Tulokset 1 - 4 / 4

Aihe: APUA! Egon laturia tarvitsisin lainaan pariksi päiväksi... (HKI) - Apua sain

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    APUA! Egon laturia tarvitsisin lainaan pariksi päiväksi... (HKI) - Apua sain

    Laturi järjestetty. Kiitän avusta, vaikka tällä kertaa laturi löytyi kollegalta.

    Ajattelinpa laittaa Egon akut lataukseen, mutta laturia ei löydy mistään. Epäilen vahvasti, että olen laukkua kaivellessa saanut laturin pudotettua johonkin päin Helsinkiä. Kahdet kuulokkeet olen kadottanut em. tavalla. Varalaturia ei ole, toinen akku on jo loppu, toisessa vielä vähän virtaa... Yritin soittaa Vihreäsmokelle, mutta puhelinnumero ei toimi - liekö koko putiikkia enää olemassakaan. Nettisivujen mukaan laturit tosin aika loppu.

    Voisiko joku foorumilainen, jolta löytyy ylimääräinen Egoa lataava laturi, lainata laitetta pariksi päiväksi? Eli siksi aikaa, kun saan uudet postista. Tilasin yhden ylimääräisen ihan sitä varten, että voin säilöä sen kassakaappiin (jota en vielä omista).

    Asun Helsingin keskustassa, voin hakea ja maksaa vuokraa. Voin ostaa myös omaksi tiukkaan ylihintaan.

    Kiitän jo etukäteen, vaikka joutuisinkin imemään kynää muutaman päivän.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: APUA! Egon laturia tarvitsisin lainaan pariksi päiväksi... (HKI)

    Helsingistä en kyllä ole, jos jollain pääset kirkkonummelle niin voin lainata.

     
     
  3. #3

    Vs: APUA! Egon laturia tarvitsisin lainaan pariksi päiväksi... (HKI)

    Laitoin YV:tä

     
     
  4. #4

    Vs: APUA! Egon laturia tarvitsisin lainaan pariksi päiväksi... (HKI)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja dlf Näytä viesti
    Ajattelinpa laittaa Egon akut lataukseen, mutta laturia ei löydy mistään. Epäilen vahvasti, että olen laukkua kaivellessa saanut laturin pudotettua johonkin päin Helsinkiä. Kahdet kuulokkeet olen kadottanut em. tavalla. Varalaturia ei ole, toinen akku on jo loppu, toisessa vielä vähän virtaa... Yritin soittaa Vihreäsmokelle, mutta puhelinnumero ei toimi - liekö koko putiikkia enää olemassakaan. Nettisivujen mukaan laturit tosin aika loppu.

    Voisiko joku foorumilainen, jolta löytyy ylimääräinen Egoa lataava laturi, lainata laitetta pariksi päiväksi? Eli siksi aikaa, kun saan uudet postista. Tilasin yhden ylimääräisen ihan sitä varten, että voin säilöä sen kassakaappiin (jota en vielä omista).

    Asun Helsingin keskustassa, voin hakea ja maksaa vuokraa. Voin ostaa myös omaksi tiukkaan ylihintaan.

    Kiitän jo etukäteen, vaikka joutuisinkin imemään kynää muutaman päivän.
    Jos tuut junalla kauniaisten asemalle voin lainata ;-)

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •