Sivu 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 63

Aihe: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

  1. #41

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Hjuva homma!
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  2. #42
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    11

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Eipä olekkaan tilanne ohi. Tänään tuli perintätoimistosta lasku. Soitin sitten sinne ja käskivät ottaa yhteyttä tuohon Winneriin. Oliskohan aika ottaa kuluttaja asiamieheen yhteyttä?

     
     
  3. #43
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Ohhoh, tuolla sivulla onkin aika kovaa tekstiä "piilotettu" ihan alalaitaan Tilausehtojen alle! ???
    Katkoin vähän ja copytan tähän vain osan, ettei mene ihan kirjaksi:

    "...6. Katumisoikeus

    Sinulla on 14 päivän katumisoikeus tervetulopakkauksen vastaanottamisesta lukien. Katumisoikeus koskee siis ainoastaan tervetulopakkausta, ei myöhempiä lähetyksiä. Jos haluat hyödyntää katumisoikeuttasi ja palauttaa ensimmäisen lähetyksen, ilmoita tästä asiakaspalveluumme sähköpostitse. Osoitteen löydät laskustasi. Asiakaspalvelumme puhelinnumeron löydät tämän sivun alalaidasta. HUOM! Katumisoikeus on voimassa vain, kun lähetys palautetaan avaamattomana alkuperäispakkauksessaan. Jos olet avannut pakkauksen, ei sitä voida palauttaa. Asiakkaana vastaat itse tuotepalautuksesta aiheutuvista kustannuksista.

    7. Asiakaspalautukset

    Tilauksesi ei lopu, vaikka jättäisit laskusi maksamatta. Jos lähetät tuotteet takaisin, olet silti maksuvelvollinen. Palautusoikeus koskee ainoastaan tervetulopakkausta, 14 päivän ajan, ja tällöin pakkauksen tulee olla avaamaton. Jos haluat, että lähetämme sinulle takaisin palauttamasi tuotteen, perimme 15€ käsittelymaksun...

    ...13. Irtisanominen

    Tilauksesi voidaan irtisanoa milloin hyvänsä. Huomaa kuitenkin, että tilauksessa on 3 kuukauden sitoutumisaika. Irtisanominen astuu voimaan siitä, kun saat meiltä vahvistuksen irtisanomisesta.

    Tilauksesi ei lopu, vaikka jättäisit laskut maksamatta. Jos lähetät tuotteet takaisin, olet silti maksuvelvollinen. Palautusoikeus koskee ainoastaan testipakkausta, 14 päivän ajan, ja tällöin pakkauksen tulee olla avaamaton."


    Melkoisen tiukkaa tekstiä, laillisuuteen en osaa ottaa kantaa, mutta perin oudolta kyllä kuullostaa.
    Ota ehdottomasti ensin yhteyttä tuonne ja saman tien kuluttaja-asiamieheen. Tuonne sen vuoksi, että siitä jää sinulle dokumentti päivämäärineen ainakin lähetettyihin viesteihin.
    Et saata olla ihan helpon paikan edessä, mutta katso ihmeessä asia loppuun, kannustusta saat varmasti täältä!

    [size=7pt]Jännä homma, että tilausehtojen alla on korjaamaton sähköpostiosoite, liekö jätetty ihan tarkoituksella...[/size]

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  4. #44
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Ei kun kuluttajaneuvojan juttusille noiden ehtojen kanssa. Kerro mitä sanoo.

    Tommosia ehtoja Suomen laki ei hyväksy.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Tuohan kalskahtaa kytkypuhelinliittymältä. Aluksi saa miettiä ja sitten pääset eroon kahden vuoden ikeestä vain rahalla.

     
     
  6. #46

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Kohta 12. on paras Tee niinkuin pyydetään!
    "12. Riitatilanteet
    Jos sinulla on aihetta reklamaatioon, ota ystävällisesti yhteys asiakaspalveluumme ja kerro, mitä on tapahtunut. Ilmoita nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, tilausnumerosi ja reklamaation syy. Jos emme yhdessä pysty ratkaisemaan tilannetta, ota ystävällisesti yhteys kuluttaja-asiamieheen."


    Eli, rahat tiskiin, niiltä osin mitä sopimusehdoissa täyttyy. Jotain joudut jokatapauksessa maksamaan. Näitä firmoja pyöritellään täysin kusetus pohjalta

     
     
  7. #47

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Melko härskiä kiskontaa perkule sentää....
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

     
     
  8. #48

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Ehtojahan voi sanella mielensä mukaan, mutta olen täysin varma, että tuo ei ole lainmukaista. Luottavat kusipäät vaan siihen, että kuluttaja ei jaksa riitauttaa tai kestä selvittelyprosessin hankaluuksia. Nyt äkkiä yhteys kuluttajaviranomaiseen, joka varmasti pystyy neuvomaan eteenpäin.

    Olen täysin varma, että tuo ei kestä Suomen tai Tanskan käräjillä, mutta kun kukaan ei sinne asti vie.

    Vittu että vituttaa tuollaiset "firmat".

     
     
  9. #49

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Ihan uteliaisuudesta kyselisin, et mikä tilanne täs jutus on?

     
     
  10. #50
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Ihan uteliaisuudesta kyselisin, et mikä tilanne täs jutus on?
    Vastaus muutamaa viestiä ylempää:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sinih Näytä viesti
    Loppu hyvin, kaikki hyvin.
    Lähetin sitten hiukan vähemmän kauniin viestin heille ja n. tunti tuon jälkeen tuli vastaus "valitettavasti emme ole saaneet aikaisempia postejasi, tilauksesi on nyt irtisanottu"
    En edes uskalla ajatella miten olisi mennyt jos olisin paketin ottanut vastaan..
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  11. #51
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Vastaus muutamaa viestiä ylempää:
    Niin mut senkin jälkeen postattu että jo perintätoimistostakin lappua tulee.. Onko sekin jo kunnossa?

     
     
  12. #52
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    nostetaas nyt lanka ylös takas, ihan kysymyksellä, että miten loppujen lopuksi päätty tämä? kaverin mutsi meni tilaamaan tälläsen ja sitä iloisesti käyttää, näytin kaverille juuri äsken kyseisen langan ja kaikki mitä täällä on kirjoitettu

     
     
  13. #53
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Tuntuu, että sydän itkee verta joka kerta kun joku astuu näihin ansoihin...ja vielä pahempaa olisi, että tuomitsisi koko touhun moisten tyyppien takia. Joka kerta kun joku on tullut kyselemään laitteista ja mistä tilata jne. olen sanonut, että tulkaa foorumille...ihmiset kertoo ilman vittuilua ja rehellisesti, mikä kannattaa ja mikä ei.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  14. #54
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Tuntuu, että sydän itkee verta joka kerta kun joku astuu näihin ansoihin...ja vielä pahempaa olisi, että tuomitsisi koko touhun moisten tyyppien takia. Joka kerta kun joku on tullut kyselemään laitteista ja mistä tilata jne. olen sanonut, että tulkaa foorumille...ihmiset kertoo ilman vittuilua ja rehellisesti, mikä kannattaa ja mikä ei.
    Näinpä. Mä ite tarjouduin tilaamaan noille kaverin porukoille kunnon alotuspaukkauset jnejne, mutta ei :/

     
     
  15. #55

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Sain postiini tälläisen viestin.

    en halua enään tarjouksia teiltä koska siirryin kilpailijanne Winnersmoken leiriin johtuen siitä syystä että sielä on tilaamisesta tehty helpompaa kun aloitus pakkaus tulee laskulla ja saa tutustua tuotteeseen mitä on tilannut ennen maksua ja jos ei ole tyytyväinen sen voi palauttaa käyttämättömänä samoin kuukausi pakkaukset tulee laskulla niin ostaja näkee kongreettisesti mitä maksaa ennenkuin laskua joutuu maksamaan ja heillä on reilut maksuajat ja heidän tuotteessaan on nikotiini mukana eikä heillä tarjota mitään lapsellisia muoti makuja sähkötupakkaan olemme vaimoni kanssa molemmat sähkötupakan käyttäjiä ja olemme 2 naapuri pariskuntaa saaneet siihen mukaan myös niin he ovat samaa mieltä että sähkötupakasta menee sen tarkoitus pohja jos sinne lisätään jotain mansikan tai tuttufrutin makua sekaan olen teidänkin tuotteessa ihmetellyt sitä että miksei teilläkin aloitus pakkaus voisi tulla niin kuin winnersmokella ja kuukausi pakkaus myös sillain että tuo maustamaton peruspakkaus tulisi laskulla ja sitten jos erikseen haluaisi jotain erikoista makua miin se lähetettäisiin tällä teidän nykyisellä tavalla mikä teillä nyt on kun tuoteenne on kyllä nätimmän näköinen kun kilpailijalla mutta minulla ratkaisi asian juuri tuo tuotteen toimitus ja jos teille tulee tuo selittämäni maksu tapa niin olen valmis koska vaan siirtymään teidän tuotteeseen minä olen sentään tupakka tuotteiden suur kuluttaja minulla meni ennen sähkötupakan mukaan tuloa reilu 40 savuketta päivässä ja nyt kun olen reilu kuukauden sähkötupakkaa käyttänyt ei määrä olr enään kuin 18 savuketta päivässä ja samaa kehitystä on nähtävänä vaimollani ja naapureillani


    Poistin tietenkin lähettäjän tiedot ja on hienoa, että ihmiset pääsevät tupakasta eroon, eihän sillä ole väliä miten ja mitä se maksaa....


    e: suomalaiset kaupat noudattavat Suomen lakeja, joten, asiakas voi palauttaa myös tuotteen
    14 pv:n aikana, tutustuttuaan tuotteeseen.

     
     
  16. #56

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Sain postiini tälläisen viestin.

    <Missä.On.Kaikki.Pirun.Pisteet.Tai.Pilkut


    Poistin tietenkin lähettäjän tiedot ja on hienoa että ihmiset pääsevät tupakasta eroon , eihän sillä ole väliä miten ja mitä se maksaa....
    Nojaah.. "Toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä" - Ja "Tyhmä saa olla, mutta ei järin yksinkertainen."
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  17. #57
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    minä olen sentään tupakka tuotteiden suur kuluttaja minulla meni ennen sähkötupakan mukaan tuloa reilu 40 savuketta päivässä ja nyt kun olen reilu kuukauden sähkötupakkaa käyttänyt ei määrä olr enään kuin 18 savuketta päivässä


    Onkos toi sitten hyväkin saavutus?
    Itselläni loppui tupakanpoltto kuin seinään, kun sain ensimmäisen akun ladattua ja nesteet tankkiin (kuitenkin 20-30 röökiä päivässä meni -alkoholin kanssa sitten lähemmäs 50- n. 13 vuotta).. :

    No, onhan se toki hyvä, että tupakointiaan vähentää, mutta...

    Edit. Mitenkäs muuten tuo kokeilu onnistuu, jos pitää palauttaa käyttämättömänä?

     
     
  18. #58

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Eiköhän tuokin kaveri ole kohta jossain Suoli-24 itkemässä kuinka häntä huijattiin


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  19. #59
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    En kyllä ymmärrä, miksi pitää saada tavarat laskulla. Tietty jos ei edes osaa kirjoittaa, niin tokkopa osaa tehdä nettiostoksiakaan
    Nousee aina karvat pystyyn, kun asiakas kysyy ensimmäiseksi "saako savotan laskulle". Vastaan että EI, maksat käteisellä ja etukäteen, muuten saat pitää tunkkis ja ongelmasi
    ihan keskenään.

    No, kukin tavallaan elää elämänsä

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  20. #60

    Vs: Kysymys Winner Smoke:sta (VAROITUS!)

    Ite vihaan laskujen maksamista niin paljon, et ostan vaan sieltä missä saa maksaa verkkomaksulla.

    Olis kyllä mulla jääny höyryttely sikseen jos ei olis ollu karkkimakuja ym herkkuja. Jätin kaikki tupakkamaut heti pois, tupakastahan mä nimenomaan halusin eroon! Eri makujen kanssa on mukavaa herkutella :P

    Tuo Winner Smoke ei taida oikein tyypillä toimia jos pitää vielä tupakkaakin vetää samalla... Hommais kunnon laitteet niin ei tarttis enää analogisia ostaa! Ja varmana rahaakin säästyis aikalailla.

    Ottaa tommoset minäminä-tyypit iha tosissaa päähä!

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •