Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Tulokset 61 - 63 / 63

Aihe: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

  1. #61
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Ite vihaan laskujen maksamista niin paljon, et ostan vaan sieltä missä saa maksaa verkkomaksulla.

    Olis kyllä mulla jääny höyryttely sikseen jos ei olis ollu karkkimakuja ym herkkuja. Jätin kaikki tupakkamaut heti pois, tupakastahan mä nimenomaan halusin eroon! Eri makujen kanssa on mukavaa herkutella :P

    Tuo Winner Smoke ei taida oikein tyypillä toimia jos pitää vielä tupakkaakin vetää samalla... Hommais kunnon laitteet niin ei tarttis enää analogisia ostaa! Ja varmana rahaakin säästyis aikalailla.

    Ottaa tommoset minäminä-tyypit iha tosissaa päähä!
    +1
    Tosiaan, onnettomat taitaa olla vermeet. Mullakin loppu röökinpoltto heti kun sain ekan eGon käteeni.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  2. #62
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Eiköhän tuokin kaveri ole kohta jossain Suoli-24 itkemässä kuinka häntä huijattiin
    Ja varmaan kovaan ääneen kiroomassa kaikki sähkötupakat alimpaan helvettiin humpuukituotteina.. :

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Ite vihaan laskujen maksamista niin paljon, et ostan vaan sieltä missä saa maksaa verkkomaksulla.

    Olis kyllä mulla jääny höyryttely sikseen jos ei olis ollu karkkimakuja ym herkkuja. Jätin kaikki tupakkamaut heti pois, tupakastahan mä nimenomaan halusin eroon! Eri makujen kanssa on mukavaa herkutella :P

    Tuo Winner Smoke ei taida oikein tyypillä toimia jos pitää vielä tupakkaakin vetää samalla... Hommais kunnon laitteet niin ei tarttis enää analogisia ostaa! Ja varmana rahaakin säästyis aikalailla.

    Ottaa tommoset minäminä-tyypit iha tosissaa päähä!
    +1!

     
     
  3. #63

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Illan parhaat naurut.

     
     
Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •