Tulokset 1 - 4 / 4

Aihe: eGo-T type B:n vuotaminen

  1. #1

    eGo-T type B:n vuotaminen

    En tiedä onko kukaan muu mittaillut säiliön pituuksia, mutta kun katsoo esim. timeeastin säiliöä ja joyen säiliöä niin huomasin niissä ratkaisevan ero, eli kun työntää Joyen säiliön aton "huulille" eli ei paina vielä sitä paikalleen niin kauluksen ja aton väliin jää n. 2mm enemmän pituutta kuin esim. timeeastin säiliöllä. Mulla ainakin vuoto johtuu juuri tästä että säiliö ei mene yhtä syvälle, jää se ratkaiseva 2mm puuttumaan. Esim. Timeeastin säiliö lähtee pois paikoiltaan todella herkästi ja muutenkin piiki ei yllä korkista läpi kunnolla aiheuttaen vuodon. Eron huomaa jos on molemmat säiliöt vierekkäin nin kaulus joka kiristää säiliön atoon on 2mm eri pituinen. Mulla lopui vuoto siihen kun heitin mukana tulleet paskasäiliöt roskiin. Setin mukana tulleilla säiliöillä ei ole edes sitä selvää "naps" efektiä kun sen painaa paikoilleen se vaan menee atoon.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: eGo-T type B:n vuotaminen

    Kyllä joku muukin oli foorumilla tehnyt saman diaknoosin ja lyhentänyt atoa, valmistajaa en muista mutta löytyy eGo-T viestiketjusta.

    Itsellä oli Libertyn kopio eGo-T jossa on myös eri kokoiset tankit kuin Joyetechin originaali eGo-T B mallissa, akut kyllä sopii.
    "Huumoria" Ismo Leikola - Joku Keksi P**spanon
    http://www.youtube.com/watch?v=Rz_3D...eature=related

     
     
  3. #3

    Vs: eGo-T type B:n vuotaminen

    Minkä takia porukat sitten ihmettelee jos ato vuotaa, jättäis sen imulangan rauhaan ja ostais kunnon säiliöitä. Itse ostan mielummin kunnon säiliöitä kun viilaan atoa lyhyemmäksi. Joyen säiliö menee täysillä timeeastin atoon eikä vuoda.

     
     
  4. #4
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    2

    Vs: eGo-T type B:n vuotaminen

    Itseasiassa, juuri korjailin vuotavan libertyn aton taittamalla imulangan kaksin kerroin ja työntämällä neulan sisään. Loppui vuotaminen sekä nesteiden tulviminen suuhun.

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •