Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 87

Aihe: Onko lääkäriä talossa?

  1. #1
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Onko lääkäriä talossa?

    Nyt olisi haussa höyryttelevä lääkäri. Saapi ilmoittautua ihan nimimerkin takaa niin kuulisi uutisia tai kokemuksia aiheeseen liittyen.

    Ja voihan porukka vähän kysellä apuja jos höyryistä on oireita. Mutta kymmenen pistettä ja papukaijamerkki jos höyrylääkäri löytyy.

    Myös koulussa olevat ja opiskelevat tulevat lääkärit on tervetulleita viestiketjuun. Mitään suosituksia ei tarvi aiheeseen liittyen laittaa ellei ole lukaissut ihan mielenkiinnosta tieteellisiä julkaisuja tuolta: http://www.casaa.org/resources/

    Tuolla olevien tutkimuksen pohjalta voi opiskelevatkin laittaa omia mielipiteitään joiden analysointi kiinnostaa varmasti monia.

    Yksikään tuleva lääkäri esimerkiksi ei voi välttyä töissään kokemuksista höyryttelystä. Koskee myös jo nyt valmistuneita sekä pitkään työssä olevia lääkäreitä.

    Mitään työhistoriaa ei tarvi laittaa mutta lyhyesti toki voi viestiä alustaa.

     
     
  2. #2

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Ainakin yhden foorumilaisen puoliso on lääkäri...

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    63

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Lääketieteen kandidaatti, ex-tupakoitsija, höyryttelijä.

     
     
  4. #4
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Höyryttelevä Muurari kyllä löytyy, jos joku sattuu vaikka takkamuuraria etsiin. :-\

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  5. #5

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    ...ja valokuvaaja

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    186

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    ja keinosiementäjä...

     
     
  7. #7
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Taivaanrannan maalari

     
     
  8. #8
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuusankoski
    Viestit
    14

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Löytyy myös talteenottolinjan käynninturvaaja .

     
     
  9. #9

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Ai tää onkin ammatit pöydälle ketju, no mä oon Designer

     
     
  10. #10
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Olisi kyllä mukavaa saada höyryttelevän tohtorin mieli pide aiheeseen, monelle jotka miettivät höyryttelyyn siirtymistä terveys syistä voisi olla askel terveempään loppuelämään ilman kessua.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  11. #11
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Turhaan tohtoreita vaivaan sillä sen tietää kaikki,että tupakointi on vaarallisempaa kuin höyryttely joka ei ole sekään vaaraton eli jos aloittaa höyryttelyn jonkun muodin takia on idiootti runkku poju.Tämä on tarkoitettu VAIN tupakasta riippuvaisille narkkiksille kuten minä.

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Myrkkyähän tämä. Toisaalta olisi mielenkiintoista kuulla jonkun terveydenalan ammattilaisen mielipiteitä ja kokemuksia ammattipiiriläisten kahvikeskusteluista aihetta koskien.

    Ammattilaiset tuskin lueskelevat "kaiken maailman" tutkimuksia, enempikin ihan virallisia julkaisuja. Heillä on siis erilaiset tietolähteet ja sitä kautta viralliset näkemyksetkin muodostuvat.

     
     
  13. #13
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Mutta "ammattilaiset"on lahjottuja kaikki.Se joka maksaa eniten sen mielipide ratkaisee ja näin on myös Suomessakin.Tupakkateollisuus lahjoo politikkoja myös täälläkin vaikka kuinka joku vaittäisi,jotta ei Suomessa ole korruptiota.Yhtä lahjottuja kaikki politikot täällä,kuin jossain Kreikassa...ne vain ei ole jäänyt vielä kiinni.

     
     
  14. #14
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Turhaan tohtoreita vaivaan sillä sen tietää kaikki,että tupakointi on vaarallisempaa kuin höyryttely joka ei ole sekään vaaraton eli jos aloittaa höyryttelyn jonkun muodin takia on idiootti runkku poju.Tämä on tarkoitettu VAIN tupakasta riippuvaisille narkkiksille kuten minä.
    En tarkoittanutkaan mitään muoti ilmiötä tehdä, vaan meinasin että monikaan ei uskalla alkaa höyryttelemään kun on kuulemma niin vaarallista(kiitos medialle).Ja ketjupolttaja, mullakin paloi ennen vähintään se 2 askii röökii päivässä, ja kun bissee otti niin ei 4 askii riittäny. Ennätys kaljoitellessa oli aski per 2 tuntii, eli vartin välein rööki suussa. Nyt ja ainoastaan höyryä ja pelkkää höyryä ^-^

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Mutta "ammattilaiset"on lahjottuja kaikki.Se joka maksaa eniten sen mielipide ratkaisee ja näin on myös Suomessakin.Tupakkateollisuus lahjoo politikkoja myös täälläkin vaikka kuinka joku vaittäisi,jotta ei Suomessa ole korruptiota.Yhtä lahjottuja kaikki politikot täällä,kuin jossain Kreikassa...ne vain ei ole jäänyt vielä kiinni.
    Kenen viinoja juot, sen lauluja laulat. Höyryketutkimusten tässä vaiheesa kukaan lupansa säilyttää aikova lääkäri ei omalla nimellään julkaise mitään ilosanomaa meille höyryttelijöille. Mutta kyllä hekin varmaan aiheesta keskustelevat ja muodostavat mielipiteitä, joita voisi täällä nimimerkillä kertoa. Lapsenomaisella uskolla luulen, etteivät kaikki lääkärit ole ostettuja, vaan joukossa on myös niitä jotka suhtautuvat ammattiinsa uteliaisuudella uuteen.

     
     
  16. #16
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Kahdella lääkärillä olen tässä käynyt muista syistä. Kun juttua on tullut höyryttelystä, niin kovasti ovat olleet tyytyväisiä tupakoinnin loppumiseen. Ja työterveyshoitaja myös.

    Eiväthän nuo suoraan kehota vaihtamaan kun ei kerran ole sitä tieteellistä näyttöä, mutta eivätkpä kehottaneet palaamaan savukkeisiinkaan. Joten pienemmän pahan periaate heilläkin oli mielessä.

    Nyt vaan tarttis päästä vielä kokonaan nikotiinista että verenpaine alenisi.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  17. #17

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Kolmen tutun lekurin kanssa olen jutellut. Nuorin innostui ensin ja jopa suositteli virassaankin. Eipä suosittele enää, ei ole kuulemma suotavaa. Epävirallisesti on jopa sairaalle ostanut. Kaksi muuta kokeneempaa päällikkölekuria ei ota kantaa senkään vertaa. Ei ole tutkittu, ei voi olla mielipiteitä aikaisemmin. Se, että minä olen siirtynyt höyrykerhoon, on taas hyvä juttu. Jotkut vanhat ja sairaat potilaat kuulemma oireilivat ihan oudosti, kunnes keksittiin sen johtuvan niksan vierotusoireista. Olo tokeni kummasti kunnon laastarilla, se kun kuulemma on parempi kuin sähköspaddu, ainetta tulee tasaisesti. Mikäpä minä olen vastaan väittämään, mutta niin kauan kun itse pystyn asioistani päättämään, lataan akut ja märkä carto pöhisee.

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri
    ...Ennätys kaljoitellessa oli aski per 2 tuntii, eli vartin välein rööki suussa...
    Ikinä en matikan tunneilla päässyt loistamaan, mutta sen verran osaan, että joku tuossa nyt ontuu.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  19. #19
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Polgara Näytä viesti
    Ikinä en matikan tunneilla päässyt loistamaan, mutta sen verran osaan, että joku tuossa nyt ontuu.
    No korjataan sitten, ketjussa kun polttelee eli rööki/uusi rööki huuleen niin 6min,per rööki , ja 4 askia meni helposti päivässä kun kaljaa otti. arvatkaa vaan hakkasiko pumppu yhtään kun aamullla heräsi.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    116

    Vs: Onko lääkäriä talossa?

    Nina: Oon muuten lopettanu tupakanpolton sähkötupakan avulla [minuutin monologi ja eGon esittely].
    Lääkäri: Hyvä. Mitä tahansa teetki, nii älä vaan siirry takas tupakkaan.

     
     
Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •