Sivu 434 / 434 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 334384424430431432433434
Tulokset 8,661 - 8,670 / 8670

Aihe: Mitä höyryttelet juuri nyt

  1. #8661
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Edelleen maittaa Royal Liquidsin Punainen Kala, en ikinä edes tykännyt niistä karkeista mutta jostain syystä höyryssä tähän ei kyllästy.
    Oon kuullut kehuja tuosta ennenkin. Kait mun pitää tilata. Siis pari vuotta oon mennyt jo RY4 Doublella ja alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttämään tämä. Tai ehkä ei mutta olis kiva kokeilla jotain muutakin välillä

     
     
  2. #8662
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Siis jumankauta... Kohta viisi vuotta ja 60.000 tupakkaa jätetty polttamatta. Hiton hienoa vaikka itse sanon! Ja ilman tätä foorumia ja monia teistä en olisi tähän ikinä pystynyt! Olen ennenkin kiittänyt teitä mutta kiitän taas! Ja syystä! Syvä kumarrus tänne teille!

     
     
  3. #8663
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    French pipe ja tietenkin inan luomus, oikein hyvä tupangi maku ihan sellaisenaan mutta lisäsin hieman capellan sugar cookieta makeutta antamaan.

     
     
  4. #8664
    Höyryttelijä BaJari's Avatar

    Liittynyt
    12/2020
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    48
    Toverin Tri Tippuria menee iltahöyrynä

     
     
  5. #8665
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Royal Liquidsin punaista kalaa. 9% tiivaria ja 70/30 vg/pg. MTL tyylillä ja 20W. Meneehän tämä vaikka en pahemmin ole karkin enkä makean perään mutta ei kovin huono tällaiseksi "karkki" nesteeksi. En malttanut odottaa tekeytymistä. Saa nähdä muuttuuko maku yhtään kun tekeytyy ja ehkä koitan lisätä makua jossain kohtaa jonkin verran kokeeksi. Saa nähdä. Pari vuotta olen jo mennyt RY4 Doublella mutta vaihtelua tekee välillä mieli jo pikkuhiljaa ehkä...

     
     
  6. #8666
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Royal Liquidsin punaista kalaa. 9% tiivaria ja 70/30 vg/pg. MTL tyylillä ja 20W. Meneehän tämä vaikka en pahemmin ole karkin enkä makean perään mutta ei kovin huono tällaiseksi "karkki" nesteeksi. En malttanut odottaa tekeytymistä. Saa nähdä muuttuuko maku yhtään kun tekeytyy ja ehkä koitan lisätä makua jossain kohtaa jonkin verran kokeeksi. Saa nähdä. Pari vuotta olen jo mennyt RY4 Doublella mutta vaihtelua tekee välillä mieli jo pikkuhiljaa ehkä...
    Makuasioita, mutta mun mielestä Punainen kala on parhaimmillaan heti ja tiivaria 20%. Mun ehdoton lempparineste ja MTL-tyylillä tottakai.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  7. #8667
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Ok. Mä koitan lisätä tiivaria. Katsotaan että miten mun makuun sopii se

     
     
  8. #8668
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Makuasioita, mutta mun mielestä Punainen kala on parhaimmillaan heti ja tiivaria 20%. Mun ehdoton lempparineste ja MTL-tyylillä tottakai.
    Juu ei tarvi minustakaan kypsyttelyä, mitä pidempään kypsyy sen enemmän nousee salmiakki esiin ja marjat mietonee. Laitan MTL käyttöön min 15% ja joskus lirahtaa vähän päälle. Jos vain yhtä makua saisi vetää niin kai se tämä olisi.

     
     
  9. #8669
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Tämä punainen kala on ihan ok vaihtoehto. Mun mielestä maku tasaantui rauhallisemmaksi kun annoin kypsyä kaksi päivää. Kahden päivän jälkeen maku ei enää muuttunut. Ihan ok maku tosiaan vaikka en hedelmäisistä näköjään millään tykkää mutta ihan ok kakkosvaihtoehto mulle kunhan en laita makua enempää kuin ehkä noin 13%. MTL tyylillä vetelen. Mulla ainaisena ongelmana tosi herkkä kurkku joka pistää yskittämään. Siksi käytän mun perusmaussa (ry4 double) myöskin vain noin 10% makua MTL tyylillä ja DTL tyylillä vain noin 8%.

     
     
  10. #8670
    Höyryttelijä BaJari's Avatar

    Liittynyt
    12/2020
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    48
    Toverin Pervert ja Keke Deliriumia näyttäs tankeissa nyt höyryyvän. On ne makoisia.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •