatikon kaljaa. Onneksi just pistin 120ml tupla-nallea tulemaan FSUSAlta. Ei petä.
    Laatikko löpöä harvoin pettää

     
     
  4. #64
    Höyrypää AMPR's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    544
    Lainaus Alkuperäinen postaaja waakneri Näytä viesti
    Jaa, taitaa jäädä sekin testi kokeilematta ja ostan ennemmin laatikon kaljaa. Onneksi just pistin 120ml tupla-nallea tulemaan FSUSAlta. Ei petä.
    Siis ei nuo missään nimessä pahoja ollu, ja nää ei-hedelmämaut on tosi hyviä, varsinki Mint Patty.

     
     
  5. #65
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460
    Quava, Mango, blackberry sekä Frecled lemonade on ainakin kolmella flavor shotilla hyviä. Tosin Mango oli hyvä jo ilman shotteja mutta nyt on tulossa kolmella, joten palaan asiaan.

     
     
  6. #66
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    SnG Pixie dust oli kyllä hyvää. Sitä täytyy tilata kyllä lisää. Jag Bomb oli sitä itteensä, eli ok, Pineapple upside down on aika pettymys, outo ananas ilman toivottua kakkua, White and Nerdy oli pettymys sinäänsä koska tässä on jotain mentholia tms. mitä ei missään mainittu. Twinky Defence oli tosiaan kermaleivos. MBV:t oli vähän heikompi esitys: Blue moo ainoa tosi hyvä, tilaan lisää, Butterscoth tobacco tappoi setupit heti muuttui kitkeräksi. Aluks hyvää, mutta vain hetken. Faux hawk ja Hawk Sauce aika mitiksiä, RY4 parfyymia. Otin noi 80%vg settinä ilman makulisää. Tuoreitahan noi olivat, mutta nyt jo toista viikkoa kypsyneenä lopputulos sama. SnG jatkoon, MBV ei paitsi Blu Moo. Sekavaa tekstiä, väsy iski.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  7. #67
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460
    Blue Moo on ainakin IMO ihan hanurista. Samaten juurikin nuo Faux ja Hawk saucet kyllä allekirjoitan niinkuin Teppa.

     
     
  8. #68
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Onko kukaan täältä tilannut vielä Indigo Vaporia? Niillähän on ihan helvetin suosittuja tupakkamakuja: Captain Ron, Oohrah! ja The Duke.

    Gremlin Juicen Custard on myös erittäin suosittua, mutta jostain syystä sitä ei tuolta sivuilta enää löydy :|

     
     
  9. #69
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419
    Hauska lukea näitä ja huomata miten paljon ihmisillä on makueroja.
    Mielestäni tuo MVP ryynänen ei ollut ryynästä nähnytkään, ei edes kaukaa. Sitä samaa amerikan tupakka paskaa kera kilo ruokosokeria mitä muutkin.
    Atot tukossa heti ja maku ihan vitun imelän makea, lisäksi jokin ihme maku mitä en osaa oikein kuvailla (luumu?) Lähes kaikkien amerikka nimellä kulkevien tupakka mauilla sama ongelma mun makuun,kuin FSUSAN outlaw, yöks!
    Hedelmä maut on yleensä ihan ok mutta en itse adv:nä niitä pysty käyttämään, enemmänkin jälkkäri juttuja. Kuitenkin tuo Nalle on poikkeus, liekö tottunut vuosien varrella mutta eroo ei pääse
    Täytyy vielä kokeilla muutamaa tupakki makua muilta kaupan neste
    linjoilta josko jokin maistuva löytyisi.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  10. #70
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    79
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Onko kukaan täältä tilannut vielä Indigo Vaporia? Niillähän on ihan helvetin suosittuja tupakkamakuja: Captain Ron, Oohrah! ja The Duke.

    Gremlin Juicen Custard on myös erittäin suosittua, mutta jostain syystä sitä ei tuolta sivuilta enää löydy :|
    Captain Ron ja Oohrah! testattu. Oohrah! ei itselle niin uponnut, mutta Captain Ron on kyllä maistunut meikäläisen suuhun

     
     
  11. #71
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Täytyypi laittaa tänne testierä vaiheessa tulemaan vähän vaihtelua noihin psv kokkailuihin

     
     
  12. #72
    Höyryttelijä sukkis's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Hanko
    Viestit
    83
    Tänään tuli paketti 5x20ml testierä ja mörkötarra joista wild cherry on aikalailla saippuaista ja bananas foster maistui ainakin banaanille

    Edit. Tai no pikaisen drippailun jälkeen vanilla custard,butterscotch ja tou banaanihässäkkä ihan okei mutta hawk sauce ja wild cherry saippuaa jos nuo tunkis kaikki kaapin pohjalla tasaantumaan
    Viimeksi muokannut sukkis; 30.06.14 kello 22:18.

     
     
  13. #73
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    93
    Keskiviikkona tilasin ja maanantaina tuli perille. Sisälsi mitä piti ja vähän enemmänki! Nesteitä joutuu kyllä vähän vielä kypsytellä.

     
     
  14. #74
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    5x20ml paketti saapui tänään. 1 pullo oli ylimääräistä. Hawk sauce ainakin hyvää

     
     
  15. #75
    mitäs jengi tääl tykkäilly banan cream pie nesteestä?

     
     
  16. #76
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    68
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonsi Näytä viesti
    Cana modzin tilasin nii pitihän sitä vähä juissiakin ottaa maistiaisiks.

    5x5ml
    Nicotine Level: 12mg/ml (Medium)

    PG/VG Ratio: 20% PG 80% VG
    Flavor #1: Faux Hawk
    Flavor #2: Blue Moo
    Flavor #3: Vanilla Custard
    Flavor #4: Thug Juice
    Flavor #5: Morning Vape
    Add a Flavor Shot: 2
    Email Reminder: No Reminder
    Onko ollu mitään ongelmia cana modzin kanssa? Itseäkin alkanut helvetisti kiinnostamaan kyseinen modi.

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari Java78's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    285
    Lainaus Alkuperäinen postaaja makaroonironi Näytä viesti
    mitäs jengi tääl tykkäilly banan cream pie nesteestä?
    Se on mun allday mun suuhun oikeen passeli. Shotti 1 oon käyttäny..nyt on tulossa shotti 2 katotaan meneekö maku yli.

     
     
  18. #78
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Java78 Näytä viesti
    Se on mun allday mun suuhun oikeen passeli. Shotti 1 oon käyttäny..nyt on tulossa shotti 2 katotaan meneekö maku yli.
    Ite pitkän mietinnän jälkeen joko se tai monkey jizz päädyin monkey jizziin

     
     
  19. #79
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    93
    Lainaus Alkuperäinen postaaja twstd_ Näytä viesti
    Onko ollu mitään ongelmia cana modzin kanssa? Itseäkin alkanut helvetisti kiinnostamaan kyseinen modi.
    Ei oo mitään ongelmia ollu. Tyytyväinen oon tähänmennessä ollu

     
     
  20. #80
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    68
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonsi Näytä viesti
    Ei oo mitään ongelmia ollu. Tyytyväinen oon tähänmennessä ollu
    En jaksanut ootella paria viikkoa niin laitoin tulemaan elektrosavulta kun ei ollut impatient editionissa haluamaani väriä.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •