Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 31 / 31

Aihe: Top/Bottom 5 e-Nesteet

  1. #21
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    10

    Vs: Top/Bottom 5 e-Nesteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aude Näytä viesti
    Eiköhän tässä ole kyse Liberty Flightin XO-nimellä myytävistä nesteistä. Tuo XO on vain Liberty Flightin "brändi" yrityksen itse sekoittamille nesteille, jotka on valmiiden kiinanesteiden sijaan sekoitettu itse käyttäen eurooppalaisia makuaineita.
    Näin olen itsekin ymmärtänyt. Plussana tietenkin siis tuoreus, itse ainakin sanovat, että neste on parhaimmillaan
    vasta 5-6 vrk tilauksen jälkeen (+siitä eteenpäin) ja tekevät siis nesteet "tilausten mukaan", juuri tämän tuoreuden
    takia.

    Itse olen siis newbie ja liikun hyvinkin heikoilla jäillä ja kaikki kirjoittamani on siis "nettitietoa" tai toisen käden tietoa.

    Itse olen yhden tilauksen tehnyt tuolta liberty-flights.co.uk :sta ja siihen mukaan 5ml pulloja eri makuja, jotta se oma
    löytyisi. Vertailukohtia ei ole, mutta tämä tilaus toimi, kuin junan vessa. Kaikki härpäkkeet tuli suoraan suomen verkkovirtaan
    sopivina ja manuaaleja + esitteitä suuri pino.

     
     
  2. #22

    Vs: Top/Bottom 5 e-Nesteet

    noista xo nesteistä tosiaan libertyn itse sekoittamia nesteitä oon 10 kunta nestettä kokeillu maku on vähän laimea mutta tuntuvat aika puhtailta nesteiltä aika samallaisia kun libertyltä tilatut dv-nesteet.tasa laatuisia ovat
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  3. #23
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    42

    Vs: Top/Bottom 5 e-Nesteet

    Parhaat, valmistajista ei välttämättä tietoa niin tilalla mahdollisesti ostopaikka:

    1. Luxury Blend (Liberty Flights)
    2. RY4 (Swapsmoking - ehkä dekang valmistaja)
    2. Premium Apple Pie (Dekang)
    4. Flue Cured (Liberty Flights)
    5. RY4 (FSUA)

    Pahimmat:

    1. RY4 (Cloud9)
    2. Baileys & Coffee (Pink Spot)
    3. Blu Spot (Pink Spot)

    Muita erikoisen "pahoja" en olekaan sitten onneksi vielä maistellut, yritän etsiä hyviä Tuo Cloud9 RY4 oli kyllä hirveä kokemus, tuli mieleen jokin kamala lääke johon on vidduilun vuoksi tungettu epäinhimillinen määrä sorbitolia, hyi helvattu.

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Top/Bottom 5 e-Nesteet

    Tän hetken ehdoton top 3 tulee jenkeistä Vermillion Riveriltä:

    1. Hard Lemonade (Pössäyttelin kokeilupäivänä melkein 5ml, mikä on ehkä viisinkertanen annos normiin. Oli vaan niin hyvää)
    2. Cafe Coffee (Todella rikas kahvikonvehtimaku, neste on mustaa ku yö ja aika jäykkää)
    3. Blueberry (Mustikka joka maistuu mustikalle mennen sekä tullen)

    Tän jälkeen on vaikeempi päättää, koska kaikki muu mitä oon maistellu on noihin verrattuna aika laiskoja makuja.
    Ehkä näin:

    4. Premium DY4 (Decadent Vapors, ilmeisesti RY4-kopsu)
    5. Florida Citrus Explosion (Vermillion River, raikas sitrus naminam, muttei ihan yhtä sitruksinen ku hard lemonade)
    5. Green Cow (Decadent Vapors, raikas vähän omenainen "energiajuoma", epäilemättä loppuun mietitty maku)
    5. Mint (Liberty Flightsilta tilattu, "normineste" olisko sitte dekangin. Raikastaa kodissa ja puutarhassa.)

    Huonouksia:

    1. USA Mix (Edesmenneestä MistELiquidista tilattua perusmömmöä, joka ei todellakaan ollut hyvää, vaikka aluksi niin luulin. Ensimmäinen nesteeni.)

    2. Cinnamint (Decadent Vapors, en tiedä mikä tässä on vikana, mutta pahimmillaan se aiheuttaa melkein oksennusrefleksin. Parhaimmillaan se melkein toimii.)

     
     
  5. #25
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    78

    Vs: Top/Bottom 5 e-Nesteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    4. VG Tobacco (Dekang)
    Todella tunkkainen tupakka e-neste
    En oo oikeastaan mitään muita makuja kokeillu, mulla on Genesikseltä VG Tobacco ja Virginia tobacco, kumpikin maistuu todella hyvin analogiröökin jälkeen!

    EDIT: Jeps, en tiedä onko Genesiksen litkut Dekangia (sivistäkää) mutta toi VG Tobacco on todellakin melkein ylitunkkainen neste. Mut VG Virginia Tobacco on kyllä ihan eri maata, todella miellyttävä maku jota jaksoi ihan koko päivän poltella. Oluen kanssa ja ilman.

    Tilasin (kaverin kans) Genesikseltä 18mg RY4-litkua neljä 20ml:n pulloa ja saman satsin Virginia Tobaccoa, jos on RY4 on vielä parempi kuin Virginia tobacco niin kaveri saakoon Virginia tobaccot..
    Gripper vv
    2x Echon akut, käytössä Bogen cartojen+lyhennetyn tankin kanssa
    Neljä 3,5ml tankkia + kolme 6ml puff tankkia
    Litkuja kokeillessa

     
     
  6. #26

    Vs: Top/Bottom 5 e-Nesteet

    Itsellä tämän hetken top maut ei missään varsinaisessa järjestyksessä.

    Desert Boat (easy-eliquid.com)
    Fresh Pineapple (Pink Spot)
    Wild Blueberry(Pink Spot)

    "Ihan ok" maut:

    Fruit mix (dekang)
    Flue cured
    Orange

    Aivan törkeät pahat nesteet:

    Turbosmoke (tilattu ebnferro.com) tätä tilasin vielä 30ml! HYHHYH!
    Clove black (Liberty-flights)

    Peleonilta tulossa vielä:

    Juicy Peach
    Lemon
    Spearmint
    Cola
    Menthol

    Toivottavasti nämä olisivat parempia, sillä nykyisiin nesteisiin olen hieman pettynyt. 24mg nesteet tuntuu myös ehkä liian tujuilta. Tottakai suurin osa tilatuista nesteistä on sitä vahvuutta.



     
     
  7. #27

    Vs: Top/Bottom 5 e-Nesteet

    Päivitin vähän listaa. Itseasiassa koko kärki meni uusiksi ja kusti polkee parhaillaan sellaisia makuja joista toivottavasti ainakin osa mahtuu seuraavan päivityksen yhteydessä kärkiviisikkoon. Vaikka listassa suosikit on numeroitu niin mitään selkeää suosikkia ei tällä hetkellä ole.

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: Top/Bottom 5 e-Nesteet

    Laitellaahan tänne omia toppeja ja floppeja

    Aloitetaan sillä, että olen noin 25 eri makua maistanut joten kirjo on kohtuu hyvä, mutta paaaaljon on vielä maistamatta.

    Topit

    1. Peach Juice / Juice Peach. Whatever... (Peleon/Wizmix/Joye.. Kaikki ovat suht samaa ja nannaa!)
    2. Jägerbomb (FSUSA) Jos sitä alkuperäistä vielä saisi helposti, niin voisi olla ekanakin.
    3. Blueberry (Joeytech) Perus hyvää.
    4. Ry4 (Wizmix parhautta ryyssä omasta mielestäni)
    5. Salmiakki (Ecigin oma litku/Wizmix?)

    Flopit

    1. Rose (Turkkilainen tupakka?) (Wizmix) Hyh helv...
    2. Big red (Pink Spot) Ällöä
    3. Caramel Frappe (Pink Spot) Ällöä
    4. RY4 (Jep! kun kyse FSUSA,n versiosta) Ällöä!!
    5. Choco Mint (Joku mixi, en muista ja kaatopaikalle en jaksa ajaa. Uk-Eliquidsilta ehkä)

    Vaikeahan noita järjestää mutta jotain tonnepäin.
    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Top/Bottom 5 e-Nesteet

    Laitan nyt omatkin

    top 5

    1. Halo Purity Midnight Apple
    2. Freedom Smoke USA RY4
    3. Vermillion River Fruit Stripe Illusions (taistelee paikasta Florida Citrus Explosionin kanssa)
    4. Vermillion River CherryWood
    5. Halo Tribeca

    bottom 5
    1. Halo Purity Captain Jack
    2. Vermillion River Mystic Cherry (toimii kyllä jos sekoittaa vaikka vanilijaan, raakana kamalaa)
    3. LF XO mystique. (Jotain laventelin makusta ihme nestettä)
    4. ToscanaMall RY4 (Ei maistu oikeestaan millekkään, lantrattu vedellä etiketin mukaan)
    5. Johnson Greek Valencia (Aivan järkkyä tavaraa... Applesiiniä kaikilla mausteilla...)

    Tulossa vielä maisteltavaksi: (lähetetty eilen Toscanasta)
    Halo Purity - HX3 18mg
    Halo Purity - Tiki Juice 18mg
    Halo Purity - Malibu Menthol 18mg
    Halo Purity - Freedom Juice 18mg
    Halo Purity - Bella Valente 18mg
    Halo Purity - Torque 18mg
    Halo Purity - Cool Mist 18mg
    Johnson Greek - Summer Peach 11mg

    Ja lisää Midnight Applea tottakai!!!

     
     
  10. #30

    Vs: Top/Bottom 5 e-Nesteet

    Top 5
    --------
    1. Tribeca (Halo)
    2. Jagerbomb (FSUSA)
    3. Kentucty Applewood (Vermillion River)
    4. Prime-15 (Halo)
    5. Wizmix RY4 (ECig Wizard @ Dekang)

    Janty Classic RY4 olisi ollut sijalla 2, mutta sitä ei enää valmisteta. Onneksi Halon tribeca on aikalailla vastaavan makuinen :P

    Bottom 5
    ------------
    1. Cappucino (Hangsen)
    2. Peter (Hangsen)
    3. Coconut (Dekang)
    4. RY5 (FSUSA)
    5. RY4 (FSUSA)

    Huomio noista fsusan ry4&5:sta. Itsellä noissa tökkii hirveästi joku sivumaku, joka löytyy myös saman firman wyatt earp:sta. Eli taitaa olla fsusan käyttämän tupakkiaromin sivumaku. Mutta makuasioista ei voi kiistellä, kun jotkut jopa listannu fsusan ry4:sen top 5:seen ja itsellä se on bottom 5:sessa
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  11. #31
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2017
    Viestit
    3
    House of Liquid tuotteet yleisesti, Green Apple oma suosikki.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu e-Neste arvostelut (eS)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •