Sivu 1 / 10 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 185

Aihe: Ulkomaanterminaalin hitaus.

  1. #1

    Ulkomaanterminaalin hitaus.

    Viime aikoina olen huomannut että kun tilaan EU kaupoista, paketti jää moneksi päiväksi ulkomaanterminaaliin. Esim Kyproksesta Suomeen kesti 1,5 päivää, sen jälkeen se oli ulkomaanterminaalissa neljä päivää. Nyt on paketti tullut englannista päivässä eikä ole siirtynyt ulkomaanterminaalista mihinkään sitten perjantai aamun. Missä mättää? Eihän paketit mene, minun tietäkseni, edes tullin kautta kun tulee EU kaupoista.

     
     
  2. #2
    You don't say.. Taitaa olla hiihtolomalaiset ja Itellan motivoituneet duunarit asialla.

    Melko lahnasti nuo tuntuu tuolta valuvan...
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  3. #3
    Jeps. 3000km päivässä, 15km 3-5 päivässä.. ei v***u

     
     
  4. #4
    Pipeline Saksa ilmoitti hienosti DHL Expressin rahtariksi. Meinasi suoni katketa kun seurannassa ilmoitettiinkin yhtäkkiä priority airmailiksi ja että tavara luovutetaan kohdemaassa yhteistyökumppanin kuljetettavaksi, linkki postin seurantaan

     
     
  5. #5
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Pipeline Saksa ilmoitti hienosti DHL Expressin rahtariksi. Meinasi suoni katketa kun seurannassa ilmoitettiinkin yhtäkkiä priority airmailiksi ja että tavara luovutetaan kohdemaassa yhteistyökumppanin kuljetettavaksi, linkki postin seurantaan
    Joo ne viimevuoden puolella teki diilin Mutta tuo käsittääkseni koskee vain maa-dhl lähetyksiä.
    (mahtaako siis oikeasti olla DHL Express kyseessä - se kun käyttää yleensä muita paikallisia rahtareita ja on nopeampi kuin maantie deutsche).
    Asiasta soittelin itse Shitellalle, kun (ylläripylläri) kusipääkuski evoili ihan kunnolla.
    Sitten täti samalla kertoi, että osa noista tosiaan nykyisin on Shitellan kuskattavia.

    Huomioitavaa : DHL to SHITELLA on niitä kotiovellekuljetuksia. Eli ei kulje normi shaitin mukaan.
    Kerran koittavat toimittaa ja sit voi koodilla hakea lähikonttorista (automaagisesti kai koittavat kerran viel toimittaa).
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  6. #6
    Juu, muttei vahingossakaan halua soittaa lähetyksessä olevaan numeroon! Eli se menee siten, ettei se pääse sisälle-> viedään postiin-> kirjoitetaan ilmootus-> posteljooni tuo sitten ilmoituksen-> menet sitten joskus hakemaan sen saatanan paketin itse. Sen tuontiyrityksen hinnalla soittaa saatana 100 puhelua

    Kävi muuten Express kuskin kanssa samoin, soitin sinne ja kysyin eikö se ymmärrä lukea siitä saatanan paketista ovikoodia!? Sanoin olevan parempi kun haen sen itse illalla. Sanoivat jotta tervetuloa, oikein soittivat kuskille mihin aikaan on takaisin terminaalissa. Ei menny kuin vähän aikaa(1h)ne se vitun paketti oli jo hävinnyt!!! Löysivät seuraavana päivänä sentään.
    Olivat aika vaikeena kun kysyin mihin vittuun se paketti voi hävitä, kun kuski oli sitä juuri muka kannellut kädessään, voe helevettiläinen

     
     
  7. #7
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Pipeline Saksa ilmoitti hienosti DHL Expressin rahtariksi. Meinasi suoni katketa kun seurannassa ilmoitettiinkin yhtäkkiä priority airmailiksi ja että tavara luovutetaan kohdemaassa yhteistyökumppanin kuljetettavaksi, linkki postin seurantaan
    Ja seurannassa lukee tällä hetkellä "
    Paikka:
    HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000" ? :-D


     
     
  8. #8
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Huomioitavaa : DHL to SHITELLA on niitä kotiovellekuljetuksia. Eli ei kulje normi shaitin mukaan.
    Kerran koittavat toimittaa ja sit voi koodilla hakea lähikonttorista (automaagisesti kai koittavat kerran viel toimittaa).
    jeps, ja nämä "DHL:n" kotiovellekuljetukset jostain kummasta syystä ovat viime kolme tulleet 21-22 aikana..

     
     
  9. #9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Ja seurannassa lukee tällä hetkellä "
    Paikka:
    HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000" ? :-D

    6pvä lähti reissuun ja missään ei lue mitään Saksasta poistumisen jälkeen.

     
     
  10. #10
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    6pvä lähti reissuun ja missään ei lue mitään Saksasta poistumisen jälkeen.
    Mun Expromizer on myös jossain kadoksissa. Lähti 4.2 Saksasta.

     
     
  11. #11
    Kai ne kutsuu kohta shitellallakin vapaaehtoisia ennätyspäivää tekemään, iskulauseena " ei tästä palkkaa makseta, mutta pääset tutustumaan tosi vittuuntuneisiin ihmisiin"

     
     
  12. #12
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621
    Mitä vielä, heittää ulos entisetkin iskulause voisi olla "kiitos ja näkemiin, nouda itse rajalta"
    Kohta posti palaa juurilleen, huoltoasemalta huoltoasemalle jos joku on sinnepäin menossa, lähetykset noudetaan lähimmältä huoltoasemalta

     
     
  13. #13
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Mitä vielä, heittää ulos entisetkin iskulause voisi olla "kiitos ja näkemiin, nouda itse rajalta"
    Kohta posti palaa juurilleen, huoltoasemalta huoltoasemalle jos joku on sinnepäin menossa, lähetykset noudetaan lähimmältä huoltoasemalta
    Meinaat niinkuin veijoesson pariin, voi samalla ottaa kevytkeppanat.

     
     
  14. #14
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238
    Tiivarit makaa ulkomaan terminaalissa jo kolmatta päivää vittu sentäs..

     
     
  15. #15
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mulla ei oo ulkomaanterminaalissa vaan ilmalan lajitteluasemalla junnannu paketit päiviä.

     
     
  16. #16
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Eikö toi ilmala ole just toi Helsinki 00000 ? Kauhulla odottelen nyt kun pääsi paketit vihdoin ulkomaanterminaalista tuonne että kuinka kauan ne jaksaa tuolla pelata jalkapalloa mun nano kiteillä ja driptipeillä.

     
     
  17. #17
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Itselle tuli paketti maahan viimeviikolla, tullista tuli läpi sukkana ---> Eilen vasta päässyt terminaalista ---> Todennäköisesti ei saavu perille tämän viikon puolella. Voitais kyllä ideoida porukalla ja toteuttaa itellalle valitustulva palautelaatikkoon. Ei voi olla mahdollista että saatana kirjattu kirje venyy viikon yli helsingistä ouluun, ennen tuli seuraavaksi arkipäiväksi.

     
     
  18. #18
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Eikö toi ilmala ole just toi Helsinki 00000 ? Kauhulla odottelen nyt kun pääsi paketit vihdoin ulkomaanterminaalista tuonne että kuinka kauan ne jaksaa tuolla pelata jalkapalloa mun nano kiteillä ja driptipeillä.
    Jep, Helsinki 00000 on Ilmalan lajitteluasema, siellä mun paketit on ollu 2-4 päivään.
    Ulkomaanterminaalissa max 2 päivää.

     
     
  19. #19
    Maanantaina lähtenyt DHL Express saapui juuri ovesta, Ameriikan länsirannalta asti.
    Ja Shitella ei saa edes muka siirrettyä paketteja terminaalista toiseen samassa ajassa! Ne kulkee rullakoissa, joita kuorma-autolla siirretään joka saatanan pvä kolmessa vuorossa terminaalista toiseen! Taitaa tuo tullipostin lakkauttaminen olla syy tähän rampautumiseen, kyllähän nuo ennen kulki sutjakkaammin!?

    No perskeles, nyt näkyy Saksan paketti olevan lajittelukeskuksessa Käsiteltynäkin, eli on siis suoraan mennyt kentältä tikkurilantien varteen, ilman välikuittauksia.
    Viimeksi muokannut Esa vuke; 12.02.14 kello 16:04.

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Chi You, tilattu 13.1. rahat veloitettu 15.1. postitettu 22.1. kontti laivaan 3.2.


    Lähetys on rekisteröity.
    Rekisteröinti: 11.2.2014 klo 17:11:05
    Paikka: HELSINKI 00000

    Lähetys on saapunut kohdemaahan.
    Rekisteröinti: 8.2.2014 klo 17:10:43
    Paikka: HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000

    Toimitettu tulliin.
    Rekisteröinti: 8.2.2014 klo 17:10:43
    Paikka: HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000

    Lähetys on lähtenyt Suomeen.
    Rekisteröinti: 3.2.2014 klo 11:44:00
    Paikka: Ulkomaa/Foreign country 01000

     
     
Sivu 1 / 10 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •