Sivu 4 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454104 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

  1. #61

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Itse kanssa simuja tullut taottua aikoinaan. Il-2:sta ehkä eniten. Olin mukana perustamassa fsn squadia siihen ja ihan mahtavat mätöt oli kyllä sen porukan kanssa. Nyt ei oo ees tikkuja ja pitäis se 300€ säästellä g940:ä varten. Sitten pitää kyllä Arma 3 ostaa heti kun se tulee pihalle jos se toimaa tällä koneella.

     
     
  2. #62

    Vs: Pelaajia forumilla?

    sen verran vielä itsestäni että Jolixir nimentakaa löytyy myös kaikilla alustoille gamertagi. Lähinnä pelailen boxilla verkossa Battlefield 3, halo3, Cod akselilla mutta myös kaikenmaailman muu pelaaminen kiinostaa jos vaan peliseuraa saa

     
     
  3. #63
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    36

    Vs: Pelaajia forumilla?

    L4d2:sta taas pienen tauon jälkeen, COD2, Borderlands, Fallout:New Vegas.
    Travianista vuosia sitten parantuneena ainoana selainpelinä Goalunited 2012, joukkue löytyy sekä international että Suomi-liigasta.

     
     
  4. #64
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JanneRanta Näytä viesti
    Itse kanssa simuja tullut taottua aikoinaan. Il-2:sta ehkä eniten. Olin mukana perustamassa fsn squadia siihen ja ihan mahtavat mätöt oli kyllä sen porukan kanssa. Nyt ei oo ees tikkuja ja pitäis se 300€ säästellä g940:ä varten. Sitten pitää kyllä Arma 3 ostaa heti kun se tulee pihalle jos se toimaa tällä koneella.
    Mulla on G940. Kaasuvipu ja polkimet on ihan OK, mutta tikun velttous keskialueella ei oikein tue hintaa. Vaikka olis keskitys päällä niin meinaa aina jäädä kaartamaan johonkin suuntaan. Thrustmasterin A-10C -tikkua pitäisi päästä kokeilemaan... yli 400 ekua ei vaan oikein irtoo just nyt

     
     
  5. #65
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TeeJii Näytä viesti
    PC:llä mennään. Omaa sydäntä lähellä ovat lentosimut, joiden parissa on tullut häärättyä kasarin lopulta asti. Tällä hetkellä kovassa käytössä DCS: A-10 ja Cliffs of Dover, joista jälkimmäinen on tosin valitettavasti aika raakile vielä.
    DCS: A-10C on kyllä viimeisen päälle simulaattori, suht vähän tiimaa on vaan tullut viime aikoina... henkistä ja fyysistä laiskuutta...

    Asentelin Cliffs of Doverin taas kun meni pelikone uusiksi, mutta viimeksi kokeillut silloin kesällä kun se ilmestyi... oli kyllä totaalinen pettymys loistavan IL-2 Sturmovikin + jatko-osien jälkeen. Jos se on vieläkin raakile niin ei hyvältä näytä. Tässä taitaa sota kaivata yhtä miestä.

     
     
  6. #66
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Pelaajia forumilla?

    PS3:lla tulee pelailtua ja BF3 sekä Skyrim nyt pelattavana. Tosi on nyt ollut hieman pidempi tauko, mutta eiköhän sitä kohta taas kerkiä harrastamaan tätäkin...

     
     
  7. #67
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    11

    Vs: Pelaajia forumilla?

    PC on koneeni nyt ja aina

    Tällähetkellä pelaillaan BF3:sta samassa vanhassa klaanissa, muut "uutuudet" on pelattu läpi ja kyllästytty jo, tosin MW34050234 en edes jaksanut ostaa, kiitos kaikkien tsiittereiden ja ES-Jonnejen.

    Odotellaan Diablo III ja Borderlands II:ta.


     
     
  8. #68
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    7

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Skyrimiä tällä hetkellä D3:a odotellessa.

     
     
  9. #69
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Taas tuli ps:llä lätkittyä MW3:sta.. Ja muutes tulitte mielee että joku JanneRanta näkys yks kerta hakkaavan MW:tä kans... samaten ku joitain muitaki forumi nickejä siellä sattuu välillä pistään silmään

     
     
  10. #70

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Joku feikki. Ei meinaan löydy tuota peliä multa

     
     
  11. #71
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JanneRanta Näytä viesti
    Joku feikki. Ei meinaan löydy tuota peliä multa
    Ok Mietinki että kylläpä sieltä yv:tä tulee jos on sama kaveri

     
     
  12. #72
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    124

    Vs: Pelaajia forumilla?

    BF3 pleikkarin netissä tulee pelattua aina kun mahdollista( kun akan silimä välttää) Skyrimiä joskus ihan luvan kanssa

     
     
  13. #73
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Tosta Terrariasta oli useempaan otteeseen puhetta tääl ni mä pistin e-savuke -mapin pystyyn ja on nyt muutama tunti sitä [size=6pt](tuoreilla hahmoilla!)[/size] Yakousein kanssa pelattu sekä eilen, et tänään.
    Jos on halukkaita maailmanmuokkaajia ni huudelkaa irkissä. Ihan avoin toi on, mut ei viiti koko maailmaa mukaan päästää

    edit: Tosin tän illan pelit on jo pitkälti pelattu. Huomenissa uudestaan O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  14. #74
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Viimeaikoina tullut lähinnä terrariaa ja magickaa hakattua. Pirun koukuttava tuo magicka etenki moninpelinä. Trine 2 on varmaan seuraavaksi ostoslistalla. Tuntuu nämä pienemmät "indie" pelit olevan nykyään paljon viihdyttävämpiä kuin suuremmat julkaisut.

     
     
  15. #75
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja zippo Näytä viesti
    Viimeaikoina tullut lähinnä terrariaa ja magickaa hakattua. Pirun koukuttava tuo magicka etenki moninpelinä. Trine 2 on varmaan seuraavaksi ostoslistalla. Tuntuu nämä pienemmät "indie" pelit olevan nykyään paljon viihdyttävämpiä kuin suuremmat julkaisut.
    Magickaa kokeiltiin neljästään pikku hönössä (jaa, jotkut saattoi olla enemmänkin) torstai-iltana. Kauheeta sähläystä mutta hauskaa, etenkin se pseudokieli mitä ne puhuu

     
     
  16. #76
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Terrariaa tullut nyt paukutettua 27 tuntia ja kohta pääsee hard moden puolelle

    Josko sitä kohta uskaltais tonne e-savuke servullekki jossain vaiheessa.

    Terrarialle täytyy kyllä antaa iso käsi, todella hyvä peli ja taitanee olla meikäläisen ensikosketus indie-sceneen. Terraria vaan näyttää, että osaa se peli olla hyvä ilman karkkigrafiikkaakin...

     
     
  17. #77
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Terrariaa tullut nyt paukutettua 27 tuntia ja kohta pääsee hard moden puolelle

    Josko sitä kohta uskaltais tonne e-savuke servullekki jossain vaiheessa.
    Me vasta päästiin dungeoniin, että perästä tullaan. :P
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  18. #78

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Terrariaa tullut nyt paukutettua 27 tuntia ja kohta pääsee hard moden puolelle

    Josko sitä kohta uskaltais tonne e-savuke servullekki jossain vaiheessa.
    Me vasta päästiin dungeoniin, että perästä tullaan. :P
    King Slime, Skeltor, Se samperin iso mato alhaalla.. Kyl se täst.
    Melkein oli goblin invaasio pahempi ku Skele
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  19. #79
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Pelaajia forumilla?

    Topikin innostamana hommasin itsellekin terrarian. Nyt naputettu muutama päivä ja wall of fleshiä olisi tarkoitus nyrjästä. Yksin ei ihan nirri lähde siltä vielä niin ajattelin kutsua kaverit mukaan, joten host & play ja menoksi. Ainoa vaan, että netti pätkäisee nämä pari kaveria servulta, samalla myös messenger putoaa linjoilta ihankuin koko netti kävisi alhaalla. On tällä paljon raskaampiakin pelejä hostattu ettei pitäisi olla siitä kiinni? Onkos tuohon olemassa joku ratkaisu?

     
     
  20. #80
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pelaajia forumilla?



    Tuunattiin uus kämppä dungeonin reunalle. Wall of flesh on vielä kaukana
    En kyllä tie Greymaniac mistä voi johtua, itellä ihan pumppu kone mut moitteetta (mitä nyt sillontällön lagilla) on servu pyörinyt.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •