Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 22

Aihe: ENjuice kokemuksia

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    31

    ENjuice kokemuksia

    Tänne kaikki ENjuice sähkötupakkakauppaa koskevat kysymykset, kommentit, kokemukset ja muu keskustelu.

    ENjuice - http://www.enjuice.com/
    Maa: Englanti
    Maksutavat: Paypal, luottokortit, Visa Electron, Moneybookers (Skrill)
    Toimitusaika: n. 1 viikko
    Postikulut: alk. £3.25, lisähintaan tarjolla myös kirjattu ja vakuutettu lähetystapa.
    Alennuskoodi: FINN89 (5%)




    Haluan kertoa kokemuksistani ENjuice yrityksestä. Mikäli tästä on jo viestiketju siirtääkää tämä viesti sinne oikeaan paikkaan...

    Postikulut edulliset, tuotteet on hyviä laitteiden ja nesteiden osalta, joskin nesteet ovat hitusen kalliita. Tuotteet on minulle tulleet alle viikossa tilauksesta. Asiakaspalvelu ja takuutoimitukset toimivat kiitettävästi. ( tilaamani akku oli sökö ja tuli uusi tilalle ASAP ) Nesteet ovat mielestäni todella "maistuvia" joskin hieman kalliimpia. Ja todellakin asiakaspalvelu toimii huonollakin "lontoon murteella". Ihan hattua nostaisin heille ( jos minulla olis edes myssy) :
    Viimeksi muokannut ViZi; 12.12.13 kello 19:02. Syy: Kaupan tiedot lisätty
    Mulla on patteri, höyrystin ja nestettä sisältävä pää...

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    29

    Vs: ENjuice

    Yllätyin, ettei jo ole moista topicia.

    Itse myös ollut ENJuicen asiakas, ja kyllä kaikki pitää paikkansa mitä OP totesi tuossa. Nesteet on laadukkaita, jokseenkin kyllä *rkeleen kalliita. Laitteita sieltä en ehkä ostaisi, koska aaaaika heikko valikoima. En tosin ole käynyt sivustolla pitkään aikaan.
    Se on loppu ny.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: ENjuice

    Tässä kopio topicista "ehdotuksia nesteistä ja paikoista".

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eeHman Näytä viesti
    Ei voi suositella ENjuice ValueVape nesteitä kenellekään.
    Tilasin 17 pulloa ja ainakaan kolmessa testatussa ei ole sisältö todellakaan sitä mitä kertovat. Loppuja en edes jaksa enää testata, kun on niin kuraa.

    Nesteistä ei lähde höyryä lähes ollenkaan 3.3V-5V LR-atolla. Siis ei melkein yhtään ja jopa pelkästä PG nesteestä lähtee 100 kertaa enemmän höyryä. Maku on hyvä, mutta ei korvaa höyryn puutetta.

    Tässä sisältö:
    Ingredients of ENjuice ValueVape liquids: EU sourced Nicotine USP 1.1-3.2%, Purified Water 8-9%, VG 32% and Combined Flavours/PG 56%- 58%.

    Näyttäisi oman testin mukaan sisältö siltä, kun siinä olisi vettä ainakin 50% ja ei yhtään VG.
    Neste kuluu aivan hullua vauhtia vielä. 2ml vastaa kunnon nestettä n. 0.5ml.

    ENjuice suostui palauttamaan yhdestä pullosta rahat, mutta ei suostu ottamaan palautuksena yhtään pulloa. Oli vielä aika hinnakasta litkua ja näillä näkymin hukkaan meni nekin rahat.

    TOivottavasti ne ovat ValueVape-liemiä paremmat. Jos ei, asiakkuuteni ENjuiceen pääättyy siihen.
    Ilmoittele ovatko parempia, jos premium nesteitä meinaat?
    Premiumia myös nyt testattu ja aivan samaa "vettä" on.
    että semmoista...

     
     
  4. #4
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    12

    Vs: ENjuice

    Omat kokemukset olleet hyviä. Nopea toimitus ja maut hyviä. Premium nesteissä en oo huomannut mitään valittamisen aihetta.
    Ainoastaan 2 x 30ml olen tilannu ValueVapena ja ne tosiaan tuntuvat kuluvan melkoista tahtia. Tankki tyhjenee melkein ennen kun kerkee nappia painamaan Höyryä niistäkin kumminkin irtosi reippaasti ja maku oli hyvä (RY44).

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    31

    Vs: ENjuice

    Olen toki aloittelija höyryttelyn saralla mutta olen kyllä kokeillut muidenkin nesteitä ja en ole huomannut / kokenut että enjuicen nesteet olisi huonolaatuisia muihin nähden jopa voisin väittää että sumuisilta saarilta tilaamani toisen yrityksen nesteet olisi heikompia laadultaan.
    Mitä laitteisiin tulee tilasin ego starter kitin deluxe mallin hintaan X ja tilasin toiselta edelleen usvaisen saaren kauppiaalta edelleen hintaan X ( hinnat oli lähes samat) pidin parempina enjuicen laitteita hinta laatu suhteella. enjuicella 2 kpl isoa akkua 750mah 2 atomisaattoria viisi tyhjää "filteriä" Toisella toimittajalla 2 pientä 190mah akkua yksi atomisaatori ja 5 "filtteriä täytettynä jollakin... en voi sanoa millä koska ei maistunut miltään.
    Voi tietty olla että jostain saa vielä parempaan hinta laatu suhteeseen mutta niin kuin alussa kerroin olen aloittelija ja kaikkia komervenkkejä en vielä tiedä.
    Mulla on patteri, höyrystin ja nestettä sisältävä pää...

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: ENjuice

    Omat kokemukset ovat myös pelkästään hyviä EnJuicen mehuista. Myy mm. yhtä parhaista tupakkamauista mitä tiedän nimellä Robusta. Valuevape-sarja on perus kiinakuraa pohjan osalta joten premium nesteitä suosittelen. Jostain foorumin arvosteluosiosta saattaa löytyä pari tekemääni arvosteluakin.

    Ilman robustaa ei kaupasta kannata tilausta tehdä jos tupakkamaut vähänkään kolahtavat. On se sen verran omalaatuinen tuttavuus. Ja joulu meni jo, mutta listoilta löytyy myös glöginmakuista nestettä nimellä mulled wine

     
     
  7. #7
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    9

    Vs: ENjuice

    ainakin minttu ja mentol minttu premium nesteet (nikotiinia kummassakin se 11mg) on ihan liian laimeita mun makuun.. tosin oon just nää vehkeet hankkinu ja "alottanu" koko sähkötupakoinnin. en sit tie johtuuko tosta ku nikotiinia on noin vähän.. mut kaverin mentolia (en tiedä mitä ja mistä se oli) kun maistuin ni oikeesti maistu ja tuli kunnon täyteläinen maku suuhun.

     
     
  8. #8

    Vs: ENjuice

    Omasta mielesta taas paras menthol mita olen loytanyt on ENjuicen menthol ice.Siina on useita eri menthol voimakkuuksia mita voi valita tilausta tehdessa.ENjuicesta ei ole muuta kuin hyvia kokemuksia.Tavarat tullut ajallaan ja reklamaatio hoidettiin asiallisesti ja nopeasti..suosittelen

     
     
  9. #9
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: ENjuice

    Toimitus kesti 10 päivää, rikkinäisen aton korvaava kappale tuli kuudessä päivässä, litkut ihan ok kamaa, ei valittamista.
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  10. #10

    Vs: ENjuice

    Tuli tuorein tilaus EnJuicesta viime viikolla, 7 uutta aiemmin kokeilematonta nestettä. Kaikki nesteet Premium mallia, 50/50 PG/VG. Näistä Orange, Pina Colada ja Menthol Mist on kyllä sellaista kuraa että morjens.
    Menthol Mistiä tuli vielä tilattua 30ml kun Mentholin ystävänä olin varma, että se maistuu. Sen sijaan paketissa ollut Crushed Lime meni kyllä heittämällä top3-nesteiden joukkoon.

    Noissa neljässä aiemmin mainitussa on joku todella outo sivumaku, ei oikeen osaa kuvailla kun pystyi noita pari tippaa drippaamalla testaamaan ja sen jälkeen olin kyllä ihan valmis heittämään nesteet roskiin.

    Olisikin kiva kuulla kyseisiä nesteitä höyrytelleiden mielipiteitä. Onko ollut pohjanesteessä vikaa vai mikä?

    Muuten kyllä tämän hetken oma suosikki kauppa. Kaikki mitä on tilannut on tullut 7-10 päivässä ja nestevalikoimaakin löytyy toisin kuin monessa muussa paikassa. Ja Strawberry Milkshake Premium on ylivoimainen suosikkineste.

     
     
  11. #11
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: ENjuice

    Enjuice yllätti tänään nopeudella..Nesteet tilattu sunnuntaina ja tänään olivat postilaatikossa.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    94

    Vs: ENjuice

    Ekan tilauksen tein itse Enjuicelta 9.8 keskiviikko iltana ja maanantaina olivat postilaatikossa hyvin pakattuna ja oikeat litkut. En oo vielä kerennyt kaikkia testaamaan kun eilen saapui myös toisesta firmasta tulleet testiyksilöt. Mentholi vaikuttais ainakin hyvältä ja vohveli kans ihan ok makuista. Kyseinen tilaus siis halvemmilla posteilla joten nopeasti tulivat.

     
     
  13. #13

    Vs: ENjuice

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mw2 Näytä viesti
    Ekan tilauksen tein itse Enjuicelta 9.8 keskiviikko iltana ja maanantaina olivat postilaatikossa hyvin pakattuna ja oikeat litkut. En oo vielä kerennyt kaikkia testaamaan kun eilen saapui myös toisesta firmasta tulleet testiyksilöt. Mentholi vaikuttais ainakin hyvältä ja vohveli kans ihan ok makuista. Kyseinen tilaus siis halvemmilla posteilla joten nopeasti tulivat.
    Blacklabel litkut on kans hyviä, kunhan katsoo että ei ota niitä kaikista makeimpia... tai kaippa niistäkin joku voi tykätä
    Ite pistän Minttiä Blacklabel no2 tai no3 sekaan ja nannaa on.
    Tämä profiili ei ole enää käytössä : WPBlogi

     
     
  14. #14
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: ENjuice

    ^ Mulla tulee kyllä noista Black label litkuista lähinnä mieleen yskänlääke ..kai sitä on turtunut jo niin noihin Halon litkuihin..mutta ENjuicen makeat hetelmät on kyllä nannaa..makua mielestäni riittää ihan VG:näkin.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  15. #15
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HELLsinki
    Viestit
    13

    Vs: ENjuice

    tilaukset tullu nopeesti mut pakko sanoa....litkut....tilasin 3 eri ry44,apple,lemonice eli aika erillaisia....kaikki maistu aivan samalta....ei näin

     
     
  16. #16
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    20
    räyr tein ensimmäisen nestetilaukseni Enjuicelta kun niiden menttooli makuja niin suositeltiin mutta.... kusti vois pikkuhiljaa alkaa polkemaan Tilasin nesteet 25.11 maanantaina ja ei oo vieläkää näkyny vaikka laittoivat samana päivänä että shipped. Vähän pelottaa että loppuu nesteet ja samaten toi avattu röökiaski tuolla kirjahyllyssä mihin en oo koskenu ~3 viikkoo. ...no jos huomenna :O

     
     
  17. #17
    Tervakeuhko Jdown's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    4
    Kesällä Ranskassa ollessani ihastuin juomaan, Mojito. Nyt tuli sitten ENJuicelta tilattua mm. Mojiton, mansikan sekä Kirsikka - Mentholin makuisia nesteitä, myös yksi CE4 Carto tarttui mukaan. Uutena ENJuicen asiakkaana tilaus sujui kuitenkin ongelmitta, halusin nesteeni nopeammin perille, joten valitsin kalliimman maksutavan, saa nähdä miten kauan tässä nyt sitten menee.

    ps. Kokemuksia tuosta mojitosta kenelläkään, en malta odottaa että pääsen sitä hiisaamaan
    Viimeksi muokannut Jdown; 12.12.13 kello 04:49. Syy: typo
    Great news! You order has been despatched from REALLY Electronic Cigarette and E-Liquid. Below is the summary of your order.

     
     
  18. #18
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku (Raisio)
    Viestit
    52
    Tilasin kesällä Innokinin iTaste MVP 2.0 boksin. Kuukauden käytön jälkeen alkoi ongelmat latauspistokkeen ja atopään kosketuksen kanssa. Ohmit heitteli 0,0-2,0 vaikka RBA oli 1,3ohm setupilla. Litium-ioniakkua ei posti kuljettanut vaan maksoin 14€ paketista, joka tuli Hesasta takaisin.

    Enjuicen Mark lupasi pistää uuden pelin tulemaan ja hyvitti vielä tuon 14€ postituskulujani. Jotten sanoisi, että hienosti toimittu.

    Ennenkuin täysillä hillutaan, niin täytyy vielä odotella, että paketti tosiaan tulee

     
     
  19. #19
    Ei helevetti mä sanon. kauan näil yleensä kestää et tilaukset tulee postilaatikkoon? Kovasti mainostetaan 4-5pvä mut ei kyllä pidä paikkaansa. Ekassa tilauksessa tais mennä jotain 10 päivää ja nyt tilasin viime lauantaina ja oletin et jos viimeks oli joku moga vaan ja nyt ehtis 5 arkipäivässä mut eih. jokanen tietää sen fiiliksen ku nesteet loppu ja käy tutkimassa tunnin välein oisko ne nesteet tullu ja joka kerta joutuu pettymään. maanantaina sais luvan kyl jo tulla, tuun hulluks kohta

     
     
  20. #20
    kauan muilla on menny tilauksissa? hirveetä tää odottaminen ja useita kertoja päivässä postilaatikolla käyminen ku joutuu aina pettymään sellaset niksat että oksat pois

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •