Sivu 3 / 177 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345671353103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 3534

Aihe: VapeTalo.com Paronin pumpulia hyllyssä

  1. #41
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTalo.fi Näytä viesti
    Laitetaan etsintään. Näissä lasiruiskuissa ongelmana on se että, hinnan ja laadun pitäisi olla tasapainossa. Käyttökelvottomia ruiskuja tuli meillekkin monesta paikasta aikamoiset läjät kun etsittiin valikoimiin tuota 10ml mallia ja mitään susituotteita ei haluta myydä, eikä antaa edes ilmaiseksi.
    Mää voin ostaa ne "paskat" pois jos on vaa alle 5ml
    Olis hieno homma jos löytyisi tommoisia kiitos

     
     
  2. #42
    erillaisia genesis atoja tulossa ? ja provarin koriste renkaita niin siis jos mahdollista

     
     
  3. #43
    Höyrykonkari Massiivinen's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    ~ Lahti ~
    Viestit
    108
    Testitilaus tehty, muutama pullo copsaa ja lasiruisku, ois hienoa jos tuonne sais summer fuelia myyntiin

     
     
  4. #44
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Massiivinen Näytä viesti
    Testitilaus tehty, muutama pullo copsaa ja lasiruisku, ois hienoa jos tuonne sais summer fuelia myyntiin
    suosittelen mulle tuli päivässä oma tilaus

     
     
  5. #45
    Testitilaus tehty. Plussana että tuli nopeasti (yhtä nopeasti kuin puffilta eli seuraavana päivänä oli postilaatikossa), miinuksena - driptipistä puuttui o-rengas ja puhelinnumeroni jostain kummasta syystä osoitetarrassa. Onneksi ei ole salainen numero.

     
     
  6. #46
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Testitilaus tehty. Plussana että tuli nopeasti (yhtä nopeasti kuin puffilta eli seuraavana päivänä oli postilaatikossa), miinuksena - driptipistä puuttui o-rengas ja puhelinnumeroni jostain kummasta syystä osoitetarrassa. Onneksi ei ole salainen numero.
    Softan puolesta tuo puhelinnumero tulostuu aina osoitekorttiin, jos asiakas on sen antanut. Ainoat ketkä numeron näkee on meidän pakkaaja ja itellan väki, ennen kuin paketti on postilaatikossasi. Riski siis siitä että numero joutuisi vääriin käsiin on suoraansanottuna täysin olematon. Toki asiakas voi toki halutessaan poistaa numeron tiedoistaan (jos on rekisteröitynyt) tai sitten jättää seuraavan tilauksen yhteydessä puh.numero kentän tyhjäksi. Muuta asialle ei käytännössä ole tehtävissä.

    Laittaisitko tilausnumeron tulemaan vaikka verkkokaupan yhteydenottolomakkeella, niin tehdään jotain tuolle tipin "haamu o-renkaalle"

     
     
  7. #47
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTalo.fi Näytä viesti
    Softan puolesta tuo puhelinnumero tulostuu aina osoitekorttiin,
    Korjailtu, numero ei tulostu enää osoitekorttiin, vaikka se olisikin annettu.

    Huomio myös kaikille, ketkä ovat ostaneet My juice By Copsa Arctic fuelia tai Black Copsaa! Valmistajalla on mennyt etiketit sekaisin, joten myös näiden kahden sisällöt ovat keskenään väärinpäin. Otamme tänään yhteyttä kaikkiin tilaajiin sähköpostilla, kenelle on toimitettu virheellisellä etiketillä olevia tuotteita. Lähetämme myös automaattisesti uudet pullot oikealla sisällöllä tänään korvaukseksi. Väärällä etiketillä olevassa tiivisteessä ei ole siis mitään vikaa etikettivirhettä lukuunottamatta ja niitä ei tarvitse lähettää takaisin. Mikäli haluatte lisätietoja ottakaa yhteyttä.

     
     
  8. #48
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Perttula
    Viestit
    28
    Pahvisuu bongailee

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari Wildbreath's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    121
    Joo toimii tämäkin kauppa! Päivässä perillä

    | Paranormal | Velocity | | Cuboid | Magma | Ambassadeur | Kayfun Lite Plus | TFV12 Prince | Forge |

     
     
  10. #50
    Viikonloppu, mikä olisi sen parempaa? No tietenkin viikonloppu ja 10% alekoodi VapeTaloon sunnuntaihin asti!! Käytä koodia viikonloppu ja saat 10% alennuksen yli 20€ tilauksista sunnuntaihin asti! Yli 20€ tilaukset saat ilman toimituskuluja.

     
     
  11. #51
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Nonii senkin pervot, alekoodilla saitte humalaisen tilaamaan kaikki aikasemmin testaamattomat copsat

     
     
  12. #52
    Höyrykonkari vihu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    208
    Kait sitä pitänee sit palkkapäivänä vähä mehuja tilailla
    Spoileri!



     
     
  13. #53
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Jokos olette ottamassa copsa täydennystä, kun näyttävät hupenevan hulppeaa tahtia?

     
     
  14. #54
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Copsan strawberry shaker ja LAL niin täältäkin saatte vakioasiakkaan! Tosi paljon onnea ja menestystä tälle putiikille! Yläpeukkua!

     
     
  15. #55
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Jokos olette ottamassa copsa täydennystä, kun näyttävät hupenevan hulppeaa tahtia?
    Tilaus on laitettu vetämään, alkuviikosta on kaikkia tiivareita taas saldoilla. Myös jokunen uusi Copsa tulee samalla.



    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fythern Näytä viesti
    Copsan strawberry shaker ja LAL niin täältäkin saatte vakioasiakkaan! Tosi paljon onnea ja menestystä tälle putiikille! Yläpeukkua!
    Laitetaan muistiin tulevaa tilausta varten.

     
     
  16. #56
    Höyryttelijä Saimaja's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71
    Pistimpäs tilaukseen kaikki capellan makuja mitä ei vielä ole tullut testailtua
    Pilveä mä metsästän, tahdon saada suuren

     
     
  17. #57
    Copsat, pullot ja lasitippi tuli päivässä.

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Pitäskö mun alkaa olemaan jo huolissaan, kun muille tullut noin nopeasti. Itse tilailin perjantaina, eikä ole vielä näkynyt minun copsia....

     
     
  19. #59
    Höyryttelijä Saimaja's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mentholi Näytä viesti
    Pitäskö mun alkaa olemaan jo huolissaan, kun muille tullut noin nopeasti. Itse tilailin perjantaina, eikä ole vielä näkynyt minun copsia....
    jos postinjakajas on höyryttelijä
    Viimeksi muokannut Saimaja; 19.03.14 kello 16:17. Syy: lisätty puuttuva sana lauseesta :D
    Pilveä mä metsästän, tahdon saada suuren

     
     
  20. #60
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mentholi Näytä viesti
    Pitäskö mun alkaa olemaan jo huolissaan, kun muille tullut noin nopeasti. Itse tilailin perjantaina, eikä ole vielä näkynyt minun copsia....
    Meidän käsistä lähetys on lähtenyt melko varmasti jo silloin perjantaina. Jos ei lähetystä näy tällä viikolla, ottaisitko yhteyttä niin tehdään asialle jotain.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •