Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Keinotekoinen maku, ei nesteen makua

  1. #1

    Keinotekoinen maku, ei nesteen makua

    Mikä on kun atot tuottavat semmoisen jännähkön keinotekoisen maun, jossa ei ole vivahdettakaan nesteen oikeasta mausta? Pessyt olen atoja säännöllisesti, kyseessä siis smokin tumbler tankki 2 ohmin atoilla ja visionin säädettävä akku jota käytän melkein aina 3.8 volteilla.
    Vehkeeseen kovaa puhallattaessa (näin ei varmaan tulisi tehdä?) tulee ilmarei'istä reilusti höyryä, base kuumenee niin perkeleesti, palanut tuoksuu ja tämän jälkeen on oikean maun suuntaan 1-3 imua, jolloin alkaa taas tämä keinotekoinen paska maku.
    Myöskin paskan maun lisäksi pitää imeä hiukan kovempaa, höyryä tulee ihan hyvä määrä tosin.

    ps. saattaa olla että olen vähän laiminlyönyt atojen kuivaamisessa

    E: Nesteinä on BVS Biotechin 18mg 60/40 nesteet, tekee kaikilla mauilla saman

    E2: Joka helvetin ikinen ato tekee saman, tosin samat hoitoproseduurit olen kaikille suorittanut

     
     
  2. #2
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Vesi atossa vähentää makua jonkun aikaa laitteessa, kuin laitteessa. Oletko vaihtanut atopäitä kokonaan uusiin milloin viimeksi? Mikään ei ainakaan omasta mielestäni korvaa aton vaihtamista uuteen, vaikka pesuilla ja muilla huoltamisilla hieman jatkoaikaa voi saadakkin.

     
     
  3. #3
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    +1 to zkys, atopää kestää sen viikon tai 2 ja kuivapoltolla voi saada viikon lisäaikaa mutta sitten ne jo joutavat vaihtoon. ( tämä siis vain yleistys koska joillain nesteillä joutuu vaihtaa joka toinen päivä ja toisilla voi mennä kuukausikin)

     
     
  4. #4
    Kaikkia atoja on tullut käytettyä, kun oli niin kamala kiire kokeilla kaikki nesteet lävitse, olin varmaan turhan kiireinen asian suhteen ja kuivaamisen hoidin kerran todella huonosti, en kuivannut melkein yhtään. Muuten kun olen atoja vaihdellut nesteitten vaihtelemisen yhteydessä, olen aton pessyt ja antanut kuivaantua yön yli. Päivällä aiemmin kun tämä alkoi käytin aivan eri atoa, nesteessä oli pieni palanut vivahdus mutta maun silti tunnisti. Tämän jälkeen löin kuivan käytetyn aton, ja maku hävisi miltei kokonaan. Eikun vaan uutta kuivaa atoa kehiin, ja rupesi tekemään taas aivan saman homman.

    E: Löin toisen mielestäni kuivan aton, ei toimi vieläkään. Voiko vaan yksinkertaisesti atossa oleva vesi ja mun maailman huonoin arviointikyky olla se ongelman ydin, ja olen vain luullut että atot ovat kuivia ja valmiita käyttää? Kuvittelinkohan vaan että ei se vesikään siellä kauaa pysy höyrystymättömänä, näin heikohkolla päättelykyvylläni päättelin ja homma voikin olla tässä?

    E2: Ja nuo atot ovat vain viikon vanhoja kaikki ja käyttänyt vuorotellen aina nesteiden vaihdon yhteydessä
    Viimeksi muokannut Höyryhirmu; 05.03.14 kello 01:45.

     
     
  5. #5
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Antaako "sinnepäin" makua muutaman imun, kun ennen napin painamista imaiset pari kertaa voimakkaasti niin, että näet että ilmakuplat nousevat tankissa. En usko, että vedessä ongelma, koska kerroit höyryntuotannon olevan ihan ok. Jos atossa on vettä, on höyryt aivan olemattomat ja kurkkutuntuma on härö.

    Että olisiko vain niin, että kun atot on kerta ollut kuivia ainakin e-nesteestä, niin kärsivällisyys loppunut ja näitä myös käytetty aavistuksen kuivana eikä neste ole ehtinyt vastukselle.

     
     
  6. #6
    Juuri näin käy, pari kolme reipasta imaisua ennen napin painamista, niin se paskamaku on poissa mutta se ei silti maistu paljoa mitään. Pari kertaa olen kyllä unohtanut, että nesteen pitäisi antaa imeytyä, mutta en aikaisemminkaan kyllä kiinnittänyt huomiota siihen ja toimi mainiosti, joten saattaa tuossa olla ongelma. Tosin nyt kun ongelmat ilmaantuivat, olen kyllä yrittänyt pari kertaa antaa nesteen imeytyä noin vartin jonka jälkeen otin imun tai kaksi joista tuli hädintuskin mitään, mutta taitaa olla turha toivo yrittää enää noilla atoilla jos kerta paskaksi ovat menneet mun turhan innokkaassa käytössä

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Jos hoito on tuommoista, niin ehkäpä ato per maku toimii. Pesukin saattaapi olla turhaa.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  8. #8
    Mutta voiko noita atoja jollain poppaskonstilla herättää henkiin? Uudet ovat toki matkalla briteistä...

    Kuivapolttoa suoritin tuossa äskettäin, tosin tuntuu, että en tehnyt sitä kunnolla. Maku oli aika lähellä tämän jälkeen hetken, mutta palasi takaisin. Imuttelu ennen painamista vaikuttaa makuun merkittävästi, mutta kun maku muuttuu pahaksi, höyrykin tuntuu lämpimältä.

    E: Kuplia puskee...
    E2: Löysin ihmeellisen internetin maailmasta ihan helvetin oudon ratkaisun: silikonitiivistehattu piti kääntää toistepäin, niin että hattu menee tankin suukappaleeseen johtavan putken päälle. Maku parani kummasti, höyryä tulee suhteellisen paljon, maku on silti aika heikko mutta luulen sen vain johtuvan siitä että kuumeisesti ratkaisua etsiessäni raiskasin atoja vähän turhan paljon

    E3: Paskan maku puskee silti. Avasin tuon yhden aton väkivalloin, wickit olivat hiukan ruskeita... Auttaisiko jos pesisi/keittäisi wickit esillä?
    Viimeksi muokannut Höyryhirmu; 05.03.14 kello 22:10.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •