Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 35 / 35

Aihe: Höyryäänestys 2014 keskustelu/kommentit/spekuloinnit

  1. #21
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    Mun mielestä ei. Koska esim. Kayfun Liten kohdalla on joillekin käyttäjille suurikin merkitys onko se ilmasäätö siinä vai ei.
    Näin voi olla jonkun mielestä. Silti ne olisi mielestäni järkevää niputtaa, muuten menee liian sekavaksi. Ne ovat kuitenkin saman laitteen kehitysversioita, joissa erot ovat hyvin pieniä. jos tuolle linjalle lähdetään, pitää erotella Lite ja Lite plussan eri versiot. Entä Odysseus V1 ja V2? H-Atty standardilla vai kevyen imun hatulla? Päivitysosilla vai ilman? Boge SR vai LR? Monennenko listan Swan? Misteristä ei monikaan ole ilmoittanut versionumeroa, hylätäänkö ne äänet?

    Kayfun kolmonen on ihan hyvä erottaa Litestä, samoin kuin Mini, koska ne ovat jo ihan eri laitteita. Ja offtopic-IMHO, Lite plussan ilmasäätö on ihan turha, se ruuvi on parasta nyppästä ensimmäiseksi helevettiin.

     
     
  2. #22
    Totta tuokin, vaikea vetää rajaa mikä luetaan samaksi laitteeksi. Eiköhän tämäkin ratkea, kun Vizi tarkentaa pelisääntöjä...?

    Ja mun mielestä se ilmansäätö on ihan hyvä / toimiva

     
     
  3. #23
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Olen siitä kyllä yhtämieltä, että eihän noita kaikkia voi millään erotella. Jokin yhteinen linjanveto tietysti pitää olla. Tästä kehittyy ongelma: mitä sitten erotella ja mitä ei?
    Mun mielestä eri laite on eri laite vaikka se näyttää samalta ja olisi saman laitteen eri tuotantoversio, koska erot voivat olla merkittäviä. Se on mun mielipide. Tämän gallupin tarkoitus ei kuitenkaan vissiin ole niiiiin tarkkaan kartoittaa kunkin mieltymyksiä niiden laitteiden suhteen, vaan vissiin olla suuntaa antavampi. Noh oletan, että vizi on tämän jo päättänyt

    Siellä nyt menee hylkyyn muutenkin jo puolet äänistä, kun ohjeet luettu vasemmalla silmällä, ylösalaisin. Pari hylkyä lisää haittaa vissiinkään

    Tää on näitä mielipide-eroja juurikin, että mun mielestä sen ei-plussa liten saa kiskaista suuntaan x ja riittävällä voimalla, jottei ikänä moista verkonpainoa tartte enää kahtella.



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  4. #24
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    Tää on näitä mielipide-eroja juurikin, että mun mielestä sen ei-plussa liten saa kiskaista suuntaan x ja riittävällä voimalla, jottei ikänä moista verkonpainoa tartte enää kahtella.
    Melko voimakas ilmaisu sikäli, että plussa ei ole muuta merkittävää tuonut kuin tiukempaan suuntaan säätyvän ilmaröörin?

     
     
  5. #25
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Melko voimakas ilmaisu sikäli, että plussa ei ole muuta merkittävää tuonut kuin tiukempaan suuntaan säätyvän ilmaröörin?
    Totta.. todellisuudessa en halua kumpaakaan, jos kaiffareista puhutaan. Plus versiolla vaan on mulle edes jotain käyttöä. Joillekin voi olla ihan sama. Mielipideasioita kuten totesin, mutta tää ketju ei vissiin ollu kaiffareista kinasteluun tarkoitettu



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  6. #26
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    No, tuolla on jo vissiin jonkun verran sääntöjä muutettu/tarkennettu.. En ainakaan muista, että hybrideistä ois ollu mitään mainintaa siinä vaiheessa kun ite äänestin, mutta mun mielestä ne kyllä ansaitsis oman kategoriansa, koska hybridi voi olla omassa luokassaan erinomainen, vaikka se ei "voittaisikaan" erillistä atoa ja putkea/modia etenkin, kun hinta on usein suunnilleen pelkän putken luokkaa ja ylipäänsä hybridi vs. ato+modi-vertailu ei IMO oikeen toimi.

     
     
  7. #27
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ylipäänsä hybridi vs. ato+modi-vertailu ei IMO oikeen toimi.
    Yhtälailla se hybridi on ato+putki. Liitin vaan ei oo 510.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  8. #28
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Yhtälailla se hybridi on ato+putki. Liitin vaan ei oo 510.
    No, tavallaan noin - paitsi, että hybridi on yksi kokonaisuus, joka on suunniteltu ja jota IMO täytyy tarkastella kokonaisuutena.
    Tuohon kun otetaan vielä hinta (joka varmaan monella ostopäätökseen/odotuksiin vaikuttaa?) "arvosanan" yhdeksi tekijäksi, kun monasti hybridit maksaa ~putken verran, niin mun mielestä niitä ei oikeen voi verrata (kuten tuossa jo aikasemmin sanoinkin, mutta jonka jätit noteeraamatta ).

     
     
  9. #29
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Tupakka ja sikari mauille oma sarja. Nämä makujutut voittaa aina joku ihme maku jolla ei ole tupakoinnin kanssa mitään tekemistä.
    Nimimerkillä edes menthol, eucalypys ja Morning rain ei ole tupakkamakuja. Karkkimaut ja miesten sarja erikseen.
    Tupakkamauista puheenollen, oletko testannut house of liquidin nesteitä? Siellä on ainakin kaksi makua, Puros Naturales ja Cigarrillos Naturales, joista ensimmäinen on sikarimaku ja jälkimmäinen tupakkamaku. Kannattaa testata.
    Spoileri!



     
     
  10. #30
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Minä laitoin suosikkiatomisaattoriksi vain mister. V1, v2 ja v3 erot ovat mielestäni niin pieniä ja merkityksettömiä.

    Charunilla mun mielestä ihan järkevä kanta tohon hybridijuttuun, lempiato ja -putki voi olla ties mitä vaikka kaikkein mieluisin kokonaisuus olisikin joku hybridi, jota tulee eniten käytettyä. Itsekin käytän jo kolmatta viikkoa lähes pelkästään Diablo onea, vaikkei se ole mielestäni paras atomisoija sen enempää kuin paras akkuputkikaan. Siinä on varmasti osana se hintapolitiikkakin, esimerkiksi Onen hinnalla 165e(?) on hankala löytää ato + putki -komboa joka pyyhkäisisi jalat alta. (alkuperäistä, jotkut kloonit tietysti toimivat kuten alkuperäiset, mutteivät ole alkuperäisiä.) Joten mielestäni ei huono idea ollenkaan, että myös hybridi -kategoria olisi mukana äänestyksessä.

     
     
  11. #31
    Hybrid-politiikka tulee olemaan tämän äänestyksen ajan tuo mikä ohjeissa on selitetty. Äänestyksen ja tulostenlaskennan jälkeen voidaan katsoa jos tästä saisi jatkokehiteltyä jotain...

     
     
  12. #32
    Höyrähtänyt läjä's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Kauhajoki
    Viestit
    6
    Pystyiskö järjestämään uutta äänestystä?

    Laitteet kehittynyt ja makuja tullut lisää. Makujen kans se on vähän silleen että, maku asia mutta jos laitteista sais äänestyksen niin olis enemmän ku sata jänistä

     
     
  13. #33
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Eiköhän tuommoinen jossain vaiheessa taas tule.

     
     
  14. #34
    ^^ Totta, ei olisi huono idea ottaa uutta höyryäänestystä vuodelle 2015.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  15. #35
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Manse
    Viestit
    274
    Jos äänestys tälle vuodelle tulee niin putken ainakin osaan suoriksi antaa. Atoista ei niin kokemusta että osaisin sanoa

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •